ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. חכם חנוכה Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    292
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש הסעות של הקופים הירוקים ממרכז הארץ כל שבת אם אתה לא יודע במחיר לא רע
    http://www.mhaifa.co.il/Monkeys/Item.asp?id=38

    אבל גם ככה אין לך כרטיס אז זה לא משנה אלא אם אתה מתכוון לרכוש כרטיס ב-120 שקל מספסר

    היית יכול לטרוח ולבדוק מתי יש את ההסעות, אבל איך שבא לך תהנה בבית
     
  2. יוגב אסולין Guest

    קודם כל בקשר ללמה זה משחק עונה.. אז שתי הקבוצות שנמצאות בראש הטבלה. שנאבקות על אליפות. שמגיעות עכשיו במצב די הפוך לעומךת המפגש הקודם. מכבי חיפה בירידה הפועל ת"א בעלייה. משחק שבלי קשר למיקום הקבוצות תמיד יהיה משחק מעניין עם הרבה מאוד מתח. צפוייה להיות אווירה ענקית ביציעים של הקבוצות. כל הרעש התקשורתי של לפני המשחק רק מעלה אתה ציפייה למשחק העונה הזאת. ופשוט זה מפגש בין שתי הקבוצות הטובות כרגע במדינה.

    בקשר למשחק עצמו. כמו שאמרתי מכבימ חיפה מגיעה בפחות תנופה. אבל אני חושב שהמשחק הזה גורם לשחקנים להגיע למוטיבציה הגבוהה ביותר ולריכוז הגבוה ביותר. מה שאומר שהתקופה הטובה שלהפועל ת"א לעונת חיפה. לא תשמש עבורה כיתרון בגלל שזה משחק עונה. כמו שלדרבי יש חוקים משלו ככה גם לשמחק העונה. קשה מאוד לדעת מה יקרה במשחק.
    על המגרש עצמו לחיפה יש שחקנים יותר מוכשרים סגל טוב יותר. למרות שיחסר את ננאד פראליה. אם חיפה תשחק כמו שהיא מסוגלת היא צריכה לנצח את המשחק הזה. להפועל ת"א יהיה קשה לתת מענה טוב לחיפה ביום טוב.

    לחיפה המשחק הזה הוא משחק של להיות או לחדול.. הפסד של חיפה פה ימשיך את הקפיצה שלה במורד הטבלה... והיא תכניס את מכבי ת"א ואת הפועל ב"ש למאבק על המקום השני. בעוד שהפועל ת"א תתחיל לרוץ לבד, לפחות לתקופה הקרובה.

    ולסיום משהו קטן בקשר לשופטים. במשחק הזה יהיה הרבה התלהבותה רבה מלחמה יהיה משחק הגרסיבי ואולי גם מהיר. כל הדברים האלה יקשו מאוד על דני קורן לנהל את המשחק כמו שצריך. אחרי המשחק הקודם ומה שהיה עם השופט ובכלל ישימו הרבה תשומת לב לכל מה שהשופט יעשה והוא יודע את זה. הדבר הזה יכול לגרום להרבה טעויות מתוך לחץ של השופט. נקווה שהוא ישפוט כמו שצריך ושלא יהיה טעויות שמכריעות משחקים.
     
  3. הפועל חיפה Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/03
    הודעות:
    7
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יאלללללללללללללללה הפעל ת"א תעשו לי את השובע שער אחד קטן של קלצ'נקו מנבדל בתוספת הזמן ואני מסודר המשחק בעילוט לא מעניין העיקר שמכבי יפסידו
    הפסד של מכבי חיפה>ניצחון של הפועל חיפה
    הגיע הזמן שיפסידו שיעקב שחר יאכל את הלב אין בן אדם שאני שונא בכדורגל הישראלי יותר ממנו אם מישהו לא יעשה משהו הוא יהייה השימעון מזרחי של הכדורגל אסור שזה יקרה
    30 אוהדי הפועל חיפה היום בין 2300 אוהדי הפועל ת"א אני חוזר ישר מעילוט בשביל המשחק אני מקווה שאני יגיע עד 18:15 בערך כדי לראות קצת אווירה מאז המשחקים נגד ולנסיה ואייאקס לא ראיתי 17000 איש בקריית אליעזר
    יאללה הפועל ת"א

    להילחם מכל הלב
    לתת את כל מה שבכם
    לתת ת'לב
    ת'נשמה
    יאללה הפועל מלחמה
    (לא בטוח שזה בדיוק המילים האלה)
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, תצחקו כמה שבא לכם, אבל אני אחזור ואומר - בית"ר ירושלים הולכת לנצח את מכבי ת"א. אתם צחקתם עלי כשאמרתי שבית"ר תנצח את חיפה בפעם הראשונה והשניה ובמפגש הקודם מול מכבי. אני יודע מתי בית"ר הולכת לנצח או להפסיד (מול הפועל ת"א ומכבי פ"ת אמרתי לכם בפורום שאין לנו סיכוי), ועכשיו אני משוכנע שאנחנו הולכים לנצח את מכבי. למה, אתם שואלים?

    מלבד העובדה שאני תמיד צודק, כבר שנה וחצי שמכבי ת"א לא מנצחת אותנו. יתרה מזאת, בכל המפגשים האחרונים מאז השביעיה הכואבת אנחנו הפגנו עליונות מוחצת ומוחלטת מול המכביסטים. בשניים משלושת המפגשים האחרונים ניצחנו, בית"ר בתנופה גדולה, מכבי ת"א עצרה ויכול להיות שכמה שחקנים יחסרו. בכלל, בית"ר ירושלים מתחילה לשתף שחקנים צעירים, צ'וקודי (שטוען שאיגביני היה מתחנף אליו בניגריה והיה שחקן פחות טוב ממנו - מעניין אם הוא צודק, ואלי כהן שוב צדק בבחירת הזרים. אגב, הידעתם שאלי כהן רצה להביא לבית"ר את בלסינג קאקו לפני לופא?) משחק יפה, משה ביטון (שחקן חבל על הזמן) מתחיל לעשות קאמבק, מליקסון משתבח ממשחק למשחק - בבית"ר מתחיל להיות אופטימי. גם לגבי המשחק הזה.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,206
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    הפועל באר שבע - מכבי פתח תיקווה
    למרות שתי המשחקים האחרונים באר שבע פיבוריטית.
    הקבוצה הביתית ביותר(הפועל באר שבע) בליגה, מוצאת קבוצה צעירה וטובה שרוצה להמשיך במומנטום.
    אולם מכבי פתח תיקווה כמו הקבוצות לפניה יבינו מהר שמוסרמיל לא מוצאים נקודות.
    הימור: באר שבע תתפוצץ ותנצח 3-0.

    הפועל פתח תיקווה - מכבי נתניה
    נתניה קבוצה שמצליחה בבית ודי מאכזבת בחוץ,הפועל פתח תיקווה בדיוק ההפך,היא מצליחה הרבה יותר בחוץ ומאכזבת בבית,אולם לדעתי בגלל שהפועל פתח תיקווה נילחמת על חייה היא תנצח.
    הימור:2-1 להפועל פתח תיקווה.

    הפועל כפר סבא - אשדוד
    הפועל כפר סבא קבוצה לא יציבה,פעם מצוינת ופעם גרועה מעניין איזה קבוצה נפגוש היום?
    אבל מצד שני נמצאת אשדוד,עוד קבוצת בית מובהקת אבל אם זאת היא קבוצת החוץ הגרועה בליגה.
    לכן לדעתי כפר סבא תנצל את חולשת אשדוד בחוץ,ואת העובדה ששוערה של אשדוד הוא החלש בליגה ותנצח בלי קושי.
    הימור:3-0 לכפר סבא.

    ראשון לציון - בני יהודה.
    שתי הקבוצות עם הסגלים הכי חלשים בליגה.
    ראשון אם מאמן חדש ובישראל משחק ראשון של המאמן החדש כמעט תמיד מבטיח עניין,בני יהודה עם סביליה אבל בלי בן שמעון ופישונט.
    הימור שלי ראשון חייבת לקחת נקודות ובעזרת המאמן החדש(זיו פלגי) היא תנצח.
    הימור: ניצחון בהפרש של שער לראשון.

    מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים
    קרב מעניין ומרתק.
    בית"ר ירושלים היא קבוצה מאוד לא יציבה השנה,מנצחת במשחק שלא נתנו לה סיכוים בו,ומפסידה משחקים שהיא הייתה חייבת לנצח בהם.
    הימור שלי קורנפיין במשחק עמק נותן לבית"ר לפחות נקודה.
    הימור: או 1-1,או 2-1 לבית"ר י"ם.
     
  6. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,669
    לייקים שהתקבלו:
    1,938
    מין:
    זכר
    וידוקה,באיזה תנופה אתם ? ב1-0 של אוואט הייתם חלשים,מול ראשון לציון הקבוצה הגרועה בליגה זה לא חכומה מול מכבי אתם תקבלו לפחות 3 חתיכות.
     
  7. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלי כהן רצה להביא את קאקו וגם ברונו רייס אבל פניג'ל לא הסכים.
     
  8. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב שבית"ר בכושר טוב, בשבועות האחרונים הקבוצה לא מרשימה, וכובשת שערים מהברקות של שחקנים (או שוערים)
    יש לציין את הגנה של בית"ר, אולי המפתח בשבועיים האחרונים, קורנפיין שומר על שער ריק, ונראה כי טלקר מאוד נהנה מהעמדה החדשה שלו, למרות שאני ממש לא הצלחתי להבין אותה בהתחלה.
    זה המפתח מבחינת בית"ר, הגנה החלשה צריכה להתצייב, וגם אחרי זה נוכל לבקש תפוקה מהתקפה שבנתיים מסתמכת על הברקות של מליקסון וזוהר.

    מה יהיה ביום שני?...הרבה תלוי גם בתוצאה של משחק העונה היום, תלוי בעצם איך מכבי תבוא למשחק, כי המשחק הזה יותר תלוי ביכולת של מכבי מאשר בית"ר. מכבי ביום טוב תנצח את בית"ר, כי היא תשלוט הרמטית במרכז השדה החלש של בית"ר, ופה הנקודה. אם בית"ר תרצה לצאת עם נקודות מבלומפילד, היא תיהיה חייבת לשחק טוב במרכז, אוליאנוב יצטרך לשלוח יותר כדורים להתקפה, ומליקסון וזוהר יצטרכו לעשות יותר תנועה כדי לקבל אותם.
     
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וזאת בדיוק הנקודה שלי.
    בארבעת המשחקים האחרונים מול מכבי ת"א, במיוחד באחרון, אפשר היה לראות שאיזשהו קסם גורם לקשרים של בית"ר לשחק הרבה יותר שוטף, ולשלוט במגרש לחלוטין. אני לא יודע אם זה נמני או בנין, אבל באמת שאנחנו מצליחים להתעלות על עצמנו בקישור במשחקים מול מכבי, וזה מספיק בשביל ניצחון.

    בשני המשחקים אכן היינו די חלשים מבחינה התקפית, אבל כפי שאמרתי הקישור של בית"ר מתעלה על עצמו מול מכבי, כנראה בגלל איזושהי שיטת משחק מוזרה שמכבי משתמשת בה. משה ביטון זוכה לקאמבק אצל אזולאי, יחד עם צ'וקודי שטוען שהוא גדול יותר מיעקובו אני לא חושב שיהיה לנו קשה לסבסב את סטרול ובן-חיים, לא?
     
  10. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל ב"ש-מכבי פ"ת
    ב"ש באה בתקופה של ירידה אחרי התקופה המצוינת שהייתה לה. המשחק הזה יקבע בצורה מסוימת את הדרך של ב"ש העונה- מאבק רציני על הכרטיס השני לגביע אופ"א, או ביסוס מעמדה כקבוצה המשתפרת של העונה ותו לא. מכבי פ"ת תעשה לה חיים קשים, אבל לפי דעתי ב"ש תתגבר עליה. הימור שלי: 2-0 ב"ש.

    הפועל פ"ת-מכבי נתניה
    נתניה מגיעה לאורווה אחרי ניצחון ענק על מכבי ת"א, 3-1, ביחד עם הצמד הלוהט של הליגה, ישמעאל אדו וראובן עטר. פ"ת בשיפור מאז תחילת העונה אבל עדיין לא משכנעת. ההימור שלי: 3-0 נתניה.

    הפועל כפ"ס-מ.ס. אשדוד
    המשחק שאולי יקבע איך תיראה התחתית מעכשיו ועד סיום הליגה. ניצחון יתן ספייס למנצחת, והמשחק הולך להיות מעניין במיוחד, עקב הכושר הטוב ששתי הקבוצות נמצאות בו לאחרונה. לכפ"ס יש את מזרחי את אברג'יל, לאשדוד יש את הולצמן ואלמושנינו, ונראה ששני הצמדים האלה יתנו את הטון במשחק. ההימור שלי: 2-2

    עירוני ראשל"צ-בני יהודה
    הזדמנות אחרונה עבור ראשון, שכבר המון זמן לא ניצחה, ושקועה עמוק עמוק בתחתית. המצב שם לא טוב, ובמיוחד אחרי עזיבתו של הולצמן. מנגדה עומדת בני יהודה, שאחרי הניצחון היפה על ב"ש לפני שבועיים נהייתה המאוששת הרישמית של חיפה לעונת 02/3, בהפסד 3-1. ההימור שלי: 0-0

    מכבי ת"א-בית"ר ירושלים
    מכבי ת"א, שהייתה הלהיט של הליגה עם 5 ניצחנונות רצופים, הפסידה למכבי נתניה, ופתאום נעלם הלהיט. האמנם? כל הפצועים מהמשחק מול נתניה חזרו, כולל שטראובר וברומר, שצפוים לשחק. בית"ר מגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים עם המאמן החדש חנן אזולאי, שהחליף את אלי כהן. היכולת ההתקפית לא משהו, אבל ההגנה עושה את שלה, אבל כנראה שמול מכבי ת"א, בעלת החוד השני בטיבו בליגה(אחרי מכבי חיפה) זה לא ממש יספיק. אני לא מהמר על המשחק הזה.
     
  11. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמרת שמכבי ת"א אחרי מכבי חיפה. אז איך מול חיפה זה הספיק ומול מכבי ת"א?
     
  12. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תשכח שחיפה הייתה בתקופה גרועה וגם ניצחתם מגול של חרזי..
     
  13. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה אתם מתווכחים עם הקסמים של וידוקה?! אם הוא אומר שאיזה קסם ינצח לבית"ר את המשחק אז אתם צריכים לסמוך עליו שכך יהיה... אתם לא ידעתם שוידוקה הוא בעצם מכשף?
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,849
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    שמע הכישוף שלו נגד חיפה בקרית אליעזר עבד...
     
  15. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תזהר ממני, אני עדיין יכול למחוק לך הודעות פה :wink: