ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,669
    לייקים שהתקבלו:
    1,938
    מין:
    זכר
    לא יודע,הפנדל הראשון לא נראה לי כל כך פנדל,זה לא נגיעת יד מכוונת, ולא הצלת שער,הכדור פגע למזרחי ביד,מה שכן הפנדל השני מוצדק עם טעות של קורנפיין שלא היה צריך לגלוש כי ביטון חיפש את הפנדל.

    איזה מצחיק השטראובר הזה,הורג אותי עם הפוזות שלו.
    ראיתם אחרי הגול של זוהר הוא התנגש בקורה ונפל לרצפה,איזה שיכור הוא יאללה.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,849
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    הוא בקושי שיפשף את הקורה ונפל כאילו ירו לו בראש... אין אין... השוער הזה הוא פוזיונר מספר אחד.
     
  3. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפנדל הראשון זה מאוד פנדל. קודם כל, זה שהוא לא הציל שער לא מהווה בכלל שיקול, אם הוא היה מציל שער הוא היה מקבל כרטיס אדום. הכדור לא שיחק לו ביד, אולי זה לא היה בכוונה, אבל הוא שלח את היד, אם זה היה צמוד, אז הטענה הזאת הייתה הגיונות, אבל הוא שלח את היד, ולכן אין מה לעפיל שיקול דעת במקרה הזה.

    תאמת השער של שטראובר אני כבר ידעתי מראש שזה יהיה גול. אסור, פשוט אסור לשוער להשאיר ככה פינה פתוחה, במיוחד שהבועט הוא איציק זוהר. טעות מאוד קשה של שטראובר, שקצת מעכירה את אווירת הניצחון השמחה. אבל מה אכפת לי, מצידי כל משחק מעכשיו ננצח 4-1 עם טעות של שטראובר.
     
  4. שגיא Guest

    איך אתה בכלל יכול להאשים את שראובר?!
    אם הוא היה לוקח את הפינה הוא היה חוטף כדור לפינה השניה....
    זוהר אחד הבועטים הטובים שיש פה, והבעיטה שלו הייתה מושלמת, אין כל אשמה על שראובר.
     
  5. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם הוא היה זז טיפה הצידה הוא היה יכול לקחת את זה. אם תסתכל בחדשות הספורט של מחר בערב, תראה שהוא השאיר חור ענק בפינה הימנית שלו, ולזוהר זה היה כמו לקחת סוכריה מילד קטן. אם הוא קצת היה סוגר את זה(דגש על קצת, כי הרבה אז הוא היה בועט לפינה השניה), אז היה לו סיכוי טוב.
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    ניצן זה שטויות מה שאתה אומר......
    את הבעיטה הזאת גם אלימלך לא עוצר [לשם השוואה]
     
  7. המכור Member

    הצטרף ב:
    ‏7/10/02
    הודעות:
    210
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאור מה שראיתי היום במשחק של מכבי ת"א מול בית"ר ירושלים נראה כאילו הישיבה על הספסל "עזרה" לו.
    אני חושב שזאת הפעם הראשונה שאבי נימני משחק בתור שחקן בקבוצה ולא בתור שחקן יחיד.
    היום הוא שיחק פשוט פנטסטי לטעמי ונהנתי לראות את המשחק היום.
    שחקני מכבי שיחקו היום מצוין ולדעתי הם "מוכנים" לשכונה.
    הייתי רוצה לשמוע את דעתכם על אבי נימני ועל המשחק בכלל.
    ----------------------------------------------------------------------------
    כשיש לי מה לרשום בפורמים אחרים אני רושם....
    ניצן רק שתדע שרציתי לרשום רק על אבי נימני אבל חשבתי שלא יבינו אותי....
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,849
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    כל מה שאמרת זה נכון מאוד.

    ראינו את נימני מחכה לכדורים בשקט ולא בכח, יותר יורד לעזור להגנה, מוסר יותר וככה זה הכי טוב למכבי וטוב לנימני.
     
  9. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקשר לפנדלים, זה אבסורד לטעון שהפנדל הראשון לא היה, כי הוא היה מאד ברור ומובהק ואין פה בכלל מקום לפרשנות. השחקן שלח יד, אם השחקן לא היה שולח את היד הכדור היה ממשיך במסלולו, זה פנדל...

    וניצן, אל תגנוב משפטים רבאק
     
  10. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למרות שאתם בוודאי מתארים לעצמכם שאני זועם, נהפוך הוא.

    אני מאושר. למרות שאנחנו הובסנו באופן מחפיר, אני דווקא מאד נהנתי מהמחצית השניה. אחרי השער הרביעי של מכבי, שחקני בית"ר נזכרו בשביעיה או שפשוט לא הסכימו שכבודם יימעך, והתחילו לתקוף את מכבי ת"א ללא הפסקה. כמה דברים לסכם את המשחק הנהדר שהיה אתמול :

    1) הפנדל השני היה מוצדק, אבל הראשון בספק גדול. אני חושב שלא היה פנדל.

    2) אלי ביטון וראובן עובד חותכים בפעם המי-יודע-כמה את הגנת בית"ר הרמוסה. ביטון נותן כדור לעובד, עובד מכין לו לביטה, ומה עושה ביטון? מכניס לעובד בעיטה במקום לכדור. לא רק אני הייתי משותק מרוב צחוק, אלא כל הספסל של מכבי ת"א.

    3) איציק זוהר חיפה על כל המשחק הנורא שלו בבעיטה חופשית אחת, ללא ספק בעיטה אומנותית וקטלנית. לירן שטראובר, בבעיטה היחידה לשערו, לא רק ספג, אלא גם קיבל את הקורה בראש. מעניין שהיום, דווקא כשמכבי ניצחה, פתאום אין לו זעזוע מוח, אבל מול נתניה כשנפל נפילה קטנה טען שהוא לא זוכר כלום. אגב, המשחק הוכיח את עליונותו של קורנפיין לעומת שטראובר, אני רוצה לראות אוהד מכבי ת"א אומר לי ששטראובר היה עומד בכל כך הרבה התקפות של קבוצה אחרת.

    4) בדקה 81, בפיגור 4:0, הקהל של בית"ר מתחיל לצעוק "אולה" ובית"ר לעשות משולשים. כן כן, בית"ר אתמול הוכיחו שהם הקהל התומך ביותר בליגה, ואפילו יכולים להוציא קצת הומור מכל המשחק הזה. זה אפילו דירבן את שחקני בית"ר, שבדקות האחרונות שלטו במשחק. הקהל של בית"ר הציג מופע יפה מאד של עידוד, ועוד בפיגור של ארבעה שערים, ללא הפסקה, וגבר על הקהל של מכבי ת"א לאורך כל המשחק. כן כן, אותו קהל שקבוצתו היו ביתרון ארבעה שערים.

    5) כמה זרים היום התבררו כבדיחות לא מוצלחות - צ'וקודי, שללא ספק מתחיל להזכיר את אנלקה הטראבל מייקר, רק בלי שום שמץ של כדורגל, וג'ון פנסטיל, שבזבז באופן תמוה כל הזדמנות שהייתה לו מהאגף.

    6) אכן, טעיתי בגדול, מכבי רמסו אותנו, ואני מקווה שבמשחק הבא אנחנו נשמור על כבודינו. חנן אזולאי הוא אחד האשמים העיקריים בהפסד, כי ללא ספק במערך התקפי היינו שווים למכבי. אבל בכל זאת, חילופים מצוינים.

    7) יאללה בית"ר!
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,849
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אכן תצוגת עידוד מדהימה.

    אוהדי בית"ר עודדו למרות ההשפלה, באמת כל הכבוד.

    אבל ראינו שוב ששום דבר לא השתנה אצל בית"ר, ניצחון על ראשל"צ זה לא חוכמה, ואתמול לא ראינו ממנה שום דבר מעניין.
     
  12. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    העיקר שאתה מרוצה מ4-1 וידוקה, זה הכי חשוב, מי אני שיקלקל לך את השמחה?!. יש לכם מזל שאין למכבי ת"א איזה אוואט, וחכה חכה בסיבוב הבא- חיפה תאכל אותכם בלי מלח.

    (הערה של ניצן: אילן, תיזהר ממני. אתה רוצה, כמנהל פורום תהרוס את הפורום כמה שבא לך במריבות איתו, לא בפורום שאני מנהל, אל תתחיל לריב איתו)
     
  13. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא נראה לי שהיו הרבה אוהדי בית"ר שציפו להרבה מחנן אזולאי. הפתרון שהכי התאים היה להביא את שלמה שרף שיהיה מאמן קשוח לשחקנים הבטלנים שלנו. מה שמעצבן זה שעם הרכב דומה שחטנו את חיפה 4-0, רק שאז השחקנים רצו והשקיעו, אבלמשחק אחרי זה השפילו את עצמם בראשון.צריך לדפוק להם קנסות רציניים כדי שיתחילו לשחק כדורגל. אין פתרון אחר. קבוצה שמנצחת את חיפה וראשון ואחרי זה מושפלת בבלומפילד, מה אפשר לחשוב שהיא תעשה במשחק הבא שלה? אי אפשר להיות בטוחים שבית"ר בכלום, זה נראה כאילו לא משנה בכלל המיקום של פ"ת בליגה אלא תלוי בהשקעה של השחקנים. וגם רואים את זה בתוצאות של המשחקים של בית"ר ובמיקום שלה בליגה-אמצע הטבלה. בגלל זה צריך שחנן אזולאי יהיה קשוח איתם שלא יבואו אחרי ניצחון ענק על קבוצת צמרת ושבוע אח"כ קבוצת תחתית תשפיל אותם. על המשחק עצמו אין מה להגיד חוץ מזה שהוא עוד תצוגת נפל של בית"ר שהראתה חנן אזולאי לא מושיע.לפחות יש לנו את שוער והקהל הכי טובים בליגה. גם אוהדי מכבי עודדו אתמול יפה אבל ההבדל הוא שאוהדי בית"ר היו לא פחות טובים כשהקבוצה בפיגור 4-0. אני לא הולך קבוע למשחקים אבל אתמול הייתי וכיף לראות שנשאר לפחות דבר אחד טוב לקבוצה הזאת. הקהל של בית"ר הוא ללא ספק הכי טוב בליגה. ועוד הבדל אחג מהאוהדים של מכבי: אנחנו לא צריכים לספור, ובטח שלא לצייר בפוטושופ אבוקות כדי להראות שאנחנו האוהדים הכי טובים בליגה.
     
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אוהדי בית"R הבועה שלכם התנפצה אתמול לגורמים קטנטנים...התפלצפתם פה ואמרת שבית"ר קבוצה גדולה שחייבת להיות בצמרת...איזה צמרת? אין לכם קבוצה בכלל על מה אתם חכמים לנצח את ראשון? לנצח את חיפה בלי לבעוט פעם אחת לשער? לבית"ר יש קבוצה מאוד חלשה......ההגנה שלכם היא ממש כמו מסננת...כן מצטער לומר לכם את זה זאת המציאות...כחילה מזמן גמר את הסוס שלו.....[מזמן זאת אומר בשנת 99!] טלקר לא מוצא בכלל את עצמו מרוב החושך שהוא מרקין כלפי חוץ על המשחק המבחיל שלו.......מאור מליקסון, איציק זוהר ואיציק קורנפיין הם השחקנים היחידים שנותנים אצלכם משהו האמת הם השחקנים היחידים שיש לכם בקבוצה אבל אין לידם שחקנים אחרים שיודעים שלחק כדורגל...הרסתם את קוביקה לאחר סיבוב ראשון נהדר שהיה לו אצלכם.....[צ'וקודי? לא תודה....שחקן שלא תרם ולו דבר אחד מאז שהגיע אל בית"ר למה לייבש את קוביקה על הספסל?]
    פריירה...בלם חלש מאוד.....אדרי......השחקן נמצא בתקופה רעה שאורכת כבר למעלה משנה וחצי!.....עכשיו אל תזיינו לי את השכל על צעירים שמעירים כי אין לכם את זה בצעירים עובדה שהקבוצת נוער שלכם כמעט יורדת ליגה! מועדון שלא יודע לגדל צעירים לא יכול להגיע רחוק תסלחו לי.....בית"ר קבוצת אמצע טבלה ולא יותר מזה....רענן דרעי.....רענן מי? תהרגו אותי אין לי מושג למה יש לכם את השחקנים האלה בקבוצה...רבאק...זה בית"ר זה?......עזרא...המציאות הזאת ממש עצובה מכיוון שבית"ר ירושלים עם השחקנים הללו או חלקם לפני 4-5 שנים היתה קבוצה טבה אבל 4-5 שנים זה מספיק זמן להחליף את כולם אם לא את רובם....אבל אם יש דבר אחד שראוי לציון הקהל של בית"ר כל הכבוד! על העידוד ועל האהדה למני לוי! כל הכבוד!
    בית"ר עוד עלולה לחזור להסתבך בענייני התחתית. אני חושב שבחירתם של טרטיאק ושל אזולאי היתה בגדר טעוטת ובבית"ר היו חייבים להביא את אורי מלמילאן! עכשיו זה מאוחר מדי ואם יש טעות שתוביל לכך שבית"ר בעונה הבאה שוב לא תהיה בצמרת זה זה....איזה מאמן יהיה לבית"ר בעונה הבאה מי יהיה??? ביינתים אני לא רואה אף אחד שמתאים לה בשוק....אולי גוטמן?

    גוטמן דווקא מזכיר לי את ואן חאל....אני חושב דווקא שבית"ר צריכים להחזיר את אלי גוטמן לבירה.....עשו לו עוול בירושלים אבל הם צודקים רק מבחינה שהקבוצה לא הביסה....אבל טועים מהחינה שהקבוצה הצליחה....אולי גוטמן ינסה להוציא את בית"ר מהתלות שלה באיציק זוהר ומאור מליקסון? כי קבוצה בבירה אין וחבל.....
     
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    לירן הקהל של בית"ר הוא לא הכי טוב בליגה ולא בטיח.....מעניין אותי יהיה לדעת אם תסתבכו לתחתית איך הוא יגיב! אם יהיו קללות ואיומים או עידוד נטו בלי קללות....