ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה כזה זיין שכל. מי אמר פה שבית"ר תהיה בצמרת?
    אתה לא מתבייש? רק תהיה בטוח במאה אחוז שזה לא יקרה. הביזיון הזה לא יעז להתקרב לבירה. גם ככה לבית"ר לא חסרות צרות, למה להוסיף עוד?
     
  2. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. אין מה לעשות, יש תרגילים שעובדים וכאלה שלא. התרגיל של קלינגר עם נימני עבד מצוין, ולראהי המששחק המדהים של מכבי בכלל ונמני בפרט אתמול, ויש תרגילים שהם חיקוים עלובים של התרגילים המצליחים, כמו זה של המינוי של חנן אזולאי למאמן בית"ר י-ם. פניג'ל, אתה צריך לזכור, שלא כל שבוע יש לך אוואט. אזולאי אולי מאמן טוב, אבל חסר לו ניסיון בסיסי, וצריך לדעת שקבוצה כמו בית"ר במצבה הנוכחי שוט לא יכולה לשחק כ"כ הגנתי מול קבוצה כמו מכבי ת"א במצבה הנוכחי.
    2. מחזור מצוין בהחלט מבחינת עידוד, שהתחיל בתצוגה הנאה של "משחק העונה", והמשיך בתצוגה הפשוט מדהימה של אתמול. אוהדי מכבי כהרגלם בשבועות האחרונים מעודדים מצוין, אולי קצת יותר מדי מתעסקים עם טועמה אבל אני סולח(וזה הרי מה שחשוב :wink: ), והקהל של בית"ר פשוט ראוי להצדעה. עידוד מצוין, במיוחד לאור התוצאה, בגרות מדהימה בנושא מני לוי, דגלים, דאחקות, רק חבל על הזיקוק הזה שהם שלחו בהתחלה.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    לירן כל הזמן אתה ווידוקה דיברתם על בית"ר כאילו היא רצה לאליפות או יש לה קבוצה בשביל זה!
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    ון חאל לא הוחזר לבארסה?
     
  5. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קצת באיחור,אבל מכבי שחקה מצוין מול בית"ר שהיתה חלשה,לדעתי הפנדל הראשון היה,וגם השני,אבי נמני בהחלט נראה בכושר טוב,ואני חייב לציין את הקהל של מכבי ובית"ר שפשוט עודדו בצורה יפה,והקהל של בית"ר עד סוף המשחק,היתה אווירה מצוינת במשחק.
     
  6. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שתוק כבר! תפסיק לזיין את השכל. תחפש פה הודעה אחת כזאת ונראה אם תמצא.
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    לא בדיון הזה...בל היה איזה דיון אחד שאמרתם שבית"ר קבוצה יותר טובה ממכבי וכך גם הצעירים שלה.....עזבו שניכם ילדים שלא מבינים בכדורגל...חבל לי להתווכח עם שניכם.
     
  8. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו, אז תן לינק! תוכיח שבאמת כתבתי כזה דבר יא טמבל.
     
  9. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לירן ועומר, קראתם במקרה את התקנון?
    אם לא, אז תירגעו עכשיו, ולכו תקראו אותו.
    אם כן, אז תבצעו אותו.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    עוד מעט תקבל לינק......
     
  11. הפועל חיפה Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/03
    הודעות:
    7
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קופיקו אתם קהל של פחדנים יודעים לתת מכות לילדים בני 10
    או אם כבר יש מישהו שלא פראייר אז רודפים אחריו יותר מ-100
    הקהל הכי מסכן בארץ
    3000 אוהדים על 500 אוהדי מכבי ת"א לפני חודש בקריית אליעזר
    אבל לבית"ר לא עשיתם כלום כי ידעתם שהם לא פראיירים
    קהל מסכן הקופים הם סתם ילדים קטנים שמתלהבים מאבוקות ומכות אחרי משחקים
    ממש hooligans אפילו כלב משטרה לא עברתם
    משחק אחד היא הייתה אצלכם לא היה לכם כלום אצלנו הכלבה כל שבוע בודקת ועדיין יש (למרות שהיא גם תופסת מלא)
     
  12. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לירן, עזוב את עומר, הוא בא במטרה ברורה לנסות להרגיז אותנו.

    תאמין לי, עומר היקר, שאני מודע מאד לבעיות בבית"ר ירושלים. אני מסכים איתך שצ'וקודי הוא בדיחה לא מצחיקה, ואני מעדיף לא להתווכח איתך על השטויות האחרות. בכל מקרה, לאחר שאני הסתכלתי שוב על הודעתך, ראיתי פתאום משהו שמאד עניין והרגיז אותי :



    אלי גוטמן הוא אחד מהאחראים הבלעדיים על הקבוצה הלא-יוצלחת של היום. אלי גוטמן, עם תקציב של מעל 60 מליון שקלים, ללא שום מנהלים עם מושג בכדורגל שיפקחו עליו, קנה טונה שחקנים, שיחק בצורה מגעילה ונכשל. אי אפשר לשכוח את המציאות המדהימות של גוטמן כגון צמד הליצנים היוגוסלבים מילאן סאביץ' ובראנקו סטוינובסקי, שהצליחו לחורר את הגנת בית"ר למרות השיטה ההגנתית. כולנו זוכרים את הפרשה עם ג'ובאני רוסו, כיצד הוא העיף את האמר, רצה להעיף גם את שאנדור (בלי בושה), קנה את לירון בסיס (אני יודע שקשה להאמין, אבל הוא אכן עשה זאת, ובמשחקו הראשון נכנס בחילוף, והוחלף 20 דקות לאחר מכן), ירד לחייו של טלסניקוב, הצליח להרוס את אמסלם ולצערי הרב איציק קורנפיין ואוהד כהן הצילו אותו. לאחר הפסדים מביכים לצפרירים והפועל פ"ת בטדי, כשזייף התקף לב, למרות שמעולם לא היו לא בעיות לב, והיו לו רגעים מלחיצים עם הפועל חיפה והפועל ב"ש ולמרות שהוא נצפה כמה ימים מאוחר יותר אוכל בשר נוטף משמן וכולסטרול במסעדה. לאחר שנטש את בית"ר הגוססת, ניסים בכר נקרא לאימון, והצליח להוליך את בית"ר להפסד בגביע להפועל ב"ש, תבוסה 7:0 למכבי ת"א ולתת למכבי חיפה אליפות בקריית אליעזר. אין ספק, גוטמן הוא האיש הנכון לבית"ר.
     
  13. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי ת"א-בני יהודה, ראשון, 19:30
    שבוע אחרי הניצחון הגדול מול בית"ר ושבוע לפני הדרבי הגורלי נגד הפועל, מגיעה מכבי ת"א לדרבי ה"קטן" בשכונה, מול בני יהודה ת"א. המשחק הזה יקבע במידה מסוימת איך מכבי תגיע לדרבי ה"גדול", במורל גבוה ובהתלהבות אחרי ניצחון, או בראש שפוף אחרי הפסד(תיקו כמובן לא מתקבל על הדעת, לא עם מכבי http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx ). מכבי תחסר במשחק הזה את טל בן חיים המוצהב, כנראה את גדי ברומר שיעבור מבחן כשירות קרוב למועד המשחק, וגם טל בנין בספק. בני יהודה לעומתה מגיעה אחרי הניצחון 3:2 על ראשל"צ המתדרדרת, אולם שבוע לפני כן היא הפסידה 3:1 למכבי חיפה(אבל יש לזכור שבוע לפני זה היא ניצחה 2:0 את הפועל ב"ש). בני יהודה מגיעה למשחק מהמקום השמיני, וניצחון יכול להויעל לה, אבל רק במידה ובית"ר לא תנצח. הפסד ישאיר אותה במקום השמיני. כנראה שלא יהיו נעדרים בשורותיה, אבל רונן בדש, לירון וילנר ואישטוואן פישונט בספק.

    הפועל ת"א-עירוני ראשל"צ, שני, 19:15
    גם עבור הפועל משחק שיקבע בדרך זו או אחרת את הופעתה בדרבי, אך נראה שהשמישה עבורה הרבה יותר קלה, מול ראשל"צ המיתדרדרת. בשבוע שעבר הפועל סיימה ביתקו במשחק העונה עד כה, 1-1 עם מכבי חיפה, אבל יצאה ממנו המנצחת הגדולה, כאשר שביט אלימלך עצר פנדל בדקה התישעים. הפועל באה "בריאה" למשחק הזה, אולם קיים סיכוי קטן מאוד ששביט אלימלך לא יכול לשחק. אגב, בעוד כחודש יחזור ניר רחמין לפעילות מלאה. ראשל"צ מגיעה מוכה וחבולה למשחק הזה, לאחר שכבר הרבה מאוד זמן לא ניצחה, והיא שקועה עמוק מתחת לקו האדום. במחזור הקודם היא הפסידה 3-2 לבני יהודה, ולא נראה שהתוצאה ביום שני הולכת להיות שונה במיוחד. הבלגן סביב המאמן שלה חוגג, לאחר התפטרותו של איתן שלום, והיום אורי מלמיליאן הודיע שהוא אינו מעוניין לאמן את הקבוצה בגלל התקציב שלה, אולם קיים עדיין סיכוי קטן לכך שהוא יאמן אותה.
     
  14. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כל הכבוד שיש לי לקבוצות של בני יהודה וראשון אני מאמין שהתל אביביות האחרות[חוץ מבני יהודה] יגיעו למפגש ביניהן עם עוד 3 נקודות בכיס..
    אני לא חושב שמישהו מפקפק בזה..
     
  15. Roy Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,631
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאמין ומקווה שהפועל תעבור בקלות את המשוכה שנקראת עירוני ראשל"צ, כדי להגיע לדרבי עם מקדמה של 3 נקודות על פני מכבי ת"א.
    במידה והפועל לא תנצח את ראשון, אני מאמין שהיא גם לא תסיים במקום הראשון בסיום הסיבוב, כי לא לנצח את ראשון בבית תהיה מכה מוראלית קשה לאדומים.
    בכל אופן, התחזית שלי היא שלהפועל לא יהיה קל, כי אף פעם הפועל לא עושה לעצמה משחקים קלים, אבל 0-2 נראה לי הגיוני מאוד.

    הדרבי הקטן בשכונה הוא לא באנקר ברור לפי דעתי.
    מכבי בכושר טוב אמנם, מה שקשה להגיד על בני יהודה המאוד לא יציבה, אבל משחק בשכונה הוא אף פעם לא משחק בטוח.
    נכונה גם העובדה שלבני יהודה קל יותר בחוץ מאשר בבית (בארבעת המשחקים האחרונים של הזהובים- שני ניצחונות חוץ מול שני הפסדי בית), אבל מכבי כבר ראתה לפני שבועיים שמשחק חוץ נגד קבוצה עם מגרש קטן וקהל חם יכול להתברר כמוקש.
    בתחזית שלי שני תסריטים אפשריים. התסריט הראשון הוא עלייה צהובה למגרש עם רצח בעיניים, שער מהיר והבטחת הניצחון כבר במחצית הראשונה, אך התסריט השני הוא תיקו ראשון העונה של מכבי ת"א, מין 0-0 משמים או 1-1 גם כן במשחק שלא יצליח להתעלות לרמה גבוהה, אולי אפילו בגלל תנאי מזג אוויר.