ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל תנצח את ראשון בלי כל בעיה,הפועל גדולה על ראשון בכל פרמטר על המגרש,אבל תמיד
    יש הפתעות..

    אני מקווה שמכבי לא נכנסת לשאננות בגלל הביקורות הכל כך חיוביות על המשחק נגד בית"ר
    כי זה רק יעשה רע לקבוצה,אני מאמין שמכבי תנצח אבל לא יהיה קל,צריך לזכור שבני יהודה
    חלשה יותר בבית,והיציבות זה לא הדבר החזק אצלה.
     
  2. david Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/03
    הודעות:
    13
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני יגיב רק על ראשון.

    ראשון לציון מסוגלת להפתיע בתור אוהד שהיה במשחק נגד בני-יהודה זה פשוט בושה מה שהשופט והקוון עשה מאיתנו כי בחיים אני לא אשכח שחזי שירזי דחף את תומר אליהו צמוד לקו של החוץ ההשופט שקרוב ליציע של ראשון פשוט עמד וחייך ולא עשה כלום זה פשוט גועל נפש השופטים האלה,ראשון לציון מסוגלת להפתיע את הפועל אחרי שעשתה את זה שנה שעברה בבית ולפני 3 שנים בבלומפילד אפשר להפתיע אסור לוותר יש עוד 36 נקודות בקופה הפער רק 6 נקודות מעל הקו האדום אפשר להישאר בליגה חבל להספיד מוקדם אבל על הקווים יהיה פלגי מאמן חדש שזה המשחקו השני בבוגרים אחרי ההפסד 3-2 נגד בני-יהודה
     
  3. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,669
    לייקים שהתקבלו:
    1,938
    מין:
    זכר
    נדמה לי שיש עוד קבוצות בליגה הזאת,וגם להם מגיע דיון...
     
  4. אבי נימני Member

    הצטרף ב:
    ‏13/12/02
    הודעות:
    65
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאמין ומקווה שמכבי תנצח את בני יהודה אבל אני לא חושב זה יהיה בצורה משכנעת כמו שהיה במשחק נגד ירושליים,ואני גם מקווה שהניצחון של הפועל נגד ראשון יהיה בהפרש קטן ככל שניתן שלא יברחו לנו בהפרש השערים.
     
  5. david Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/03
    הודעות:
    13
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תדאג נדאג לכך שנפסיד בהפרש קטן :)
    סמוך עלי זה מה שיהיה התוצאות :
    1-0 הפועל ת"א או 1-1 או 2-1 הפועל ת"א או 2-1 לראשל"צ או 1-0 לראשל"צ

    אחת מהתוצאות האלה יהיה בסיום של המשחק
     
  6. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאר משחקי המחזור:

    הפועל ב"ש - הפועל כפ"ס
    הפועל כפ"ס יוצאת למשחק חוץ קשה מאד בווסרמיל לאחר תקופה גרועה ונפילה חזרה למתחת לקו האדום. בכפ"ס מתכננים שינויים בהרכב הקבוצה לקראת המשחק בעיקבות רצף המשחקים הגרוע. מולה עומדת הפועל ב"ש, שמחשיבה את עצמה העונה כקבוצת צמרת, ובשבועות האחרונים שבהם המוליכות מאבדות נקודות בעיקבות משחקים בניהן היא צריכה להצמד, ולא ממש מצליחה עם הפסד בית מפתיע לבני יהודה. ב"ש שוב חוזרת הביתה ושוב תפגוש קבוצת תחתית ולדעתי צפוי משחק מעניין.

    בית"ר ירושלים - הפועל פ"ת
    בית"ר ירושליים הלא יציבה חוזרת הביתה ותפגוש את המתאוששת של העונה, הפועל פ"ת. פ"ת פתחה פער 3 נקודות מהצד הנכון של הקו האדום ורוצה להמשיך במגמה גם בטדי. בית"ר רוצה להתאושש מהמשחק הגרוע שלה בבלומפילד בהפסד 4-1 למכבי ת"א.

    מכבי פ"ת - מכבי חיפה
    מכבי חיפה ממשיכה את מאבק הצמרת המשולש ונמצאת נכון לעכשיו במקום השלישי, אך יכולה לעלות לראשות הטבלה, לפחות עד ליום ראשון, ובשביל זה היא תצטרך להוציא 3 נקודות באורווה. פראליה צפוי לחזור להרכב יחד עם רפי כהן. מולה עומדת הקבוצה הביתי, מכבי פ"ת, קבוצת מרכז טבלה יציבה וטיפוסית, שלא אמורה בכל מקרה להוות יריב גדול למכבי חיפה המתאושת.
     
  7. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן כן, אפשר להיות אופטימים! משה ביטון המלך חוזר למגרשים!

    לצערי הרב עדיין צ'וקודי העלוב זוכה לשחק בחוד, וכבר עכשיו אני מדמיין לעצמי את הכדרורים הכושלים שלו. בכל מקרה, אזולאי הפעם ישחק התקפי, וכשבית"ר משחקים התקפי ומצליחים ללחוץ את היריב, הם מנצחים. אין שום סיכוי שלא.

    נ.ב מישהו יודע מתי אברמוביץ' חוזר סוף סוף? די! אי אפשר יותר! אמרו שבמחזור חמישי-שישי הוא יחזור, עכשיו אומרים שהוא גמר את העונה...
     
  8. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שבני אמר, המשחק היום הוא בהחלט מבחן..
    בית"ר סוף סוף משחק 4-4-2 כמו שנהוג לשחק בכדורגל המתקדם.
    עדין לא ברור לי למה טלקר ממשיך לשחק בלם, ואיתן מזרחי ממשיך לקבל דקות.
    הקישור אמור להיות מעניין, טלסניקוב ואוליאנוב אחורים, ובכנף אדרי ומליקסון.
    צ'קוודי לא אמור לקבל דקות, משה ביטון וקוביקה יפתחו במקומו.

    אני מאמין שעם הרכב הזה בית"ר צריכה לזרום, שני שחקנים מהירים בכנף ומגינים תומכים (לפחות מהצד של עטיה) צריך להחזיר את קוביקה לכושר.

    מבחן חשוב לשחקניו של אזואלי, נקווה שלא יאכזבו...
     
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'וקודי לדעתי ישחק, אזולאי לא יכול להרשות לעצמו להושיב על הספסל שחקן כל כך חדש ויקר.
    טלקר ממשיך לשחק כבלם במקום אהוד כחילה המצוין, כנראה שאזולאי בוחן אותו בעמדה הזאת, כי בכל עמדה אחרת הבחור פשוט גרוע.
    ולדעתי זה גאוני לשים את איתן מזרחי - שחקן מצוין, מגן מעולה שעולה ויורד, יש לו את ההגבהות הכי טובות בבית"ר, זה או הוא או טלקר, ואני מעדיף אותו.
     
  10. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל, באימון של יום שישי צ'קוודי תורגל בהרכב השני והסיכוים שהוא פותח היום ממש נמוכים.
    במחזורים הראשונים קוביקה ומשה ביטון שיחקו טוב ביחד, ביטון שחקן חמקמק ומהיר מתחבר טוב עם קוביקה שיותר פעיל בכדורי הגבוה. יחסיו של צ'קוודי עם קוביקה רעים בגלל ראיון שנתן הניגרי למקומון ירושלמי, שם העביר ביקורת על קוביקה. אני חושב שלצ'קוודי יש אגו רב ובשפת הרחוב - הוא תופס מעצמו יותר מידי, הגיע הזמן שמישהו יוריד אותו לקרקע, אני חושב שכמה מחזורים על הספסל יעזרו לו מאוד.

    ה4-4-2 הוא הטקטיקה הטובה ביותר לבית"ר ירושלים, בימי האליפות היפים נהנו לראות בית"ר ששולטת במשחק ותוקפת ללא הרף. בית"ר היא קבוצה שצריכה לשחק התקפתי ופתות. לדעת שתמיד יש סיכון שלספוג אבל תמיד צריך לכבוש יותר מהיריבה.

    בקשר לעמדת המגן הימני, איתן מזרחי עושה המון חורים בהגנה הקבוצה, ואם אני אתחיל לספור עכשיו שערים שהגיעו באשמתו אני אמצא הרבה מאוד..
    העמדה הטבעית של טלקר היא עמדת המגן, ומה לעשות זה המקום היחידי בו טלקר יכול לשחק. נוכחנו לדעת ביום שני כי מול חלוצים טובים טלקר לא יכול להסתדר, וכולי תקווה שאלון אברמוביץ' יחזור כבר.
    כרגע אלון עושה אימונים קלים ללא כדור, עדין לא ברור עם הניתוח השנישלישי (כבר הפסקתי לספור) הצליח לו. יש בי מין פחד גדול שאלון יחזור הוא לא יפגין את היכולת של שנה שעברה, וזה הפחד הכי גדול שלי כי הוא הדבר הכי טוב של המועדון הזה עכשיו..
     
  11. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ובכן, כצפוי בית"ר ירושלים שיתפה פעולה עם הפועל פ"ת בדרך ל-0:0 משעמם. כמובן שזה לא מנע מפרדי דוד להכריז שקבוצתו שלטה לחלוטין במשחק, למרות שבואו נודה בכך - במזג אוויר הזה אני בספק אם השחקנים ממש חושבים על השער יותר מעל חום גופם.

    אכן, אפשר היה לראות בשני המשחקים הראשונים של בית"ר העונה ששני השחקנים, שכל אחד לחוד הוא בינוני, יחד מצליחים להתחבר וליצור חוד קטלני. מה לעשות שאתמול, כאמור, אני ממש מופתע מכך שהמשחק התקיים למרות תנאי מזג האוויר המפלצתיים. מה עוד שפרדי דוד ממש נעל את המשחק כשהורה לקבוצתו לשחק בטקטיקה משמימה שנועדה להעביר את המשחק למרכז השדה. חבל, במשחק הבא מול אשדוד אנחנו ננצח - בשני המפגשים האחרונים האשדודים חטפו מאיתנו 12 שערים.

    אפילו יותר מכך. הטקטיקה הזאת השאירה אותנו בליגה. בכלל, אני מזועזע מהטקטיקה המפגרת של רוב המאמנים הכושלים בליגת העל - ה4-5-1 ה"חוכמולוגי" הזה. המאמנים חושבים שהם ישלטו במשחק אם הם ישימו יותר קשרים, אבל בכך מנטרלים את החלוצים שלהם והדרך היחידה שהחלוצים יוכלו לזכות בכדורים הם בכדורים ארוכים וסתמיים שכמובן נחשבים לטרף קל עבור כל בלם סביר. ולמען האמת, זאת הסיבה שאני ממש מתחיל לאבד עניין במשחקים שהם אינם של הקבוצות הגדולות, בעיקר בגלל הקבוצות הקטנות עם המאמנים ה"חוכמולוגים" שמוכרחים לנפנף בטפשותם עם המערך המטומטם הזה ומצליחים לסגור את המשחק לחלוטין. זוהי, אגב, הסיבה שאתמול המשחק הסתיים בתיקו משמים.

    חורים?! אתה מציג אותו כאילו הוא איזה אילן בכר פאתטי. זהו מגן מצוין מבחינה התקפית, ואני חושב שזוהי העלבה לדרוש שהוא יצא כאשר יש אפשרות שעופר טלקר יחליף אותו בעמדה.

    אכן, גם אני סובל מבלהות בעקבות ההולנדי האדיוט שהיה מוכרח לשבור לו את הרגל במחנה האימונים. אין לאף אחד כאן מושג כמה שערים הבלם הצעיר היה יכול למנוע וכמה נקודות נגזלו מהקבוצה בעקבות הפציעה שלו. זהו בלם מדהים, אשר הצליח לשמור בקלות על יעקובו וניחן בתחונת מיקום מצוינת, הוא מסוגל לשמור על כל שחקן, התיקולים שלו מדויקים (אם תבדקו כמה תיקולים הוא עושה וכמה עבירות נשרקו לו אתם תבינו) ויחסית לגופו הבינוני הוא מצליח לפעמים להשתוות איכשהו מבחינה פיזית לשחקנים גדולים ממנו. אני ממש רוצה לחנוק את ההולנדי הטמבל שמנע מאיתנו את המחזה של שיתוף פעולה בין אלון לאינדיו.
     
  12. המכור Member

    הצטרף ב:
    ‏7/10/02
    הודעות:
    210
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לי מה לפרט חוץ מזה שמכבי ת"א איכזבה היום מול בני יהודה והפסידו 2-0 בשכונה.
    משחק חלש מאוד של מכבי,לעומת משחק סביר של בני יהודה שהייתה בכול מקום במגרש.(מחצית שניה בעיקר).
    במחצית הראשונה ב20 דקות הראשונות (מינימום)היה קצב טוב ומאז הופסק.
    גורם משמעותי בניצחונה של בני יהודה היה הרחקתו של אבי סטרול בכרטיס אדום מוצדק כאשר בעט באברבנל כאשר הכדור כבר לא היה אצלו(אברבנל)
    זהו אני מאוד מאוכזב אבל אני בטוח שהדרבי לא יהיה כזה!!!!
    מחר תשחק הפועל ת"א נגד עירוני ראשל"צ בבלומפילד כאשר ניצחון שלה(הפועל)
    יתן לה פער של 3 נק' לפני הדרבי.
    הדברי כצפוי הביא הרבה מאוד אוהדים,אני מניח שהולך להיות משחק מאוד מעניין ונקווה שגם מהנה.
    בשביל העניין של הליגה אנו(אני)רוצים מחר הפתעה זאת אומרת X 2
     
  13. אבי נימני Member

    הצטרף ב:
    ‏13/12/02
    הודעות:
    65
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפסדנו את המישחק העלוב הזה בגלל אבי סטרול העגלה הזה שאין לו מקום בשום קבוצה בליגת העל ואני ממש לא יודע מאיפה הביאו אותו כי אני לא מאמין שמכבי יכולה להביא מהנוער הניפלא שלה שחקן כזה. ומה חושב לעצמו קלינגר שהוא הביא את פרוחננקובס זה אחד החלוצים הכי גרועים ששיחקו המכבי מאז ומעולם ואני לא אומר את זה סתם זה שחקן שהורס הכל בזמן שמכבי יוצאת למתפרת 4 מול 2 יש ריח של גול אבל אז מגיע הכדור אל פרוחננקובס ועד שהוא מישתלט על הכדור ומצליח לזוז כבר מיסתדרת ההגנה ועוד התקפה הלכה לה. אני רק מקווה ועדייין מאמין שאפשר אם ננצח בדרבי ליזכות באליפות שיכולה להגיע רק אם קלינגר יכניס בשחקנים את רוח הלחימה וההקרבה שלו. :x :x :x
     
  14. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא גם מתנהג בצורה לא מקצועית ומפעיל לחץ על הצעירים כמו סיאם דגו וביטון שימסרו לו. פשלה של קניה
     
  15. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שכבר אמרו פה אלף פעם- מכבי קבוצה שלא בנויה לאליפות, והדוגמא הכי טובה היא חוסר היציבות שלה בשלוש המשחקים האחרונים- הפסד-ניצחון-הפסד, ההבדל בינה לבין מכבי חיפה שחיפה גם ברגעים לא גדולים יודעת לקחת נקודות ויש לה הרבה יותר ניסיון, מכבי ממש לא מוכנה לאליפות (ואמרתי את זה גם שהם היו הלהיט של הליגה), אני לא אומר שהם לא מסוגלים לנצח את הפועל ת"א בדרבי, אבל הם בטוח לא יכולים לקחת אליפות, המאבק הוא בין חיפה להפועל ת"א, אז יאאלה מכבי- שהדרבי יהיה צהוב.