ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם רפי כהן וגם דגו ומזרחי כולם קפצו מעל השוערים וקבילו על זה פנדל
     
  2. Alan Smith Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    1,260
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה לעשות השוער שם לו יד.. רפי כהן ניסה להתחמק מהכשלה ובעקבות זה הוא נחת לא טוב על הדשא ונפל אשמתו של השוער פנדל.. אם רפי לא היה קופץ הוא היה נתקל בשוער בכל מקרה..

    השוער ירד לו לרגל פנדל !!!

    דגו ממש עשה הצגה
     
  3. אנונימי Guest

    על רפי כהן ועוד איך היה פנדל,
    וזה שהשוער של ראשון אומר שלא אז זה לא אומר שזה נכון.
    גם על מזרחי היה פנדל די ברור, ככה שהגיע לכם להפסיד.
    אבל אם הפנדל על דגו אני חייב להסכים איתך, לא היה פנדל.
     
  4. אנונימי Guest

    על רפי כהן ועוד איך היה פנדל,
    וזה שהשוער של ראשון אומר שלא אז זה לא אומר שזה נכון.
    גם על מזרחי היה פנדל די ברור, ככה שהגיע לכם להפסיד.
    אבל אם הפנדל על דגו אני חייב להסכים איתך, לא היה פנדל.
     
  5. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא השוערים "הכשילו" את מזרחי ודגו אלא דחקן רגיל(בן חיים ולא זוכר מי מכ"ס
     
  6. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק הראשון מבין 3 יצא לדרך מחר (שבת) בשעה 18:50 וישודר בשידור ישיר בערוץ 2.

    --

    הצד הירוק

    מכבי חיפה, נכון לעכשיו, היא מוליכת הטבלה, אך הכל יכול להשתנות בחודש הקרוב. משחקה הראשון יהיה מול האדומה מתל אביב בקירייה. המשחק הזה הוא משחק על המון יוקרה, ויותר חשוב מזה, על המקום הראשון, כשלחיפה תיווצר הזדמנות פז לפתוח פער 5 נקודות מהשנייה, או לחילופין למצוא את עצמה נקודה שלמה מאחורי הטוענת לכתר, הפועל ת"א.

    מכבי חיפה צפויה להגיע בהרכב מלא, מלבד עידן טל המורחק. מסתמן שינוי בהרכב בו פראליה, שנראה שהוא חוזר לכושר, יחליף את וואליד באדיר.

    מכבי חיפה השיגה 4 ניצחונות ותיקו ב5 המשחקים האחרונים שלה, כשהתיקו היה מול הפועל ת"א בקיריה. קשה להגיד שחיפה מגיעה ביכולת שיא למשחק לפי התצוגות האחרונות בליגה, אך מבחינת איסוף הנקודות, אין להם בעיה.

    הצד האדום

    הפועל ת"א לא הצליחה לגבור על מכבי חיפה בקירית אליעזר כבר 6 שנים, אבל האדומים מתכננים לשבור בשבת את הרצף. גם הפועל צפויה לעלות בהרכב מלא, פרט לשמעון גרשון הפצוע שאותו יחליף בעמדת הבלם גאבור הלמאי.

    הפועל לא מגיעה למשחק העונה בכושר שיא, כאשר בחמשת משחקיה האחרונים היא ניצחה רק 2, הפסידה בדרבי וסיימה בתיקו עם מכבי חיפה ועירוני ראשל"צ. כבר 6 משחקים שהפועל ת"א לא הצליחה לכבוש מעל לשער בודד, ותוצאה שכזאת לא תמיד תספיק מול ההתקפה של מכבי חיפה.
     
  7. EladLR Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    914
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי חיפה באה יחסית להפועל בתקופה טובה. היא מנצחת ומשחקת מחצית אחת מצוינת(מקווה שזה ישתפר לכל המשחק) ברדה מתחיל להשתלב ואולי הוא הפתרון ליעקובו. קטן מתחיל לחזור לעצמו. החוזק של הפועל בהגנה הוא לא כמו שהיה בעבר וההתקפה של חיפה חוזרת לעצמה

    מכבי חיפה באה במצב רוח טוב. יש חשיבות רבה לאיזה קבוצה תכניס ראשונה.
    כי עם זאת תהיה הפועל היא תסתגר וותתקע בבונקר כמו שעשתה נגד אשדוד אז למה שלא תעשה את נגד חיפה. מכבי חיפה אם היא תכניס ראשונה זה יפתח את המשחק שבטוח בדקות יהיה ההססני והיא בניגוד להפועל תמשיך להתקיף.
     
  8. שגיא Guest

    משחק שיכול לקבוע הרבה מאוד, בניגוד לכל ההורדת ציפיות שעושים שחקני שתי הקבוצות, גם הם יודעים את משמעות המשחק...

    מכבי חיפה

    הכרטיסים למשחק אזלו, שוב, במהירות מסחררת, וכמובן שהאצטדיון יהיה מלא.

    הפועל ת"א סובלת מפציעות בהגנה, דומב וגרשון לא משחקים, אלון חלפון וכנראה גם הולמאי יפתחו כבלמים, אלון חלפון אולי בלם טוב, אבל די איטי וגמלובי, חיפה תצטרך לדעת לנצל זאת. ולהומאי אולי יש יכולות טובות של בלם, גבוה, יודע לסגור, פיזי, תכונות טובות, אבל הוא נמצא בידירה, והעובדה שהוא משחק בלם בעצם מחלישה את הפועל בקישור האחורי, שם הוא יחסר להם מאוד, וכמובן שעדיף אותו כקשר הגנתי. יוסי אבוקסיס יאלץ ככל הנראה להתסתדר לבד במרכז הקישור, והרבה מאוד יהיה תלוי בו, שאגב יענוד את סרט הקפטן מכיוון שגרשון פצוע.

    במכבי חיפה שינוי אחד, באדיר מפנה את מקומו לפראליה, שאט אט חוזר לכושר, וכבש פנדל מנצח במשחק האחרון מול ראשון. פראליה יוסיף גאוניות, תחכום, והברקות שיש למעטים מאוד פה בארץ. אולי פחות מהיר מבאדיר, אבל על הכדור הוא יודע לשמור, יודע למסור ולבעוט, מעט גמלוני בגילו, אבל שחקן שבהחלט יוכל להיות גורם מרכזי מחר בערב. מלבדו יהיה תלוי לא מעט ברוסו שחיפה צריכה אותו בכושר טוב, ונראה האם ברדה יוכל לכבוש מול מול ההגנה הטוב בליגה.
    עידן טל יחמיץ את המשחק, בעקבות הכרטיס האדום שספג מול ראשון. ולכן זנדברג יפתח בטוח בהרכב, עוד שחקן צעיר, שנותן עונה מצויינת ומפתיעה מאוד, ימשיך לעשות עבודה טובה בצד השמאלי, עם חדירות למרכז, שחקן שיודע לכבוש, מחפש את השער, ויחד עם יניב קטן יש חוליית התקפה מאיימת, כאשר מאחור ישחק ז'וטא שנמצא בירידה ביכולתו, אבל הוא אולי השחקן היחיד בחיפה, שאין לו מחליף הולם. גם דודו אוואט יצטרך להתעלות ולהימנע מטעויות שעלולות לעלות לקבוצתו ביוקר רב.

    צפוי משחק מרתק, מותח.

    נקווה לנצחון ירוק!
     
  9. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,669
    לייקים שהתקבלו:
    1,938
    מין:
    זכר
    הפועל כפר-סבא שבת 18:30 איצטדיון העירוני בכפ"ס
    הפועל כפ"ס בתנופה כבר כמה משחקים שהיא מציגה יכולת טובה ומשיגה נקודות,לעומתה באר-שבע בצניחה חופשית 7 משחקים(אחד בגביע) 5 הפסדים תיקו אחד וניצחון בגביע(באמת חוכמה על צפרירים בהרכב שני).
    בב"ש מתעסקים בעונה הבאה על המאמן שיבוא במקום לופא שמדבר הרבה שטויות,בכפר-סבא משחקים כדורגל כמו שצריך,כפר-סבא צפוייה לנצח בפעם השלישית העונה את ב"ש שממשיכה להתדרדר

    הפועל פתח תקווה שבת 15:45 איצטדיון העירוני בפ"ת שידור ישיר בערוץ 2
    הפועל פ"ת שפגשה את נתניה עד לפני חודש וניצחה אותה 2-1 בזכות 2 פנדלים של הדקות ה90,תבוא כפ"ת שונה וקצת יותר טובה מפ"ת שלפני חודש,נתניה תבוא לעשות את שלה לגנוב גול ובונקר עד שיבוא השופט ויתן לפ"ת שני פנדלים.
    פ"ת צפוייה לנצח ולהמשיך את היכולת הטובה שלה מהשבעות האחרונים,נתניה רק אם תגנוב גול תצליח לנצח בזכות הבונקר שלה.

    בני יהודה שבת 19:00 שכונת התקווה
    בני יהודה פוגשת את הלוזונים,שני הקבוצות ניצחו באמצע השבוע בגביע(בני יהודה את קרית-אתא,פ"ת את ראשון) ובני יהודה חייבת 3 נק' כדי לברוח לתחתית שמתקרבת אליה אט אט,וגם הביתיות של בני יהודה צריך לשחק תפקיד פה ולעזור לה בניצחון.

    עירוני ראשון לציון ראשון איצטדיון הסופרלנד 20:00 שידור ישיר בספורט 5 +
    ראשון מגיע אחרי תצוגת כדורגל נפלאה מול שני הראשונות בשבועות האחרונים,לעומת בית"ר משחקת כנדנדה,פעם מנצחת פעם מפסידה ואם אפשר קצת תיקו באמצע,לדעתי ראשון של השבועות האחרונים מסוגלת לנצח את בית"ר למרות היכולת הטובה שלה בשבוע שעבר בפ"ת וגם באמצע השבוע מול מכבי שרק טעויות של שחקנים מנעו הפתעה בגביע.

    מועדון ספורט אשדוד שני 20:30 האיצטדיון העירוני באשדוד שידור ישיר בערוץ 10
    מכבי ת"א מגיעה לאשדוד במטרה אחת בלבד,לקחת את 3 הנק' ולקוות להפסד של חיפה או תיקו כדי לצמצם את הפער מהמקום הראשון,אשדוד שהציגה יכולת סבירה בבלומפילד ביום שני האחרון כנראה תפסיד את המשחק הזה כי מכבי עדיפה יותר אלה עם כן יהיה פנדל למכבי ואשדוד תוכל לנצל את זה.
     
  10. Igabini Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/03
    הודעות:
    62
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סיכום מעולה!!
    כל הכבוד!
    לדעתי המשחק של השבוע יהיה כמובן משחק העונה
    לדעתי מכבי חיפה לוקחת כי הם ווינרים מאוד והם ללא ספק קבוצה עם הרבה כוכבים
    אני רק לא יודע עם מי הם צריכים לפתוח... עם באדיר או עם פראליה?
    מה אתם אומרים? :roll:
     
  11. שגיא Guest

    בחורצ'יק, יש דיון על המשחק של מכבי חיפה והפועל ת"א, אתה מוזמן לרשום שם, כאן זה שאר משחקי המחזור.

    תודה.
     
  12. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנה כמה קטעים שהכנתי לקראת הדיון על המחזור, הראל הקדים איתו, אני חולה... :roll: תודה הראל.

    מ.ס. אשדוד-מכבי ת"א, שני, 20:30, איצטדיון הי"א באשדוד
    אשדוד, שפתחה את העונה בצורה גרועה, נמצאת במגמת השתפרות במחזורים האחרונים, עקב הצטרפותם של כמה שחקנים כגון אייל אלמושנינו, שי הולצמן ואורן ניסים, אך נאלצה להיפרד מאחרון, שסיים את העונה עקב פציעה. אשדוד כרגע ממוקמת מתחת לקו האדום, במקום ה-11, אך מרוחקת רק נקודה אחת מהמקום ה-10, הפועל כפ"ס, ושום דבר עוד לא סגור.
    מכבי ת"א עברה שבוע סוער, שהחל בתיקו המאכזב מול הפועל כפ"ס(2-2) שהוליד את פרשת טל בן חיים שנמרחת לאורח כל השבוע, ונמשך בניצחון המלהיב 5-3 מול בית"ר י-ם בגביע, אך המצב שם רחוק מלהיות שקט. פרשת טל בן חיים לא עוזבת את הקבוצה, כל יום יש התפתחויות חדשות, יציאות חדשות בעיקר מכיוון קלינגר ונמני שמעביים את המאבק הסמוי ביניהם אל הצעירים של הקבוצה, וגם מגיעות שמועות מכיוון ספרד על התעניינות של קבוצה מסתורית, כנראה סלטה ויגו בברוך דגו, שחקנה הצעיר והמוכשר של הקבוצה. מכבי יכולה רק להרוויח מהמחזור הזה, וכל תוצאה במשחק מספר 1 בסדרת משחקי העונה יכולה לשרת אותה, כמובן בתנאי שתנצח.
    המשחק משודר בערוץ 10

    עירוני ראשל"צ-בית"ר י-ם, ראשון, 20:00, איצטדיון הסופרלנד
    עירוני ראשל"צ, שהחליפה לאחרונה את מאמנה איתן שלום בעוזרו זיו פלגי מגלה סימני השתפרות, אך זה עדיין לא זה. היא כבר הובילה מול הפועל ת"א ומכבי חיפה עד לדקות יחסית מבטיחות, אך ספגה את השיוויון, ומול חיפה אף הפסידה, והפסידה נקודות חשובות במאבק ההישרדות, והיא מרוחק 8 נקודות מהמקום העשירי שבו נשארים בליגה. לקראת המשחק ספגה ראשל"צ מכה, כאשר החלוץ משה סבג סובל משריר מתוח וכנראה יעדר.
    בית"ר ירושלים היא אולי הקבוצה המוזרה של הליגה. מצד אחד היא משחקת בשיפור מסוים מאז עב אותה אלי כהן וכמעט ולא סופגת, אך גם לא מנצחת הרבה. מצד אחד היא ניצחה במחזור הקודם 1-0 את מכבי פ"ת, אך לא שיחקה טוב. מצד אחד היא הבקיעה 3 שערים במשחק הגביע ביום שלישי, אך ספגה באותו משחק חמישה שערים והודחה. אז מה אפשר לומר עליה? הכל, וכלום. בית"ר ממוקמת במקום ה-7, 3 נקודות מהמקום השמיני ו-5 נקודות מהמקום החמישי, שעשוי בסוף העונה להוביל לאינטרטוטו.
    המשחק משודר בספורט 5+
     
  13. Igabini Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/03
    הודעות:
    62
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אה טוב סליחה...
    אני אכתוב את זה גם שם
     
  14. Igabini Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/03
    הודעות:
    62
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי המשחק של השבוע יהיה כמובן משחק העונה
    לדעתי מכבי חיפה לוקחת כי הם ווינרים מאוד והם ללא ספק קבוצה עם הרבה כוכבים
    אני רק לא יודע עם מי הם צריכים לפתוח... עם באדיר או עם פראליה?
    מה אתם אומרים?

    אבל הפועל הם קבוצה שיכולים בלי שום התקפה במשחק לעשות התקפה אחת מתפרצת שתנצח להם ת'משחק או תשווה כמובן!
    ככה שלדעתי חיפה מנצחת אבל הפועל בהחלט קבוצה חזקה שלא תישבר בקלות :roll:
     
  15. *ירוקה לנצח* Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/03
    הודעות:
    75
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי דעתי צריך לפתוח עם פראליה.
    הוא אירגן לנו את המשחק בשני משחקים האחרונים שהוא שיחק.
    הוא דאג להעביר את הכדור בצורה מסודרת מההגנה להתקפה (או בעיברית קישור) ולא במסירות ארוכות ומגעילות כמו שאנחנו נוהגים לעשות. מה לעשות באדיר לא בכושר טוב בזמן האחרון.
    ההרכב שלי למחר:
    אאואט, בנאדו, חרזי, קייסי, ז'אנו, ז'וטא, רוסו, פראליה,זנדברג,ברדה, קטן.
    ולשחק 4-4-2 כמו בתקופת גרנט.