מחזור 30+ סיכום המחזור

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏14/3/03.

  1. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קירק אני דיי מסכים איתך.....

    ו-וידוקה,
    אני כן מסכים איתך, אבל לא מהמובן שאתה דיברת. המשחק ארסנל-מנצ'סטר הוא מתנה אדירה לניוקאסל. זו הזדמנות פז לצמצם מאוד את הפער מלפחות אחת הקבוצות. חוץ מזה יש לנו משחק שבוע הא מול בלקבורן, שלמרות שהיא קבוצה מעולה אני מניח שנשרוד בזכות הביתיות. חוץ מזה יש לנו גם משחק חוץ מול אברטון (להזכירכם מה נגמר בסיבוב הראשון: קמפבל מעלה אותם ליתרון, שירר משווה בדקה ה87 עם שער מדהים מ30 מטר, ובלאמי מנצח בדקה ה91) ועוד משחק בית מול מנצ'סטר. אני לא רוצה להישמע יומרני, או אולי משה אוחיון, אבל אני חושב שחומר השחקנים של ניוקאסל בתוספת היכולת יכולים לנצח את כל המשחקים עד סוף העונה. אם אכן זה יקרה, אני מניח שבזכות התוצאה היום הצלחת תגיע לצפון, לראשונה מאז 1927...
     
  2. gilb Member

    הצטרף ב:
    ‏25/12/02
    הודעות:
    238
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצטער לומר לך, אבל אתה מזכיר קצת את משה אוחיון... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx
    בכל מקרה, אני בטוח שניוקאסל תאבד עוד לפחות 5נקודות עד סיום העונה
    במשחקים כמו מול יונייטד,מול אברטון בחוץ,פולהאם בחוץ ובלקבורן
    ניוקאסל מוכשרת בלירות לעצמה ברגל ברגעי האמת.
    וכדי שהיא תעבור את ארסנל, ארסנל צריכה לאבד עוד 11 נקודות(בהנחה שניוקאסל תאבד 5 נקודות + הפרש שערים עדיף לארסנל) מתוך 24 שנותרו
    גם בכושר הנוכחי של ארסנל, זה לא נראה לי הגיוני, במיוחד שגם יונייטד בתמונה.
     
  3. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה?

    לדעתי דייר צודק. ארסנל מתחילה לשחק בהילוך שני, כנראה בגלל העומס העצום (מתי משפרים את מבנה הצ'מפיונז?) והמשחק המכריע ביום רביעי.

    מנצ'סטר יונייטד נראית לדעתי רע מאד ומתקשה מול קבוצות קטנות. סיפור האליפות של מנצ'סטר מזמן נסגר, אני לא רואה אותם מניפים את צלחת האליפות. יש להם עוד הרבה משחקים קשים ביותר.

    לעומת זאת, ניוקאסל משחקת פשוט נפלא. יש להם עד הסיום, אם מתעלמים ממשחק החוץ מול אברטון, סיבוב די נוח. המגרש הביתי של המאגפייז הוא מבצר, והם צפויים להעיף את מנצ'סטר מהמאבק במשחק הקרוב ביניהן.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    הפורום נהפך פתאום לשונאי יוניטד.
    יוניטד מנצחת בחוץ את אסטון וילה,משחק שרובכם אמרו שיהיה קשה,קבוצה שאף אחד לא דיבר עליה כמעט כל השנה,וברגע שיוניטד מנצחת אותה,אתם מתחילים עם התירוצים כמו:לא קולטת שהיא קבוצת תחתית,לא נלחמת,וכל זה לפי משחק עם קבוצה בהרבה רמות מעליה.
    ומשום מה לא ראיתי אף אחד קוטל את ארסנל,אכן בלקבורן קבוצה טובה,אבל יש לזכור שאם הניצחון הזה היא רק במקום ה7,והניצחון היה חלק.
    אז אני לא אוביקטיבי אהה?
    ובדבר ההצהרה של אוהד ניוקסאל,אוהד שלכם אמר לי,שמע אם אברטון מנצלים 100%מהיכולת שלהם,אז ניוקסאל מנצלת 300%,כי אין לה(אם כל הכבוד)סגל לרוץ לאליפות,כמו מכבי תל אביב בליגה שלנו,היא יכולה להתקרב,תוסיףלזה שהיא יכולה לעלות שלב בליגת האלופות,דבר שמנסיון אני אומר שיגמור לה את הקבוצה,ואת המחשבה על אליפות.
    אם זאת,היא בהחלט יכולה להיות גורם משמעותי במי תהיה האלופה,אבל אלופה היא לא תהיה.
    ודבר אחד לסיום:
    2נקודות,כלומר משחק אחד,ויוניטד חוזרת למקומה הרגיל.
     
  5. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    עם כל הכבוד למשחק היפה של ניוקאסל - אליפות לוקחים במלחמה ועם משחק מגעיל וניצחונות שנויים במחלוקת, אם אפשר עדיף שהיו של 1-0 לא יותר.
    לניוקאסל חסר דבר אחד מאוד מרכזי, וזה מנטליות. יונייטד וארסנל כבר הוכיחו שיש להם מה שדרוש כדי לקחת 3 נקודות במשחק חוץ מול קבוצה שנלחמת על הירידה, ניוקאסל עדיין לא עשתה את זה - ולפי דעתי שם היא גם תיפול.
     
  6. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    א) אני לא שמעתי אף אחד אומר שהמשחק של יונייטד מול וילה הוא קשה - ואם מישהו אמר את זה אני מניח שהוא התכוון לעניין היכולת הפושרת של יונייטד לאחרונה. אסטון וילה קבוצת תחתית ולא מהיום, אין שום קשר לשינאה ליונייטד. תהיה בטוח שאף אחד לא היה בא ואומר במקרה של תיקו או ניצחון של הוילנס' שזו תוצאה צפוייה כי וילה קבוצה שיכולה לקחת לאדומים נקודות...

    ב) ארסנל לא היו צריכים להפסיד באיווד פארק. נקודה. אבל מה, מצד שני הם עלו בלי 16 שחקני הרכב, ועוד אחד שנפצע באמצע, ובניגוד ליונייטד לא הפסידו מליון משחקים רצוף - אז אומנם הם לא היו צריכים להפסיד שם אבל אם על זה אתה (משה) או כל אחד אחר בונה את תאורית העקיפה של יונייטד בסיבוב, הייתי אומר לכם שאתם טיפל'ה אופטימיים...

    ג) אני חושב שבסגל של ניוקאסל חסר קשר סופר איכותי בעל כושר הנהגה ע"מ שיהפכו למתמודדת רצינית על התואר. מצד שני, כמו שמשה אמר אין ספק שהם מוציאים הרבה יותר מהסגל שלהם מקבוצות אחרות.
     
  7. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    חחח, נהיה פה דיון של איש אחד - אז אם לא אכפת לכם, אני רק יעדכן את עצמי בתוצאות מהערב:

    אוהדי השיטי חגגו שער ראשון לפאוולר שהביא ניצחון חשוב על ברמינגהם במיין ראוד.

    טוטנהאם הובילה 1-0 על האדומים בוויט הארט ליין אבל ספגה שלוש פעמים מרגלי אוון, הסקי וסטיבן ג'רארד... שער מצמק של שרינגהאם בדקה ה-87 לא עזר והמשחק הסתיים ב3-2.

    ו... כמובן, צ'לסי. בחוץ מול ווסט ברום, הרכב סופר התקפי של ראניירי מניב פירות, 2-0 בדקה ה-56. סטאניץ' וזולה עם השערים.
     
  8. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה?

    הוא תמיד היה כזה :wink:.

    למען האמת, למיטב ידיעתי, מנצ'סטר יונייטד לא הייתה העונה אף פעם ב"מקומה הטבעי" - המקום הראשון לדבריך, שאוכלס ע"י ליברפול וארסנל למשך כל העונה.

    כנראה שמקומה הטבעי של מנצ'סטר הוא המקום השני.
     
  9. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראו,
    יכול להיות שאני באמת הייתי טיפ טיפה שחצן משהו. אבל אני לא חוזר בי. אני עדיין משוכנע שהסגל הנוכחי של ניוקאסל מסוגל לנצח את כל המשחקים עד לסיום העונה. אני יודע שזה לא יקרה, אבל אני חושב שאנחנו מסוגלים, כי לניוקאסל השנה יש משהו שמאוד מרגש אותי, משהו שלא היה לה בשנים האחרונות - יכולת השיא ברגעי האמת. כל השחקנים של ניוקאסל מצויים בכושר שיא, ניוקאסל משחקת כדורגל נהדר, אני נהנה מאוד לראות אותה...

    ולמשה אוחיון,
    זה לא בגלל שאני שנוא מנצ'סטר, אלה פשוט עובדות. אסטון-וילה היא קבוצת תחתית, אין לה שחקנים טובים. כשניוקאסל ניצחה אותה בדקה ה-82 מישהו אמר משהו...? לא.
    בלקבורן לעומתה היא קבוצה מצוינת.... יש לה את השוער הכי טוב בפריימר ליג, בתוספת שחקנים נהדרים.

    ולקירק,
    אני עדיין חולק איתך... אני חושב שניוקאסל כן יש קשר סופרסטאר שאפשר לסמוך עליו, ואני מדבר על לורן רובר ועל קיירון דייר. אין לי כוח לתאר אותם, אבל הם בהחלט שחקנים שנאי תמיד אסמוך עליהם, למרות שבמקרה של רובר ההשקעה שלו בקבוצה לא גבוהה למדיי, הוא עדיין שחקן ענק.
     
  10. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לניוקאסל חסר משהו לאליפות, מצד שני גם למנצ'סטר היה חסר משהו כדי להיות קבוצת אליפות והם עדיין זכו באינספור תארים בשנות התשעים. אז מה אם לא הייתה להם הגנה? בשביל זה יש קישור מבריק והתקפה שמנצלת כל מצב (שירר בעיקר וגם אמאובי (אתם)).
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    סיכום המחזור

    אסטון וילה- מנצ'סטר יונייטד-- (1:0) 1:0 הרכבים פותחים:
    אסטון וילה: סטפן פוסטמה, לויד סמואל, אולוף מלברג, רוני יוהנסן, אלן רייט, לי הנדרי, תומאס היצלספרגר, מוסטפה חאדג'י, גארת' בארי, דאריוס וואסל ודיון דאבלין. שותף כמחליף: סטפן קוק
    מנצ'סטר יונייטד: פאביאן בארטז, גארי נוויל, ריו פרדיננד, ג'ון אושה, מיקל סילבסטרה, דיוויד בקהאם, ניקי באט, פול סקולס, ראיין גיגס, רוד ואן ניסטלרוי ואולה גונאר סולשיאר.
    מבקיעים: למנצ'סטר: בקהאם- 12
    צהובים: לאסטון וילה: אלן רייט ומוסטפה חאדג'י למנצ'סטר: פול סקולס

    שער מוקדם הספיק למנצ'סטר כדי להשיג ניצחון חשוב על אסטון וילה ולהתקרב עד כדי 2 נקודות מארסנל. המשחק היה מרובה בהחמצות ולא התעלה לרמה גבוהה במיוחד אבל בסופו של דבר החבר'ה של סיר אלכס השיגו את מה שהם רצו וממשיכים במסע הרדיפה אחרי התותחנים. בקהאם היה יכול להעלות את מנצ'סטר ליתרון כבר בדקה ה-1 לאחר שאיכשהו הוא נשאר חופשי בתוך הרחבה אך השוער ההולנדי של וילה מנע זאת ממנו. אבל בקהאם לא איכזב, בדקה ה-12 ראיין גיגס עשה סיבוב יפה ברחבה ונתן כדור רוחב חבקהאם שמקרוב כבש וקבע 1-0 ולמעשה גם את תוצאת המשחק. לאסטון וילה לקח 20 דקות להתעורר ולהכנס למשחק, וואסל היה צריך לכבוש לאחר שהשאיר את הגנת היונייטד מאחוריו אבל סיים בבעיטה חלשה שאותה בארטז הדף. במחצית השנייה שתח הקבוצות הגיעו למצבים, דיון דאבלין היה צריך להבקיע שנשאר לבד אבל נגח בצורה חלשה שלא הקשתה על בארטז. ג'ון אושה הדף כדור מהקו מבעיטה של חאדג'י וגיגס שלח כדור חופשי למשקוף אבל שתי הקבוצות לא הצליחו להבקיע שוב. בסופו של הדבר הוילה שוב מפסידים והם צריכים להתחיל להסתכל למטה בדאגה.
    42,602 צופים היו בוילה פארק


    בלקבורן- ארסנל-- (0:1) 0:2 הרכבים פותחים:
    בלקבורן: בראד פרידל, מרטין טיילור, הנינד ברג, קרייג שורט, ורטיסלאב גרשקו, קיית' גילספי, גארי פליטקרופט, קרימוגלו טוגאי, דאמיאן דאף, האקאן סוקור ודוויט יורק. שותפו כמחליפים: נילס יוהנסון ופול גאלאגר
    ארסנל: סטיוארט טיילור, לאורן, מרטין קיאון, פסקאל סיגאן, ג'ובאני ואן ברונקהורסט, רוברט פירס, ריי פארלוור, אדו, פרדריק ליונברג, דניס ברגקאמפ ותיירי הנרי. שותפו כמחליפים: ג'ילברטו סילבה, פרנסיס ג'פרס וסילביאן וילטורד
    מבקיעים: לבלקבורן: דאמיאן דאף- 22 וטוגאי- 52
    צהובים: לבלקבורן: דאף, טוגאי, פליטקרופט וסוקור לארסנל: פארלוור וואן ברונקהורסט

    כנראה שהמחשבה על דאבל נוסף עלתה לארסנל לראש יותר מדי, אבל את בלקבורן זה כנראה לא מעניין והיא השלימה ניצחון שני העונה על ארסנל. את ונגר היכתה מכת פציעות- דיוויד, סימן, סול קמפבל, אשלי קול ופטריק ויירה לא שיחקו וכבר בדקה ה-18 הוחלף קיאון בגלל פציעה. האקאן סוקור היה יכול לכבוש אבל ביזבז הזדמנות גדולה לאחר שגילספי עשה בית ספר לואן ברונקהורסט באגף, גם לארסנל היו 2 מצבים שניהם מבעיטות חופשיות האחת של הנרי השנייה של ואן ברונקהורסט אבל פרידל נעל את השער כמו שהוא יודע. בדקה ה-22 טוגאי בעט כדור שפגע במגן ארסנל, הכדור הלך לדאף שכבש את הראשון של הרוברס. ליונברג היה קרוב להשוות אבל החמיץ, מצד שני בלקבורן הייתה יכולה לכבוש לפני המחצית עוד 2 שערים אבל קרייג שורט ודאף ביזבזו את המצבים שלהם. בדקה ה-52 דאף מסר לטוגאי שהתקדם עם הכדור בצורה יפה ושלח טיל לרשת, 2-0. דוויט יורק היה קרוב לשער אבל בעט מעליו לפני שהוחלף ע"י פול גאלאגר בהופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת. ארסנל עכשיו רק 2 נקודות ממנצ'סטר ואת ונגר יותר מדאיגים כנראה הפציעות לקראת ולנסיה.
    29,840 צופים היו באיווד פארק

    http://www.arsenal.com/images/matchday/reports/blackburna2.Xxx


    צ'רלטון- ניוקאסל-- (1:0) 2:0 הרכבים פותחים:
    צ'רלטון: דין קלי, לוק יאנג, מארק פיש, ג'ונתן פורטון, כריס פאוול, ראדוסטין קישישב, סקוט פרקר, ג'ייסון יואיל, קלאוס ינסן, שון בארטלט וג'ונתן יוהנסון. שותפו כמחליפים: קווין ליסבי, ריצ'ארד רופוס ופול קונצ'סקי
    ניוקאסל: שי גיבן, אארון יוז, ג'ונתן וודגייט, טיטוס בראמבל, אוליבייר ברנארד, נולברטו סולאנו, ג'רמיין ג'נאס, גארי ספיד, הוגו ויאנה, אלן שירר וקראיג בלאמי. שותפו כמחליפים: קיירון דייר, אנדי גריפין, ושולה אמואבי
    מבקיעים: לניוקאסל: שירר- 33 (פ) וסולאנו- 49
    צהובים: לצ'רלטון: לוק יאנג לניוקאסל: הוגו ויאנה וארון יוז

    ניוקאסל שמרה על החלום לזכות באליפות בחיים אחרי ניצחון נאה ביותר 2-0 בחוץ על הקבוצה המשתפרת של צ'רלטון. שערים של שירר וסולאנו הספיקו לכדי לשמור אותם עדיין במאבק ובמרדף אחרי 2 הגדולות של הכדורגל האנגלי. שירר שבר את הקרח בפנדל בדקה ה-33 אחרי שבלאמי הוכשל ע"י ג'ייסון יואיל. צ'רלטון לחצה וניסתה להשיג את השוויון לפני המחצית ושתי תחנונים שלהם לפנדל נידחו ע"י השופט אחרי סקוט פרקר ויוהנסון הופלו ברחבה ע"י בראמבל. ישר אחרי תחילת המחצית קלאוס ינסן היה קרוב מאוד לשוויון אבל כדור שלו היה ליד המסגרת. ניוקאסל גמרה עניין אחרי שסולאנו כבש אחרי פריצה של בלאמי. השוער דין קלי מנע שער של בלאמי וחוצמזה בלאמי היה הבולט ועשה המון צרות להגנת צ'רלטון. ניצחון זה בא אחרי שניוקאסל לא ניצחה בצ'רלטון מאז 1956 והביא אותם למרחק 5 נקודות בלבד מארסנל.
    26,278 צופים היו ב-THE VALLEY

    [​IMG]


    אברטון- ווסטהאם-- (0:0) 0:0 הרכבים פותחים:
    אברטון: ריצ'רד רייט, טוני היברט, דיוויד וייר, אלן סטאבס, דיוויד אנסוורת', סטיב ווטסון, סקוט גמיל, תומאס גראבסן, גארי נייסמית, תומאס רזיניסקי ובריאן מקברייד. שותפו כמחליפים: קווין קמפבל, וויין רוני ולי טיי
    ווסטהאם: דיוויד ג'יימס, גלן ג'ונסון, תומאס רפקה, איאן פירס, רופוס ברווט, טרבור סינקלייר, סטיב לומאס, מייקל קאריק, ג'וי קול, לז פרדיננד וג'רמיין דה-פו. שותפו כמחליפים: כריסטיאן דיילי ואדוארד סיסה
    צהובים: לאברטון: גראבסן וטוני היברט

    אברטון ווסטהאם סיימו משחק מאוד מאכזב בתיקו 0-0 שלמעשה די שיקף את המשחק. ווסטהאם שזקוקה לנקודות איכזבה ושיחקה מאוד לא טוב וההזדמנות היחידה שלהם לעבר השער בעט פרדיננד לתוך היציעים. גם אברטון איכזבה ובמחצית הראשונה רק נגיחה של רזינסקי איימה בקושי על השער וג'יימס הסתדר עם זה בקלות. במחצית השנייה ווסטהאם הייתה קצת יותר פעילה והרבה בזכות יכולת סבירה פלוס של קול שיצר מצבים אבל זה לא הספיק. אברטון עשתה חילוף משולש בדקה ה-55 במטרה לעורר את הקבוצה אבל אברטון המשיכה להיות חלשה להחריד שלמעשה המצב הכי מסוכן היה בנגיחה של קמפבל אבל ג'יימס עצר יפה מאוד.
    40,158 צופים היו בגודיסון פארק

    http://www.evertonfc.com/uploadedImages/westhamimage.Xxx


    פולהאם- סהות'המפטון-- (0:1) 2:2 הרכבים פותחים:
    פולהאם: מרטין הררה, אבדסאלם אוודו, אנדי מלביל, אלן גומה, ג'ון הארלי, סטיד מלבארנק, מרטין דג'טו, סילביאן לבינסקי, פייר אומה, סטיב מארלט ולואיס סהה. שותפו כמחליפים: ג'ונישי אינאמוטו ואנדראס סטולסרס
    סהות'המפטון- אנטי נימי, ג'ייסון דוד, קלאוס לונדקבאם, מייקל סוונסון, וויין ברידג', מאט אוקלי, דיוויד פראטון, פאבריס פרננדס, פול טפלר, ג'יימס ביטי וברט אורמרוד. שותפו כמחליפים: ג'ו טסם, דני היגינבוטאם וקווין דיוויס
    מבקיעים: לפולהאם: סהה- 41 וסוונסון- 52 (ע) לסהות'המפטון: ביטי- 81 וסוונסון- 90
    צהובים: לפולהאם- פייר אומה

    מייקל סוונסון הבלם השבדי של סהות'המפטון היה כוכב המשחק לאחר שהכניס שער עצמי נגד קבוצתו אבל השווה בשער דרמטי בדקה ה-90. סהות'המפטון חזרה מפיגור 2-0 והוציאה נקודה כאשר השוער אנטי נימי היה מעורב בשער השוויון כאשר בעט לקורה מקרן וסוונסון כבש מהריבאונד. נימי גם בלט בשער, הוא מנע שתי שערים בטוחים של מארלט במחצית הראשונה. סהות'המפטון שהעפילה לחצי גמר הגביע, גם הייתה קרובה לכבוש אבל פראטון, ביטי ואוקלי החמיצו. השער הגיע קצת לפני המחצית בבעיטה יפהיפיה של סהה. סוונסון בשער עצמי כבש 2-0 אחרי מבצע יפה של סהה ומלבראנק. ביטי כבש 9 דקות לסיום בנגיחה שקרן שלאוקלי את שערו ה-19 בליגה והחזיר את האורחים לחיים. וכאמור בתוספת הזמן פולהאם ניכנעה ללחץ של נימי וסוונסון.
    18,031 צופים היו בלופטוס רואד

    http://www.fulhamfc.com/content/images/saints_home_6_15032003.Xxx


    לידס- מידלסברו-- (2:1) 3:2 הרכבים פותחים:
    לידס: פול רובינסון, דני מילס, לוקאס ראדבה, טדי לוצ'יץ', ראול בראבו, ניק בארמבי, פול אוקון, אריק באקה, ג'ייסון וילקוקס, מארק וידוקה ואלן סמית'. שותף מחליף: ג'יימס מילנר
    מידלסברו: מארק שוורצר, סטיוארט פארנאבי, הוגו איוג, גארת' סהות'גייט, דיוויד מרפי, ג'רמי, ג'ורג' בואטנג, ג'ונתן גרינינג, ז'וניניו, מלקולם כריסטי ומאסימו מאקארונה. שותפו כמחליפים: קולין קופר, מייקל ריקטס וסזילארד נמת'
    מבקיעים: ללידס: וידוקה- 24, 76 למידלסברו: מאקארונה- 36 (פ), ז'וניניו- 45 וג'רמי- 64
    צהובים: ללידס: אוקון, ראדבה ומילס למידלסברו: מאקארונה וז'וניניו

    ז'וניניו שוב כיכב כאשר סחב את מידלסברו לניצחון חוץ נהדר בלידס 3-2 למרות צמד של מארק וידוקה. הברזילאי המבריק היה ההבדל בין הקבוצות והוכיח כמה הוא חשוב לבורו והשלים 90 דקות מלאות לאחר הפציעה. המשחק התחיל טוב מאוד מאקארונה וג'רמי היו יכולים לכבוש אבל ראדבה שהיה מצויין מנע זאת מהם, אריק באקה היה יכול לכבוש ללידס אבל נגיחה שלו נהדפה ע"י שוורצר. בארמבי היה יכול גם להבקיע אחרי יציאה לא טובה של שוורצר אבל פיספס את המסגרת. בדקה ה-24 שיתוף פעולה גרוע של איוג ושוורצר גרם לשער הראשון של וידוקה. אחרי השער מידלסברו התעוררה וראדבה עצר בעבירה גסה את מאקארונה בדרך לשער ובנס לא הורחק אבל בעקבות זאת בא הפנדל שגרם לשוויון. לפני השריקה למחצית מסירה של גרינינג לז'וניניו הביאה לשער היתרון שז'וניניו ברגל ימין לרשת. במחצית השנייה לידס הייתה מאוד מתוסכלת עקב יכולת גבוהה של שוורצר שמנע את השוויון מסמית' ודני מילס ואז בדקה ה-64 ג'רמי כבש בבעיטה חכמה לשער אחרי עבודה מצויינת של ז'וניניו ומאקארונה. לאחר מכן לידס המשיכה לתקוף אבל מילנר וווילקוקס לא הצליחו להכניע את שוורצר המצויין. לפני הסיום נמת' המחליף היה יכול לשים את הרביעי אבל החמיץ אחרי עבודה מצויינת של ז'וניניו המצויין.
    39,073 צופים היו באלנד רואד

    http://www.soccernet.com/images/england/20030315/radebejuninho_as.Xxx


    סנדרלנד- בולטון-- (0:0) 2:0 הרכבים פותחים:
    סנדרלנד: תומאס סורנסן, ג'ורג' מקארטני, ג'ואקים ביורקלנד, טלל אל קארקורי, סטפן רייט, מייקל גריי, שון ת'ורונטון, דארן וויליאמס, מייקל פרוקטור, קווין פיליפס וטורה אנדרה פלו. שותפו כמחליפים: חוליו ארקה, מארקוס סטיוארט וקווין קיילי
    בולטון: ג'וסי יאסקלאיינן, ברונו אנגותי, גודני ברגסון, איבן קאמפו, לורנט לאבייל, ברנארד מנדי, ריקארדו גארדנר, הנריק פדרסן, פר פראנדסן, ג'יי ג'יי אוקוצ'ה ויורי דז'ורקייף. שותפו כמחליפים: סאלבה וקווין נולאן
    מבקיעים: לבולטון: אוקוצ'ה -50 והנריק פדרסן- 55
    צהובים: לסנדרלנד: מקארנטי לבולטון: לאבייל

    הופעת הבכורה של מיק מקארטי הייתה שחורה והסוף של סנדרלנד בפרמייר ליג נראה קרוב מתמיד. אצטדיון האור היה מלא תקווה שהמנג'ר החדש ייתן לשחקנים רוח לחימה ותקווה חדשה אבל כנראה שעדיין אין חדש תחת השמש. כבר מההתחלה בולטון הייתה קרובה לכבוש- סורנסן עצר איום של מנדי ומייקל גריי הדף כדור מהקו מנגיחה של איבן קאמפו. לקראת סיום המחצית סנדרלנד הייתה קרובה לשער אבל פלו, פיליפס, ביורקלנד ות'ורנטון נעצרו ע"י השוער הפיני של בולטון. בדקה ה-50 אוקוצ'ה בעט לשער הכדור פגע בגודני ברגסון ונכנס פנימה. אחרי 5 דקות מנדי בעט סורנסן הדף ופדרסן כבש מהריבאונד וסגר עניין.

    http://www.soccernet.com/images/england/20030315/pedersonscores_jwalton.Xxx




    * אני לא מאמין... את המשחקים שהיו יום ראשון כבר כתבתי וסיכמתי אבל לר שמרתי את זה וסגרתי בטעות את החלון אז ממש אין לי כח וחשק לכתוב את זה שוב... אז תסלחו לי.
     
  12. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סלחנו לירן. הסיכומים שכן עשית שווים את זה.

    המנהג המגונה של ארסנל - לספור נקודות בדרך לתואר (אני לא זוכר את המספר המדוייק) ממשיך. שחצנים.
     
  13. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סיכום מעולה לירן...
    ואנחנו שולה!
    ושימו לב למה שאבי מלר אמר: מבין שלושת הקבוצות הראשונות, על הנייר, לניוקאסל יש את המשחקים הכי קלים (יחסית). אני מאוד מקווה... כמו שכבר אמרתי, אני מעריך עם כל השחצנות שניוקאסל תסיים מעל מנצ'סטר, לגבי ארסנל אני לא יודע... שלושת המשחקים הקרובים (אם אני לא טועה) יהיו המכריעים: מנצ'סטר ובלקבורן בבית, אברטון בחוץ. כמה שזה יישמע מצחיק, אני הכי בטוח לגבי המפגש מול מנצ'סטר... ניוקאסל ברוב השנים האחרונות מנצחת את יונייטד בבית, אין שום סיבה שבעונה המעולה הזו זה לא יקרה. אם נוציא 7 או 6 נקודות משלושת המשחקים האלה, אז יש מה לדבר, כי שאר המשחקים יהיו מול קבוצות קטנות... ועוד אל תשכחו שצפוי משחק בין ארסנל למנצ'סטר, מה שאומר מבחינת ניוקאסל שלפחות אחת מהן תאבד נקודות...

    ועל אופי של אלופה...:
    למנצ'סטר אין את זה. נקודה. ניצחון דחוק בחוץ על הוילה, ובכלל, מנצ'סטר לא משחקת כמו אלופה. הכדורגל שלה תקוע משהו בליגה (באירופה הכל טוב), והיא לא תיקח אליפות, לא מגיע לה... ארסנל כן משחקת כדורגל של התקפה, וגם ניוקאסל.
     
  14. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דאייר למה בדיוק אתה חושב שלנצח 1-0 אחרי משחק לא טוב זה לא אופי של אלופה? אם כבר אז ההפך...
     
  15. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.kumb.com/forum/images/smiles/icon_doff.Xxx אדום בנשמה.

    נהנתי מאוד... באמת כל הכבוד.