אנגליה בדרך ליורו 2004

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י דווידס, ‏30/3/03.

  1. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגידו מה שתגידו, אבל תהיו בטוחים שרוני פתח לא בגלל שהוא טוב. הוא טוב, הוא תותח, זה ברור. אבל האם הוא יותר טוב מדייר? אני בספק. קיירון דייר בכושר הנוכחי הרבה יותר טוב ממנו... אז למה אריקסון פתח עם רוני? גם בשביל להתלהב, אבל גם כי הוא חשש שדייר יספוג שריקות בוז מהקהל בסנדרלנד ששונא אותו.

    לגבי הפנדל:
    יכול להיות שלא היה מקום לשרוק. אבל תהיו בטוחים שהוא לא ניסה לעשות הצגה. דייר פרץ לרחבה אחרי חטיפה נהדרת, ואיבד את שיווי המשקל. למרות זאת הוא המשיך לרוץ, וכמעט התרומם בחזרה, אבל אז שחקן של טורקיה פשוט הוריד אותו בברוטאליות אל הדשא... דייר לא יכל להישאר על הרגליים אחרי דבר כזה, תזכרו שהוא גם דיי נמוך וצנום (לא זוכר מה המשקל, אבל הוא 170 גובה), ומול הבלמים הטורקים קשה לשחקן כמוהו להישאר על הרגליים.
     
  2. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    ברגע שדאייר ישחק חלוץ אולי הוא יוכל לפתוח על חשבון ווין רוני, עד אז, המעבק העיקרי שלו יהיה עם סטיבן ג'רארד ובאט. ורוני פתח בעיקר בגלל הלחץ התיקשורתי והרצון של מר אריקסון להראות לכולם מאיפה משתין הדג.
     
  3. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רוני במשחק תיפקד כקשר התקפי ולא כחלוץ, והוא שיחק על חשבון דייר ששיחק בתפקיד הנ"ל מול ליכטנשטיין.
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ערן, משה כנראה לא הבין אותך. אתה מתכוון שג'יימס הוא השוער האנגלי הטוב ביותר, או השוער הטוב ביותר באנגליה, כפי שאמרת?

    אם האפשרות הראשונה היא הנכונה, לדעתי רובינסון יותר טוב ממנו. אם האפשרות השניה היא הנכונה, אז גם גיבן, גם בארטז, גם פרידל וגם קודיצ'יני יותר טובים מג'יימס לבטח, ואני חושב ששכחתי מישהו :?...

    בקשר לוויכוח ווין רוני, לדעתי הוא עדיף על דייר בכושר הנוכחי שלו. דייר אומנם שחקן גדול, אבל העונה הוא בכלל לא בכושר שיא. ווין רוני בקושי רואה מגרש באברטון, אבל הוא על תקן כוכב שם (רק בן 17!!) וכובש ברוב ההזדמנויות שניתנות לו. דייר זה פשוט לא זה העונה.
     
  5. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ערן אני מאוד מכבד אותך, וגם את האדון ג'יימס, אבל להגיד שהוא יותר טוב מרובינסון? וזה בהנחה שאתה מתכוון לשוערים האנגליים בלבד. בוא נגיד את זה ככה, חוץ מאחד על אחדים אני לא רואה שום אספקט שבו ג'יימס עדיף מלבד הבירתוזים שהוא היחיד שמתקרב למושלמות (קרי - לפביאן בארתז). אז לא - ג'יימס לא צריך לפתוח.
     
  6. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאחר והדיון הוא על נבחרת אנגליה, אני דיברתי על שוער אנגלי. אני מסכים שבארטז וקודוצ'יני טובים מג'יימס.

    לדעתי רובינסון עדיין לא הגיע למצב שהוא טוב מג'יימס. הוא צעיר מדי, לא מנוסה כמו ששוער צריך להיות במעמדים כאלו. אבל הכשרון שלו עוד ייקח אותו לאליפויות אירופה רבים. בינתיים ג'אמו צריך לעמוד בין הקורות.

    כנ"ל לגבי קירלאנד וראסל הולט. אבל אל תדאגו, גם לנו בנוער מתבשל כשרון בשער, זכרו את השם סטיבן בייווטר (כבר נמצא בסגל אנגליה מתחת ל21)... :wink:

    אני לא חושב שפרידל וגיבן טובים מג'יימס.
     
  7. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחד מהעקרונות החשובים ביותר שלי כאוהד נבחרת אנגליה הוא הדבקות בבניית שחקנים צעירים בנבחרות המתאימות לגילהם.

    כמה שרוני ורובינסון טובים, אין להם את ההיבט החשוב ביותר, והוא הנסיון. אני פשוט לא אוכל לסמוך על רוני או רובינסון בתפקוד במעמד כמו גמר אליפות אירופה (הגזמתי הא?), הם יותר מדי צעירים.

    אני עצמי לא רוצה את ג'ו קול, מייקל קאריק וג'רמיין דה-פו בנבחרת הבוגרת, זה רק יפגע בהם. הן מבחינת אגו והן מבחינת כושר בקבוצה.

    זה פשוט לא בריא מבחינת התפתחות של שחקן לשחק בנבחרת כל כך חזקה כמו אנגליה במעמדים כל כך גבוהים, חבל שאריקסון לא מבין את זה. לא פלא שמוייס לא רוצה שרוני ישחק בנבחרת אנגליה.
     
  8. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמרתי את זה כבר איפושהו- שג'יימס תופס יום קשה מאוד מאוד לעבור אותו הבעיה שזה לא קורה מספיק. יש לו פוטנצתיאל להיות הטוב באנגליה אבל הוא לא מנצל אותו עד הסוף. אני עם רובו ועוד מעט גם קירקלאנד.
     
  9. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    דיוויד ג'יימס בחיים לא יהיה שוער טוב כמו פרידל. אין לו יציבות. זה לא חוכמה לעצור פנדל ולקחת פעמיים עימותים של אחד על אחד מול החלוץ באותו משחק ומשחק אחרי זה לצאת לכדור גובה לתפוס אוויר ולהפסיד את המשחק.
    אני חושב שרובינסון דווקא כן הוכיח את עצמו מספיק. זה לא שהוא ילד שעלה לפני יומיים מהנוער. זו כבר עונה שניה שהוא עולה כשוער ראשון בלידס. מה גם שלדיוויד ג'יימס אין כל כך הרבה ניסיון בנבחרת או באירופה שמקנה לו איזה שהוא יתרון עליו.
     
  10. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולי לג'יימס יש פוטנציאל אבל הוא לא ממש מימש אותו אף פעם.
    לעומת זאת, רובינסון עשה זאת כבר בגיל 21 אם אינני טועה כשעמד בשער לידס בליגת האלופות - מעמד שעם כל הכבוד לג'אמו, הוא אף פעם לא היה במשהו שמתקרב אליו. אז יש הבדל בין גיל לנסיון. ונסיון, יש לרובו לא פחות מג'אמו.

    ובייואטר, נדמה לי שראיתי אותו פעם באיזה משחק מילואים מול מנצ'סטר בערוץ הקבוצות, והוא עשה רושם חביב, אבל לא משהו מעבר לזה. לא יותר טוב מקירקלנד.

    ולגבי פרידל, השוער הטוב ביותר העונה - נקודה.
     
  11. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה, אם אתה באמת מתכוון למה שאתה אומר משמע לא ראית משחק של ניוקאסל בכמה חודשים האחרונים.
    קיירון דייר פשוט ענק.... נע על כל המגרש, שורף כל כך הרבה שטחים מתים, עושה כל כך הרבה דריבלים... הוא פשוט מלך.... קשה לי לראות מישהו אחר שראוי ללבוש את חולצת קשר נבחרת אנגליה יותר ממנו....

    ואני שוב אגיד את משנתי:
    רוני בן 17, כלומר לפי מה שכולם אומרים הוא יהיה שחקן ענק, שווה 100 מיליון וכאלה. יכול להיות שזה נכון, אני בינתיים לא אומר שום דבר כנגד זה.
    אבל מה שמשנה זה לא מה הוא יהיה, אלא מה הוא עכשיו. ובכושר הנוכחי, אני חושב שאי אפשר בכלל להשוות בין היכולת הנוכחית של דייר לבין רוני... עוד כמה עונות יכול להיות שבאמת רוני יהיה ראוי ללבוש יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה של נבחרת אנגליה את החולצה, זה יכול להיות. אבל כרגע, רק דייר.
     
  12. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה סתם מת עליו, אתה מזיין את השכל. רוני פשוט מדהים. יש לו - בניגוד לדאייר - את היכולת לעשות פעולה אחת מפתיעה שתייצר גול. דאייר אמנם מוסר טוב מאוד, רץ, דריבלים וכו'... אבל לא יצירתי מספיק. זה מה שחסר לו כדי להיות קשר קדמי בנבחרת.