ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניצחון גדול וחשוב מבחינה מוראלית במיוחד,הולך להיות קשה בדרבי,משחק טוב של הייס..
     
  2. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למרות שלשתות טבסקו מג'ריקן נשמע לי מחווה הרבה יותר נעימה אני חייבת להודות שמכבי ת"א שיחקה היום פשוט יפה בכל מובן שיש, ולמעט הבושות שעשה כרגיל שטראובר וההתנהגות הלא-ספורטיבית של הייס כלפי קטן,מכבי תל אביב נראתה כמו קבוצה שמתכוונת לספק ליושבי ה'טריבונה' ביום שני סיבה מספקת לצאת מדעתם ולעשות מקלינגר מינימום סר פרגוסון (עובדה,הוא אפילו לועס מסטיק בדיוק כמוהו)

    מי שלא הבין למה דווקא לירן שטראובר נופה מסגל הנבחרת קיבל היום תשובה מספקת. שטראובר מצדיק מחזור אחר מחזור את טענתי שפיג'מה לבנה הולמת אותו הרבה יותר מחליפת שוער, מה שכן- הוא בלתי ניתן להכנעה,בנוי לתלפיות ונמצא בכושר לא רע. היום בניגוד לימים אחרים גם ההגנה של מכבי נראתה טוב לשם שינוי וסטרול אפילו בישל את השער השני.

    מחזור הבא דרבי, והפעם בבלומפילד, משחק שיכול מאוד ימחוק את החיוכים מכל הפנים הצהובות בארץ. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx
     
  3. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל עוד הוא לא חוטף שערם לא משנה איזה חליפה הוא ילבש..זה לא מנע משרף לא לאמן את הכדורגל ולשרף הייתה חליפה לבנה שעד היום הוא מסרב להוריד..
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,848
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    היום ייערך משחק מאוד חשוב יותר בשביל בני יהודה.

    השקנים מהשכונה נמצאים אחרי רצף של הפסדים ושם מאמינים שהרצף יסתיים היום בגלל שלכתומים הולך מאוד נגד בית"ר.

    היום אני אוהד בית"ר, אני רוצה שבני יהודה יהיו מסובכים כמה שיותר והלוואי שבסוף העונה נראה אותם בליגה השנייה...
     
  5. שגיא Guest

    ליהי,

    סטרול בישל את הראשון, אבל למען האמת לא היה לו משחק גדול בכלל. רוסו שוב ושוב, במחצית הראשונה, פירפר אותו. ועבר אותו בלי הרבה בעיות, הבעיה היחידה שלא היה לו עם מי לשחק. רוסו היה רמה אחת מעל כל שחקני מכבי חיפה, אך לבד לא יוצא כלום, וכך גם התוצאה.

    ואגב, מכבי ת"א בכלל לא היו כאלה טובים.

    אגב, היום במעריב פורסם טור של שגיא כהן, הוא דיבר על המשחק, ועל ההתאחדות החכמה שלנו ש"קבעה מראש את המשחק בין שתי הקבוצות האלו דווקא לשבוע בשיש בו מסע מפרך של הנבחרת"
    אולי זה עוד תירוץ למשחק העלוב של מכבי חיפה, הרי 7 שחקנים שיחקו בנבחרת, ורק רוסו, שישב 90 דקות על ספסל נבחרתו, היה טוב.

    אבל עזבו, יש לנו צמרת! סופסוף צמרת אמיתית!
    הייתי נותן הימור מסוכן ואומר שהמנצחת בדרבי לוקחת את האליפות...
    תיקו? אז מכבי חיפה!
     
  6. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שגיא, רוסו שיחק מחצית בקרואטיה.
    ובאמת, כל מה שכתבתי לפני המשחק התגשם... הגנה שלנו לא פעלה והחוסר תיאום בין השחקנים היה בולט במיוחד. חרזי כבר ממש לא מהיר כמו שהוא היה פעם וגולדברג סיבסב אותו שוב ושוב באגף ימין.
    חבל מאוד אבל אני עדיין מאמין שיש לנו סיכוי שווה בדיוק כמו לשתי התל-אביביות לקחת את האליפות בעיקר בגלל הדרב במחזור הבא.
     
  7. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שגיא, אני מסכימה איתך לגבי רוסו, הוא באמת שיחק אתמול (ובכלל) יותר טוב משאר שחקני חיפה. הטענה (לא אומר התירוץ) ששחקני חיפה היו עייפים מההופעה האחרונה של הנבחרת לא מקובלת מכמה סיבות :
    1.דודו אוואט עצמו נידב ל'ידיעות אחרונות' אחרי המשחק שלא היתה עייפות בקרב שחקני חיפה ושאי אפשר להטיל את האשמה על עייפותם
    2.שחקן נבחרת,עם כל הכבוד צריך לדעת לתזז בין נבחרת לליגה שבה הוא משחק, דבר המובן לכל שחקני הנבחרת ולכן אם חשבו שחקני חיפה שהופעתם בנבחרת תפגע להם בכושר ואילו במעט היו צריכים לעשות משהו בנידון.
    3. אבוקסיס,אפק וטל בנין לדוגמא, כולם שחקנים ששיחקו נגד צרפת יום רביעי ופתחו בהרכב הראשון ביום שבת, נתנו הופעה יוצאת מן הכלל (בייחוד אבוקסיס, שדווקא הכושר שלו מוטל הכי בספק).
    אני רק אוסיף שבתור ארץ המתיימרת להגיע ליכולות הכדורגל באירופה, צריך לנהוג כמוהם ולנהל את כל המשחקים הנקבעו בתאריכם המקורי, ואת זה קח כאנדרסטייטמנט.
    נכון שהמשחק החשוב הזה לשתי הקבוצות יכל להדחות,אבל זה לא קרה. צריך להמשיך הלאה ולאסוף את הנקודות מהפחות גדולות,כמו ששומי אוהב להגיד.
     
  8. שגיא Guest

    אמממ...כמה דברים:

    קודם אתייחס לדבריו של קופירוק (ליהי, לא אל תדאגי, נגיע גם אלייך):
    לנבחרת קרואטיה היו שני משחקים עד כמה שזכור לי, משחק ראשון רוסו שיחק מחצית, ובשני הוא לא שיחק, למיטב זכרוני.
    וגולדברג, כפי שאמרתי כבר בהודעה שכתבתי לאחר המשחק - אם קלינגר לא היה מוציא אותו, ז'אנו היה יוצא באדום, וכנראה שאוואט היה יוצא עם עוד כדורים ברשת.

    עכשיו, ליהי (הגענו אלייך):
    אתחייס לנקודות שלך:

    1. אוואט? זה ההוא שחטף כל גול מתחת לרגל? בין הידיים? מעל הראש? ובתוך העין? :wink:
    ברצינות, השחקנים לא רוצים להצטייר בתור מתרצים, אני רק נתתי עובדה.
    2. כלל לא. שוב כמו בסעיף הקודם. ואם תשימי לב תראי שהם נוהגים להזכיר זאת כדרך אגב, "אסור לשכוח את העונה הקשה שעברה עלינו, אבל כמובן שזה לא תירוץ", תמיד שומעים את זה.
    3. אממ, נכון, בהחלט. אבל שימי לב שאלו שחקנים בודדים, זה פחות בא לידי ביטוי. למכבי חיפה גם ככה בקושי יש משחק קבוצתי, אז כשכולם עייפים הוא נפגע עוד יותר, וגם המשחק האינדבידואלי נפגע מכך.

    ואני רק אוסיף שההתיימרות הזאת, וכולנו יודעים זאת, חסרת כל שחר. נו באמת? שחקן ישראלי ברמה אירפואית? בודדים ביותר.

    ועוד הבהרה, זה כלל לא תירוץ, זה פשוט מה שקורה.
    גם קבוצתך האהובה קרסה שנה שעברה אחרי עומס משחקים אירופאים. אז אולי חשבנו שכן, אבל התברר שאי אפשר למנוע את זה, וממחזור למחזור זה רק יותר מתבהר.

    את מוזמת להגיב.
     
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך אתם מסוגלים לשמור על כזאת שלוות נפש אחרי הביזיון הזה, אוהדי מכבי חיפה?

    במיוחד אתה אילן... אם מישהו באמת היה מקשיב לשטויות שיצאו מפיך בחודשים האחרונים הוא באמת היה מאמין שמכבי ת"א קבוצה מסכנה כמו שאמרת (ולמען האמת היא הקבוצה הטובה בליגה), שמכבי חיפה הקבוצה הכי טובה בליגה אלופה וכו'...

    טוב, עם ההגנה הזאת של חיפה, אני מציע לכם באמת במקום להסתכל על התל-אביביות לפזול לכיוון ב"ש. אריק בנאדו, תגידו מה שתגידו על ההצלות שלו, היה מעורר רחמים. בהצלה הראשונה של בנאדו הוא בעצם הציל את עצמו, כשברוב טפשותו הרס את מלכודת הנבדל של מכבי חיפה, ובהצלה השניה הכדור בכלל לא הלך לשער. בנאדו היה היום מעורר רחמים בדיוק כמו במשחק הנבחרת, זה בלם סביר ומטה שלא יגיע לשום מקום.

    אדורם קייסי היה פשוט בושה לכדורגל הישראלי, זה המגן השמאלי הקבוע של הנבחרת?? הוא בכלל יודע לשמור או לסגור? הוא יודע לעשות משהו? לעלות לכדור גובה (אגב, גם בנאדו היה צריך לעלות לכדור הזה)? בושה של מגן.

    ואם קייסי הוא בושה, אז ז'אנו הוא חרפה. אני לא יודע מה מנע מהשופט להוציא לו אדום ולהביא למכבי פנדל בגלל מה שהוא עשה, אבל מלבד זאת, אפשר היה לראות שז'אנו בכלל לא בכושר, שהוא לא חוזר להגנה מהר מספיק, שכל מכבי חגגה על האגף שלו.

    ומה נאמר על דודו אוואט? הבחור הזה פשוט הורג אותי מצחוק. נשבע לכם, כל פעם שאני רואה אותו משחק אני פשוט נופל על הרצפה. שוער כל כך גרוע!! אומנם היום הוא היה יחסית מעט פחות גרוע מכרגיל (למרות שבנאדו היה צריך לעשות בשבילו את העבודה), אבל אני חושב שבאמת שום צריך לשים את תום אלמדון בשער.

    מכבי חיפה קבוצה כל כך גרועה, באדיר, זנדברג, רוסו, קטן וברדה, כל שחקן יותר גרוע מהשני.
     
  10. שגיא Guest

    שמישהו יגיע לי שהוא לא ציפה שזה יבוא :wink:

    גם לך אגיב בסעיפים:

    1. שלוות נפש? אני אישית מציע לך לשמור עליה תמיד, גם אחרי משחק כדורגל רע, זה לא הכל בחיים.

    2. הדברים על אילן, שהוא יגיע עליהם

    3. בנאדו עשה בסך הכל טעות אחת אתמול, כפי שציינת, שגה במלכודת הנבדל, אבל תיקן מיד עם הצלה מהקו. השער כלל לא היה באשמתו, הוא שמר שחקן. ולא היה יכול להגיע לכדור הזה.
    האשמה כמובן של קייסי.

    4. קייסי נמצא בירידה מדאיגה מאוד. ללא ספק היה המגן השמאלי הכי טוב מאז ימיו הגדולים של גרייב. התחיל את העונה הזאת מצויין, שער השעלה לליגת האלופות, פתיחה והמשך עונה טובים מאוד, שחקן יציב בדרך כלל, שבחודש האחרון סובל מירידה חדה ביכלותו, אין לי מה להגיד. זה לא אותו קייסי שהיה לשחקן המשתפר בשנים האחרונות, וחבל. צריך לעורר אותו מהר, לפני שתיגמר העונה הזאת.

    5. אוואט לא היה הבעיה של מכבי חיפה, ואין לי כל תלונות אליו, בניגוד למשחקים אחרים, אתה זה שתמיד מנסה למצוא משהו. תתעסק בדברים אחרים, אני בטוח שזה יותר יעניין אותך.
     
  11. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל שכחתי לציין את ההופעות האחרונות של קייסי הן בנבחרת והן בליגה :

    קייסי פשוט תופס מקום יקר ומעניש את הנבחרת ואת חיפה בפרט במינוס שחקן על המגרש.

    שנית,לגבי התגובה של שגיא-שוב, יש משהו בדברים שלך,כמובן שההופעה בנבחרת השפיעה על שחקנים בה אבל להטיל את האשמה רק בנבחרת? זה לא הגיוני, זה אפילו שערורייתי. מכבי חיפה צריכה לזקוף לזכותה את העובדה שרוב שחקניה גם נמנים בין שורות הנבחרת ולהכניס את השחקנים לכושר טוב יותר. זה הרי לא סוד ששום לא עושה עבודה מעולה, עם חומר שחקנים כמו שלו הוא יכל לדרוס את הליגה הלוך-ושוב בלי להניד עפעף (אבל מי יודה בזה? אבי רצון? בשום פנים ואופן, אז שום יפסיק לשבת לו בתוכנית. שלמה שרף? רק מהשם איציק שום הוא מתמוגג,הם מייבאים ביחד 'פומה' וחברים בדם ובנפש).

    אחרי ההופעה הטובה של חיפה בליגת האלופות ושל הפועל באופ"א, האוהד התובעני רוצה יותר. מה שלא הורג-מחשל, נקווה שפעם הבאה זה לא ישפיע עליכם.
     
  12. שגיא Guest

    אמממ....

    מתי הטלתי אשמה רק בנבחרת?, העלתי טענה, שהסברתי אותה כנכונה, לאו דווקא בגלל הנבחרת, כי הזכרתי את השנה שעברה של קבוצתך, שגם השפיע עליה, ולא תוכלי להתנגד לזה, וזה היה אחד הגורמים העיקריים לאי הישארותה של הפועל במאבק בשנה שעברה.

    ולהכניס לכושר שחקנים זה לא דבר קל, אולי אחרי העונה הזאת, הם יהיו יותר מחושלים לקראת השנים הבאות, אי אפשר לעמוד בעומס הזה בפעם הראשונה, אבל טוב שזה קרה, לפעמים הבאות.

    ושומי, בהחלט, הוא לא מאמן גדול. הוא קיבל אוסף כוכבים ולא הצליח להשאיר את הליגה מאחור, והיו לו כמה וכמה הזדמנויות. גרנט עשה זאת בשנתיים שלו בחיפה, שום לא, ועל זה משלמים, מי יודע, אולי בהחמצת האליפות.

    ימים יגידו
     
  13. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואולי לא :wink:.
    שגיא, מדבריך נובע כאילו אני באמת שונא את דודו אוואט חלילה. ישמור האל, אני אסיר תודה לבחור, שעזר להשאיר את בית"ר בליגה עם 6 נקודות ממכבי חיפה ושגזל מהירוקים את האליפות! ברור שאני אוהב את אוואט ומכבד אותו, כל מי שפוגע במכבי חיפה בצורה אנושה הוא אדם חביב.
     
  14. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכימה איתך בפה מלא (במצה עם שוקולד)

    *תזכורת : המחזור הזה עוד לא הסתיים, נשארו המשחק של בני יהודה- בית"ר י-ם היום ב5+ ברבע לשמונה, וכמובן הדרבי הגדול של פ"ת מחר.


    יאללה הפועל פתח תקווה מלחמה! http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  15. שגיא Guest

    פעם הבאה תצייני את שמי.
    שלא חס וחלילה יחשבו שאת מסכימה עם AFC (נו אופנס...)
    :wink: