בני יהודה-אוהב לא אוהב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י rainman, ‏4/4/03.

  1. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אני לא מבין מה כולכם פה מתנפלים על בני-יהודה? אז יש לה אוהדים מופרעים..... אבל גם יש לה אוהדים נורמליים והם אוהדים מעולים, ובוודאי שאני מעדיף שהם יישארו בליגה על פני קבוצות יבשות שלא מוסיפות כל עניין כמו ראשל"צ או הפועל כפ"ס.....
    בני-יהודה מתאימים לליגת העל מבחינת כמות האוהדים שלהם, ואם אנחנו לא רוצים שהליגה שלנו תקרוס אז כדאי מאוד שכל הקבוצות שיש להן אוהדים יהיו בליגת העל (חוץ מהפועל חיפה המטונפים כמובן....)
    וגם הם משחקים עם כל הלב והנשמה ואני מעריך את זה (ככה זה כשרואים הרבה פרמיירשיפ ואח"כ רואים את "תאוות המשחק" של שחקני מכבי חיפה).
     
  2. united Member

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מבקש רק אנחנו קופים!!!!!!!
    ועכשיו לנושא עצמו: אני לא שונא את בני יהודה ואני חושב שהם אחלה קבוצה שמוסיפה צבע לליגה ויש לה גם אוהדים מצחיקים!
    אאאווווו תכניסו טוב לראש
    שהקהל של בני יהודה
    משוגע בראש
    מ-ש-ו-ג-ע
     
  3. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני גם לא סובל, פשוט לא סובל את הקבוצה הזאתי. לא סובל את הקהל הזה ואת האווירה השכונתית, אני דווקא אוהב את רוני שתן (ככה כותבים שתן?), ואני מעריך את זה שהוא מנסה לשנות דברים בבני- יהודה אבל זה לא זה, האוהדים שלהם הם ברובם אוהדים מגעילים שרק הורסים את הליגה.
    בקשר לבית"ר, אני לא רוצה להיכנס לזה אבל וידוקה אתה הדבר האחרון שמאפיין אוהד בית"ר- אתה הריי שמאלני, נגד דדש, לא שונא ערבים, לא סובל את לוי, אז איך אתה בכלל אוהד בית"ר?! אולי זה תחנה שלך בדרך? (פעם אחרונה שלקבוצה שאהדת לא הלך עברת לאהוד את ארסנל, אולי תן לנו איזה סקופ, מי הקבוצה הבאה שלך?).
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אילן, שב בשקט ואל תדבר על דברים שאתה לא יודע עליהם. תאמין לי שאני לא האוהד היחיד שנוטר טינה לדדש ורוצה שאברם לוי יעזוב את בית"ר כבר (דגש על האחרון). אם היית יודע כמה אוהדים שונאים את הצמד הנ"ל...

    דבר שני, בקשר לשנאת הערבים שלי... אני שונא רק מחבלים, וזאת זכותי. בכל זאת אני לא היחיד (למרות שבהחלט הרוב ימני).

    ודבר שלישי - ללידס יונייטד הלך מאד כשעזבתי אותם - חצי גמר ליגת האלופות זה לא מספיק בשבילך? בכל מקרה, מעולם לא הייתי אוהד אמיתי שלהם. ושלא נדבר על אוהדי הצלחות, אילן - ברור שביום המיוחל כשמכבי חיפה תיפול חס וחלילה למקום ה-6 אתה תעבור מיד לאחת התל-אביביות ותסביר לנו כמה כל שאר הקבוצות עלובות.

    נ.ב כותבים רוני שטן, ובקשר לאוהדים אין לך באמת זכות דיבור, ניסיון הרצח של יציע ג' לילדים מסכנים שלא עשו דבר לא פחות גרוע מהאבנים של בני יהודה. אצלכם זה לא היה מיעוט, אלא יציע שלם. אצל בני יהודה אני בספק אם מספר זורקי האבנים הגיע לחמישה.
     
  5. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה ביינתים מי שעבר קבוצה זה אתה, לא אני...
     
  6. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא שונאת את הקבוצה הזאת, את האוהדים כן-את הקבוצה לא.

    למה? כי אני אפילו דיי מרחמת עליה. היא חיה תחת צילן של שתי התל-אביביות הגדולות, התקציב שלה הוא אפסי ביותר והמאמן שלה חי באופוריה מוזרה שמשכנעת אותו נחרצות שהוא פשוט מאמן טוב, למרות שבבחירת שחקנים הוא עלוב (בלי שום קשר לבעייה התקציבית, במקום להביא צעירים כשרוניים הוא מביא את השאריות הזקנות של קבוצות הפאר), הוא מאמין שעם קבוצה כמו בני יהודה הוא יצליח לתת כדורגל יפה לעין, כדורגל התקפי כשהוא שכח שאפילו הפועל ת"א (שלמרות כל הביקורות עדיין עם כל הכבוד מקום ראשון) משחקת בבונקר עצבני, ומרשה לעצמו אחרי הפסדים במקום לשבת עם הקבוצה ולבנות אותה להתארח באולפן ליגת האלופות עם מודי ומלר ולחלק טיפים בלי חשבון לפרגוסון ולקופר (דבר שהם ד"א לוקחים ביתר רצינות,תודה רבה באמת).

    אין לי סיבה ממשית לשנוא את בני יהודה (אם לא נקח בחשבון את זריקת האבנים בסיבוב הראשון בשכונה על אוהדי הפועל),עם זאת גם אין לי סימפטיה אליה ואם היא תרד ליגה אני לא בדיוק אתהלך ברחובות ת"א עם בגדים שחורים.
     
  7. TsIgAlKo Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/02
    הודעות:
    208
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לי איזה משהו קטן בקשר לקבוצה הזאת כי סבא של ז"ל היה אוהד שרוף שלהם..... אני בסך הכל לא רוצה שהם ירדו...... אבל נמאס מהאוהדים שלהם שהם ברובם ערסים שבאים למשחקים רק בשביל מכות ולא בשביל לעודד את הקבוצה שלהם....
     
  8. ביתריסט_בדם Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/03
    הודעות:
    13
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש הרבה קבוצות שאני שונא, אבל בני יהודה היא הקבוצה השנייה הכי אהובה עליי בליגה!
    זה התחיל עוד לפני שאלי אוחנה בא לאמן אותם, אבל אחרי זה עוד התחזקה האהבה שלי אליהם!
    בקשר לויכוח על האוהדים של בית"ר, יש עדיין אוהדים מופרעים אבל לאט לאט הם הולכים ומשתפרים, אבל גם להפועל ת"א, גם למכבי ת"א וגם למכבי חיפה יש אוהדים מופרעים!
    זה נכון שלבני יהודה יש את האוהדים הכי מופרעים, אבל האוהדים של בני יהודה והאוהדים של בית"ר "בשלום", והם אפילו ביחסים טובים, למשל, השנה הייתי במשחק של בית"ר נגד בני יהודה בשכונה, שהפסדנו 1-0 לצערי, והאוהדים "שיתפו פעולה", האוהדים של בית"ר צעקו שמעון גרשון בן **** והאוהדים של בני יהודה ענו להם שמעון גרשון בן ****
    (אני בדרך כלל אוהב לשיר את זה אבל מכיוון שבפורום אסור לקלל אז כתבתי את זה בכוכביות)
     
  9. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן זה היה תמיד שיתוף הפעולה הזה..וגם אני מת על בני יהודה
    ואני מכיר הרבה מאוד אוהדים שלה שהם אחלה אנשים אבל אין מה לעשות יש להם קומץ די גדול שמשפיע יותר מדי גם על אלה הטובים..ההנהלה חייבת לעשות משהו נגד זה..
     
  10. זהובניק Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/02
    הודעות:
    399
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תאמין לי ההנהלה עושה ככל שיכולתה אבל מה לעשות הקהל לא ישתנה וימשיך להתפרע אולי עד שרוני יציב להם אולטימטום שהם הם לא ירגעו הוא יעזוב,בעצם הוא עשה את זה כבר ובינתיים זה פועל טוב מאוד...