בית"ר ירושלים - הסוף?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ביתריסט_בדם, ‏11/4/03.

  1. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טעות גדולה. גד זאבי היה אפילו יותר חובבני ממשה דדש, תאמין או לא. מילא בחר מאמן גרוע, נתן לו 60 מליון שקל ללא שום השגחה על מה שהוא עושה, אבל להציע על עידן טל מליון דולר + שאנדור והאמר? האנשים האלה - גד זאבי, מיכל זאבי, חיים אבידן ושמעון בטאט, לא מבינים שום דבר מהחיים שלהם בכדורגל, והיו משוכנעים שאלי גוטמן יודע מה הוא עושה. את התוצאות אתם רואים לפניכם היום.

    בקשר לניהול כמו בריאל מדריד, שלא מתאים לבית"ר - בולשיט. הניהול של דדש מבחינה כספית היה מחריד, הוא לא השגיח על התקציב (וכמובן שריבנוביץ' וחבריו לא טרחו להעמיד את הבנאדם במקומו), מכר את בית וגן, העיף את בן-גור ודרדר את בית"ר לשפל כלכלי שלא היה כמותו..

    אבל מבחינה מקצועית, הניהול שלו בהחלט הזכיר את הניהול של חורחה ולדאנו ופלורנטינו פרז. הוא הביא את העילית של הלגה לבית"ר יחד עם מאמנים מעולים ונתן לבית"ר שתי אליפויות משובחות ביותר (הראשונה היתה האליפות הגדולה ביותר של הקבוצה הגדולה בכל הזמנים). הוא מבין בכדורגל, אבל בכסף? זאת הבעיה של דדש.

    ושוב, ניהול מקצועי מתאים לכל קבוצה, אם יהיה לבית"ר מנהל שיביא שחקנים נכונים ומאמנים נכונים, יטפח את מחלקת הנוער, ישקם את היחסים עם האוהדים וישרה שקט על המועדון, בית"ר תפרח.

    רענן דרעי, אלון סגיר, שלמי משה, איתן מזרחי, אלון אברמוביץ' ואלי ששון למיטב זכרוני גדלו בבית"ר. טלסניקוב, איציק זוהר, אמסלם, קורנפיין ומאור מליקסון אומנם לא גדלו בבית"ר, אבל הם מרגישים את עצמם חלק ממנו, ולמען האמת, הם בילו בבית"ר את רוב הקריירה שלהם (אולי חוץ מזוהר). בקשר לשחקני בית אתה צודק, אבל מבחינתי שחקן עם רקורד משמעותי בבית"ר, יחד עם אהבה לקבוצה ומלחמה הוא שחקן בית לכל דבר.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    בני אני מאוד מצטער אבל באר שבע שהיא משחקת שאין לה עדיין עניין בליגה היא עדיין יותר טובה מבית"ר ולא יודע אבל הפחד שלי הוא יותר מנתניה ואין לי שום ספק אפילו הקטן ביותר שנסיים מעל בית"ר. אני מופתע אפילו שאתה מעלה את זה.
     
  3. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולי היא יותר טובה, אבל... הפסד בבית לאשדוד? אם ב"ש היו רוצים, הם היו קורעים לעזאזל כל קבוצה. הם פשוט משחקים בלי חשק, בית"ר ינצלו את זה, אתה תראה.

    הקבוצה שלך כמעט כל העונה רצה בטירוף - ובסוף השנה היא מאבדת את הכוח והחשק, ונופלת למטה. אותו הדבר עם נתניה. מכבי פ"ת של גיא לוזון פשוט לא מסוגלת לנצח משחקים קשים וחשובים, ובית"ר בכושר מצוין. חנן אזולאי גם הבטיח כדורגל התקפי ושילוב צעירים (נראה אם הוא יקיים).

    אני מבין שקשה להאמין שבית"ר תגיע למקום הרביעי (אפילו אני מסרב להבטיח מקום שישי), אבל הקבוצה הזאת מאד הפכפכה. בית"ר מסוגלת, עם הרבה רצון ונחישות, לנצח בערך 6 מתוך 8 המשחקים שנותרו, וזה בהחלט יספיק לעקוף את ב"ש.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    באר שבע רוצה מאוד את המקום הרביעי, ושבוע שעבר נגד אשדוד היה פער 6 מנתניה אז השחקנים חסרי השכל שלנו פשוט זילזלו והגיע לנו להפסיד.

    עכשיו הפער 3 ובית"ר מתקרבת והמוטיבציה אני מאוד מקווה תחזור ולופא לא ייתן לשחקנים לפשל, ותאמין לי שהשחקנים רוצים לסיים במקום הרביעי ואני לא משתחצן אבל שבאר שבע רוצה היא לא נופלת מאף קבוצה.

    אתה ראית יום שלישי נגד הפועל ת"א? זה היה המשחק הכי חשוב שלנו העונה והשחקנים באו מוכנים ולהפועל ת"א לא הייתה הזדמנות אחת חוץ מהפנדל, פשוט שום כלום.

    ואני באמת לא שונא את בית"ר אבל להגיד שהיא תנצח 6 מ-8 המשחקים שלה זה לא אחראי מצדך, אני מבין שאתה עדיין באופרוריה מהתצוגה נגד בני יהודה אבל אל תסתנוור מזה. בית"ר נתנה תצוגה גם נגד חיפה ומה קרה אחרי זה? אתה צריך לחכות שבית"ר תציג המשכיות ליכולת הטובה ואז תאמין לי שאני לא יתווכח איתך כי לבית"ר יש את הכלים להצליח אבל זה פשוט לא מתחבר לה. נגד בני יהודה הלך לה אבל צריך המשכיות, נחכה ונראה.
     
  5. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשכיות? בית"ר לא הפסידה כבר 5 משחקים ברציפות. הנה לך המשכיות.

    בכל מקרה, אם בית"ר מפסידים היום באורווה אני מניח שבאמת החלום על המקום הרביעי נגנז. נתן לשחקנים לדבר.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    בני 5 משחקים לא הפסדתם אבל מה עשיתם? תיקו 0:0 ביתי מול הפועל פ"ת, תיקו 0:0 באשדוד, ניצחון 1:0 בפ"ת על מכבי, תיקו 1:1 בראשון לציון וניצחון שבוע שעבר על בני יהודה. תסכים איתי שאומנם זה לא הפסדים אבל זה ממש לא הצלחה מסחררת...
     
  7. juva Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    944
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה....העניין הוא שבית"ר יודעים לקנות שחקנים אבל לא לגדל אותם, תראה שום סופרסטאר (בקנה מידה ישראלי כמובן) לא יצא מבית"ר מאז אוחנה...אתה מסתכל על קבוצות כמו הפועל ת"א, מכבי ת"א ומכבי חיפה, נכון שרוב השחקנים שם לא גדלו במועדון....אבל עדין אפשר למצוא 4 שחקנים בהרכב של הקבוצה שגדלו במועדון, בבית"ר, אולי 2(בחסד)

    ובקשר לויכוח על המקום הרביעי, אם יש הגינות כלשהי בכדורגל, בית"ר לא צריכה לסיים במקום הרביעי(והפועל להיות מועמדת לאליפות, אבל זה נושא אחר), מתוך 26 מחזורים לבית"ר היו בערך 2 משחקים טובים, כל השאר, היו פשוט משעממים בבית"ר של השנה...אין דבר אחד, מוטיבציה...כשהשחקנים עולים למגרש, אפשר ישר להבין שהדבר היחיד שהם רואים זה את התלוש משוכרת שלהם אחרי המשחק...
     
  8. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאול, לפני שאתה אומר שטויות שכאלו תחשוב קצת. השחקנים לא קיבלו משכורות מאז חודש פברואר, כך שתלוש משכורת הם ממילא לא יראו כנראה עד סוף העונה.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    בית"ר יכולה עדיין להוציא משהו חיובי מהעונה הזו.

    ניצחון היום והיא מצטרפת למאבק על המקום הרביעי שיחשב בשבילה בהחלט כהצלחה.

    וד"א... היום הרחקתי את פניג'ל....
     
  10. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפעמים אני לא מצליח להבין את הקבוצה הזאת.

    עכשיו באמת, אני באמת מבקש ממישהו להסביר לי - איך לעזאזל שני מאמנים, שהיו בלמים מצליחים, מציגים הגנה כל כך עלובה וחלשה? או במילים אחרות - איך עופר טלקר, מיקי עטיה (שאגב, זרק כדור בעצבנות ושוב הוכיח שהוא פשוט אדיוט שלא ראוי למדי המנורה) וגולן חרמון? אתם יודעים, למרות שיש לנו את אחד הבלמים הטובים בארץ, רענן דרעי (וכנראה הפסדנו בגלל חסרונו), שמשום מה לא מזומן לנבחרת, עדיין אני לא מצליח להבין למה ההגנה חלשה כל כך.

    והשאלה הכי כואבת : ראיתם שתי קבוצות במשחק - בית"ר ירושלים של המחצית הראשונה, שהציגה משחק מתחת לכל ביקורת. לאחר שנכנסו אלברטמן וברוכיאן בית"ר היתה יותר טובה. מליקסון כמובן נכנס בדקה ה-80, כדי שלא יוכל להשפיע על המשחק.

    איזה מן מאמן, שלא מזמן אימן את הנוער, מכניס את הצעירים בסיום למרות שהם יכולים היו להצליח העונה (כן כן, מקום רביעי הלך סופית)?

    ללא ספק משחק מבייש, שבו אפילו אורן ניסים (!!!) כבש, אחד השחקנים השנואים עלי, למי שזוכר. לפחות בעונה הבאה יהיה לנו שילוב קטלני של אוחנה את אזולאי - שילוב מנצח. בליגה הלאומית.

    ותזכרו, כל זה שבוע לפני המשחק החשוב ביותר העונה, משחק העונה של הפורום. ויכול להיות שהוא יהיה בר"ג, שם לפני שנה מכבי חיפה מחצה אותנו בחצי הגמר.