ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. חכם חנוכה Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    292
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה לעשות שאני טיפש.. כן אני מבר מה לעשות
    אתה חכם, גאון
    חלאס להיות שחצן, מכבי חיפה לא באה מלמעלה, באנו מלמטה , אסור אף פעם להיות שחצנים כי תמיד צריך לזכור שאנחנו מכבי חיפה, הקבוצה שלפני 20 שנה לא היה לה אליפות אחת
    אתה כל כך בטוח שניקח אליפות.. יש עוד 7 מחזורים.. כולה 2 נקודות יתרון
    מה היהירות הזאת, אז נצחנו את אולמפיאקוס.. בגלל זה אנחנו אלופים מעכשיו ?
    איזה שטויות . אתה פשוט רגיל להצלחות ותארים אז אתה כל כך בטוח שניקח אליפות

    וליהי.. התכוונתי שער 11 בבלומפילד.. אני יודע שהאוהדים של הפועל אף פעם לא היו שחצנים ויהירים כאלה.. זה בין הדברים היחידים שאני מעריך אצל הקהל של הפועל..
     
  2. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בואנה אתה הצלחת לעצבן אותי.
    דבר ראשון, די לשחק אותה, עלק בא מלמעלה, בטח אתה טחון מסריח! דיי להיות מושפע! אתה כ"כ מושפע שזה מדהים, בטח איזה מישהו מיציע ג' אמר לך את זה אז אתה מעביר את זה אלה לכולם.
    דבר שני, מה לעזעאל אכפת לך על מה אני מדבר? מה הקשר? מתי אמרתי שבגלל שניצחנו את מנצ'סטר ואולימפיאקוס אז חיפה תיקח אליפות? מה הבעיה שלך? זכותי המלאה להגיד מה שאני חושב, אני לא מהאנשים האלה שמאמינים בשטויות כמו מנחוס, אז אל תבלבל תשכל, אם אני אומר שניקח אליפות אז תאמין לי שאם לא ניקח אליפות זה לא יהיה בגללי, זכותי להגיד משהו שאני חושב, ואני לא ישאל איזה מישהו כמוך אם להגיד את זה או לא, ועובדה, גם שחיפה הייתה מקום שלישי תמיד אמרתי שהיא תחזור למקום הראשון וזה תמיד קרה, ככה שיש לי ביסוס לדברים שלי.
    דבר שלישי, תאמין לי שאני מכיר מאות, מאות אנשים שהם לא באים כל משחק למגרש, והם לא גרים מטר מחיפה, והם אוהדים את הקבוצה לא פחות ממך, בכלל הביסוס הדבילי הזה שאם אתה בא יותר למגרשים- אז אתה גם אוהד יותר את הקבוצה שלך הוא דבילי, וזה שטויות, אגב- אם אתה אומר את זה עליי, תידע לך 60 אחוז מהפורום הזה כורסאים, אז מה- אז הם אוהדים פחות את הקבוצה שלהם? לא לכולם יש אמצעים להגיע כל משחק מה לעשות, אתה לא נקבע עד כמה אתה אוהד את הקבוצה שלך אם אתה בא יותר למגרשים.

    עוד דבר, אל תבלבל תשכל, אני לא אוהד את חיפה משנת 2000, תאמין לי שאני אוהד את חיפה הרבה מלפני זה, התחלתי לאהוד אותם בעונה שברקו עזב ושיחק איזה משחק שלושה אצלנו ואז נסע לאירופה, לסאות'המפטון, מאז אני אוהד את חיפה, ולהזכירך העונה הזאתי הייתה זוועה, חיפה בקושי סיימה מקום שישי כאשר מי שאמור להוביל אותה הוא...חיים סילבס, אז אוהד הצלחות אני בטוח לא.

    דבר אחרון, שחצן אני ממש לא אז אל תגיד עליי משהו שאתה לא יודע, אולי אני בטוח את עצמי, ומקרין ביטחון כיאלו הקבוצה שאני אוהד תיקח אליפות, ואני עושה את זה כי ככה אני מה לעשות, אבל תאמין לי שאני לא שחצן.
     
  3. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא צודק..זה שאנשים לא יכולים להגיע למשחקים לא אומר שהם לא אוהדים..
    אילן..אתה יודע אם אתה אוהד או לא..אם אתה חושב שכן[ואני מאמין שכן] שים *** על כל אלה שסתם מדברים..
     
  4. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא קשור לזה שאני לא רק יכול, ברור שאני לא יכול להגיע לכל המשחקים, אבל גם אם אני לא רוצה, מה אני חייב להיות במגרש בשביל לאהוב את הקבוצה? אם לא בא לי אני יכול להישאר כל העונה ולראות את הקבוצה בטלוויזיה ועדיין לאהוב את הקבוצה לא פחות ממישהו שבא למשחק.
    יום טוב.
     
  5. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון, ומנגד יש אוהדים כמוני שעושים מנוי באים לכל המשחקים בכל המפעלים חוץ ובית ורק מתפללים שהכרטיס מנוי ייפול להם מהכיס כדי שהם לא יצטרכו לראות את הפועל מחלצת עוד תיקו באוונטה :cry:


    אבל הפואנטה שלי : אוהד יכול להיות אוהד כורסא ואוהד אקטיבי,הוא עדיין נשאר אוהד!
     
  6. חכם חנוכה Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    292
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בואנה אתם אטומים רצח.. אני פשוט שונא את אלה שאומרים שבגלל הצ'מפיונס ליג מכבי חיפה תיקח אליפות בהליכה.. וגם לא הולכים ומעודדים את הקבוצה שלהם ועוד באים בטענות אחר כך
    אז עלינו לצ'מפיונס.. מה זה הופך אותך לאלופה לפני שהתחלת לשחק?
    מאיפה היהירות והשחצנות הזאת.. אתה אומר שביתר זבל של קבוצה
    ניצחו אותנו פעמיים
    מכבי תל אביב קבוצה מסכנה?
    השפילו אותנו ברמת גן, ניצחו אותנו בבית שלנו בחיפה

    והלוואי והייתי טחון

    ודרך אגב בקשר לדרבי..
    חבל שהפועל לא השפילו את מכבי בדרבי במבחינת קהל כמובן.. שהצהובים קצת יהיו בשוק, חבל דווקא שמעתי שהמשטרה לא אישרה להכניס אלפי דגלים קטנים ומלא מלא קונפטי בצבע שחור..
    בקשר לתוצאה התוצאה מצוינת :) יאלה חיפה מלחמה
     
  7. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמעת לא נכון,הצלחנו להכניס את כל הדגלים כולל הקטנים (שהיתה בעייה עם העניין של הקשים,אני לא יודעת עדיין איך אפשר לגרום נזק כלשהו לשחקנים ע"י קשים אבל לך תבין שוטרים) ובהחלט היינו מזיינים את מכבי מבחינת עידוד לולא המאנייאקים לא היו מרוקנים לנו את שער 4-5 עם שריקת הפתיחה כי הדליקו שם אבוקות ( כאילו שאצל מכבי לא הדליקו ,אבל אצל מכבי זה בסדר כי הם לא אדומים)

    ועוד משהו לסיום : בשביל לעשות לך את היום, אני לא מאמינה שחיפה תיקח אליפות (איך אני?) עכשיו אתה מרוצה? עכשיו אתה שמח? כן כן,אני חושבת שהקבוצה שלך לא תיקח אליפות,עכשיו לך תחגוג כי לא פירגנתי לחיפה. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  8. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגיד איפה אתה חי? מה הקשר לאליפות ולצ'מפיונס?! מתי אמרתי שחיפה תיקח אליפות בגלל שהיא הייתה בצ'מפיונס? מה הקשר? אמרתי שחיפה תיקח אליפות משום שהיא הכי טובה ועוד מלא סיבות שאני לא יפרט אותם עכשיו, אבל זה לא קשור שהיא הייתה בליגת האלופות או לא.
    בקשר לזה שאתה טוען שאתה שונא את אלה שלא הולכים לעודד תקבוצה שלהם ובאים בטענות- סעמק מה הקשר- מי שהולך למגרש - הוא יכול לבוא בטענות ומי שלא הולך לא יכול לבוא?, חוץ מזה- אני לא זוכר מתי בכיתי על צורת המשחק של חיפה או לא, מה שהרבה אוהדים כמוך כן עושים, אני לא מקטר על דברים קטנים, ולא שונא את זנדברג בגלל פרנציפים מסכנים, מה ש90 אחוז מאוהדי חיפה "החכמים" כמוך כן עושים.
    עוד דבר, אל תשחק אותה יפה נפש, ואם אוהדי בית"ר יגידו על חיפה דברים שקריים, אני יחזיר להם באותו מידה, כי יש לי מה להחזיר להם, אתה כ"כ מושפע שזה מדהים, אולי תעבור לאהוד את בית"ר? אני לא יודע כמה פעמים אתה מבקר פה, אבל אם תשים לב תראה שאוהדי בית"ר בפורום הזה לא מפסיקים להגיד שטויות על חיפה, שלא קשורות למציאות, לכן אני מחזיר להם באותה מידה, רק ההבדל שמה שאני אומר להם הוא נכון- כי מה לעשות בית"ר קבוצת אמצע טבלה, ומה שהם אומרים זה שטויות כי חיפה היא זאת שבמקום הראשון.
    דבר אחרון, מכבי קבוצה טובה, אבל בטח שלא מספיק טובה בשביל אליפות, זאת דעתי, יש הרבה שלא יסכימו איתי, אבל בשביל זה יש פורום ולכן אני יכול לקרוא למכבי קבוצה מסכנה, כי מה לעשות- זה מה שאני חושב שהיא, עושה הרבה רעש אבל בתכלס לא עושה כלום, אז יפה- היא מנצחת את חיפה, אבל נראה בסוף המאבק על האליפות למה היא מסכנה.
     
  9. ירוק בלב Member

    הצטרף ב:
    ‏12/3/03
    הודעות:
    299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שאילן רצה להגיד זה
    שבית"ר לקחה את האליפות שלה ב-97-98
    בגלל פרשת השרוחים של טייב וכל קבוצת הפועל בית-שאן.

    AFC כבר שכחת???
     
  10. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב די אנשים, תחזרו לדבר על הדרבי

    זה היה אחד מהמשחקים השני המשעממים והגרועים של השנה, פשוט לא היה מה לראות. כל שניה מישהו נכנס למישהו ברגליים, אבוקסיס מכניס מרפק. כדורגל כמעט ולא היה, חוץ מכמה מצבים של פרוחה ועוד כמה לקראת הסוף, הרבה לא היה במשחק. מההתחלה אפשר היה לראות שהולך להיגמר בתיקו 0, זאת ממש אכזה מדרבי שכל כך חיכו לו.
     
  11. שגיא Guest

    חחח

    אני כלכך שמח שהיה לי מה לעשות במקום לראות את החלק האחרון של הדרבי, גועל נפש של משחק.

    זה היה די צפוי למען האמת.
    תראו את שני המאמנים:
    קשטן - אמנם על הנייר קלשנקו ואפק היו החלוצים, אבל אפק שיחק כמו מול צרפת ונעלם בחלק האחורי, וקלשנקו נקבר בתוך ההגנה הצהובה.
    קלינגר - גולדברג הפצוע לא יכל לשחק, ובמקום לתת לתורג'מן את חולצת ההרכב, הוא נתן אותה לתמיר כהן, לא שיש לי טענות אליו, אבל הוא קשר הגנתי, ומלבדו למכבי היה גם את בנין וגם את הייס! זה הכל! ככה לא עושים התקפה, ככה לא רוצים לספוג, ואת הם עשו, שתי הקבוצות, מצויין.

    הפועל באה מראש לצאת עם תיקו, הם ידעו שמכבי בכושר יותר טוב, ובדקות שכן ראינו כדורגל, מכבי הייתה מעט יותר מסוכנת. בסופו של דבר שתי הקבוצות לא רצו לספוג, וזה מה שקרה, משחק מגעיל, בלי אירועים, בלי כלום, זה לא צריך להיות הדרבי המוביל בישראל, חבל. 0-0 מגעיל.

    אבל לי לא ממש אכפת, זה אפילו מצויין למכבי חיפה.

    ואני רק מזכיר את ההימור שלי עוד לפני הדרבי:
    ועכשיו, קצת אימרות יפות, טל בנין סיכם את זה הכי טוב:
    "שתיים רבו - מכבי חיפה זכתה"
    :wink:
     
  12. שגיא Guest

    חחחח
    אילן, מזכיר לך משהו? "שחצן, שחצן"...
    חחחח

    וברצינות, בקשר למשחק של חיפה אתמול, שתי מחציות - הראשנוה טובה מאוד, השניה על הפנים!
    השער הראשון היה מעשה אומנות, שרק מעטים השחקנים בארץ שיש להם את היכולת הטכנית הזאת, אפשר לספור את השחקנים האלה על יד אחת. לפראליה יש את זה ובענק, שחקן ישראלי אחר היה שולח את הכדור קדימה על מנת לעבור את השוער, ואז כשהיה רואה שהכדור אובד לו, היה צולל. פראליה הוא גאון, נגיעת אומן, קטנה מעל השוער, 1-0 נהדר.
    בכלל ההגנה של ב"ש הייתה מחרידה במחצית הראשונה, וקייסי התרומם בקלות, חופשי ומאושר, לכדור קרן, שהגיע היישר לראשו, 2-0 יפה, קייסי כלכך היה צריך את זה.
    מכאן מכבי חיפה הפסיקה לשחק.
    אבל עוד לפני כן היה הזדמנות מצויינת של ג'ובאני מול רחמים, לידיים של השוער. עידן טל פנוי לגמרי, ועד שסידר את הכדור הגיע באר שבעי וחסם אותו. מיכאל זנדברג קיבל כדור גדול, רק לשאול את רחמים לאיזה פינה, אבל הכדור ליד העמוד. רוסו מכניס כדור לברדה שנוגח מ5 מטרים החוצה.
    מצבים לא חסרו למכבי חיפה, מזל וריכוז כן.
    בסופו של דבר כמעט ובאר שבע השיגה תיקו, אבל אז כמו במשחק הקודם, הגיע השער המכריע שקבע את תוצאת המשחק, 3-1.
    והחשוב מכל - מכבי חיפה שוב ראשונה.
     
  13. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מזכיר? בטח שמזכיר, ישר חשבתי מה תגיד... 8)
     
  14. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שבטוח התוצאה עושה עוד עניין בליגה..
    עכשיו ממש ממש צמוד בצמרת ובעצם כל קבוצה יכולה בקלות לקחת את האליפות..
    אבל די מאכזב הדרבי הזה בסך הכל..יש די הרבה כישרון על המגרש וחבל שזה מתבטא ב0-0 מעצבן..
     
  15. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד רגע מרגש מבית היוצר של יציע ג'. איזו אחווה בין אוהדי מכבי חיפה :wink:.

    מכבי חיפה, במשחק אפור ואופיני עלתה למקום הראשון. אילן, אין לך על מה להתלונן לשופט, פנדל לא היה (הצגה אופיינית של רוסו), ואני לא יודע מאיפה האדום לחליבה הופלץ. ותאמין לי שמקום שישי זה בכלל לא שפל המדרגה כפי שאתה מצייר אותה. מקום לפני הקו האדום יותר גרוע, לדעתי.

    וחנוכה - אני עם ליהי. גם אני לא חושב שחיפה תיקח אליפות (ליהי עם הנאחס שאת עושה תגידי שחיפה כן לוקחת אליפות ומהר, לפני שיהיה מאוחר).