ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה אני אוהב איך שאתה מתאר את חיפה..לפי איך שאתה אומר אנחנו קבוצה עם יכולת ברמה של ליגה א..
    שחקנים ששונאים את המועדון וכל מה שרוצים זה כסף
    שחר שולט בליגה בזמן שהקהל הכי מופרע[שלנו כמובן] הורס את הליגה ורב בינו ובין עצמו[וכמובן שכל אוהד של חיפה שרושם בפורום נהיה אוטומטית ביציע ג..]

    זה נחמד שאתה אוהב להתקיף אותנו..אבל תנסה קצת לא להגזים...
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    וידוקה זה מה שדיברתי עליו. בית"ר היום חזרה למימדיה הרגילים ושוב פעם איכזבה בגדול וחטפה רביעייה די בקלות.


    בית"ר לא תסיים במקום הרביעי כי היא פשוט לא מספיק טובה. אבל איך שזה נראה מכבי פ"ת ונתניה ילחמו עם באר שבע שנראית לא טוב בליגה ובקצב הזה המקום הרביעי יברח לנו.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,194
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    המקום הרביעי לא יברח לנו משתי סיבות:
    1.נתניה קבוצת חוץ איומה,תוסיפו לזה שיש לה בבית את הגדולות,וכלל הנראה משחק הבית מול מכבי תל אביב יהיה ברמת גן.
    2.מכב פתח תקווה קבוצה בלי אופי+כל מה שאנחנו מקבלים הם מקבלים אחרי שבועיים,ואני לא רואה אותם מוציאים נקודות מהגדולות,במיוחד שלוזון מדבר על החלפת ביתיות והעברת המשחקים מול הגדולות לרמת גן כדי לקבל כסף.
     
  4. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה..כל הזמן אתה מטיף לשחקני מכבי חיפה על זה שאין להם רצון ולחימה וכל מה שהם רוצים זה רק כסף..[חלק מזה לפעמים נכון..אבל רוב הפעמים לא]
    לעומת זאת אתמול הסתכלתי על הקבוצה שלך שאמורה לשמש כדוגמא לחיפה..
    לחימה על כדורים לא ממש מצאתי אצל ביית"ר..אצל אף אחד..אפילו לא אצל טלסניקוב
    רצון גם ממש לא ראיתי אצל השחקנים
    ובקשר לכסף..לא נראה לי שצ'וקודי או קוביקה באו בשביל המנורה..גם לא טלקר שאוהד עדיין את הפועל חיפה או אוליאנוב שאולי יחזור לשם עונה הבאה[לפחות לפני חודש דובר על זה]
    גולן חרמון הוא שחקן בית של היריבה הירושלמית ככה שהוא לא מזדהה עם ביית"ר וככה אפשר להמשיך עוד עם כמעט כל שחקן..זוהר למשל..האיש שאוהב את כל הקבוצות..עד שהוא עוזב אותם אחרי 5 משחקים..
     
  5. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו זה ברור, בית"ר זה הקבוצה שהכי קצת נלחמת בליגה הזו, היא משחקת אך ורק בשביל הכסף, הרי יש לה סגל שחקנים די טוב ואם הם היו טיפה נלחמים הם היו יכולים להיות במקום ה-4, אבל ... בית"ר נראת היום כמו הבדיחה העצובה של הליגה. אגב, אני לא מאמין שזה ישתנה גם בעונה הבאה.
     
  6. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחקנים זרים אני לא מצפה ללחימה. מהישראלים דווקא כן. עופר טלקר וכפיר אדרי הם חלאות שצריכות לעוף מהקבוצה הזאת מהר, בזה אני מסכים.
    וריינמן, בקשר לגולן חרמון, אתה מדבר שטויות. אתה יודע כמה שחקנים עוברים בין בית"ר להפועל?

    אכן בית"ר שיחקה אתמול כמו חבורת זונות (או יותר נכון, בדיוק כמו חבורת זונות). אבל זה היה במגרש שכבר שנים לא ניצחנו בו, מול הקבוצה המעצבנת של פרדי דוד. אני עדיין לא איבדתי תקווה, זה המשחק השני בלבד שאזולאי מפסיד בו בבית"ר, ואני מעריך שאנחנו נפסיד גם להפועל בבלומפילד, וחוץ מזה, אפשר עדיין להגיע למקום הרביעי. עדיין אפשר, חוץ ממכבי פ"ת כל היריבות למקום הזה הפסידו.

    ואילן, לפני שאתה פותח את הפה תחשוב, שחקני בית"ר לא יכולים לשחק בשביל הכסף, מכיוון שגם את זה לא נותנים להם, למען האמת, כבר שלושה חודשים שאין להם פרמיות. אז ברור שהם לא משחקים בשביל הכסף. תאמין לי ששחקני בית"ר היו משחקים מול מנצ'סטר באולד טראפורד בחינם, במקום לסחוט מהיו"ר עוד מענקים.

    ובית"ר מספיק טובה למקום הרביעי. אם אזולאי הטיפש היה מרכיב את ששון לצידו של טלסניקוב, את מליקסון ואת אלון סגיר במקום הנמושה עופר טלקר, היה אפשר להוציא משהו מהמשחק הזה.
     
  7. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אה, ושכחתי להוסיף משהו.

    זוכרים שאלי כה רצה להביא את ברונו הייס ובלסינג קאקו, אבל לא יכל בגלל ששילם הון תועפות על עופר טלקר?

    ובכן, טוב שלא קנה אותם. אחרת איך היינו מגלים את רענן דרעי?!
     
  8. Roy Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,631
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאחר שנפטרנו מכל משחקי העונה המשמימים, נשארנו עם המשחקים האחרונים של העונה, שהם אלה שיכריעו את האלופה שלנו העונה.

    בית"ר ירושלים- הפועל כפ"ס איצטדיון טדי, שבת, 16:30
    בית"ר לאחר השוק של ספיגת הרביעייה בפ"ת, ולחץ כבד שורר בקבוצה. אזולאי עצבני על כל העולם, ומעיף שחקנים מהאימונים על ימין ועל שמאל. אברמוביץ' אצלו כנראה גמר את הסיפור, ואזולאי יודע שהוא לא ימשיך שנה הבאה. מנגד, בכפ"ס חייבים לקחת את הנקודות, כדי לא להיות היורדת השניה יחד עם ראשון. הצמד אברג'יל את מזרחי צריך לחזור לפוקוס, כדי שלכפ"ס יהיה צ'אנס.

    הערכה שלי- 1-1, או 1-2 לכפ"ס


    בני יהודה- הפועל פ"ת שכונת התקוה, שבת, 18:00
    בני יהודה לאחר ניצחון בשיניים על ראשל"צ בשבוע שעבר, כאשר חזי שירזי, האיש והלב הגדול, כובש צמד. הפועל פ"ת כנראה ברחה מהתחתית, והרביעייה מול בית"ר ביום שני הוכיחה זאת. בני יהודה צריכה לברוח גם כן סופית מהתחתית, וניצחון פה הוא הכרחי. במשחק הקודם בין שתי הקבוצות בשכונה, ניצחה הפועל פ"ת 1-2 חשוב מבחינתה, עם שער של יוסי רוזן בפנדל בדקה ה-86.

    הערכה שלי- שוב 1-2 להפועל פ"ת, או תיקו 1-1


    מכבי ת"א- עירוני ראשל"צ בלומפילד, שבת, 18:30
    ראשל"צ מקשה על הגדולות, אבל זה נכון כנראה כל עוד היה לה על מה להלחם. כאשר גם אצל הכתומים השלימו עם הירידה, קשה להאמין שהיא תספק איזשהו קרב למכבי ת"א. מכבי מגיעה עצבנית לאחר שגמר גביע הטוטו חמק לה בין הידיים, וכנראה שכל העצבים ייצאו על ראשל"צ, ויתנו למכבי 3 נקודות חשובות בהמשך המאבק האמיתי.

    הערכה שלי- 1-4 למכבי ת"א


    מכבי פ"ת- מ.ס אשדוד איצטדיון האורווה פ"ת, שבת, 18:30
    מכבי פ"ת ניצחה במחזור הקודם את הפועל כפ"ס, משער קטן של קובי רפואה, שקבר את הכפר-סבאים עמוק בבוץ התחתית. אותו רפואה בספק מחר, וזה משמעותי מאוד. אשדוד רוצה את הנקודות יותר מאשר פ"ת, אבל כבר ראינו שפ"ת העונה היא קבוצה שקשה להוציא ממנה נקודות, בעיקר בבית. אשדוד מנגד עקשנית ורוצה גם כן לברוח סופית מהתחתית, ולכן לדעתי, כאשר פ"ת ללא רפואה, אשדוד לא תפסיד.

    הערכה שלי- תיקו 0-0

    מכבי נתניה-מכבי חיפה "הקופסא" נתניה, שבת, 18:50
    מכבי נתניה מגיעה לאחר הפסד לאשדוד, וחיפה מגיעה לאחר ניצחון ביתי על ב"ש לפני שבוע, וחזרה למקום הראשון. באמצע השבוע חיפה כבשה 3 שערים ב-18 דקות נגד הצהובים של קלינגר, הבטיחה עלייה לגמר גביע הטוטו, ומענק כספי שמן ליעקב שחר. נתניה לא הפסידה עד עכשיו באף משחק ביתי בליגה, אך הפסידה פעם אחת בלבד בבית, בגביע. למי? למכבי חיפה. צפוי קרב מרתק, כאשר חיפה רוצה את הנקודות כדי להשאר במקום הראשון, ונתניה תנסה לתקוע לה מקל בגלגלים, כמו שעשתה באותו איצטדיון גם לשתי התל-אביביות.

    הערכה שלי- 1-1 או 1-2 ירוק
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,194
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    יש לך טעות.
    דווקא כן יש משחקי העונה.
    המחזור מכבי חיפה יוצאת לנתניה,למשחק שעם נתניה מנצחת היא עולה למקום הרביעי.
    ואני רגיל,שכל מפגש בין הארבע הראשונות נקרא משחק עונה,אלא,אם אתם חושבים שאין סיכוי שנתניה תנצח את חיפה ותעלה למקום הרביעי.
    וכמובן עוד משחק עונה,ביום ראשון,כאשר הפועל תל אביב נוסעת אלינו,לרביעית בטבלה,שכבר העיפה אותה מהגביע,ואחרי הניצחון בגביע,אנחנו רוצים למנוע מהפועל תל אביב לקחת עוד תואר,וזה כמובן האליפות.
    לכן כל עוד משחק עונה הוא בין הארבע הראשונות,במיוחד במצבנו כאשר הרביעית ניצחה את כל הקבוצות שמעליה,למרות שאין מפגש ישיר בין הראשונות לבין עצמם,כל מפגש עם מתחרה על המקום הרביעי נקרא משחק עונה.
     
  10. Roy Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,631
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ביום ראשון תגיע הפועל ת"א לאיצטדיון "וסרמיל" ב"ש, לקרב קשה נגד הפועל המקומית.

    הפועל ב"ש מגיעה למשחק לאחר הפסד 1-3 נגד מכבי חיפה בשבת הקודמת. הקבוצה נמצאת בעונה מצוינת, אבל בחודשים האחרונים משהו הפסיק לדפוק (מלבד ההתקדמות בגביע, על חשבונם של האדומים של קשטן). במשחקי הבית האחרונים ב"ש הפסידה לבני יהודה, להפועל כפ"ס, להפועל פ"ת ולמ.ס אשדוד, והשיגה ניצחון בודד של 0-2 על מכבי פ"ת. המקום הרביעי פתאום כבר לא נראה כל-כך בטוח, והבאר-שבעים יצטרכו להאבק עליו, כדי להשיג אפשרות להשתתף בעונה הבאה בגביע אופ"א, ואי אפשר לזלזל גם במענק הכספי שמקבלים על סיום עונה במקום הרביעי.
    הפועל ת"א מגיעה בתקופה לא טובה. הקבוצה כמעט ולא כובשת, ורק בזכות ההגנה המתואמת והמעובה, בתוספת שביט אלימלך המצוין, הפועל עדיין בתמונת האליפות. ביום שלישי הפועל הצליחה לנצח את נצרת-עילית ולעלות לגמר גביע הטוטו, עם ניצחון 1-3, שהוא ה"מה נשתנה" של הפועל. סוף סוף ההתקפה כובשת יותר משער-שניים. עכשיו נראה, אם ההתקפה יכולה לתפקד גם נגד קבוצה מליגת העל.

    במפגשים הקודמים העונה-
    מחזור 8, 10.11.02- הפועל ת"א מגיעה ל"וסרמיל", ומנחילה לב"ש הפסד בית ראשון, 0-2. אבי כנפו כבש ראשון בדקה ה-40 לאחר ערבוביה ברחבה, וכפיר אודי עלה מהספסל והשלים 0-2 בוולה מהאוויר בדקה ה-86.
    מחזור 19, 8.2.03- הפועל ב"ש מגיעה לבלומפילד, והפועל ת"א מנצחת בשיניים 0-1. לאחר הרחקתו של תומר חליבה הפועל מצליחה להשתחרר, ובדקה ה-67 עומרי אפק כובש את שער הניצחון.
    שמינית גמר גביע המדינה, בדיוק חודשיים מאוחר יותר, 8.4.03- הפועל ב"ש מגיעה לבלומפילד למשחק אבוד לכאורה, אבל מעיפה את הפועל משמינית גמר גביע המדינה, שנה שניה ברציפות שהאדומים עפים בשלב הזה. ב"ש שיחקה טוב יותר כל המשחק, ואסי רחמים הציל אותה עם עצירת פנדל של גאבור הולמאי בדקה ה-68. 11 דקות מאוחר יותר מתפרצת של ב"ש נגמרת בשער של אלעד בונפלד, שכובש מול אלימלך ומעלה את ב"ש לרבע הגמר מול מכבי קרית-גת.

    בשתי מילים- יהיה חם.
     
  11. Roy Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,631
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה, עד כמה שאני יודע, משחקים כאלה נקראים "משחקי צמרת", ולא "משחקי עונה". "משחק עונה" הוא משחק בין הקבוצות המתמודדות על האליפות, ומכאן שמו- המשחק שאמור להיות הטוב ביותר והמשפיע ביותר בעונה.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,194
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    משחק חם,לוהט,כל תיאור נכון.
    לכל האנשים בבאר שבע כאן,כולל השחקנים,יש הרגשה שהמחזור נשבור את הנאחס בליגה נגד הפועל תל אביב.
    למרות אגב,שכל באר שבע רוצים שהפועל תל אביב יקחו אליפות,ובוא נאמר שאף אחד לא יבכה עם הפועל תל אביב ינצחו כדי שהם יקחו את התואר ממכבי חיפה/תל אביב השונאות עלינו,בסקר שנערך באתר האוהדים מתוך חמישים משתתפים,38 רוצים שהפועל תל אביב תקח אליפות,ועוד 10 שהצביעו "לא אכפת לי" משקף הרבה.
    אני מצטער בשבילי אוהדי הפועל תל אביב,שדווקא אותכם העפנו מהגביע,ושכל הנראה גם נתן לכם משחק טוב ביום ראשון.
    בשורות באר שבע יחסרו שחקנים רבים:
    יניב אלול המוצהב,חליבה שהורחק מול חיפה,אבו לאבן הפצוע,וקאקו הפצוע.
    כאשר הקשר המוכשר רמי אליהו פצוע,וגם הוא בספק למשחק.
    הולך להיות משחק טוב,וצמוד,שתיקו יאכזב את שתי הקבוצות,ולכן המאבק יהיה מותח עד הסוף,וזה הרבה כי באר שבע עלולה לאבד את המקום הרביעי לפתח תיקווה שמשחקת ביום שבת,ומכבי חיפה/תל אביב עלולות לפתוח פער מהפועל תל אביב,כי גם הם משחקות לפניה,איזה משחק הולך להיות!
     
  13. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק הבחור..משחק צמרת ומשחק עונה זה משהו אחר..
    למשחקים:
    בית"ר ירושלים- הפועל כפ"ס איצטדיון טדי, שבת, 16:30
    כמו שאמרתי בפעם הקודמת..ביית"ר היא קבוצה של יום כן ויום לא..במיוחד שהיא משחקת בבית אחרי שהיא חטפה רביעייה..
    תסמכו על ביית"ר שהיא תנצח
    הימור:3-1 לביית"ר

    בני יהודה- הפועל פ"ת שכונת התקוה, שבת, 18:00
    בני יהודה יודעת שהיא עדיין חייבת לפחות עוד כמה נקודות כדי להישאר..פתח תקווה כבר עם רגל ו34 בליגה..ועם אופוריה מהמשחק מול ביית"ר..
    הימור:0-2 לבני יהודה..

    מכבי ת"א- עירוני ראשל"צ בלומפילד, שבת, 18:30
    מכבי חייבת נצחון..והיא תשיג
    הימור:0-3

    מכבי פ"ת- מ.ס אשדוד איצטדיון האורווה פ"ת, שבת, 18:30
    שתי קבוצות שוות יחסית ברמתם אבל פתח תקווה משחקת בבית והיא כנראה תנצח עוד אחד אפס קטן..

    על חיפה אני לא מהמר..
     
  14. *ירוקה לנצח* Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/03
    הודעות:
    75
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית"ר ירושלים- הפועל כפ"ס איצטדיון טדי, שבת, 16:30
    בית"ר אחרי הפסד וגם כפ"ס שתיהן ירצו להתאושש בעזרת ניצחון
    אני מהמרת על תיקו 1:1 בלי משחק מזהיר במיוחד.

    בני יהודה- הפועל פ"ת שכונת התקוה, שבת, 18:00
    שתי הקבוצות עוד לא סגורות ממש על ההישארות בליגה.
    שתיהן צריכות נקודות. בני יהודה מנצחת -יתרון הביתיות.

    מכבי ת"א- עירוני ראשל"צ בלומפילד, שבת, 18:30
    ראשון כבר בחוץ. חוץ מכותרות אין לה עוד בישביל מה להילחם.
    ניצחון קל ומוחץ של ת"א.

    מכבי פ"ת- מ.ס אשדוד איצטדיון האורווה פ"ת, שבת, 18:30
    אשדוד(למרות שזה לא רנאה כאילו כפ"ס עומדת להשיג משהו) עדיין
    בסכנת ירידה- בערך, והיא צריכה את הנק'.
    ועם קנדאורוב חזן והולצמן אני חושבת שהנצחון שלה מול פ"ת
    שגמרה את הליגה. 2:0 לאשדוד.

    מכבי נתניה-מכבי חיפה "הקופסא" נתניה, שבת, 18:50
    משחק מעניין. יתרון הביתיות בולט מאוד אצל נתניה שנוצחה בביתה רק פעם אחת.
    פה ה"קאץ'" היא נוצחה ע"י מכבי חיפה. נתניה רוצה את המקום ה4.
    חיפה רוצה להישאר במקום הראשון.
    חיפה גם מגיעה בתנופה לאחר הנצחון 3:2 על ת"א בגביע הטוטו.
    על התוצאה אני לא מהמרת- בלי ניחוסים השבת.
     
  15. *ירוקה לנצח* Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/03
    הודעות:
    75
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התוצאה של המשחק קובעת הרבה במיוחד לת"א.
    המשחק עצמו אני לא חושבת שיהיה מעניין. ב"ש לא מציגה יכולת ממש טובה בכמה משחקים האחרונים. והפועל ת"א ידוע במשחק ה"מרתק" שלה.
    חוץ מזה זהו מפגש של שתי ההגנות הטובות ביותר בליגה שלנו.
    הרבה שערים בטוח לא נראה. אני חושבת שיגמר 1:0 לת"א.
    שגם ירצו לנקום בב"ש על ההעפה מהגביע.