המחזור ה-35, בסימן ארסנל-מנצ'סטר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Sabonis, ‏13/4/03.

  1. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא יש מצב, אבל מוקדם מדי להתעסק בזה.

    משה אתה הורג אותי. אני אומר לך, אני כבר לא יודע מה לומר.

    בכל מקרה, אני לא ממש מקנא במנצ'סטר, אם כבר אני מקנא בניוקאסל, אברטון ובורו, לרמה שלהם (מקצועית וניהולית) לידס צריכה לשאוף. אני רק שומע את המילה מנצ'סטר, אני מקבל חררה. מאמן מגעיל, הנהלה קפיטליסטית ודוחה, ושחקנים שחצנים וחסרי יכולות שמקבלים יותר מדי עזרה מכל העולם ואחותו.

    פיכסה.
     
  2. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה, לא הגבתי לדיון, כי מה לעשות, היה ליל הסדר ויום לאחר מכן הייתי במיני ישראל (מקום נחמד, עצים יפים).

    בגלל שכתבת כל כך הרבה, אני אענה בסעיפים :

    1)מצד אחד אתה טוען שמנצ'סטר תיקח אליפות ולא יעזור לאף אחד וכו'. מצד שני, אם מנצ'סטר תנצח את ריאל אז העומס העצום של שני משחקים נוספים יכריע את האליפות. אני לא מבין, אתה מבטיח אליפות אבל מכין גיבוי לכך שמנצ'סטר לא תיקח אליפות?

    2) ארסנל לא ברמה של מנצ'סטר?
    תקשיב, אני, בניגוד אליך, לא אתחיל עם תירוצים מדהימים בטפשותם כמו "ארסנל פשוט לא רצתה, אבל מה זה משנה, עם היכולת האמיתית שלה אף אחד לא יעצור אותה". למה מנצ'סטר, שהיא הקבוצה הטובה בעולם לדבריך, הפסידה בביתה 2:0 לארסנל? מדוע השחקנים המושלמים של מנצ'סטר גם הפסידו בשנה שעברה בהייבורי ללא מלחמה, ובמשחק מכריע על האליפות נתנו לארסנל לחגוג אליפות באולד טוילט?
    די משה, נמאס. מנצ'סטר היתה בהייבורי בכושר הכי טוב שלה. עובדה שארסנל עצרה אותה. מנצ'סטר יכולה עד מחר מצדי להיות בכושר הכי טוב בעולם - זה לא יעזור לה. מול קבוצה די מפורקת, עייפה, שלא רגילה לעומס כל כך גדול, היא לא הצליחה לנצח. איך זה?
    אבל אתה יודע מה? ריאל מדריד עוד מעט תשפיל את קבוצת הכוכבים המדהימה של מנצ'סטר באולד טראפורד, וכשארסנל יחגגו עוד דאבל, אני מצפה לשמוע אותך אומר שעדיין מנצ'סטר לא רצתה, ושהיא לא היתה בכושר השיא שלה. וכמובן, שהיא תיקח אליפות בשנה הבאה.

    3) ובכן, אם אתה כבר עורך סקר מקיף של אוהד קבוצה אחת, שבמקרה היא יריבה עירונית של ארסנל ומאד ממורמרת לאחר ההדחה מהגביע, ועושה רושם שהוא הושפע ממך בעניין מנצ'סטר, אז הוכחת את טענתך. הבחור מייצג את כל אנגליה. למרות שאפשר למצוא מליוני אנשים ששונאים את מנצ'סטר בגלל יהירות וגועל נפש (קין ו-ואן-ניסטלרוי זה צמד מעורר חלחלה).

    4) תרצו או לא, למרות המשחק המבייש (ובאמת שזה כואב לראות את ארסנל ככה) זה יהיה פשע לומר שהאליפות מגיעה למנצ'סטר. תסתכלו לאורך כל העונה, לא המשחקים האחרונים.
     
  3. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה כמו שאתה טוען שלמנצ'סטר יש את הצ'מפיונס ככה גם לארסנל יש את הגביע... מנצ'סטר סך הכל תשחק 2 משחקים יותר מארסנל בצ'מפיונס, כשבשניים האחרונים מול באזל ודפו היא השאירה חצי סגל בחוץ בזמן שארסנל התאמצה מאוד... ככה שלפי דעתי זה משתווה... ובגביע ארסנל שיחקה הרבה יותר משחקים ממנצ'סטר... העומס לפי דעתי אם כבר משחק לרעת ארסנל ולא לרעת מנצ'סטר (ומנצ'סטר לא תעבור את ריאל, חלאס.).

    עוד משהו שהצחיק אותי:
    אתה שואל איפה וידוקה כי יומיים הוא לא הגיב? אני זוכר שאחרי גמר גביע הליגה שניבאת שמנצ'סטר תזיין לליברפול את הצורה כל כך הרבה זמן, אחרי הגמר הזה איזה שבוע בערך לא הראת את האף שלך בפורום... יכול להיות שבאמת הייתה סיבה כמו שאתה אומר, אבל אתה לא יכול להגיד שוידוקה מתחמק, מה גם שאצלו זה באמת באמצע חג וזו סיבה דיי מובנת...
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מנצ'סטר גם עלתה למשחק מול מכבי חיפה ולברקוזן עם הרכב שלישי.

    אני מקווה שהנקודה הובנה. מנצ'סטר יונייטד עכשיו בשלב שאין לה תירוצים - היא בכושר שיא, העומס עליה קטן יחסית לגאנרס ואי אפשר לגיד שהם לא רוצים - כמו שאמר פרגי (או שזה היה רו"נ?), כל משחק הוא גמר גביע.

    זין, אם ארסנל תיקח את האליפות הזאת, אין לך שום תירוצים. אלה שאתה מכין מראש, ממש בדיון זה, הם תירוצים עלובים שלא משכנעים אף אחד. אם מנצ'סטר שלך באמת גדולה כמו שאתה אומר (הקבוצה הכי טובה בעולם יחד עם ריאל, לדבריך), אז היא מוכרחה לקחת את האליפות הזאת.

    ואם היא לא, אתה תצטרך לענות על עוד שאלה - איך זה שקבוצת "גזע הארי" לא זכתה באף תואר העונה?

    כפי שאמרתי - נחכה ונראה.