ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,192
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    באמת לקח,לכל האוהדים שלא באו.5 שערים במחצית אחת.
    עכשיו נשארו 8משחקים חשובים(בעזרת השם),שכל אחד מהם גמר גביע.
    משחק קליל ביותר,חגיגה של באר שבע.
    בקשר לשאר המשחקים,בית"ר מפסידה בגלל ההגנה של ליגה ארצית,מכבי נתניה מנצחת באופן מוחלט את מכבי תל אביב(שלא עשתה ולו התקפה אחת מסוכנת,לא באה בכלל למשחק),והיום נקווה שהפועל תל אביב תנצח ותעלה למקום הראשון.
     
  2. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    העם איתך משה!

    אם הפועל מפסידה היום או אפילו יוצאת תיקו היא יכולה לשכוח מהאליפות ולהתחיל להתכונן נגד חיפה בטוטו, לאו דווקא בגלל הפרש נקודות/שערים בשלב כה קריטי של העונה אלא גם בגלל שהפועל לא נמצאת בשיאה כבר הרבה זמן (כן אני מתעקשת לשמור על לשון עדינה) ולא לנצח במשחק הזה יכול לשבור אותה מבחינה מוראלית. מה שעוד היא תחסר 4 שחקני מפתח ואם תנצח (ואני מאוד קטנת אמונה בנושא) היא תתחזק ותקבל ביטחון.
    התחלתי להחזיק אצבעות. :arrow:
     
  3. שגיא Guest

    מכבי ת"א אתמול באמת נראתה רע, רע מאוד.

    משחק מאוד עצבני שלה, שהתאפיין באינספור עבירות, בעיקר במחצית הראשונה. לטל בנין היה מזל שהוא לא יצא עם איזה 4 כרטיסים צהובים מהמשחק הזה. קינן היה רחמן בן רחמן.
    לעומת זאת נתניה שיחקה את המשחק הרגיל שלה בקופסא. משחק משוחרר, הנעת כדור יפה, סבלנית, וכמובן עם עקיצות שתורגמו לשערים. צרפתי כבר בשער מוקדם אותת על הכוונות של נתניה, שקיבלו חיזור מכפיר צוקול במחצית השניה.
    המצבר נשמר. ומאבק האליפות שוב נפתח.

    וכפי שנאמר, משחק קריטי מאוד להפועל ת"א הערב. ניצחון והיא ראשונה, ואז כבר יהיה קשה לעצור אותה, ואם היא לא תנצח, היא לא תלוייה בעצמה בארבעת מחזורי הסיום.
    בכל אופן, ממחזור למחזור הצמרת נהיית רותחת, אפילו הקרב על המקום הרביעי התעורר.
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שגיא, תרצה או לא, מכבי חיפה לא ניצחה את בית"ר האמיתית, בית"ר של המחצית הראשונה. את בית"ר שחנן אזולאי מדכא אותה כל קבוצה מסוגלת לנצח.

    מבחינתי המשחק הזה לא משנה - ראיתי שכשבית"ר תוקפת, עם עופר טלקר באגף ולא רענן דרעי, היא טובה יותר בכל פרמטר ממכבי חיפה. אני יודע שבית"ר פשוט קבוצה טובה יותר, כשהיא תוקפת היא משחקת טוב יותר ושהיא היתה מסוגלת לנצח לא 4:0, אלא 6:0, אם אזולאי היה ממשיך לתקוף. תאמין לי שהצרחות של שחר לא היו מה ששינה את העניין - גם אם ישלחו את אלפרון לאיים עליהם זה לא ישנה את ההגנה הגרועה שראיתי מצד שתי הקבוצות. במחצית הראשונה בית"ר השתעשעה עם חיפה, שלטה לחלוטין ונטרלה לחלוטין את חיפה (קטן? לוי? רוסו? מי אלה בכלל?), אבל אזולאי היה מוכרח, פשוט מוכרח, להרוס את משחק העונה ולהסתפק בתוצאה הזאת. הוא גם היה מוכרח, כמובן, לשים את רענן דרעי באגף ימין, שממנו, אגב, הגיעו שני שערים. בשער הרביעי אין מה לעשות, קורנפיין נפל, אבל בראשון של רפי כהן אשם רק גולן חרמוןרענן דרעי (לא זוכר מי זה היה). פשוט עומד ומנסה להוציא את הכדור מהרגליים של העכברוש. לא מתקל, לא קצת דוחף עם הכתף, עומד ומנסה להוציא את הכדור.

    אבל אני גם רואה נקודת אור במשחק הזה - אין לכם לאן לברוח במפגש הבא ביננו. אין לכם את חנן אזולאי שיציל אתכם, יהיה לכם את לנדאו, או את אוחנה (ניצח אתכם פעמיים בעונה שלו בבית"ר כמאמן), שלא ירחם על ההגנה העלובה שלכם (ראינו מה אריק בנאדו שווה, הא ריינמן? מה כל ההגנה של נבחרת ישראל, עם הניסיון האדיר שלה, שווה). בית"ר יוצאת לדרך חדשה, בכל עונה אנחנו משתפרים, בכל עונה אנחנו תמיד נמצא יותר נקודות אור מנקודות חושך, מדברים על לפחות הבאת עוד ארבעה צעירים לבית"ר, אברמוביץ' יחלים ובית"ר תחזור לצמרת.
    לעומת זאת, חיפה נראית בדיוק כמו לפני שלוש שנים. יו"ר זועף שבמחצית אחת צורח על שחקניו ובסיום המשחק גאה בהם (צבוע), קהל שבא למשחק חשוב במאות בודדים, קבוצה שלא נלחמת... לבית"ר יש עתיד. לכם אין.

    שלום לכם, אוהדי קבוצת השטן והגועל נפש, תשמחו על הניצחון הזה (עדיין המאזן שלנו במשחקי העונה עדיף), כי בשנה הבאה לא יהיה לכם מזל כזה.
     
  5. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יאמן, נניח והפועל ת"א לא מנצחת, מוציאה אפילו תיקו- אחרי שהכל היה נראה כיאלו זה סגור אחרי המחצית בבית"ר- הכל פתוח מחדש, זה פשוט לא יאמן.
    במחצית לא היה לי צל של ספק שהעונה הזאת מבחינת הליגה אבודה, מכבי חיפה מושפלת ומכבי ת"א תנצח את נתניה- כידוע, מכבי חיפה עשתה קאמבק מדהים בחיפה ונתניה השתיקה את הצהובים, ופתאום רק הפרש שערים מפריד בין חיפה למקום הראשון.
    אסור, אסור ושוב פעם אסור שהפועל תנצח היום, כי היא עלולה לקחת אליפות, אם כבר אז שמכבי תיקח אליפות כי יותר מגיע לה (למרות שזה כל שבוע משתנה אצלי, פעם רציתי שהפועל עכשיו אני מעדיף שמכבי), הפועל ת"א היא קבוצה שאם היא תעלה למקום הראשון יהיה קשה מאוד להוריד אותה אחרי שהיא תשחק מגעיל כמו שרק הפועל ת"א יודעת לשחק. המשחק הכי חשוב של הפועל ת"א העונה ללא ספק. אגב, לפי הסטיסטיקה הפועל ת"א אמורה לחזור למקום הראשון בסיום המשחק, ושמכבי חיפה במחזור הבא... מעניין.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    גם אם הפועל ת"א תנצח עדיין הכל פתוח.
     
  7. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אילן, אתה רומז כאילו הקבוצה שלך משחקת יפה...?

    אני לא מבין איך אתם מופתעים מההפסד של מכבי. אין אף קבוצה בארץ שמסוגלת לנצח ב-10 שחקנים את מכבי נתניה. גילי לנדאו גם סגר על ברונו הייס, אורי אוזן היה פנטסטי כרגיל (אבל ברור שאבישי ז'אנו עדיף, נכון?! כי הגנת נתניה חסרת ניסיון וכו'), הוא השחקן שמשקיע הכי הרבה בליגה, ו... נו מה אני אגיד?? הלוואי שיבוא לבית"ר!

    אני מקווה שנתניה תמשיך לנצח עד סוף העונה ותגיע לגביע אופ"א. יהיה פשוט תענוג ללכת למשחק בית של מכבי נתניה מול אברטון או סביליה (אם היא תעבור לפחות שני שלבים, כמובן, ואת זה היא בטוח תעשה עם הביתיות שלה).

    הפועל ת"א דוחה, אסור שהיא תיקח אליפות, אסור לתת לאבו-קוסית את התענוג הזה. צריך לתת עוד הזדמנות לחניכיו של קלינגר. אבל שלא יחשבו שניתן להם הנחות בטדי (כאילו שהם צריכים את זה).
     
  8. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוי אוי אוי... וידוקה.
    כמה דברים:
    תמיד אתה אומר שחיפה לא משתפת נוער, קבוצה זקנה, קבוצה בלי זהות ונשמה, יודע מה, נגיד וזה נכון- אז עכשיו שחיפה מכניסה שחקנים כמו קינן, אברהמי (שדווקא לא שיחק במשחק הזה), לוי ושות' - אז אתה מתלונן שהם גרועים, אוקי אני יסביר לך משהו פשוט- למכבי חיפה יש את הנוער הכי טוב בארץ, וזה עובדה- הם אלופים, כמו שבשנתיים האחרונות הנוער של מכבי שלט, ועכשיו אנחנו רואים פירות של הנוער הזה בקבוצה הבוגרת- אז עכשיו הנוער של חיפה לקח אליפות, ומי משחק בנוער הזה? נכון... שחקנים כמו לוי, אברהמי, קינן, אלמדון, בירוק, נגר, וכו'
    אלה שחקני העתיד של ישראל- וללא ספק יש למכבי חיפה את הנוער הכי טוב. עכשיו למה אני אומר את זה? כי אתה בא ואומר כיאלו "מי זה ערן לוי", אם לא שמת לב, ערן לוי שחקן עם פוטנצייל עצום- מה לעשות לוקח זמן לשחקן צעיר להתפתח והוא לא ישר מביא את הסחורה- לשחקן צעיר לוקח הרבה זמן להתרגל לכך שהוא בקבוצה הבוגרת, והרבה מאוד שחקנים לא מתחילים טוב את דרכם בקבוצה הבוגרת- אז להגיד שערן לוי שחקן גרוע זה בורות- למכבי חיפה יש את הנוער הכי טוב בארץ, וזה עובדה- נקודה.


    עכשיו לבדיחה כיאלו לבית"ר יש סגל יותר טוב, אומנם אני מבין שאתה סובל מבעיות קשות, אבל זה שאתה בכיתה ו' בערך לא אומר שמותר לך לטעות ולא לקרוא את הטבלה נכון- מכבי חיפה, איך שלא תסתכל על זה- עם אותם נקודות כמו מכבי ת"א שבמקום הראשון, בית"ר ירושלים- איך שלא תסתכל על זה, במקום ה... (אין לי מושג, אמצע טבלה איפשהו). בית"ר ירושלים היא הקבוצה האחרונה שיכולה לזלזל בחיפה, רק אתמול חיפה נתנה להם 4, מעניין שבית"ר הקבוצה עם הסגל הנוצץ והמדהים (רענן דרעי, עופר טלקר, איציק זהר, ממש שחקנים טובים... מה אני אגיד לך) לא מצליחה לשמור על יתרון של שני שערים בהפסקה. מעניין מאוד.
    ועזוב אותך, אני מבין, אז יש לכם מאמן גרוע- אבל גם שום מאמן גרוע, ככה שזה מנטרל את התירוצים שלך, למכבי חיפה יש סגל הרבה יותר טוב, אתה אמרת את זה הרבה פעמים (אם אתה רוצה אני יכול למצוא ציטוטים שלך לפני המשחק הראשון העונה נגד בית"ר ב4-0, אתה אמרת בפירוש לפני המשחק שאתה מודה לזה שלחיפה יש סגל הרבה יותר טוב משל בית"ר). כל פרשן, כל אוהד, כל מאמן, ותאמין לי שגם כל אוהד בית"ר שפוי מבין שלמכבי חיפה יש סגל הרבה יותר טוב, וזה עובדה- כמה שחקני נבחרת ישראל יש לבית"ר כי אני לא זוכר שחקן מבית"ר, ואני דווקא זוכר דיי הרבה שחקנים ממכבי חיפה.

    בקשר ללנדאו, למה אתה כ"כ חושב שהוא ירצה לבוא לבית"ר? למה הוא רוצה להרוס לו את הקריירה? מה הוא מזוכיסט? מה זה בית"ר? מועדון עם עבר דיי יפה (חמש אליפויות כולה). אתה צריך להבין שבית"ר זה מועדון כמו מכבי נתניה, כמו הפועל פ"ת- מועדון בינוני עם עבר מפואר- ועד שהוא לא יוכיח את זה אחרת בית"ר תשאר כזאת, מה אתה חושב שלנדאו ירצה אחרי עונה כ"כ מוצלחת לרדת לבית"ר? תאמין לי שהרבה יותר טוב בנתניה מאשר להיכנס לבוץ הזה בבית"ר.
    ועוד דבר, למה אתה חושב שאלי אוחנה מאמן טוב? תסביר לי מה הוא עשה עם בית"ר? הגיע איתה לאמצע טבלה? וואו... מה הוא עשה עם בני- יהודה? הוריד אותם ליגה? ואואואו... מה הוא עשה עם מכבי פ"ת? הגיע איתם למקום אחרון? ואאואוואוא... אלי אוחנה היה שחקן מעולה, אבל זה לא אומר שהוא עכשיו מאמן מעולה, ועד שהוא לא מוכיח אחרת הוא מאמן בינוני למדי, אפילו שואף למטה.
     
  9. שגיא Guest

    בני, אתה שם לב לשטויות שבורחות מפיך?
    "מכבי חיפה לא ניצחה את בית"ר האמיתית"
    פתטי, עלוב, קלישאתי, חסר כל בסיס!
    הרי את אותו דבר אני יכול להגיד לגבי ההפסדים של חיפה, כי בחתילת העונה היא הייתה בלתי ניתנת לעצירה.
    אני מאוד מצטער, אבל אמירה כזו באה כתוצאה מתסכול, חוסר הסכמה, ולא משהו הגיוני בעל בסיס מסויים והסבר הגיוני. סורי, זה לא ממש עובד. חיפה ניצחה כי הייתה יותר טובה, יותר שאפתנית, ורצתה יותר, במחצית השניה. מחצית אחת לא מספיקה כדי לנצח את מכבי חיפה, נוכחנו לדעת.
     
  10. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל אילן, אתה יודע טוב מאד שאני בכיתה ח'.

    א. ערן לוי אולי טוב מספיק בשביל ליגת הנוער, אבל הוא בדיחה בליגת העל. אם הוא לא מצליח לכבוש מול ההגנה של בית"ר, לא בפעם הראשונה, בעוד רפי כהן כובש שלישיה, הרי לך הרמה שלו.

    ב. בקשר לסגל - את מי אתה יכול להשוות מול הסגל של בית"ר? מי יותר טוב, ערן לוי או צ'וקודי? קוביקה או קטן? קורנפיין או אוואט? אמסלם או קייסי? טלקר או ז'אנו? אוליאנוב או ז'אוטאוטס (תגיד מה שתרצה, תסתכל על הכושר של אוליאנוב והכושר של ז'אוטאוטס)? עידן טל או מליקסון? אלברטמן או באדיר?

    תגיד, אתה מטומטם? מה הקשר לנבחרת ישראל??? הזימונים לנבחרת הם הדיעה האישית של אברם גרנט בלבד. הוא מזמן אך ורק שחקנים ממכבי חיפה משום מה, הוא מזמן רק את חברים שלו. אין לך שום זכות להתהדר באמונה של מאמן שזימן לשער הנבחרת את דודו אוואט.

    בקשר לחזרה של חיפה למשחק אמרתי את דברי, זה שיש לך כושר קליטה של אלון מזרחי לא אומר שאני צריך להסביר לך שוב.

    ג. אזולאי מאמן הרבה יותר גרוע מיצחק שום. אומנם אפשר להבין את זה אצל אזולאי, שנה ראשונה שלו כמאמן, אבל לשום יש ותק של 10 שנים בנבחרת! שנה בכפ"ס! תרצה או לא, שום לא עשה שום דבר במשחק הזה מלבד החילוף של רפי כהן (שהוא עצמו לא האמין שיצליח), כך שהוא לא השפיע על המשחק כמו ההחלטה האומללה של אזולאי להגן.

    ד. לנדאו ירצה לבוא לבית"ר, כי יש פוטנציאל. אנחנו קונים צעירים, משפרים את הנוער (מקום שביעי בנוער העונה זה שיפור עצום לעומת עונה שעברה)... וחוץ מזה, נתניה של לפני לנדאו היתה הרבה יותר גרועה מבית"ר של היום. שלא לדבר על קרית גת. אני מאמין שהוא יעשה לכם את מה שהוא עשה לכם עם קרית גת ונתניה, כשיבוא לבית"ר. את נתניה הוא עוזב, קשה-הבנה שכמותך, נתניה רוצים להוריד לו שליש מהמשכורת והוא רוצה עליה של 15%.
    מעולם לא אמרתי שאני רוצה את אלי אוחנה בבית"ר. אני עצמי חושב שהוא מאמן גרוע, אבל הסבירות שהוא יגיע לבית"ר היא גבוהה, ולכן הזכרתי אותו. אבל על אזולאי ואלי כהן הוא עדיף בהחלט.

    לשגיא - לא אני מדבר שטויות. מי שאומר שחיפה רצתה יותר ורצה יותר, אומר את האמא של השטויות. לפחות תוסיף ששחר צעק עליהם בחדר ההלבשה ושאיים על מקומם בעונה הבאה במכבי חיפה, אתה גורם לנו לחשוב שבאמת אכפת לשחקני מכבי חיפה.

    ואני לא מאמין שאילן ראה את המשחק. אני פשוט לא מאמין. שגיא, אתה ראית את המשחק? סתם רציתי לדעת.
     
  11. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוב פעם אתה?
    מכבי ת"א בכלל לא שיחקו


    יש להם מזל שהם יצאו רק עם פיגור של 2
    וששטראובר לא פתח לאף אוהד את הראש

    קבוצת צמרת עאלק...
     
  12. newspaperman Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/03
    הודעות:
    85
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי פ"ת נגד הפועל ת"א

    הפועל ת"א מגיעה למשחק בתקופה רעה, משחקים חלשים בשבועות האחרונים לא נותנים לקבוצה של קשטן שקט במיוחד לאור העובדה שהם מגיעים לשחק מול קבוצה נגדה שמטו כבר נקודות העונה.
    "ביתי הוא מבצרי" זהו הפתגם שמכבי פ"ת תלך איתו הערב, אחרי שהקבוצה גנבה 2 נקודות מהאלופה הגיע הזמן שתעשה חיים קשים גם להפועל ת"א.

    ההימור שלי:
    1-1
     
  13. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין קשר. אף אחד לא הופיעה למשחק מול נתניה.

    הפועל ת"א תסיים ב-0:0 בלי בעיטות לשער, כמו בכל מפגש עם מכבי פ"ת. דרור קשטן נופל תמיד בפח של גיא לוזון, ועדיין לא קולט.

    יאללה לידס!!
     
  14. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם הפועל וארסנל לא מנצחים היום
    תזכרו טוב את הפנים שלי :
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx


    התאבדתי
    ביי
     
  15. שגיא Guest

    ראיתי.
    למען האמת, בשלב מסויים במחצית הראשונה רציתי לסגור וללכת, אבל החלטתי להישאר. היה שווה.
    חיפה רצתה יותר, זאת עובדה.
    בשני המשחקים הקודמים (או בעצם במשחק הראשון בין הקבוצות), בית"ר רצתה יותר, לכן שיחקה יותר טוב, ולכן גם כבשה, 4. וניצחה את המשחק.
    אותו דבר קרה במחצית השניה אתמול, רק שאתמול הירוקים רצו יותר.
    יעקב שחר או לא יעקב שחר, מכבי חיפה ניצחה וחזרה למאבק על האליפות.

    אתה פתאום יורד על ההגנה של בית"ר, כרק לפני המשחק הזכרת כמה מכבי חיפה תסיים עונה בלי לכבוש שער לרשת בית"ר, ובלי לדגדג אותה....3-0 אמרת...קיבלת 3 שערים בית"ריים, אבל גם 4 ירוקים.

    שורה תחתונה, מכבי חיפה ניצחה. כל התיאורויות שלך נפלו. סורי. שבוע טוב ובהצלחה למכבי פ"ת.