ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אגב, איך אני אוהב את סרסור מפ"ת http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  2. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואם אלימלך היה שובר תרגל....ואם ואם ואם...
     
  3. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאוהד האינטיליגנטי החדש שיצא מהחור שלו - אני מצטער, אבל אין לי כוונה לחזור על דברים שאמרתי בעבר. רק אומר לך שאני מעולם לא קינאתי במכבי חיפה ולעולם לא אקנא בקבוצה הזאת.

    מה לעשות, למרות שיש לנו כמה פרימדונות בקבוצה (הזרים), עדיין משחקים שחקנים בשביל הקבוצה, כשעדיין לא קיבלו משכורת. במכבי חיפה השחקנים שבתו לפני המשחק באולד טראפורד כי הם רצו מענק גדול יותר לצ'מפיונז. מבינים? לא רצו לשחק מול מנצ'סטר יונייטד בגלל החמדנות שלהם לעוד כסף. עם שחקני נשמה כאלה, תאמין לי שאין לי מה לקנא בכם.
     
  4. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה, אתה כ"כ טיפש, כבר אמרתי לך את זה?
    אם אתה אומר שבית"ר משחקת עם הנשמה- אז או שאתה דביל, או שאנחנו יותר מידי חכמים בשבילך, כי אני חושב וחושב וחושב ולא מבין- איך זה שיש לך קבוצה שמשחקת עם הנשמה, עם סגל מצויין ויותר טוב משל חיפה (אתה אמרת את זה, לא אני), והיא עד לא מזמן נאבקה בתחתית? איך זה הגיוני? משהו פה לא מסתדר... ואל תאשים את אזולאי, כי גם לפניו היה אלי כהן... האא גם אלי כהן לא מתאים לכם נכון? האא וגם גוטמן, האא וגם מזרחי...

    פשוט שב בשקט ותשתוק- אתה טיפש מידי.
     
  5. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, מה לעשות אילן. אלי גוטמן (שמאז האליפות שלו עם הפועל חיפה רשם רק כשלונות), חנן אזולאי (עונה ראשונה שלו כמאמן) ואלי כהן (יחסי אנוש איומים עם השחקנים, מה שגרם לקרע ביניהם) פשוט לא מתאימים לבית"ר. יוסי מזרחי התאים דווקא, אבל עם הסגל שהיה לו אף מאמן לא היה מצליח.

    האאאאאאאאאאאאא וגם אל תשכח שבכל זאת בהרכב של בית"ר משחקים רענן דרעי, גולן חרמון ואיציק זוהר, שהשופטים לא בעדנו כמו במקרה שלכם, שחנן אזולאי לא משתף את הצעירים, השחקנים הטובים ביותר בבית"ר, שהוא בכלל לא בנה את הקבוצה הזאת ושבתחילת העונה הקבוצה בכלל לא התחברה ושיחקה מזעזע. אבל זה לא משנה את העובדה שבית"ר לא נלחמה בתחתית.

    אני לא מבין את זה אילן - מדוע אתה לא מגיב על הפרשה של שחקני מכבי חיפה ששבתו מול מנצ'סטר? אולי כי אני צודק, ואני לא טיפש כמו שאתה אומר? נו תענה, אני בטוח שהשחקנים עשו זאת מדאגה למועדון או משהו כזה.
     
  6. אורן04 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן שבתו לא שבתו, מה זה משנה, התקשורת כנראה ניפחה תקרית קטנה שהייתה. בסופו של דבר הם שיחקו גם שיחקו, והשחקנים גם לא קיבלו מענקי נקודות מעבר למענקי ההעפלה עצמה - וגם לא דרשו אותם. בקבוצה חמדנית השחקנים בוודאי היו דורשים מענק על כל נקודה שהשיגו.
    ואלק השחקנים שלכם משחקים עם נשמה בשביל הקבוצה..... פחחח כל שחקן שרק יכל ברח בתקופה הקשה שלכם. והיום השחקנים שלכם מרוויחים בכלל לא מעט והם נלחמים לא פחות ולא יותר מכל קבוצה אחרת.
    ובכלל אני נגד התופעה שאוהדים טוענים שהשחקנים "לא נלחמים". הרי לשחקנים ההצלחה חשובה לא פחות ואולי יותר מלאוהדים. זה הקריירה שלהם, זה המוניטין שלהם. לפעמים יש ירידות מתח באופן טבעי או עייפות, אבל אין שחקן שלא רוצה לנצח ולהצליח.
    כמובן חוץ מבמקרה שבית"ר קונה את המשחק ובית-שאן נהנית לא פחות מההפסד שלה. (סתם עקיצה קטנה לסיום).
    בקיצור אל תתלה את טיעוניך בסיפורי עיתון מפוקפקים ותתעסק קצת יותר בקבוצה שלך וקצת פחות בקינאה שלך אלינו.
     
  7. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לך שום זכות להאשים אותי בקנאה לקבוצה שלך. אני מודע לכך שהמילים היחידות שקיימות בלקסיקון אוהדי מכבי חיפה הן : קנאה, קנאי, מקנא, מקנאים, קנאים, קינא, מקנאת, מקנאות ויקנאו. אשכרה כל הליגה מקנא, הא? אולי תפסיק להאשים סתם, אני מעולם לא אקנא בקבוצה שלך, עם הקהל הנהדר שלה (שורקים בוז ביתרון 2:1 מול ב"ש במחצית. איך הגדיר זאת עידן טל? "יציע ג' גועל נפש"), עם הכדורגל הנהדר שלה (שני הפסדים לבית"ר, שני הפסדים למכבי, הפסד לנתניה, תיקו עם מכבי פ"ת, הפסד לב"ש, שתי תוצאות תיקו מול הפועל ת"א, תיקו מול הפועל פ"ת וכו') ועם השחקנים הנשמות שלה (עידן טל מסרב לעבור למכבי חיפה מקבוצתו, אבל לאחר שמכבי חיפה ניצחה את שטורם גראץ ועלתה לצ'מפיונז לקחו לו שעות ספורות לחתום על חוזה).

    אתה צודק. כל שחקן שיכל ברח מבית"ר, ולכן רוב הזבל בחוץ. השחקנים מרוויחים הרבה כסף בבית"ר? צודק. תחסר את משכורות הבסיס של ארבעת החודשים האחרונים ופרמיות של 30 נקודות ליגה, ותקבל את המשכורת של שחקני בית"ר - 0.

    וכמובן חוץ מבמקרה שמכבי חיפה מאריכה את מועד ההעברות כרצונה, משנה את העונשים שההתאחדות נתנה לה בקשר לאמיר רנד ומשחקת בעונת האליפות שלה ב-00-01 עם 6 זרים (סתם עקיצה לסיום).
     
  8. אורן04 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה מקנא, למרות שאתה אולי לא יודע את זה. בפנים אתה מקנא, וכל אוהד של קבוצה בינונית (כרגע) כמו בית"ר מקנא בתקופה היפה של מכבי חיפה. זה לא אומר שהיית רוצה להיות אוהד מכבי חיפה, זה אומר שהיית מת להגיע להישגים האלה עם הקבוצה שלך והיית מת לשמוח כמו שאוהדי מכבי חיפה שמחו בשנים האחרונות.
    הקהל שלנו הוא קהל טוב. קהל שמעודד רוב המשחק. לא קהל עילאי, ובטח לא כזה שיכול לומר על עצמו שהוא יותר טוב מקהלים אחרים. העובדות הן שאוהדי מכבי חיפה מפיקים תצוגות יפות ביציעים, שרים וגם מעודדים ברגעים קשים (חלקם). בוודאי שלא פחות מהקהל של בית"ר שחוץ מזה שלא הפיק תצוגות יפות ביציעים ולא מילא אפילו חצי מטדי, הרס את קבוצת החלומות שלו בצורה מבזה.
    אז נכון אוהדי מכבי חיפה צועקים בוז כי כואב להם לראות שהקבוצה משחקת כדורגל גרוע. אבל תסתכל על אוהדי הפועל ת"א אתמול, ועל אוהדי מכבי ת"א בשנים האחרונות.
    אנחנו בטח לא יותר גרועים מכל קהל אחר.
    אנחנו קהל טוב ובזאת אני מסכם את נושא הקהל.

    עכשיו לאיכות הכדורגל: אני אישית לא מרוצה מהרמה שהופגנה ברוב משחקי הליגה - כולל בפתיחת העונה. אין ספק שזו עונה נטולת ברק יותר משנים קודמות. אבל עדיין שיחקנו כדורגל נהדר בליגת האלופות, נשארנו יציבים בליגה, אנחנו הקבוצה היחידה שרצה עדיין בכל המפעלים, ועל הכדורגל שלנו - למרות שהוא רחוק מנהדר - אי אפשר לומר שהוא פחות טוב משל הפועל ת"א (בונקרים) או של מכבי ת"א (שלא הגיעה לאף מצב מול נתניה).
    אני מסכים שבסך הכל מכבי ת"א נראית יותר טוב מאיתנו בליגה ויותר רעננה, אבל יש גורמים מקלים לזכותנו - ליגת האלופות המעייפת, שובע אחרי שנתיים של אליפות.
    ועדיין כבשנו הכי הרבה שערים בליגה וחזרנו פעמיים מפיגור 0-2.
    ומילה על הכדורגל של בית"ר - לאחרונה הוא השתפר במעט, אבל זכורה לי תבוסת 4-1 לפ"ת לא מכבר ושלא נדבר על התוצאות בפתיחת העונה, או על האיכות. אוהדי בית"ר הם האחרונים שיכולים להלין על הכדורגל של מכבי חיפה (או של קבוצות אחרות).

    ושוב בקשר לענייני ה"נשמה". השחקנים שלנו נותנים השנה מעל ומעבר במאמץ פיזי ומנטלי אדיר, כולם מחכים בפינה לתקוף את מכבי חיפה. אמנם זנדברג הצטרף רק אחרי ההעפלה לליגת האלופות - אבל זה היה רצונם של שני הצדדים ועל כן אין בכך כל רע. וזנדברג לא בא רק בשביל ליגת האלופות, כי הוא ידע טוב מאוד איך הקריירה שלו תפרוץ במכבי חיפה.

    ובית"ר - היא עדיין מלאה בהרבה זבל, וכנראה שכחת את כל המהומות שהתנהלו בביתר לפני תקופה לא ארוכה, כולל זוהר, קוביקה ואחרים.
     
  9. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יאמן, בית"ר מכרה משחק לאשדוד ווידוקה מדבר על מכירת משחקים...
    איפה אתה חי?!?
    אגב וידוקה, זה לא יעזור- אם תרשום את כל ההפסדים או התיקואים של חיפה העונה, כי העובדה שהיא מקום ראשון בליגה ביחד עם מכבי ת"א, ואתם בתחתית, אז איך אתה יכול לבוא ולצחוק על משהו שהקבוצה שלך גרועה בהרבה? מה החוכמה בלרשום תוצאות של משחקים? הרי אני יכול לרשום יותר, לחיפה יש "קצת" יותר נקודות. ואתה יודע מה- חיפה משחק גרוע, חיפה מגעילה, חיפה מושחת, חיפה זונה, אבל חיפה נתנה לכם 4 בטדי במחזור האחרון, לא 1, לא 2, לא 3, 4! ועוד אחרי שהובלתם 2-0, אז שב בצד ושתוק- הושפלתם!
     
  10. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אילן, אולי די? בית"ר במצב רע והיא הראתה את זה מול חיפה שגם לא מי יודע מה.
    אני כבר רואה מה ילך פה כשחיפה יהיו במשבר.

    תנו מנוחה לידיים עד המפגש הבא.
     
  11. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנה זה מגיע. עם שינוי הקידומת הליגה נכנסת לארבע המחזורים האחרונים שלה, שיקבעו מי תהיה האלופה, ומי יהיו שתי המאוכזבות שיסתפקו במקום השני והשלישי. יש לנו גם קרב ישיר על המקום הרביעי בין נתניה המצוינת של גילי לנדאו לבין ב"ש הבלתי יציבה של לופא קדוש. בתחתית הכל כבר כנראה סגור, והפועל כפ"ס כנראה תצטרף השבוע או בשבוע הבא לעירוני ראשל"צ שירדה באופן רישמי לליגה השניה.

    מ.ס. אשדוד-הפועל פ"ת
    יום:שבת
    שעה:17:00
    איצטדיון:איצטדיון הי"א באשדוד
    שופט:עמיחי מוזס
    הרכבים: אשדוד: יניב בן-ישי, אמיר אלקריף, בלגויה מילבסקי, יושקו ביליץ', אנדראה בלאיץ', אייל אלמושנינו, יוסי אופיר, אלון חזן, סרגיי קנדאורוב, אורן ניסים, שי הולצמן
    פ"ת: רפי כהן, ברק בכר (ארז אליאב), מריו אוסיבוב, אבי יחיאל, אלירן אלקיים, עבאד רבאח, יוסי רוזן, גיא שמיר, יוסי שבחון, מנור חסן (יניב לוזון), שלומי אדרי
    מפגשים קודמים: סיבוב ראשון 0:0, סיבוב שני 2:0 לאשדוד משערים של משה אוחיון (מהפורום הישר לטבלת הכיבושים :wink: ) ושי הולצמן.

    פ"ת, שסבלה מפתיחת עונה אימוה החליפה את ניר לוין בפרדי דוד, וזה רק עשה לה טוב. הקבוצה משחקת מצוין ברוב שלבי העונה מאז ליכתו של לוין, וכבר הבטיחה את הישארותה בליגה לפני כמה מחזורים. אשדוד גם כן סבלה מפתיחת עונה רעה, וגם היא התייצבה, אבל עם אותו מאמן, אלישע לוי, ולמרות שהישארותה אינה בטוחה עדיין, היא קרוב לוודאי תישאר.


    עירוני ראשל"צ-הפועל כפ"ס
    יום:שבת
    שעה:17:00
    איצטדיון:איצטדיון הסופרלנד
    שופט:אלי חכמון
    הרכבים: ראשל"צ: ניר גל, דניאל היידמן, נתן שקורי, קובי נכטיילר, מוחמד קבהא, אייל שן, צחי ברקול, לירון זרקו, אנש דמירוביץ' (קלאודיו מילר), אלון מזרחי, יניב אברג'יל (קלאודיו מילר).
    פ"ת: יניב מזרחי, אדי אלקיים, אנדריי זביאלוב, תומר אליהו, אלי גבאי, משה סבג, גז'גוז' ודז'ינסקי, אודי כבודי, דני אלברט, ניב הנדלמן, דאבור בייסיץ'.
    מפגשים קודמים: בסיבוב הראשון 2:2 לאחר שכפ"ס כבר הובילה 2:0, בגומלין 1:0 לכפ"ס משער של מילר.

    מפגש בין שתי היורדות לליגה הלאומית. ראשל"צ בטוח, כפ"ס לא רחוקה מזה. לאחר פתיחת עונה מבטיחה יחסית של הפועל כפ"ס ותצוגות מעולת של האווירון ובנו (מזרחי ואברג'יל), חלה ירידה דרסטית בכושרם של השנים, ועקב כך גם ביכולת הקבוצה שכולה שהייתה כמו מכבי ת"א של עד המחזור ה-13 (תלויה בשחקן אחד או שניים). ראשל"צ שיחקה גרוע כל העונה, ולאחר עזיבתו של הולצמן המצוין היא גם ירדה מתחת לקו האדום, שממנו היא לא יצאה ולא תצא.


    מכבי חיפה-בני יהודה ת"א
    יום:שבת
    שעה:16:45
    איצטדיון:קריית אליעזר
    שופט:מאיר לוי
    הרכבים: חיפה: דודו אוואט, אבישי ז'אנו, אלון חרזי, אריק בנאדו, אדורם קייסי, ריימונדאס ז'וטאוטאס, וואליד באדיר, ננאד פראליה, ג'ובאני רוסו, יניב קטן, רפי כהן.
    בני יהודה: אבי איבגי, רוני גפני, רן בן-שמעון, דני משען, פליקס חלפון, ירון אביחיל, אישטוואן פישונט, ולדימיר אנדונוב, אלי אברבנל, אסי בלדוט, חזי שירזי.
    מפגשים קודמים: בסיבוב הראשון 5:2 לחיפה אחרי שבני יהודה השוותה פעמיים. בסיבוב השני חיפה ניצחה 3:1 בשכונה.

    מכבי חיפה, אחת מהמועמדות לאליפות, משחקת לא טוב בזמן האחרון, אבל הניצחון 4:3 על בית"ר הוא ניצחון של אופי, שיכול להגיד משהו על חיפה של ה-22 ימים הקרובים. מצד שני, גם אחרי הניצחון 3:2 על מכבי ת"א בגביע הטוטו, חיפה שיחקה גרוע. בני יהודה היתדרדרה ביכולתה אחרי ניצחון 2:0 על מכבי ת"א במחזור ה-21, והייתה בסכנת ירידה מוחשית, אבל התעשתה והיא תהיה גם בשנה הבאה בליגת העל.


    הפועל ב"ש-מכבי נתניה
    יום:שבת
    שעה:17:00
    איצטדיון:וסרמיל
    שופט:חיים יעקב
    הרכבים: ב"ש: אסי רחמים, רמי אליהו, דראזן מדונוביץ', עוז יפרח, שוקי נגר, סתיו אלימלך, בלסינג קאקו, רמיק יז'רסקי, תומר חליבה, אלעד בונפלד, ברטוש טרכולסקי.
    נתניה: גיא סולומון, אורי אוזן, אדריאן דן גמאן, אמיר שלח, אילן בוארון, רביד גזל, אבי אלפסי, כפיר צוקול, גיא צרפתי, רוסלאן לוברסקי, ישמעאל אדו.

    מפגשים קודמים: בסיבוב הראשון ניצחה נתניה 1:0 ובסיבוב השני גמלה לה ב"ש 2:1.

    מכבי נתניה, שבאה לאחר חודש מדהים שכלל שלושה ניצחונות על שלושת המובילות, מסומנת כהקבוצה החמה של הליגה, ורוב הסיכוים שבעונה הבאה הם ישחקו בגביע אופ"א/אינטרטוטו. לא רע בשביל קבוצה שסומנה כיורדת בתחילת העונה. הפועל ב"ש שיחקה מצוין לאוך כל תחילת העונה, אבל מסוף הסיבוב השני חלה ירידה חדשה בכושר המשחק שלה, והמקום הרביעי שנראה בטוח הולך ומתרחק.


    הפועל ת"א-בית"ר ירושלים
    יום:שני
    שעה:20:30
    איצטדיון:בלומפילד
    שופט:כרגע לא ידוע
    הרכבים: ת"א: כרגע לא ידוע
    ירושלים:כרגע לא ידוע.
    מפגשים קודמים: במחזור הרביעי, לאחר ההעפלה לשלב השני של גביע או"א, ניצחה הפועל ת"א את בית"ר בבלומפילד 2:0, מה שגרם לאוהדים הזועמים של בית"ר לדרוש את פיטוריו של אלי כהן בשלב כה מוקדם. בסיבוב השני, במשחק הראשון מאז מותו של מאיר "סבא" חיים ז"ל, הסתפקה הפועל בניצחון 1:0 משער של סרגיי קלשצ'נקו.

    הפועל ת"א היא הקבוצה המגעילה בליגה, נקודה. לא ראשון המסכנה, לא בית"ר הדכאונית, אלא הפועל עם המשחק הגועל נפש שלה, שעד לפני שבועיים הביא תוצאות. שלא תהיה טעות, היא לא יצאה אפילו לשניה ממאבק האליפות, אבל אם היא תזכה באליפות, מספר חובבי הכדורגל בישראל ירד, פשוט כך. גועל נפש. בית"ר לעומתה השתפרה יחסית מאז בואו של חנן אזולאי, ולמרות שהיא נמצאת תירואטית במאבק על המקום הרביעי, היא מפספסת בכל פעם שיש לה הזדמנות טובה להיכנס למאבק באופן ממשי (כמו בשבוע שעבר).
     
  12. גיורא הזקן ! Member

    הצטרף ב:
    ‏8/5/03
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז מה הרעיון בלנעול את האשכול שפתח ההוא שפתח ולפתוח אשכול רק לליגת העל? את מי מעניין מה יעשו הצפרדעים והפועל ומכבי ת"א? תנו לנו אשכול לליגה המעניינת באמת - הליגה הלאומית.
     
  13. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי במחזור הזה תקבע אלופה, לטוב או לרע.
    אם הפועל ת"א בעזרת השם מפסידה, הוא מחוץ למירוץ סופית, גם תיקו יגזול מהם כנראה סיכוי ממש לאליפות.
    אם מכבי חיפה מפסידה ומכבי ת"א מנצחת חיפה בהפרש 3 נקודות ממכבי שהם בעצם 4 בגלל הפרש השערים של מכבי, יתרון כזה הוא בלתי הפיך לדעתי.

    אני לא רוצה להמר על המשחק של חיפה, אבל אני חושב שפראלייה יתן משחק גדול, וגם באדיר (זוכרים שאמרתי שיהיה בליץ' בסוף העונה? כמו העונה שעברה? אולי זה מתחיל? חחח סתם אני לא פותח תפה, הכי טוב לבוא קטן ולצאת גדול כמו במחזור האחרון http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx ).

    מכבי "גרמניה" ת"א ישחקו במשחק שקובע להם המון, אם הם מפסידים אז הם עדיין חזק במירוץ, אבל הם יהיו בבעיה מורלית רצינית- שני הפסדים ברציפות, הפסד כזה עם ניצחון של חיפה לדעתי דיי יסגור את המירוץ הזה למרות ששוב הכל פתוח בליגה הזאת והכל יכול לקרות.
    לדעתי היא תנצח בקושי את מכבי פ"ת, אבל תנצח ובשבילם זה מה שחשוב.
     
  14. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למרות ההצלחה בגביע הפועל ב"ש לא תוותר כבר עכשיו על המקום הרביעי אחרי עונה מצויינת שלה בליגה,נתניה תשחק בחוץ. לדעתי ב"ש תנצח.
     
  15. newspaperman Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/03
    הודעות:
    85
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שבת, 16:45 מכבי חיפה מארחת את בני יהודה ת"א
    מכבי חיפה חייבת את הניצחון כדי להמשיך במומנתום ולהישאר בתמונת האליפות, ניצחון ירוק יגדיל משמעותית את הסיכוי לאליפות. מנגד בני יהודה כמעט וסיימה את העונה, במיוחד לאור העובדה שהיורדת השניה תקבע ככל הנראה במשחק המקביל בראשון. לבני יהודה זהו משחק חסר משמעות.
    ההימור שלי - 1

    שבת, 17:00 (שלושה משחקים)
    מ.ס.אשדוד נגד הפועל פ"ת
    אשדוד רוצים לסיים את העונה בטעם טוב, הפועל פ"ת רוצה לשכח את פתיחת העונה האגומה.
    ההימור שלי - X

    הפועל ב"ש נגד מכבי נתניה
    הקרב על המקום הרביעי, כל תוצאה במשחק זה אפשרית. ב"ש טובה במשחקי בית ונתניה מגמגמת במשחקי חוץ.
    ההימור שלי- 1

    עירוני ראשל"צ נגד הפועל כפר סבא
    משחק היורדות, עירוני ראשל"צ רוצה לסיים את העונה בטעם פחות מר ממה שכיום ואילו כפר סבא חייבת לנצח כדי להישאר בתמונת המאבק לקראת ההישארות. הסיכוי של כפר סבא קלוש וכנראה תשלים עם הירידה במשחק זה.
    ההימור שלי - X

    שבת, 18:50 מכבי ת"א נגד מכבי פ"ת
    כדי שהאליפות לא תברח מחניכיו של קלינגר, ת"א חייבת את הניצחון. מנגד הקבוצה שגנבה ניצחון מהפועל ת"א ותיקו מהירוקים תנסה לעצור גם את הצהובים. במשחק זה או שקורת הפתעה או שלא קורה דבר.
    ההימור שלי - 2

    שני, 20:40 הפועל ת"א נגד בית"ר ירושלים
    הפועל ת"א סיימה את העונה למעט הקרב על גביע הטוטו, חניכיו של קשטן השלימו עם איבוד האליפות. מנגד לא ידוע מה בית"ר צפויה להציג במשחק לא הירידות והעליות של הקבוצה.
    ההימור שלי - X