דיון שמועות וחדשות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Julian Joachim, ‏1/1/03.

  1. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    משה, אולי מספיק לזיין את השכל??? החודש האחרון לא אמור לשנות יותר מדי את אופן ההצבעה. לפחות לא בצורה משמעותית. אם היו עורכים את ההצבעה בסיכום כל חודש במהלך העונה ובסוף מסכמים את סך כל הבחירות, הנרי היה נבחר בפער עצום... ואם שחקן של יונייטד היה מתקרב אליו זה בטח לא ואן ניסטלרוי. אם כבר פול סקולס, אבל גם הוא לא היה מצליח לסגור את הפער אל אף החודש הזוועתי של הנרי...

    נורא קל לרכב על ההצלחה ולשכוח מה היה בתחילת העונה. אבל אם תבדוק לעומק תראה שבזמן שתיירי הנרי נתן עונה מעולה מרגע הפתיחה ועד לפני חודש, ואן ניסטלרוי היה גרוע מאוד בפתיחה אפס מאופס במחזורי הקריסמס, סביר מאז, ומעולה בחודש האחרון. לא צריך לנפח דברים וגם לא להתבלבל ממספר השערים הגדול, הרי אנחנו לא שומעים אותך קופץ כל רגע ואומר שלביטי מגיע גם כן התואר, למה כי הוא לא משחק באולד טראפורד? ואן ניסטלרוי נתן עונה לא רעה, לא משהו מעבר לזה.
     
  2. Asaf Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    246
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמועה בפי, מקור מהימין ביקש למסור שמשה אוחיון (שמו בדוי, ושמור במערכת) נקע את לסתו, בה בשעה ששחקן לידס כבש את הגול הסיום (3:2), מ.א פתח את בפראות יוצאת דופן, עד לרגעים אילו הוא מצוי בפה פעור, תגובתו תתעקבם עמכם סליה

    http://news.walla.co.il/?w=/90/382696
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    הפעם הצחקת קצת.....


    וקירק... הפעם אני עם משה. אם ההצבעה לא הייתה נסגרת במרץ אז ואן ניסטלרוי לדעתי היה מקבל יותר קולות.
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    א. אני חושב שההצבעה לא נסגרה לפני חודשיים אלא נמשכה חודשיים. צריך לבדוק את זה, אבל אני כמעט בטוח שזה ככה.
    ב. לירן, בכל זאת זה לא משנה את העובדה שלואן-ניסטלרוי לא הגיע התואר. הנרי במשך כל העונה מציג יכולת פנטסטית, והוא לא רק מחכה לכדורים ברחבה מחבריו - הוא יורד ולוקח אותם בעצמו, הוא מוסר, מגביה, מתקל...

    ועוד משהו שכולם שכחו - תיירי הנרי הוא מלך הבישולים של הפריימר ליג. ואן-ניסטלרוי יכול לכבוש עד מחר, אבל הוא כבש פנדלים ומול קבוצות קיקיוניות בצ'מפיונז (באזל, מכבי חיפה וההונגרית), ובכל זאת מספר הבישולים שלו נמוך מאד.

    בכלל, אני רק מחכה לראות מה יקרה אם יביאו לארסנל חלוץ חוד - לדעתי לא צריך להביא דווקא את מקאיי, אלא את טרזגה - גם צרפתי, גם חבר של הנרי, גם צעיר בדיוק כמוהו וגם חלוץ הרחבה הטוב בעולם.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    או או... אם טרזגה מגיע להייבורי זה יהיה ענק מבחינת התותחנים.

    הם יהיו הצמד הטוב בתבל.

    אבל זה לא ריאלי שזה יקרה כי לא נראה לי שיובנטוס ישחררו אותו.
     
  6. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    א) אני משוכנע במאה אחוז שאם הולכים לאחור ובודקים את היכולת של תיירי הנרי בכל משחק ומשחק ומשווים אותה ליכולת של ואן ניסטלרוי הצרפתי לוקח בסיכום את התואר. אפילו אם היו עושים (אולי יש מקום שאכן עשה את זה) סיכום לציונים שהשניים קיבלו בעיתונים אחרי המשחקים הצרפתי היה לוקח. העונה של הנרי אומנם נגמרה בטונים די צורמים, של ואן ניסטלרוי התחילה לפני חודש, ככה שזה לא מספיק.

    בקשר לדיבורים על הנרי וטרזגה. לא בטוח שזה כל כך טוב, לא לארסנל ולא אישית לצמד השחקנים. עד עכשיו הם מעולם לא הוכיחו במשחק רשמי של הנבחרת שהם מסוגלים לשחק היטב ביחד. על הנייר זה עובד הרבה יותר טוב מבמציאות. גם הדיבורים על זה שהנרי הוא לא חלוץ רחבה אלא קיצוני קצת מוזרים. הנרי דישדש גם ביובה וגם בתחילת הדרך אצל התותחנים כשהיה מתופקד בכנף, המעבר למרכז הרחבה הציל לו את הקריירה...
     
  7. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לירן, אתה לא מעודכן (אני מאוכזב ממך).

    טרזגה רוצה העלאה משמעותית במשכורת. כנראה שהוא יעזוב את יובנטוס ויגיע לארסנל, בדיוק כמו שהנרי עשה.

    ארסנל כרגע אומנם לא הקבוצה הכי עשירה בעולם, אבל היכולת התקציבית שלה היא בערך כמו היכולת של יובנטוס. הספונסר של יובה, פיאט, במשבר כלכלי חמור, וכמובן שזה משפיע על הקבוצה. אני חושב שאם ונגר יקח את טרזגה (שאגב, רוצה מאד להצטרף לקבוצה הצרפתית של ונגר), אז או שהוא ייאלץ לקחת סיכון עם משכורת ענק לטרזגה ויקווה שהאצטדיון החדש יביא רווחים, או שדניס ברגקאמפ ייאלץ לעזוב - ואולי אפילו לפרוש מכדורגל. אני לא אעמוד בזה :cry:.

    בכל מקרה, טרזגה והנרי ביחד... עם ויירה, פירס וליונברג מאחוריהם, זה שילוב קטלני ביותר... אני מקווה שזה יקרה, אבל אל תשכחו שארסנל גם מחפשת אחרי שוער.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    השילוב ביניהם טוב לפחות במנג'ר...
     
  9. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאוהד ניוקאסל - שחקן העונה הוא בטח לא שירר.... אם כבר דייר אבל אנחנו יודעים שהוא לא שחקן העונה אלא שחקן העונה של ניוקאסל.... שחקן העונה לדעת אוהד ניוקאסל הוא הנרי, כי כמו שנאמר פה זה שחקן העונה, לא חלוץ העונה, ולא שחקן החודש האחרון.

    הנרי - כי שחקן לא צריך רק לכבוש.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אבל צריך להתחשב גם באיך השחקן תרם לקבוצה. הנרי נתן עונה טובה נגיד שנתן עונה קצת יותר טובה מואן ניסטלרוי אבל ההולנדי הביא אליפות, זה אמור להגדיל את המניות שלו.
     
  11. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אדום בנשמה
    www.globes.co.il -הנה, קח מניות
    כשמדברים על שחקנים- כבר הזכרתי וידוקה,וכנראה שכחת,שהנרי מבשל מלא
    אתה רק מחדד את טענתי :roll:

    הנרי וטרזגה ביחד? בוא נראה,הם הלכו לאותו בית ספר לכדורגל, טרזגה הוא צרפתי כמו כל ארסנל ולכן סביר שישתלב יפה...זה יכול להיות רעיון לא רע בכלל למרות שזה עשוי להטיל על הנרי צל מסויים מבחינת סקורר ,אבל הלוואי ואלו יהיו הבעיות של ארסנל. אבל עוד לפני שאתם מדברים על ההתקפה שלה עונה הבאה-אסור לשכוח שההגנה שלה היא הצד העיקרי שצריך חיזוקים.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    * ונגר עדיין טוען שארסנל הקבוצה הכי טובה בפרמייר ליג ואם הם היו מנצחים את בולטון הם היו זוכים ואם ואם ואם ואם.... ונגר מספיק לזיין את השכל.

    * שירר שהחוזה שלו מסתיים בתום העונה הבאה מקווה שניוקאסל תיתן לו לשחק גם את השנה שלאחר מכן כי הוא מרגיש שהוא מסוגל לתרום לקבוצה גם עוד שנתיים.
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    טוב אני חושב שהאליפו צריכה להשתיק את כולםםםםםםםם.
    עונה ענקית,שמסתימת באליפות.

    נ.ב
    אדום בנשמה אתה מגיע לרבע?
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אני בסימן שאלה, לא תלוי בי.
     
  15. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שירר רוצה לשחק עוד שנתיים? לפי איך שזה נראה היום, יש לו את הכושר והיכולת לעוד עונה, לא יודעת אם שנתיים...מה שכן זה סיכון גבוה בשביל ניוקאסל שהמצב הפיננסי שלה לא מאפשר לה לקחת את שירר לעוד שתי עונות בלי להיות בטוחה שהוא לא יפצע פציעה של חצי שנה בגילו.... אני במקום ניוקאסל-מחתימה לעוד עונה ודי.