דיון שמועות וחדשות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Julian Joachim, ‏1/1/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    מסכים איתך....
     
  2. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחח...

    כן קירק צודק, למרות שההגבלות הרבה הרבה הרבה פחות חמורות.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    בני המנג'ר הרס לך את החיים.
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהחלט. וזה עוד רק מנג'ר 3 :wink:.
     
  5. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי

    אני פשוט חייבת שמישהו יסביר לי איך בולטון מתעניינת בדודו אוואט?
    למה דווקא הוא?

    אלימלך לא רואה אותו ממטר,גם שטראובר לא-כנ"ל לגבי רחמים. אפילו קורנפיין יותר טוב ממנו! אז למה (בבקשה,חייבת תשובה) קבוצה אנגלית שפויה תרצה אותו?!
     
  6. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בתקופה האחרונה אוואט נראה רע כמו כל מכבי חיפה, אבל אני מניח שאם קבוצה רצינית מפרסמת שהיא מעוניינת בשחקן זה לא אחרי משחק אחד שהם ראו וגם לא אחרי חודש אלא אחרי עונה או אפילו שתיים שבהן הם עקבו אחריו. ואולי כרגע אוואט הוא לא השוער הכי טוב, אבל אי אפשר להכחיש שבעבר הלא כל כך רחוק הוא היה שוער מעולה.
     
  7. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    * טוטנהאם הבהירה לטדי שרינגהאם שהי לא עומדת לממש את האופציה שיש לה, ולא תציע לו חוזה לעונה נוספת במועדון. ספורטינג ליסבון ולנסיה וקבוצה נוספת מיוון הביעו התעניינות.

    * ההצלחה של פיטר ריד בשבוע האחרון והעובדה שהוא עומד להשאיר את לידס בפרמיירליג (מי היה מאמין שזה יחשב הישג...) דחפה את ההנהלה של לידס יונייטד עוד מטר או שניים לכיוון החלטה להאריך את החוזה של המנג'ר גם על פני העונה הבאה.
     
  8. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פשש
    באמת כל הכבוד
    הצליח להשאיר את לידס ליגה
    שנים עברו מקום שישי היה ביזיון והשנה מנג'ר כמו ריד צריך להשאיר אותם ליגה...

    ההנהלה עשתה בהחלט טעות ריד לא טוב בשביל לידס.
     
  9. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עזבו את פיטר ריד...

    דיוויד או'לירי המדהים הודיע שהוא בהחלט מעוניין לשוב ולאמן את לידס!!!

    ובלי רידסדייל בקבוצה, יש סיכוי. המאמן מחובר כבר עם רוב השחקנים והוא אחראי לפריחה שלהם.
     
  10. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני רק מקווה שלא נראה את שרינגהאם בסט. ג'יימס פארק עונה הבאה... אני פשוט שונא את החלוץ הזה....

    לגבי האור הירוק של שפרד:
    טוב ומבורך. עונה שעברה סר בובי הרגיש קצת לא בנוח אז הוא לא פתח כל כך את הארנק, הוא הוציא מעט כסף... מעט? 5 מליון עבור בראמבל הפתטי זה יותר מדיי.... באמת שזה יותר מדיי.... זו הייתה טעות וכדאי שילמדו את הלקח כבר עכשיו: עופר אני מוכן שהוא יחזור אליכם!

    אני באמת מקווה שבקיץ נראה סופרסטאר אמיתי נוחת אצלנו, כי ניוקאסל זקוקה לשחקן כזה, היא לא קיבלה אחד כזה מאז שירר.... ואני באמת מקווה שנביא סופרסטאר ברמה עולמית, כי כסף זו לא בעיה מבחינת ניוקאסל...
     
  11. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    ניוקאסל לא צריחה סופרסטאר. גם ממש ממש אין לה איפה לדחוף אחד כזה.
    הבעיה הכי גדולה של הזברות לדעתי היא ריבוי אגואים וחוסר היררכיה. שירר הוא הכוכב הגדול, זה בערך הדבר היחיד שידוע מראש. כל שחקן ששם שני גולים נהיה סופר כוכב (לואה לואה), ולכל אחד מותר לדרוש מקום בהרכב. קבוצה צריכה סדר, קבוצה צריכה יותר קבוצתיות והרבה פחות מלחמות אגו. לדעתי סופר סטאר נוסף סתם יגרום ליותר בעיות.
    בשורה התחתונה למרות ההצהרות של הבעלים אין כרגע סופר סטאר שניוקאסל יכולה להביא. גם לא שחקן ברמה עולמית, פשוט אין כאלה שניוקאסל יכולה לפתות להגיע. היחיד שיש סיכוי שינחת בסיינט ג'ימסס' פארק הוא ריבאלדו, אם אני אוהד ניוקאסל אני הולך לקברי צדיקים להתפלל שזה לא קורה...

    ניוקאסל חייבת לטפל קודם כל בבעיות ההגנה שלה. זה מה שהוציא אותה מהמירוץ העונה וזה מה שיגרום לה בעיות בעתיד אם לא יביאו לפחות שלושה שחקנים חדשים לחוליה האחורית. אם הם נשארים עוד עונה עם "הכשרונות הצעירים" הם יגיעו בדיוק לאותו מקום. ועונה נוספת של מלחמה חסרת סיכוי על התואר כבר לא תחשב הישג בשנים הבאות.

    דווקא בשוק המגינים והבלמים אפשר לגרד מציאות. פראנק דה-בור, יש מי ששונא אותו ויש מי שמת עליו, שורה תחתונה ניסיון כמו שיש לו באירופה ובכלל לא הולך ברגל. גם גארי סאות'גאייט עשה קולות שמכינים את הקרקע למעבר לשורות הטונס', שוב, שחקן עם ניסיון שיכול לחזק את החוליה האחורית. זה בדיוק סוג השחקנים שניוקאסל צריכה לחפש. אני בטוח שיש מי שיגיד שאלו שחקנים גמורים ושהם סתם בינוניים - אולי זה נכון, אבל ניוקאסל תקבל מהם הרבה יותר תרומה מעוד שני שמות זוהרים שלא מצאו מקום בריאל מדריד או כל מועדון פאר אחר שהחליט לנקות קצת את הספסל.
     
  12. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת בקישור ובהתקפה אין ממש משהו חלש ועם קצת עבודה זה הופך להיות החלק הקידמי הרביעי באנגליה באיכותו. אבל אין מה לעשות והגנה שעולה עם ברמבל ואנדי גריפין היא לא הגנה שתצליח בליגת האלופות. ניקאסל חייבת בלמים שאני מניח שהיא תצליח להשיג בזול בתום העונה הזאת. בעיקר מבוגרים באמת כמו פרנק דה בור, או קאפו שעוזב את רומא וישתלב מעולה בצד ימין באנגליה.
     
  13. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    דרך אגב, אומנם עדיין לא ראיתי פרומו לעניין, אבל לפחות לפי מה שנרשם בלוח השידורים של ערוץ הספורט באתר שלהם, ככל הנראה אנחנו בדרך לשערוריה כלל עולמית.
    עד שלשום עוד רצו פרומואים למשחק הסופר מעניין שיכול לקבוע גורל של לפחות חצי ליגה, זאת אומרת משחק ההכתרה של מאן יו. בצעד חסר תקדים ערוץ 5+ עומד לעשות צעד נכון :shock: , כן, כן, אני יודע שזה קשה לקלוט כזה דבר היות ואני לא חושב שזה קרה אי פעם - אבל תשתדלו.

    בקיצור, יום ראשון שעה חמישה ל-5, יום הדין באנגליה בשידור ישיר. צ'לסי מארחת את ליברפול בגשר על כל הקופה... כמובן שבדקה השמונים ותשע נעבור לגודיסון פארק למרות שליברפול היו באמצע התקפה מתפרצת, אבל לא נורא. העיקר שמשדרים.
     
  14. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    + ל5+, משהו אחד טוב....

    לגבי ההגנה: ניוקאסל מודעת לבעיות ההגנה שלה. בגלל זה נחת בקיץ טיטוס בראמבל, שנחשב היה לבלם העתיד של נבחרת אנגליה ולשחקן חסון ביותר. הוא התגלה כפלופ, אבל רובסון הסנילי עדיין לא הבין זאת והוא מתעקש לשחק איתו משחק אחר משחק. לפחות הצ'רמן שפרד הבין זאת והוא הביא את וודגייט מלידס המתפוררת ב9 מליון, גם וודגייט הוא שחקן שנחשב ובלה בלה בלה... אני מקווה שזה יעזור כי וודי לא כל כך הוכיח את עצמו, אבל זה לא שהוא היה נורא כמו בראמבל...

    לגבי הסופרסטארים:
    אם תסתכלו על כל עמדה ועמדה אצל המגפייז תראו שאנחנו מסודרים. לא חסר לנו כלום. יש לנו שחקנים טובים, אבל הבעיה היא שהם לא מספיק טובים.... הם שחקנים ברמה, אבל הם נופלים במעט מהשחקנים של ארסנל ושל מנצ'סטר... השחקנים של ניוקאסל שווים מקום שלישי בזה אין לי ספק, אבל עדיין נובי הוא לא ברמה של בקהאם, ספיד הוא לא ברמה של קין ובלאמי הוא לא ברמה של ווילטורד.... וזה ההבדל, ולכן אני רוצה סופרסטאר, כי אני כן רוצה שנשתווה אליהם....
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    חאבייר פורטילו של ריאל מדריד אמר שהוא לא מרוצה מדקות המשחק שהוא מקבל בריאל מדריד וקבוצה שהביעה עניין בקבוצה וכבר דיברה על כך עם מדריד היא צ'רלטון שאולי תשאיל את השחקן בעונה הבאה.