הלבטים הקשים...

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Julian Joachim, ‏4/5/03.

  1. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה תגיד לי אתה דפוק?

    איפה בהודעות שלי ראית שאני רוצה שמנצ'סטר לא תיקח אליפות עד כדי כך שאני מוכן להפסיד לארסנל ולסכן את הקבוצה שלי??!?!?!?!

    אני אמנם שונא את מנצ'סטר, אבל אני הרבה יותר אוהב את לידס. ואני באמת חושב שמן הראוי שתתנצל, או שתמצא מקום שבו אמרתי שאני רוצה להפסיד כדי לדפוק את מנצ'סטר (מה גם שזה לא בטוח היה עוזר).
     
  2. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דאייר, אני אנסח את זה שוב:

    אני מתנצל ליהי, אבל אני בטוח שהבנת שהכל היה ברוח טובה ובלי שום כוונה לפגוע :wink:

    והאדון הכל יכול מאסטר דאייר, את מה שיש לי להגיד לך אני אגיד מחר כשלא תוכל לערוך אותי.
     
  3. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה, בחיאת, לא נמאס לך לקשקש?

    קודם כל, אתה קורא לי אוהד הצלחות :

    1) אל תשכח שאני אוהד את בית"ר ירושלים, שבשנתיים האחרונות עברה עונות מסוייטות וכואבות יותר משכל קבוצה אחרת בישראל עברה אי פעם (יותר מהפועל חיפה ובטח שיותר מב"ש). למרות שזה לא קשור לפריימר ליג, גם אתה הגנת על עצמך באמצעות הפועל ב"ש.

    2) מסכן שלי, האליפות של מנצ'סטר נראתה רחוקה... אני כל כך מרחם עליך... אני מניח שהאליפות הרחוקה הזאת ממש פגעה בך נפשית. תעשה לי טובה, גם אם נניח שאני הייתי עובר קבוצה (ואני לא, זה סתם המצאה של אנשים סתומים כמוך), עדיין אין לך שום זכות לקרוא למישהו אחר, לא לאוהד ארסנל ובטח שלא לאוהד לידס, אוהד הצלחות. מה זה להיות אוהד מנצ'סטר? בין אליפות לדאבל, בין דאבל לטריפל... אני מעולם לא אהדתי אף קבוצה אחרת באנגליה מלבד ארסנל. חבל שציינתי לפני מפגר כמו אילן שפעם הייתי בעד לידס במשחקים שלה.

    3) דייר מדבר שטויות...? אני מצטער, אבל כשזה יוצא ממך, זה נשמע ממש עלוב.

    ודי לקרוא לי וידוקה, זה באמת כואב... אני לא אסלח למניאק הזה בחיים...
     
  4. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם לא לקרוא לך וידוקה אז איך לקרוא לך?

    ובאמת משה, אני עם ההוא שלא רוצה שנקרא לו וידוקה, אתם נעים מדאבל לטריפל ואני ממש לא מבינה מאיפה הבאת את השטויות האלה שאני אוהדת הצלחות. אני אשמח לדעת מה גרם לך להגיד דבר כזה, אבל אם לא תראה לי מינימום שישיית קרלסברג ריקה ועדים להנגאובר עצבני יום אחרי שכתבת את זה, אין שום הצדקה לטענה המופרכת שלך שאני אוהדת הצלחות. :roll:
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    LUFC אני מתנצל,באמת שאתה הלכת עד הסוף עם לידס.
    ווידוקה(כן וידוקה),סלח לי,אבל מהמקום שאני בא,זה לא משנה אם אתה אוהד יוניטד,ארסנל או בולטון,ובאמת שזה לא משנה אם אתה אוהד באר שבע או בית"ר ירושלים,ברגע שאתה מעדיף שהקבוצה שלך תפסיד,כדי לפגוע בקבוצה אחרת שאתה שונא,זה לא אהדה אמיתית.
    אתה יכול לומר כמה שבא לך שאין לי רגעים קשים כאוהד יוניטד,אבל אתה לא יכול לומר לי,שאוהד(במקרה שלנו ליהי),שמעדיפה שלידס תפסיד במאבק נגד הירידה,כדי שיהיה סיכוי תאורטי שהיוניטד לא יקחו אליפות,יהיה לא אוהדת הצלחות.
    ושוב,לידס היא לא צפרירים חולון שלא נחשבת כקבוצה משמעותית,יש לה פונטציאל ענק,היא יכולה בהחלט לחזור שנה הבאה לצמרת,והעבר שלה כולל אליפויות וחצי גמר ליגת האלופות.
    אז נכון שהשנה בין לאוהד את היוניטד,לבין לידס היה מרחק רב,אבל עדיין זה לא סיבה להעדיף את רגשי השינאה לקבוצה אחרת,על אהדתך לקבוצה שלך.
     
  6. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מדוייק בכלל.

    א) מתי אתה רואה הצלחה כלשהי השנה אצל לידס? הא בעצם אני זוכרת שעלינו לפני איזה 10 מחזורים למקום ה12 וממש שמחתי, אוהדת הצלחות שכמוני...פשש.
    ב)הסכנה שלידס תרד ליגה לא היתה ריאלית כמו הסכנה שמנצ'סטר יונייטד תקח אליפות, עם קבוצות שנראות כמו ווסטהאם בולטון וסנדרלנד לידס היתה יכולה לעקב את הניצחון שלה בעוד משחק ולא לתת לאדומים מלנקשייר אליפות. ז"א היתה ריאלית, אבל יותר היה צפוי שמצ'סטר תיקח אליפות כמובן במידה וארסנל לא תנצח את המשחק.
    ג) אל תתחיל לזיין ת'שכל על הפוטנציאל של לידס. קל מאוד להיות אוהד מניו ולהגיד שללידס יש פוטנציאל לא ממומש, זה בערך כמו ללכת ברחוב עם נייקי ולהגיד לי שזה אפשרי להדביק איתך בקצב עם עקבים. אל תשווה את לידס למנצ'סטר בשום פרמנט (אנא ממך,אני יקיא). וחלק מהאהדה שלי לכדורגל זה גם שנאה לקבוצות מסויימות ואני לא עושה לפני כל משחק חישובים מי אני רוצה שינצח הקבוצה שלי או היריבה ומה יצא לי מזה, אבל בשלב הקריטי הזה של העונה העדפתי שארסנל תנצח את לידס ואתה יכול להסכים עם זה ואתה יכול גם לא, לא ממש אכפת לי. אוהדת הצלחות? הצחקת אותי ! חבל מאוד שאתה לא יכול לקחת את דבריך חזרה, כי הם יצאו ממש (אבל ממש) אידיוטיים.
     
  7. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה, תודה רבה על ההתנצלות.


    ולפרוטוקול, ללידס יש גמר גביע האלופות ברזומה.
     
  8. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פולדאש אל תתחיל עם זה אפילו
    משה עוד ימצא לנכון להשוות בין מנצ'סטר ללידס ואיך שאני מכירה אותו גם להוציא את לידס פייבוריטית בכל הפרמנטים ובאמת כל הכבוד למניו שהגיעה לאן שהגיעה בזכות עצמה.