דיון שמועות וחדשות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Julian Joachim, ‏1/1/03.

  1. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    כמה פנינים של ג'רארד הוייה בעיקבות ההדחה מהצ'מפיונס ולקראת העונה הבאה.

    "אסור לשכוח שהגיל הממוצע של השחקנים אתמול על המגרש היה 24. גם צריך לזכור שחצי עונה אנחנו משחקים בלי סטפן הנשוז".
    אני לא מבין איך הצרפתי הזה לא רואה את העניין בעצמו. הוא פשוט מוכרח לשנות מקצוע לסטנאפיסט באופן מיידי. הוא מפסיד קריירה ענקית.
    מי בדיוק חיזק את הקבוצה שלו בילד סנגלי??? (אפילו אם נניח שלפני העונה הוא היה זכאי לתואר שחקן מעולה) מי בחר לרכוש עוד חלוץ במקום להביא שחקנים מנוסים למועדון? במקום לבוא ולהגיד אני טעיתי עם הרכש, אני אשם - הוייה בא ומפיל את העניין על השחקנים.

    סטפן הנשוז נפצע במשחק הזכיה בגביע הליגה, וואלה אין לי כוח לבדוק מתי זה היה - דבר אחד ברור, יותר מחודשיים לא עברו מאז, מה גם שזו הייתה אחת התקופות היותר טובות של הקבוצה במהלך העונה. פשוט מדבר שטויות...

    אני פשוט לא מצליח להבין איך לג'רארד הוייה מצליח לשמור על התפקיד שלו. הרי כבר שנתיים הוא לא עושה שום דבר שקשור בצורה כלשהי לכדורגל. הוא בנה את הסגל הנוכחי של ליברפול פחות או יותר מאפס, הגיע לו על כך בעבר הרבה כבוד (למרות שאפשר להגיד שזו לא חוכמה לבנות סגל כשעולים לך שחקנים כמו אוון וג'רארד מהנוער) אבל כבר שנתיים שליברפול מדשדשת באשמת מדיניות רכש מטומטמת. לא יודע, אני לא שמעתי על מישהו שמנחית על הצרפתי שחקנים, לכן לדעתי מי שאשם זה הוא - ולכן הוא צריך ללכת...
    כבר שנתיים שהסגל של ליברפול צריך רק חיזוקים קטנטנים על מנת להוות כוח רציני בצמרת - כבר שנתיים שבזכות הגאונות של המנג'ר שלהם הם הולכים רק אחורה.

    מה שהכי מוזר לפחות לדעתי הוא, שבניגוד לקבוצות אחרות, אוהדי ליברפול מתים על המנג'ר שלהם ומאשימים את השחקנים בכישלונות. מילא פעם אחת אבל לאכול חרא שנתיים רצוף ולהמשיך לבקש עוד?!?!
     
  2. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השמועות מדברות על כך שבלרז בדרך הישירה לאולד טראפורד... כן כן אולד טראפורד... וזה לא סתם שמועות: אצל ניוקאסל באתר יש אגף שמועות, שבדרך כלל הן מוקרצות מהתחת (משהו כמו: טרזגה שבוע הבא אצלנו - תזכרו איפה שמעתם את זה לראשונה!). אבל גל שמועות כזה על מעבר של בלאמי למנצ'סטר לא היה מאז שהחתמנו את וודגייט. דיבורים חשאיים אני בטוח שיש, אני רק מקווה שבלאמי יישאר. השחקן הזה אחרי הכל הוא שחקן נהדר, שרק צריך לשפר את הסיומת שלו (למרות שזה דיי נחמד לראות אותו מחטיא בגלל הפרצופים שהוא עושה). הוא חותך הגנות, ואם הוא לא בועט זה הרבה פעמים נגמר בשער של שירר.... אז שיישאר.
     
  3. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחח דאייר אתה ממש מצחיק. אתה יודע בדיוק כמונו שעם חלוץ אחר, עם פחות פוזות וסיומת יותר מוצלחת, אפילו אמואבי הייתם מגיעים רחוק יותר.

    וקירק, אין מה לעשות. דיברנו על זה כבר. אוהדי ליברפול אוהבים סאדו-מאזו. אין דרך אחרת להסביר את ההגנה הבלתי פוסקת על מנג'ר שכבר לא מביא הישגים (סליחה גביע מיקי מאוס תמצא מקום בלבבך לסלוח לי) ומשחק כדורגל שאפילו בליגת העלק שלנו היו מתביישים לשחק אותו.
     
  4. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דיי בספק אם אמאובי היה יכול להשכיב את הבלמים של אינטר, או לעבור בקלילות שחקני הגנה מקבוצות אחרות.... זה יכול להיות, יש לו טכניקה לבחור, הוא מסיים מול השער יותר טוב (כאילו זה קשה...), אבל עדיין אני מעדיף לראות את בלאמי לצד שירר בחוד ההתקפה...
     
  5. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בלאמי אולי עובר שחקנים, ויש לו מהירות מסחררת...

    אבל מה זה מועיל אם במקום להכניס כדורים לשירר הוא מחטיא בכמויות שלא היו מביישות את כבודו, עופר שטרית?

    רבאק, זה חלוץ זה?
     
  6. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קירק, איזה אוהד שראה משחק העונה אוהב את הוייה? אולי הבן שלו, לא יותר.
    יצא לי לקרוא במלא מקומות על אוהדים שמארגנים מחאות או אוהדים שסתם מתלוננים, אחרי הזכייה בגביע אופ"א והעונה הנהדרת ההיא באמת לא היית יכול למצוא שונא שלו, אבל כרגע אני לא מאמין שיש שפויים אוהבי הוייה.
     
  7. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בנצור המחאה של אוהדי ליברפול לא נשמעה, ואתה יודע את זה מצויין.

    כשאוהדי לידס מחו נגד רידסדייל זה נשא תוצאות, אם כי לא מיידיות, אבל זה עזר. אוהדי ווימבלדון עברו קבוצה כשהם ראו ששומדבר לא הולך עם ההנהלה והקבוצה...

    בקיצור, יש מה לעשות. האוהדים שלכם לא עשו שומדבר ואתה האוהד היחיד שאני מכיר שבאמת עונה שלמה אומר לי כמה הוא שונא את הוויה. מצד שני אתה אוהב את תומפסון אז אני לא יודע אם אתה נחשב... :roll:
     
  8. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    נגיד את זה ככה. המדד הטוב ביותר (כמה שהוא לא אמין) לבדוק האם ההנהלה / האוהדים מרוצים ממנהל או שחקן מסויים היא לבדוק אם התקשורת מפיצה אלטרנטיבות. כמו שאריקסון היה מועמד לאמן את מאן יו (פורסם בתקופת השפל בכריסמס). כמו שאולירי היה מועמד לחזור לפני שבועיים כשלידס לא היו בטוחים בפרמייר-ליג, בדיוק כמו שכעת יש רשימה של 6-7 שמות שעשויים לרשת את מקומו של הודל (שבכלל לא התפטר/פוטר או נתן רמז לכיוון כזה).
    העובדה שאפילו אתרים שכל העבודה שלהם היא להפיץ שמועות לא מתאמצים להמציא מועמדים - אולי זה מלמד יותר מכל על השליטה האיתנה של הצרפתי באנפילד.
     
  9. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה צודק פולדאש, אני אתחיל מחאה יחד עם צבי ומתן ותוך שמונה שנים מקסימום אחרי שליברפול תהיה קבוצת תחתי בגלל זה יהיה לנו מאמן חדש!!! איזה כיף.

    ולדעתי הסיבה שלא מפיצים שמועות על מאמנים שקרובים לחתימה זה כי ברור לכולם מי צריך להיות המאמן, ושבמקרה הוא כבר חתום במועדון. היו כל כך הרבה קולות שקראו להוייה לקחת חופשה מכדורגל אחרי התקף הלב בגלל שתומפסון היה מעולה, ליברפול פרחו.
     
  10. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    נווו.... ונניח שתומפסון הוא האיש (תחשבו שיש כאן סמיילי עם אף ממש ממש ארוך ועקום) למה לא שמענו שמועות שמדברות על כך שהוא יקבל את התפקיד בקרוב??? זה לא שהיו חסרות נקודות שפל בעונה הזו כדי להציף כאלה שמועות אתה יודע... :roll:
     
  11. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כי ליברפול מועדון שקט. חוץ מעניין אואן וההימורים שבא מהנבחרת לא שמעתי סיפורים בשלוש שנים האחרונות.
     
  12. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אז למה על מועמדים לחיזוק הקבוצה שומעים כל יום, פעמיים ביום?

    להגיד שליברפול מועדון שקט זה כמו להגיד שלברקוזן ווינרים, בסדר ניצחו את חיפה, אבל בכל זאת...
     
  13. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אישית לא שומע על אנשים שיבואו למועדון.
    ויש הבדל בין מועמדים לבין מקרים במועדון, גם אני יכול להפיץ שמועה שדוד שלי בדרך לחתום בריאל, הקשר למועדון עצמו לא גדול.
    וממתי לברקוזן לא ווינרים?!
     
  14. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לא הינו צריכים לחכות יותר מדי זמן כדי לדבר על הבדיחה הבאה (בדיחה בהתהוות) מבית היוצר של הליצן הצרפתי. אחרי שאמר שהבעיה של הסגל היא שהוא צעיר ואחרי שהשקיע בקיץ הקודם 10 מליון פאונד על חלוץ ואחרי שנכשל טוטאלית עם המהלך הזה, מה רוצה האדון הוייה לעשות עכשיו? נו, זה לא ברור? להחתים חלוץ, עדיף שיהיה צעיר.

    סמואל אטו החלוץ הקמרוני בן ה-22 של מיורקה, שחוץ ממאן יו וארסנל אין קבוצות בפרמיירליג שמסוגלות להתמודד עם האיטלקיות והסבפרדיות על השחקן הזה, מה שלא מפריע להוייה לנסות...
     
  15. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הצעה ל-אטו:

    תתרחק מאנפילד כמו מאש!!!

    המקום הזה הוא מגרסת כשרונות. ראינו מה קרה לדיוף, וזה יקרה לכל השחקנים הכשרוניים כל עוד הוייה שמה (או אם הוא ישנה את הטקטיקה למשהו קצת יותר התקפי, מה שלא נראה לי ריאלי כל כך...http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx).

    פשוט לך למקום אחר. ליברפול גם בעונה הבאה לא תגיע לשום מקום.