קיצר אני כבר פאקינג מיואש וכבר נכשלתי 4 טסטים. אחרי שאבא צעק על המורה הוא הבטיח לי טסט חמישי בחינם... טוב בכל זאת לא נעים שתלמיד שלך לא מצליח. כי תכלס אני לא מרגיש שהוא לימד אותי הכול למרות שכל מי שנסע איתי אמר שאני נוהג מצוין אבל בטסטים אני מקבל אשכרה פיק ברכיים... ולא יודע אינ לא מצליח להשתלט ואני מאבד ריכוז כי ממילא יש לי בעיה של ריכוז... סעמק!
אל תרגיש מיואש,סך הכל יש לך בעייה שלהרבה יש שאתה פשוט יותר מידי מתרגש ושאתה מגיע לרגע המכריע של הטסט אתה פשוט נותן לרגשות שלך להשתלט עלייך. יש לזה שני פתרונות: 1. או שאתה אומר למורה שלך שטסט הבא הוא יהיה איתך מאחורה באוטו כי אולי זה מה שירגיע אותך שיש מאחורה אדם שמכיר אותך,למרות שהטסטרים לא רואים זאת בעיין יפה אבל אם אתה נופל על טסטר שהוא גם חבר של המורה שלך כמה טוב. 2. אתה לוקח מה שהרבה נערים/נערות לוקחים היום כדור הרגעה שפשוט מוריד לך תהתרגשות וזה משחרר אותך יותר בזמן הטסט(אני ממליץ אבל לנסות אחד יומיים לפני הטסט לראות את השפעת הכדור עלייך ושבמקרה הוא לא ירדים אותך). ולסיכום,אל תדאג יהיה טוב בסופו של דבר גם אתה תעבור ותיהיה עם רישיון ביד.
אחי, זה שטויות. מניסיון. יקח כמה שיקח... מחר יש עוד טסט באופנוע http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/mad.Xxx
כמה שאין לי מזל עם הטסטים האלה. אחרי חודשיים שאני מחכה לטסט,המורה שלי מתקשר אליי היום ב7 בבוקר ואומר לי שב8 וחצי הוא אוסף אותי כי יש לי טסט ב9 וחצי. בשעה 9 ו10 כמה דקות לפני שאני מגיע למשרד הרישוי,המנוע מתחיל להרעיש כמו רעש של מכסחת דשא אני עוצר בצד ופותחים את המסכה מנוע ומגלים שהלכה הרצועת טיימניג. המורה מזמין גרר והולכים הביתה,התבטל הטסט. כמה חוסר מזל.
לגולאס, לך תדע, לפי דעתי זה מאלוהים... טסט הבא אתה עובר, כנראה שאת זה לא היית אמור לעבור...אז אלוהים חסך לך 466 שקל.
לא מצאתי פה אשכול יותר מתאים מזה. מישהו יודע כל כמה זמן אני אמור להחליף רצועת טיימינג באוטו? פעם אחרונה שהחליפו רצועה היה ב60 אלף קילומטראז' לפני שנתיים וחצי , עכשיו האוטו ב117 אלף קילומטראז' . סוזוקי בלינו 98 .
זה תלוי בכל אוטו. למורה שלי יש סקודה 2005 שעשתה רק 70 אלף קילמוטר והיום הרצועה הלכה. כל עוד מכיון המנוע לא נשמע רעש של מכחסת דשא הכל בסדר.
עם רצועת טיימינג קרועה - אף מנוע לא יכול לעבוד, ואין שום קשר לרעש. ישנם מנועים שבהם הבוכנה חופפת את מהלך השסתומים, ואז אם הרצועה נקרעת הבוכנה פוגעת בשסתומים, מעקמת או שוברת אותם, וחייבים לשפץ ראש מנוע. בסובארו למשל, הבוכנות לא יכולות לפגוע בשסתומים, אז שם אם הרצועה נקרעת זה לא אסון גדול. עם רצועת טיימינג אסור לחסוך: צריך להחליף כל 60 אלף, אטו שלוש שנים. בארץ, הרצועות סובלות יותר מאשר באירופה בגלל החום והלחות, ולכן יש להחליף לעיתים תכופות יותר. זה תיקון לא זול, אבל הרבה יותר זול משיפוץ ראש מנוע. לגבי הסוזוקי: תרוץ למוסך מורשה, ותחליף. וכלל לגבי כל מי שקונה אוטו משומש: ללכת מיד למוסך אמין, להחליף את כל השמנים ,כולל בגיר האוטומטי, נוזל הקירור, ואת כל הרצועות כולל טיימינג, מה שנקרא "ליישר קו". המכוניות של היום מאוד רגישות לטיפולים בזמן.
איך זה שתמיד בנים מבינים בכל הדברים האלה שקשורים למכונאות וכל הדברים הלא מובנים האלה??.... אני חושדת שבאמת למדת את החלק המכני לתיאוריה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx
אל תלכלך חיים אני לא שובניסט. אני פשוט נזכר שהיו לוקחים את כל הבנות ביסודי לשיעור פרטי ואותנו משאירים בצד http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/cool.Xxx