ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. שגיא Guest

    אולי הוא לא עמד במצבים קשים, ואולי זה משחק די קל שלו, אבל אני מאמין שהשינוי הזה - אוואט אאוט, דוידוביץ' אין - עשה לא מעט במכבי חיפה.
    הבטחון שהיה להגנה, השקט, גם של ההגנה, גם של ניר דוידוביץ' עצמו, תרמו מאוד למשחק ששל מכבי חיפה, בעיקר למשחק ההגנתי שהיה קטסטרופלי זה תקופה ארוכה. והנה, זה עבד. מכבי חיפה עברה משחק שלם בלי לספוג (מתי זה קרה לאחרונה?), ולא רק זה, החלק ההתקפי גם עבד מצויין, אפילו אם זה מול הפועל פ"ת, שממשיכה להיראות כלכך רע במשחקים מול מכבי חיפה, לאורך שנים - כפי שהזכרתי בהודעה לפני המשחק.

    וזנדברג? בלי שום סנטימנטים, ממשיך לכבוש מול קבוצתו לשער. בהחלט משחק טוב של זנדברג, היה מעורב בפנדל, זה התחיל מכדור ארוך מצויין לקטןף והמשיך בהכשלה שנעשתה עליו. גם בשער השני הוא היה מעורב, שוב - כדור ארוך - הפעם לעידן טל, שבישל לבאדיר את ה2-0. השער השלישי היה שלו, וגם כאן, מעורבת מסירת עומק מצויינת, הפעם עם החלק החיצוני של הרגל של ז'וטא. שוב ושוב מכבי חיפה השפילה את מלכודת הנבדל הרעועה של הפועל פ"ת, ושוב ושוב הגיעה למצבים מסוכנים ליד השער.
    גם במחצית השניה, שער של רפי כהן אחרי כדור ארוך נוסף, מעל רפי כהן השוער, ורפי כהן החלוץ עם שער. עוד לפני זה הוא קיבל כדור עומק מז'וטא, לבד מול השוער. רק רפי כהן יכול להחמיץ ככה. מזל שהוא החזיר אחרי זה בשער.
    והשער האחרון, סיומת, הדובדבן, המצטיין במחינתי במשחק, מיכאל זנדברג, יורה לחיבורים בישול של בנאדו, וקובר את הפועל פ"ת.

    כל הכבוד. גם הפרש השערים השתפר עכשיו, האליפות נשארת פתוחה.
     
  2. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אכן לחיפה +25, אבל הפועל תנצח במינימום של 1:0 ואז יהיה לה 25+ כמו לחיפה, או שהיא תעבור אותה
     
  3. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דבר ראשון, כל הכבוד לשום על החלטה די אמיצה שהצדיקה את עצמה- דוידוביץ' חזר היום! אוי כמה שהתגעגתי אליו... איזה הבדל עצום יש כאשר דוידוביץ' בשער, לא יאמן. אני חושב שאם דוידוביץ' היה פותח תעונה היום לחיפה היה 10 שערי חובה פחות.

    אני לא מסכים עם האימרה כיאלו חיפה שיחקה לא טוב, הפועל פ"ת קבוצה טובה, היא ממש לא נתנה לחיפה תמשחק, חיפה לקחה את המשחק- חיפה פשוט באה עם מוטיבציה היום וזה ההבדל בין המשחק הזה למשחק נגד ב"ש או בני- יהודה למשל. מה זאת אומרת? כאשר חיפה הובילה על בני- יהודה, היא לא חשבה לרדת להגנה, לשחק חכם, לנסות ולגנוב עוד גול שיעשה 2-0, היא שיחקה משוחרר כיאלו הניצחון מובטח- היום הם שיחקו טוב ורצו כל ה90 דקות, משהו שלא היה הרבה זמן בחיפה.

    עכשיו בנוסף לזה שהצמרת עם אותו מספר נקודות, גם ההפרש שערים מאוד צמוד, יהיה מעניין...
     
  4. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1-0 לבית"ר! א-מ-ס-ל-ם!!!
    וידוקה, אני מודיע לך עכשיו- אם בית"ר מנצחת אני הולך שבוע עם חתימה של בית"ר.
     
  5. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה היה כל כך צפוי שזה עצוב, כמה כבר אפשר לתקוף ולהחמיץ? קורנפיין הזה מצא לו יום לעמוד נורמלי בין הקורות.
    ועכשיו כרגיל למכבי ת"א יש חור בהגנה בצד שמאל- פיינסטיל פשוט שחקן אפס, הוא ממש דדי בן דיין רק בשחור. שחקן עצלן ואפס שלא זז לשום מקום, פשוט ביזיון של קבוצה.
     
  6. שגיא Guest

    כי קלינגר טיפש.
    הוא קשר מצויין, קיצוני שיכול להיות אדיר. יש לו כוח פריצה טוב, מסירות והגבהות טובות, בצד ההגנתי הוא קצת לוקה, קלינגר החליט בכל זאת, והוא משלם עכשיו. הוא עוד צריך, הוא ילמד, ולמכבי יש זמן מצויין לשנים הבאים. אין כל טעם בביקורת הזאת.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    מכבי כל כך אפסים שאינדיו ריחם עליהם ונתן להם שער עצמי שמחזיר אותם למשחק.
     
  8. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה חיכינו, כמה התגעגנו, והנה הוא שוב חוזר לכושר משחק ולבעיטות מדהימות מרחוק ומקרוב הישר פנימה- א-ב-י נ-י-מ-נ-י חוזר לכבוש ומלעה את מכבי ת"א ל3:2 על בית"ר ירושליים. חוץ מנימני מתחילת המחצית כל מכבי ת"א משחקת פשוט נהדר, בית"ר בקושי עוברת את החצי, ועכשיו תורג'י החמיץ.
    רק לשמור על התוצאה והמקום הראשון נשאר לעוד שבוע אצל מכבי, אלא אם הפועל תנצח ביותר ממ3 שערים, והסיכוי נמוך.
     
  9. שגיא Guest

    לא יאומן, חנן אזולי מפגין ניהול משחק גרוע.

    הוא הוליך במקרה 2-0, ומשום מה הוא לא רוצה לשמור על זה.
    נקודת המפנה - החילוף של זוהר. מכמה סיבות, קודם כל - במשחק הזה, זוהר היה יכול להיות היחיד שישמור את בית"ר במשחק, הבעיטות החופשיות שלו, והמסירות הארוכות, חנן אזולי חשב אחרת והוציא אותו, ומכאן לעוד טעות, במקומו הוא הכניס בלם, גולן חרמון. "בואו תתקפו אותי" אמר חנן "אני מזמין אתכם". שמכבי ת"א לא תענה לבקשה היפה? מכאן ואילך שליטה מוחלטת, מכבי שוב ושוב דורסת והשער היה רק עניין של זמן.
    בכלל השער השלישי היה שכונתי. 2346347 בית"רים בהגנה, פרוחה שוכב על הדשא, ובכל זאת, הכדור מגיע, מבין כל הבית"רים לאבי נימני, 3-2 קליל ביותר.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    כל הכבוד למכבי.

    הסיפור הגדול זה נימני. אם קלינגר לא יפתח איתו עד סוף העונה אני במקום אוהדי מכבי הייתי רוצח אותו. נימני חשוב למכבי יותר מאשר קלינגר למכבי.
     
  11. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יאמן! חנן אזולאי אתה חתיכת אפס! תסביר לי איך אתה לא מצליח לשמור על יתרון 2-0!?! איך?! לא יאמן.

    אגב, אם מכבי ת"א רוצה לזכות באליפות היא צריכה להוריד את ברונו רייס לספסל, תסבירו לי מה כ"כ טוב בו? הוא שחקן בינוני למדי, גם אני חשבתי עד לפני כמה זמן שהוא טוב, אבל לאט לאט אני מבין שהוא סתם שחקן, תסלחו לי אבל אם מכבי ת"א תזכה באליפות אז שחקן העונה הוא ללא ספק טל בנין, ולא שום ברונו רייס שהוא שחקן לא כזה גדול כמו שעושים אותו.

    ובקשר לאוהדי בית"ר הנפלאים, וידוקה יש לכם את הקהל מספר אחד נכון? ראית את האוהד הנפלא שפרץ למגרש שהקבוצה שלו בפיגור (למה הוא עשה את זה? הקבוצה שלו בפיגור אז למה הוא ביזבז תזמן ונתן למכבי ת"א להתארגן?), ועוד בסופו של דבר השאיר מתנה לתורג'י- יריקה. אוי אוי, הקהל מספר אחד נכון וידוקה?
     
  12. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידקוה מה יש לקבוצה שלך???זה לא פעם ראשונה שהם מובילים 2-0 ואוכלים אותה!!
    איזה באסה..הכל בגלל השער המיקרי הזה של אינדיו..
     
  13. שגיא Guest

    בהחלט, השער של אינדיו עשה הרבה.
    אם בית"ר היו יורדים ביתרון של 2-0 הם היו מעט יותר רגועים ופחות לחוצים, אולי זה היה משפיע על התוצאה הסופית.

    ואילן, ברור רייס ממש לא עוד סתם שחקן, הוא בהחלט שחשקן גדול, שנמצא בסך הכל בתקופה לא טובה, הוא ללא ספק אחד הזרים המובילים העונה. ולהגיד לך את האמת, עד לפני 3-4 משחקים הוא היה זר העונה שלי אפילו. מה לעשות, קשה לשמור על כושר טוב במשך כל העונה. רייס בתקופה פחות טובה, דווקא ברגעי הסיום אמנם, אבל קורה, אין מה לעשות. אבל אין ספק לגבי היכולת שלו, שהיא גבוהה מאוד.
     
  14. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גבוהה? מה הוא עשה? אני לא ראיתי אותו עושה כלום, ואני לא מדבר על גולים כי אני יודע שזה לא התפקיד שלו. הוא פשוט לא טוב כמו שעושים אותו. אין לו מהירות, הוא לא פיזי בכלל, יש לו מסירות גרועות- 90 אחוז מהמסירות שלו לא מדוייקת, וגם אין לו בעיטות כאלה טובות- פעם ב10 בעיטות מתלבש לו איזה טיל, אבל לא יותר מזה. אולי קצת הגזמתי, הוא לא שחקן גרוע, אבל הוא לא טוב כמו שעושים אותו ואם מכבי תזכה באליפות אז יש כמה שחקנים שמגיע להם יותר את תואר שחקן העונה מאשר לרייס.
     
  15. שגיא Guest

    אולי...
    אבל להזכירך - הוא קשר הגנתי.
    ואת העבודה הזאת הוא עושה מצויין, אתה זוכר את התקופה שטל בנין היה קבור מכל הכיוונים? ברונו רייס...
    העבודה ההגנתית שלו היא נפלאה בדרך כלל, מחלץ כדורים מוציא התקפות מהר מאוד, וכמו כל ברזילאי, בעל שליטה טובה בכדור, ויש לו בעיטה לא רעה. הוא בהחלט שחקן טוב מאוד.


    ואגב, בני יהודה עלתה ליתרון 1-0 מול הפועל ת"א, אבל האדומים השוו.
    הרבה מאוד צהובים, משחק עצבני מאוד. בלילי עוד יקבל אדום...