ווסטהאם- מה יהיה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏16/5/03.

  1. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    :shock: :shock: :shock: - על קירון דאייר שמעת? מאט הולנד שחקן נשמה גדול, אבל הוא ממש לא הכישרון הכי גדול שיצא מאיפסוויץ'
     
  2. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    או אה אני חושב שזה רגע היסטורי.... קירק, כן קירק ולא אחר, הוא דיבר על קיירון דייר, ולא אמר משהו נגדו.... אני ממש בהלם....http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
     
  3. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון נכון, שכחתי, דייר מאיפסוויץ', אבל ת'אמת קירק, בשיא הכנות, מי יותר טובה?

    קירון דייר ומרקוס בנט (לא בטוח אם הוא גדל בטרקטור בויז) או (ואני רק כותב את אלו של התקופה האחרונה):

    ריו פרדיננד, פול אינס, פראנק לאמפרד, ג'ו קול, מייקל קאריק ג'רמיין דה-פו (בערך, זוהה בגיל 14 במחלקה של צ'רלטון, מראה על זיהוי כשורות בגיל מוקדם), גלן ג'ונסון וסטיבן בייווטר.

    אני גם לא מחשיב שחקנים כמו מאט הולנד וסטיב האווי, שהינם שחקנים טובים, אבל נפלטו מהאקדמייה בגיל 19. אני לא אתפלא אם איזי איריאקפן ששוחרר לפני כמה ימים יתברר יום אחד כבלם תותח.

    לא יעזוב לאף אחד, לווסטהאם יש מחלקת נוער טובה, זו עובדה, ועם עובדות לא מתווכחים. אפשר להתווכח לגבי זהות הטובה ביותר, כי לסנדרלנד, ניוקאסל, לידס וליברפול ישנן אקדמיות באותו סדר גודל. אבל בדיוויז'ן 1? אין אף אחד שמתקרבת לקרסוליים של האקדמיה.

    נמשיך לייצר כשרונות (אנטון פרדיננד מתחיל לחמם מנועים), ובסופו של דבר נעלה, אם לא השנה אז לאחר מכן, אבל בסופו של דבר, ווסטהאם תחזור לפרמייר, ותחזור לטופ 10, כי עם חוקי הטבע לא מתעסקים :wink: 8) .
     
  4. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מדברים על איפסוויץ' כשאני לא פה?!

    אני מסכים עם ערן - מחלקת הנוער של ווסטהאם טובה יותר, ואין ויכוח על זה. למרות זאת, אסור לזלזל במחלקת הנוער של איפסוויץ' שגידלה שחקנים רבים ומוכשרים מאוד. רק לפני שבועיים הצטרפו שחקנים למחלקת הנוער הכחולה. לדוגמה, שוער בן 15 שכבר משחק עם הקבוצה עד גיל 19. לאיפסוויץ' יש המון שחקנים בנבחרות הבריטיות הצעירות.

    הבעיה של איפסוויץ' היא הכסף. מכירות השחקנים לא מכסות את ההוצאות, ולכן אנחנו נוכרים (וגם משחררים) שחקנים רבים וחשובים. לווסטהאם זה לא יקרה כי כל שחקן שהיא תמכור יכניס לה יותר מ5 מיליון ליש"ט.