ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    כן זה מוכר לי......

    שהיינו בליגה השנייה בכל מקום שהייתי ניסיתי להזכיר את הזכייה בגביע ב- 97.....
     
  2. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "כמה יפים היו אותם ימים,
    לא מתראים וגם לא מדברים, חבל
    לשכוח מנסה, וזה מאוד קשה
    ובלילות לבי מלא פחדים
    ואבי נמני אתה אלוהים
    עצוב..
    מתי אותך אראה?
    חשכה הדרך שלפני..
    נמני, להיות איתך, בכל דקה,
    או אבי נמני,
    אני נשבע, אוהב נורא את אבי נמני,
    ואז נוכל, לפרוש כנף אל החלום,
    ספרתי גול וגול
    "

    אבי נמני וניר קלינגר, שהיו שני הילדונים הכי גדולים בכדורגל הישראלי עד לפני סה"כ שבועיים, הפכו להיות האנשים הכי גדולים בעולם, נקודה. רק נותר לי לחשוב מה היה קורה אם קלינגר היה מבליג על הראיון של נמני, אני יכול להגיד לכם מה היה קורה: מכבי ת"א הייתה מוכתרת היום כאלופת המדינה לשנת 02/3. אבל רצה אלוהים וזה לא קרה, אבל זה יכול לקרות עוד שבוע ושעה. מה שלפי דעתי הכי מתאר את הסולחה ביניהם זה הראיון הבא:"ניר קלינגר, מה דעתך על אבי נמני?" -"אתה רוצה את זה בשיר או במשפט?" -"במשפט" -"אבי נמני מלך". אין, אין עליו, הוא הוכיח שמגיע לו להיות בפנתאון התהילה של מכבי (דאלה תיכנונים לעתיד, פרטים אצל אמיל), להבקיע כזה שער(הראשון), להבקיע כאלה חמישה שערים בשבועיים אחרי כזאת תקופה, ולרגע אני לא אומר שקלינגר לא צדק במעשה שלו להושיב את נמני על הספסל, אם בתקופה ההיא נמני היה משחק אז היינו היום במצב של העונה שעברה.
    ולמשחק עצמו- חזי שירזי הוא אידיוט גמור. אחרי כל השבוע שהוא הצהיר שבני יהודה לא הולכת להיות בשר התותחים של מכבי ושהוא הולך להילחם, ראינו מה הוא שווה. מהרגע הראשון של המשחק ידעתי שהוא הולך להיות מורחק, העצבנות שלו הייתה דבר בלתי מובן, הוא חיפש את הכרטיסים האלה, וברוב חוצפתו בא בטענות לשופט אחרי ההרחקה. לא רק שלא היה פנדל, גם אם היה הוא יכל לבוא ולהסביר לו את זה בצורה נורמלית, אפילו לצעוק, אבל אם כבר אתה מחפש לגעת בו, לפחות תעשה את זה באלגנטיות כמו נמני :wink:.
    ואם להיות קצת פחות מסונוורים, מכבי של היום לא שיחקה כדורגל גדול. צדק מוטי איווניר כשהוא אמר שאחרי הגול הראשון בני יהודה תתפרק, רק השאלה מתי יבוא הגול הראשון הזה. מכבי של 40 הדקות הראשונות שיחקה בצורה די מגעילה, והשער הנפלא הזה של נמני החזיר אותה למשחק. אני חושב שאם מכבי לא הייתה מבקיעה לפני המחצית- היא לא הייתה מנצחת, חד וחלק.
    ולכל מי שממהר להכתיר את מכבי כאלופה החדשה- זה הגיוני, הסיכוים לזה עלו עקב הפרש השערים המשופר של מכבי(יתרון 7 ו-8 שערים על הפועל וחיפה בהתאמה), אבל זה עוד כ"כ לא סגור, אם חיפה והפועל ישיגו תוצאות טובות במשחקים שלהן זה לא יהיה כ"כ משמעותי, וגם צריך לזכור שלפני הפרש השערים בא מס' הנקודות, ויש לנו עוד מחזור שלם לפנינו.
     
  3. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא לא
    אייל צור אוהד בית"ר.... רואים את זה.... עזבי מה שדרים מטומטמים אומרים... ואפרופו ארבל וצור, חידה:

    מה משותף ליורם ארבל ולאייל צור??

    וטיישאון פרינס מכוער, בן-זונה, חרא ואפס מזדיין. אני שונא אותו.
     
  4. ילד Member

    הצטרף ב:
    ‏7/5/03
    הודעות:
    58
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טיישון שחקן מדהים, יש לו עתיד גדול.
    האדום בהגיע לשירזי.
    אייל צור-משחק מכור.
     
  5. ferdinand Member

    הצטרף ב:
    ‏4/8/02
    הודעות:
    44
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי ת"א סוף סוף אליפות!!!!!!!!!!!
     
  6. ילד Member

    הצטרף ב:
    ‏7/5/03
    הודעות:
    58
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האיצטדיון לא עובר שזרוע, רק הוציאו את כל הדשא(שנשאר) כדי להכין את האיצטדיון לאליפות באר שבע בגולות, שתערך בחודש הבא.

    יש עדכונים מהמשחק של נתניה?
     
  7. שגיא Guest

    אמיל, אני לא חושב שהשער הוא דווקא מה ששבר את בני יהודה.
    היא שיחקה לא פחות טוב ולא נפלה ממכבי במחצית הראשונה, לפחות עד הדקה ה40.
    כשהקפטן שלך מורחק זה משפיע, זה משפיע לרעה. לשירזי הייתה התפרצות זעם בלתי מובנת, אבל זה באופי אצלו, לא שומר על הידיים, ולא על הפה, אייל צור שולף אדום מהיר. אדום ששבר את בני יהודה מבחינה מנטלית. כי להוות יריד ב11 שחקנים הם יכלו, ואני מאמין שהם לא היו חוטפים תבוסה כזאת.
    אחרי ההרחקה כאמור, בני יהודה ויתרה, מכבי ת"א לקחה בשתי ידיים, הוסיפה 4, ושלחה את מכבי חיפה והפועל ת"א להתפלל למבול בימים חמים אלה, מבול של שערים.
     
  8. שגיא Guest

    0-0.
    נתניה כנראה תשמור על מאזן ללא הפסדים בבית.
    שער מוקדם של לוקמן נפסל
     
  9. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לכל המלעיזים, המשחק היום לא היה מכור בגרוש, תפסיקו לבלבל במוח. אייל צור שפט מצוין, על מה בדיוק אתם מתלוננים? על ההרחקה? על ה"פנדל" שקדם לה? על מה? תפסיקו לזיין את השכל, שירזי חיפש את הכרטיס הזה מהדקה השניה, לא היה שום פנדל, הכל היה כשר.
    ולאוהדי מכבי חיפה שטוענים שהמשחק היום היה מכור, אלף כל זה שטויות, ובית כל, תזכירו לי בכמה אתם ניצחתם שבוע שעבר?
     
  10. שגיא Guest

    טוב, אתם באמת מתחילםי להגזים....
    ניצן, עם כל האמת בדבריך, ואני באמת מסכים איתך שזה מאוד דבילי הדיבורים על מכירת המשחק, ראו שבני יהודה, ב11 שחקנים בהחלט היוותה יריב, מרגע ההרחקה הכל נמגר.
    אבל עם כל הכבוד, העקיצה בסוף לא הייתה במקום.
    סתם לידע כללי, אתה יודע שחמישיות שמכבי חיפה מכניסה להפועל פ"ת הן אפילו משהו שבשגרה, במשך כמה וכמה שנים, אז בבקשה. כל העולם נזכר להתעורר ולהגיד שמוכרים דברים.
    ואני מבטיח לך שגם אם מחר מכבי חיפה ינצחו בתוצאה גבוהה, יקומו כאלה שבראש שלהם רק מכירת משחקים. אין מה לעשות, זה הטבע של הישראלים. שלנו, של כולנו.

    בכל מקרה, תנו להינות מסוף מותח, עזבו אתכם דיבורים על מכירת משחקים.
     
  11. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק של נתניה מול פ"ת נגמר בתיקו 1-1 דרמטי במיוחד, לאחר שבדקה ה-89 עלתה פ"ת ליתרון משער של עידן מליחי, אבל בתוספת הזמן איזנה נתניה בפנדל של אורי אוזן.
    בעקבות התיקו איבדה פ"ת את הסיכוים לסיים במקום הרביעי (מרוחקת 4 נקודות מנתניה), ונתניה נכנסה ללחץ, בגלל שיש לה רק נקודה יתרון על ב"ש שבמקום החמישי. נתניה סיימה את אחת מעונותיה הגדלות ביותר, אולי הגולדה שבהן למעט האליפויות וענת השישיות, עם מאזן ביתי של 6 תוצאות תיקו, 11 ניצחונות ו-0 הפסדים.
    יום שבת הבא הולך להיות המותח ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי.
     
  12. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שגיא, אני לא חושב שפ"ת מכרה לחיפה את המשחק. ממש לא. פ"ת של השנה היא קבוצה די עלובה, ויש לה מסורת ארוכה מאוד של הפסדים לחיפה. אבל תסכים איתי שזה קצת עלוב שיש אנשים שקופצים רק בגלל שמכבי ניצחה 5-0, והקבוצה שלהם ניצחה באותה תוצאה בשבוע שעבר. גם אם מכבי חיפה תנצח מחר בתוצאה גבוהה אני לא אחשוב שהם קנו את המשחק, כי גם כפ"ס קבוצה עלובה, וחיפה אפילו לא צריכה לקנות את המשחק הזה.
     
  13. שגיא Guest

    אז אחרי הצעד המשמעותי של מכבי ת"א, אתמול, לקראת זכייה באליפות, תנסה היום מכבי חיפה להישאר איכשהו בתמונה, כאשר תארח את הפועל כפר סבא, שכבר ירדה ליגה, ובסך הכל רוצה לשמור קצת על קבוצה (ואלון מזרחי רוצה להתקדם קצת לעודד מכנס).

    שלושה פצועים בחיפה, רפי כהן, ברדה, ואלון חזרי. עדיין לא ידוע האם ישותפו במשחק, וגם לא בטוח שיכללו בסגל. לקראת הערב שומי יחליט אם הוא לוקח אותם על הספסל. אני מאמין שעל אלון חרזי הוא יוותר, הפציעה שלו קשה יותר. אני גם מאמין שחלון אחד, מבין רפי כהן ואליניב ברדה, צריך להיות בסגל, אחרת החילוף ההתקפי היחיד שיכול לבוא זה ערן לוי, שלא ממש הוכיח את עצמו השנה.

    בחיפה יודעים שרק ניצחון של 8-0 יעלה אותם למקום הראשון, אך עדיין לא מדברים על הפרשים, הם מדברים על ניצחון. קודם כל ניצחון. לא מעניין אותם כרגע הפרשי שערים, נראה איך זה יתבטא במגרש. והאם הפועל כפר סבא מסוגלת להפריע למכבי חיפה.

    כל קבוצה עכשיו תצטרך להראות בגרות ועמידה בלחצים, מי שתעשה זאת הכי טוב, תזכה בסופו של דבר באליפות. אתמול מכבי ת"א נראתה מאוד בשלה, כאשר דרסה את בני יהודה 5-0. הפרש השערים שלה גדול מאוד, ולהפועל ת"א וחיפה כבר יהיה קשה להסתמך על זה....הם כנראה גם יצטרכו לקוות לאיבוד נקודות של מכבי במחזור האחרון, בתנאי כמובן שהן יצליחו לנצח.

    שומי צריך לפתוח את המשחק הערב בלחץ, לחץ כל הזמן, צריך שער מהיר, ועם כל ההכחשות בנושא הפרש השערים, גם הוא יודע שהוא צריך לכבוש, והרבה. הפועל כפר סבא התפוררה פעמיים בשני המחזורים האחרונים. ההתקפה שלה אמנם עובדת טוב, היא כבשה 4 שערים בשני המשחקים האחרונים, אבל הבעיה הגדולה היא שהיא ספגה 10 שערים. 5 מאשדוד, ו5 מראשון שכבר מזמן ירדה ליגה....
     
  14. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,669
    לייקים שהתקבלו:
    1,938
    מין:
    זכר
    אוהדי בית"ר תסבירו לי את הכמות הזאת של האוהדים...
    http://www.hapoel-beersheva.com/haviv/Games/2002-2003/hbs-bj/05.Xxx

    איפה כל אוהדי בית"R המסורים ?? או שחלקם הגדול לא שמע שהמשחק הועבר לאשקלון..
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אפשר לספור על כף יד אחת...