ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אני מקווה שאני יכול לדבר בשם אוהדי מכבי חיפה שלא נשכח ולא נסלח
     
  2. יוגב אסולין Guest

    אני לא יתחיל לעבור על כל מה שכתוב פה אז אני יכתוב ההודעה כללית...

    קודם כל בקשר להעברת המשחק לר"ג אני חושב מצד אחד זה ביזיון שהוא עבר בגללה חשיובת של המשחק. זה משחק שיכול להכריע עבודה של עונה שלמה. ולא מספיק שפ"ת חלשים עוד לקחו להם תבתיות. עם המשחק היה בפ"ת בגלל הדשא הגרוע פתח תקווה עוד איתה יכולה לעשות אולי קצת חיים קשה למכבי ככה ניראה הרבה פחות.

    אבל מי אשם בעצם? ההנהלות של הפועל ת"א ומכבי חיפה שאישרו. הם סמכו יותר מידי על ההתאחדות ומה לעשות שאין שמה היגיון יותר מידי. את ההתאחדות מה שמעניין זה ליראות הרבה הכנסה בכדורגל ליראות הרבה אוהדים הרבה צבע ורמה גבוהה. ברגע שהם קיבלו את האישור משתי המתחרות אז למה בעצם שהם יפריעו?

    מכבי ת"א והפועל פ"ת אין ספק שהם לא האשמות. הפועל פ"ת תעשה קופה שהיא לא עשתה כל העונה ולקבוצה הזאת יש מספיק סיבות לירצות את הכסף הזה. ומכבי ת"א מבחיתה רצתה לשחק מול כמה שיותר צופים שלה כדי שיוכלו להיות שותפים לרגע הזה.

    עכשיו בקשר למי צודק? לפי דעתי בצורה אוביקטיבית.

    זה נכון וצריך לקיים את המשחק הזה במגרש גדול יותר וראוי יותר למעמד. אבל היה צריך גם לאשר לאשדוד לשחק במגרש אחר ולהפועל ת"א. משחקים כאלה הם צריכים להיות לעני כמה שיותר אוהדים. כי אחרת יהיו הרבה אוהדים שמלווים את הקבוצה כל השנה ורק בגלל ענייןש ל מגרש קטן לא יהיו בחוויה הגדולה הזאת. לכן זה צריך להתקיים במגרש גדול. אבל לא רק משחק אלא כולם.

    אוקי ומפה נעבור למשחקים עצמם.

    מכבי ת"א ניראת בעלת הסיכוי הטוב ביותר. תאמת יש מצב ש1-0 לא יספיק לה. אבל לפי דעתי 2-0 והיא כבר יכולה לחגוג. מכבי ת"א כאמור לא משחק בביתה אלא במגרש נטרלי שאמור להיות מלא ואווירה ביתית מצויינת.

    מכבי ת"א נתנה עונה טובה וניראה כי מבחינת יכולת לה מגיע לזכות באליפות. מכבי ידעה לצאת מהמשבר שהיה לה במשחקים לפני שלוש שבועות (בערך) וחזרה לדרוס בדיוק ברגעי האמת. ההגנה שעשתה עבודה די טובה מאוד השנה נתנה לה אפשר שערים עדיף על מכבי חיפה. ואולי זה מה שיכריע.

    מכבי חיפה יוצאת למשחק נגד אשדוד. המשחק יערך באשדוד אבל היציעים יהיו צבועים בירוק (למעשה כמעט כל משחק של חיפה באשדוד ככה) מכבי חיפה לא צריכה לנצח היא חייבת להביס. בחיפה יודעים שלא צריך יותר מידי לבנות על זה שהפועל פ"ת תחלץ נקודה בשבילה מול מכבי ת"א. ולכן היא תנסה להפעיל מכבש מול השער. הדבר החשוב ביותר עבור מכבי חיפה היום יהיה החלוצים. את ההזדמניות שלהם הם יקבלו אבל יכול להיות מרוב לחץ הם יפספסו הרבה כדורים וזאת עלולה להיות בעיה. הסיכוי של חיפה לזכות באליפות קיים עם כי לא הכי גדול. אבל גם להרצלה אתמול לא היה ממש סיכוי לעלות בסוף בגלל שלא האמינה לא עלתה ליגה.

    הפועל ת"א. בעיקרון ניראה שהיא יצאה מהמירוץ עם התיקו 1-1 המאכזב במחזור האחרון. נוסיף לזה את החתימה על האישור לתת למכבי לארח בר"ג ניראה שהם ויתרו. על מנת שהם יזכו הם צריכים שחיפה ומכבי ת"א יפסידו ואז הם ינצחו. הסיכוי לזה כמעט ולא קיים. הפועל ת"א נתנה עונה טובה אבל ברגע האמת היא נפלה ונפלה בגדול. אני לא חושב שיש לה סיכוי ראלי לזכות בתואר.


    בקשר לרעיון שהיה לפני כמה זמן על לעשות טורניר במיקרה שנגמרת העונה בתיקו.
    לפי דעתי זה דבר נכון לעשות. זה יהיה משחק העונה האמיתי והכי גדול שיכול להיות לעניי קהל מלא של שתי הקבוצות פול הכנסות. ויהיה משחק בקצב טוב סביר להניח. חבל שהרעויון הזה לא יצא לפעול. זאת היתה יכולה להיות דרך מעולה לסיים את העונה המותחת הזאת. וחבל שאליפות שזה דבר יוקרתי כל כך יוכרע בגלל כמה שערים.
     
  3. שגיא Guest

    שומי ימשיך עם אותו הרכב שניצח את הפועל כפר סבא.

    זה אומר דוידוביץ' בשער כמובן, בהגנה בנאדו, לצידו אג'יפור (מתישהו ישרקו לפנדלים שהוא עושה!), וקייסי וז'אנו מגנים. אלון חזרי פצוע, ולא יוכל ליטול חלק במשחק הזה.
    במרכז הקישור ישחקו ז'וטא, כנראה במשחקו האחרון, עידן טל, וואליד באדיר. מאגפים יצטרפו זנדברג ורוסו, כאשר קטן ישחק כחלוץ בודד.
    אני מתקשה לתמוך בהרכב הזה. אחרי המחזור הקודם, ששני החלוצים שלו החלימו, אני הייתי מציב את אליניב ברדה, במקום אחד הקשרים במרכז. אני הייתי מוציא את באדיר, ונותן לברדה לשחק כחלוץ, כאשר לצידו ישחק יניב קטן, ככה אפשר להוציא תרומה אפקטיבית הרבה יותר גבוהה, בייחוד עם באדיר בחוץ ואין מי שינגח משני מטר מעל לעשר. אבל שומי החליט ככה, והוא, לצערי, עדיין המאמן.
    קשה לי להאמין שחיפה יכולה לכבוש חמישיה באשדוד, מה גם שאסור לה לספוג, ומה גם שזה יפסיק רק במידה ומכבי ת"א תנצח רק 1-0. כל הנתונים הללו, ועוד מספר נתונים (למכבי ת"א יש יותר נצחונות), עובדים כמובן לטובתה של הצהובה מת"א, שמצידה לא צריכה אפילו להזיז את מבטה למגרש באשדוד, במידה והיא תעשה את העבודה שלה.

    הפועל פ"ת - סומכים עליכם! (אוי, כמה זה עצוב לסמוך עליהם...)
    :wink:
     
  4. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    המגרש באדוד הוא אחד מהקשים למכבי חיפה..היא לא מנצחת שם בתוצאות גדולות מידי..ולכן אני פסימי מה שגם עם ההגנה הזאת יכול להיות שפתאום משום מקום לוקחים אליפות ואז ברגע נתון הם סופגים..בעע
     
  5. שגיא Guest

    ואוהדי מכבי ת"א ממשיכים לחטוף את הכרטיסים לקראת המשחק, שכנראה יהיה משחק האליפות שלהם.

    29 אלף כרטיסים כבר נמכרו, וקצב המכירה מטורף, 4000 כרטיסים נמכרו בשעה...
     
  6. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא יודע מה איתכם אוהדי חיפה אבל לי יש הרגשה לא טובה כלפי המשחק הזה. אני ממש חושש מזה שמכבי יבקיעו שני שערים מהירים בדקות הראשונות ו... הלכה האליפות לחיפה. אם היה לי שביב של תקווה אז גם הוא נגוז אחרי העברה של המשחק לאיצטדיון ר"ג (שכל פעם ואני נזכר בזה כואב לי, פשוט כואב... אמרתי את הכל על זה וזה עדיין כואב ומעצבן).
    מה מכבי חיפה צריכה לעשות? יש את כל התסריטים בראש, רובם כאמור דימיוניים:
    1. מכבי חיפה צריכה לפתוח את המשחק חזק מאוד, וזה אומר שעד שמכבי ת"א יבקיעו את השער הראשון למכבי חיפה כבר יהיה לפחות שלושה, זה אומר בלינץ' שלא נראה כמותו מתחילת המשחק שיכול לעבוד, לכן צריך להבקיע את השער הראשון מאוד מהר, וראינו שזה ממש לא קל נגד כפ"ס. אשדוד תפתח טוב את המשחק עם הרבה מוטיבציה וזה ממש לא יהיה קל, אבל צריך להגיע למצב שכשמכבי ת"א תוביל 1-0 מכבי חיפה תוביל 3-0 ואז במחצית יהיה לסגור פער של שני שערים- דבר מאוד קשה אבל עוד איכשהו אפשרי, בתקווה שמכבי גם לא תתפוצץ על הפועל פ"ת.

    2. להיות תלויים בפ"ת- הפועל פ"ת צריכה לכבוש ראשונה בשביל שמכבי לא ידרסו אותה, הסיכויים מאוד נמוכים אבל אם זה יקרה אז יש סיכוי קלוש שמכבי חיפה תיהיה אלופה.

    אז כמו שאמרתי אם הסיכויים לפני שהמשחק הועבר היו קטנים- אז עכשיו הסיכויים שואפים לאפס.
    אם לא יהיה משהו יוצא דופן חיפה הולכת להפסיד, שלא תבינו אותי לא נכון יש לי תקווה, הייתה לי תקווה עצומה אבל המעבר של המשחק לר"ג הוציא ממנו את הכל. בכל אופן בהצלחה למכבי חיפה ושהאליפות תלך למי שמגיע לה.
     
  7. שגיא Guest

    אילן? זה אתה?
    אותו אילן שהתלונן למה אני פסימי?
    מוזר....

    ושוב, על הפרש שערים יהיה קשה עד בלתי אפשרי לזכות, כמובן מהצד של מכבי חיפה.
    אם מכבי ת"א ינצחו, זה כנראה יהיה ניצחון של יותר משער אחד, אם הם כובשים ראשונים, הם יכולים לרמוס את המלאבסים. התקווה היא שדווקא הפועל פ"ת, כנגד כל הסיכויים, תצליח לגנוב שער ראשונה, ואולי אז יהיה אפשר לפנטז על תסריט שיעניק בסופו של דבר צלחת אליפות שלישית ברציפות למכבי חיפה...

    יא אלוהים, איזה מתח, איזה דרמה...
     
  8. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תקרא שוב את השורה האחרונה, היא הייתה במיוחד בשבילך.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    נתניה ניצחה את העגלות של בית"ר 2-0.
    אצלנו הובלנו את דקה 85 2-1,שמענו ברדיו שהמשחק של בית"ר נגמר,לופא עשה 2 חילופים,התחילה השכונה,ופשוט לאף אחד כבר לא היה אכפת מהמשחק,חטפנו גול,סימנו 2-2.
    עודדנו את השחקנים כל המשחק,הודנו להם על עונה טובה שעם גביע היתה יכולה להיות קסומה,שמענו את יו"ר רמת גן במחצית של המשחק של הפועל רמת גן שהיא החליטה לשחק שנה הבאה באירופה,ומאז פשוט שמחנו שלא סימנו מקום רביעי,למה?
    מקום רביעי=אינטרטוטו.
    אינטרטוטו זה סתם מפעל+ זה הורס את ההכנות לעונה,כי זה הרבה לפני שהעונה נפתחת.
    אז בסוף אני שמח שסימנו מקום 5,גם זינו הזבל הפסיד כסף,וגם אין אינטרטוטו.
    אהה בדבר צ'וקדי,בהתחלה וידוקה טען שאין לו כדורגל,אבל אני טענתי שרואים ניצוצות והוא שחקן מעולה,לא יעקובו אבל מצוין.
    וידוקה אחרי שלוש משחקים הודה בטעות,וזה שצ'יקודי בעונה הגרועה הזאת של בית"ר כדורגל טוב זה אומר המון.
    חלוץ ליגה ישראלית מצוין,שווה לפחות 10 שערים ועוד 5 בישולים לעונה,שחקן טוב,שעם אני הייתי בית"ר,הייתי פועל להשאיר לעוד כמה שנים טובות.
     
  10. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, אתה ראית אצלו משהו שלקח לי זמן להבין.

    ואני באמת מצטער על אי הנעימות בעניין המקום הרביעי, אבל זאת בעיה שלכם שבכלל סמכתם עלינו שננצח את נתניה.
     
  11. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בחייכם, האליפות לחיפה היא לא תסריט כל כך מפתיע. עכשיו הכל זה כבר עניין של הרבה הרבה רצון ומוטיבציה. חיפה יכולה לנצח בהפרש שערים אסטרונומי את אשדוד, ולמכבי ת"א יהיה קשה לצאת יותר מ2-0 נגד הפ' פ"ת ששיחקה נגד הפועל תל אביב, מצד שני יהיה לה קל מאוד להשחיל לרשת של פ"ת 4 לפי איך שהיא שיחקה מול מכבי חיפה.
    בוא נקווה שהפועל פתח תקווה רק הרגה את הספורטיביות ולא שרפה אותה למוות ותתן למכבי פייט מסויים, זה הכל.
     
  12. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה כל הקטע, שאני בספק אם הם ילחמו בכלל. הרי הם כבר מכרו את הבית שלהם? מה זה מראה? שאכפת להם כ"כ? אני מאוד מקווה שהם יגלו ספורטיביות מסויימת.
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    שוב,מחצית אחת כעסתי עליכם(הראשונה),למה?
    כי באותה מחצית ראשונה עדיין לא שמענו מה רמת גן החליטה,ברגע ששמענו במחצית שרמת גן הולכת לאירופה,העדפנו להשאיר את התענוג של האינטרטוטו שגם דופק את כל ההכנה לעונה(תשאלו את אשדוד),גם מרושש את בעל הבית(הכספים על טיסות,השכרות מגרשים בחו"ל שלא מתמלאים כי זה אינטרטוטו),וגם לא מפעל חשוב,כי אף קבוצה ישראלית לא לוקחת אותו ברצינות ומגיעה לשלבים הגבוהים, לנתניה.
    בדקה ה85 שמענו שנתניה ניצחה 2-0,לופא הכניס את ינון ברדה,נעשה שכונה במגרש,וחטפנו גול,שאף אחד מהשחקנים/אוהדים לא לקח קשה.
    בסופו של דבר הכל יצא לטובה.

    נ.ב
    רק תעשו לי טובה,תשאירו אצלכם את כפיר "אני נרקומן" אדרי,בבקשה,אהה ועם לא קשה לכם,שמעתי שאתם מעונינים בשוקי נגר,קחו אותו בבקשה,אנחנו נשלם את דמי ההשאלה לחיפה,רק קחו אותו כדי שזינו לא יוכל להשאיל אותו עונה נוספת.
     
  14. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מוכן לעשות עסקת חבילה :

    תנו את נגר ומצדי שאדרי יירקב על הספסל של בית"ר, וקחו את דרעי וחרבון.

    מוסכם?
     
  15. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באותו המשקל אני יכולה להניח שהם ירצו להילחם נגד מכבי בשביל שיראו שהם "לא מכרו את המשחק" ו-"המשחק עדיין חשוב להם" ושיט בסגנון.

    אבל גם אם מכבי תקח אליפות העונה וחלק ממני השלים עם זה בצורה מסויימת, מה אכפת לך אילן? זאת האליפות הכי עלובה שאני זוכרת מאז האליפות שקנתה בית"ר במבצע 2 ב10 אצל טייב וחבריו לקבוצה. מחר,במידה ומכבי יקחו- העיתונות תחגוג על העובדה שהמשחק התקיים בר"ג,אף אחד לא ישכח- ובטח שלא יסלח. :evil: