דיוויד בקאהם- כל ההתפתחויות כאן.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏25/4/03.

  1. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גליאני דווקא אמר שהוא לא רוצה את בקהאם, מכיוון שהחוזה של בקהאם עם הספונסרים שלו נוגד את החוזה של מילאן עם הספונסרים שלה. את החוזים האלה אי אפשר, וגם שני הצדדים לא רוצים לבטל, ולכן בקהאם לא יעבור למילאן.
    לא נראה לי שסנסי יסכים להוציא סכומים כאלה של כסף, אז גם רומא יורדת מהעניין.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    גליאני כן רוצה את בקהאם והוא אמר שהחוזה שלו עם הספונסרים זאת בעיה גדולה אבל הם ינסו להתגבר עלייה.
     
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לא יודע, אולי זה רק אני, אולי זה לא באמת היה מתוכנן - אבל לדעתי בכל המעבר העתידי של דיוויד בקהאם לספרד יש משהו מאוד מסריח, בעיקר מהכיוון של מנצ'סטר יונייטד וסר לוזר בראשה.

    ביומיים האחרונים כל החתיכות של הפאזל הזה מתיישבות לי ביחד בצורה מושלמת. שבוע לפני סוף העונה, כאשר היה ברור שמאן יו לוקחת עוד תואר אנגלי, יצאו הכרזות רישמיות מאולד טראפורד שדיברו על סכום של 10 מיליון פאונד בלבד לרכש לקראת העונה הבאה ולא רק זה, אם פרוסון רוצה רכש, אמרו שם, בבקשה - רק שימכור לפני כן שחקנים. ופתאום, כעבור שבוע בסך הכל, אותו סכום מוכפל פי 3 והופך להיות 30 מליון פאונד, 30 מיליון פאונד מפלצתיים לרכש במטרה להוות גורם מכריע במאבק בצ'מפיונס ליג.
    במשך החודש האחרון שמענו כמעט כל יום שמות חדשים שמקושרים עם מעבר למאן יו, מה שהיה משותף לרובם הגדול היה שהם היו קשרים עם רגל ימין טובה ובעיקר שהמחיר שלהם הסתובב באיזור ה-10, 15 ואפילו 20 מיליון פאונד לשחקן. זה היה ברור לכל חובב כדורגל ממוצא שלדחוף את רונאלדיניו ובקהאם באותו הרכב ובטח בזה של מאן יו הוא דבר בלתי אפשרי, אבל עדיין, עד לפני שבוע וחצי פרגוסון וגורמים בהנהלה התעקשו שילד הפלא דיוויד בקהאם לא הולך לשום מקום.
    והשאלה היא למה? הרי על סר לוזר שאפשר אומנם להגיד עליו הרבה דברים - זה שהוא לא מתכונן מראש, ושהוא לא מנג'ר מאוד מחושב בכל הקשור למדיניות רכש, את הדברים האלה אי אפשר להגיד עליו. למה אותו סר פרגוסון שאני בטוח במאה אחוז שידע כבר בשניה שהעונה נגמרה שדיוויד בקהאם לא ימשיך לשחק אצלו בקבוצה - למה הוא לא יצא אז והודיע רשמית שמסיבות אלה ואחרות מנצ'סטר החליטה לוותר על שירותיו של בקהאם? למה היו צריכים לגרור את העניין הזה במשך חודש ומשהו, למה היו צריכים להפוך את זה לסאגה טראנס-אטלנטית?

    יכול להיות שכל זה היה עוד מהלך גאוני של סר לוזר? יכול להיות שהוא פחד כל כך מתגובת האוהדים האדומים שראו את בקהאם מביא להם העונה במו רגלייו נקודות מכריעות ומבשל לואן ניסטלרוי אין ספור שערים בדרך לאליפות נוספת? אולי בכלל מאן יו רצו לשדר חוסר עניין במכירה של בקהאם על מנת להעלות את מחירו, הרי ידוע שאם ישנו שחקן שברור שמהווה נטל על קבוצה כלשהי ושמסיבות שונות ידוע לכולם שאותו שחקן לא ימשיך בקבוצה - מחיר השחקן יורד, פשוט כי הקבוצה שמחזיקה בשחקן חייבת למכור אותו, היא לא יכולה להרשות לעצמה לדחות הצעות נמוכות. אולי מאן יו פשוט ניסו להוסיף עוד מזומנים לעיסקת בקהאם?

    לא יודע, אני חושב שיש דרך יותר מכובדת להיפרד משחקנים שתרמו כל כך כל כך הרבה למועדון שלהם, ואני לא חושב שאפילו שונאיו הגדולים של בקהאם (שאני מניח שאני משתייך למחנה הזה) מכחישים את התרומה העצומה שלו לקבוצה המגעילה ממנצ'סטר.

    מה דעתכם?
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גאוני. כל כך פשוט, לא חשבתי על דבר כזה. כל הכבוד.

    לדעתי, מלבד העניין הברור של השגת עוד כסף על בקהאם, סיבת ההכחשה בנושא זה היא הניסיונות לצמצם כמה שיותר את הפגיעה בהכנסות מחולצות בקהאם.

    באמת דרך מגעילה של מנצ'סטר לזרוק שחקן (אחד היחידים במנצ'סטר שאני מחבב) שכל כך אוהב את המועדון ונחשב לאחר הגדולים בו בעשור האחרון. מעורר בחילה.
     
  5. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אצל פאגי המטרה מקדשת את האמצעים, זה ידוע. והפעם הוא עושה הכל בדיפלומטיות מחושבת... אם לא הייתי יודע שזה הוא, הייתי חושב שאריה דרעי התחיל להתעניין בכדורגל. כל הכבוד לפאגי שסוחט את התפוז.
     
  6. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה בהחלט מעשה מגעיל של סר פאגי (לא כזה שגורם לי להתפלאות בכל מקרה) אבל מבריק? לא נראה לי שהוא מבריק....
    בכלל לא האמת

    כל מי שיש לו קצת כדורגל בראש (אבל ממש טיפה) הבין כבר מההתחלה שאם פאגי קונה את רונאלדיניו בקהאם לא נשאר,רונאלדיניו יקר מידי וגם בקהאם בשביל לשבת על הספסל.ברגע שרונאלדיניו חתם על החוזה, בקהאם בצורה לא רשמית נעמד אוטומטית למכירה בשוק האירופאי, פרגוסון לא צריך להגיד הרבה,גם לא בקהאם- ההצעות פשוט צריכות להתחיל לזרום.


    ובני,אני לא מבינה מה יש לאהוב בבקהאם אחד הכדורגלנים היותר מתוקשרים מעצבנים וממוסחרים בעולם אם לא הכי.
     
  7. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    למה מבריק? זוכרת מי יצא האיש הרע כשלידס מכרו את הכוכבים שלהם, אם זה המקרה של פרדיננד או אפילו של וודי - כל האש הלכה לכיוון של הקבוצה ובעיקר לעברו של פיטר הגדול.
    תסתכלו על המקרה של בקהאם, רק היום בבוקר, משהו כמו חודש אחרי תחילתה של כל הפרשה (שהסוף שלה כאמור היה ידוע וברור לכמה אנשים באדום כבר מהרגע הראשון), רק היום דייויד בקהאם אומר שהוא לא מאמין שככה יונייטד יבחרו לסיים איתו את התקשורת... שום ציוץ של האוהדים כלפי ההנהלה או כלפי סר לוזר שבניגוד למקרי המכירה בלידס שם ההנהלה החליטה, כאן פרגי החליט והיה אמור לשאת בביקרות של האוהדים.

    שימו לב, דרך אגב, שהסאגה עדיין נמשכת. היות וההצעה הכי רצינית שמאן יו מחזיקה היא מבארסה, ריאל מדריד לא יכולה להרשות לעצמה לתת לכוכב (אפילו אם זה רק בתקשורת) ברמה של בקהאם להגיע לנואו קאמפ בלי מאבק. ריאל הציעו למאן יו את לואיס פיגו בנוסף לסכום לא מבוטל של מזומנים. אני עדיין חושב שההצעה של בארסה טובה יותר - אבל תזכרו שפרגוסון מאוהב בסוג השחקן של לואיס פיגו, יכולות להיות התפתחויות מעניינות.
    מה שלא משתנה הם שני דברים - העובדה שמאן יו עומדת בכל מקרה לזרוק (ושיקום מי שחושב שזה לא המצב) את וונדר-בוי לכל הרוחות ולא משנה לאן. ובאותו זמן לא משתנה גם העמדה של האדומים, או חוסר העמדה והעובדה שהקבוצה עדיין לא יצאה בפומבי וסיפרה לאוהדיה ובעיקר לאוהדי בקהאם שהסיפור של הכוכב האנגלי באולד טראפורד נגמר.
     
  8. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מבינה מהי המעלה המהותית שיש לבקהאם ואין לפיגו שגורמת לריאל לרצות אותו כל כך אבל לא ניכנס לזה, בכל מקרה בקשר להעפה של בקהאם-אני בטוחה שלמרות ההצעה הקורצת של בארסה פאגי שם יותר עין על ההצעה של ריאל. א.בגלל פיגו כמו שקירק כבר ציין, ב. בגלל שהמחשבה שבקהאם ישחק במדי ריאל מעלה קבס בקיבתם של כל אוהדי היונייטד וכך העוינות תהיה כלפי בקהאם ואף אחד לא יבוא להאשים את סר פאגי, ואחרון אך לא חביב- פאגי מת על תקשורת וכותרות, והוא יודע שריאל תעשה יותר כותרות מבארסה,על בטוח. חוצמזה שגם בעסקה הזאת הוא יראה מזומנים.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    היום מנצ'סטר פירסמה שהיא הסכימה להצעה של בארסה ואם לאפורטה יבחר לבארסה אז כנראה נראה את בקהאם בנואו קאמפ עונה הבאה.
     
  10. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    והיום גם בקהאם פרסם בחזרה שהוא לא ימהר לחתום בבארסה או בכל קבוצה אחרת. אני לא בדיוק יודעת מה הוא מנסה לעשות...אבל מה שבטוח,הוא צריך לרדת מהעץ עליו הוא טיפס כי למניו אין ממש סבלנות אליו, הם יותר מדי עסוקים בלתת על רונאלדיניו הצעות כאילו הוא מינימום....דיוויד בקהאם. :twisted:
     
  11. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקבוצות האיטלקיות בכל אופן לא בורחות מבקאהם, במיוחד לנוכח ההצהרות של בקאהם שהוא לא כל כך מעוניין לעבור לקטלאונים.
    המילאנזיות, אינטר ומילאן עדיין מעוניינות בו ואני לא חושב שהסיפור של בקאהם לברסה נסגר.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אני גם, אני גם. אני מאמין שהסיכוי שבקהאם יעבוא למילאן הוא גדול. בקשר לאינטר ממש לא נראה לי שהוא יסכים לעבור לשם.
     
  13. Feyenoord Member

    הצטרף ב:
    ‏10/5/03
    הודעות:
    111
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ב Marca רשום כי פ.ס.ז הציעה ליונייטד 2 מיליון ל"ש + רונאלדיניו תמורת בקהאם דיל מצחיק אבל תאמינו לי אני הייתי מסכים בשמחה, רונאלדיניו משחק הרבה יותר טוב מבקהאם...
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    כן אבל לא נראה לי שבקהאם יסכים לעבור לצרפת...
     
  15. Feyenoord Member

    הצטרף ב:
    ‏10/5/03
    הודעות:
    111
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם נכון, במיוחד כשפ.ס.ז לא משתתפת בשום מפעל אירופאי השנה...