נבחרת אנגליה.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י ליהי, ‏8/6/03.

  1. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    או שפשוט יש לחלקנו זיכרון סלקטיבי ביותר ואנשים מסויימים מעדיפים לזכור רק את העונה הנוכחית של מילס (לא מכוון לאף אחד,אני מדברת בכלליות) כי בזמנו אני דווקא כן העדפתי את מילס ע"פ נוויל.

    ומי שחושב שאין בעיה בנבחרת אנגליה (לא זוכרת מי הזכיר את זה פה) טועה בגדול וכנראה הוא לא ראה את המשחקי נבחרת האחרונים שלה.
     
  2. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליהי מותק....
    בעיקרון אני מסכים איתך, שאם בודקים האם שחקן מסוים הוא טוב או לא בכלליות, אז צריך לא רק לבדוק את העונה האחרונה שלו. אבל אם בודקים האם מגיע לו לשחק בנבחרת, אז כן צריך לבדוק את העונה האחרונה שלו כי לנבחרת צריכים להגיע השחקנים שנמצאים בכושר הכי טוב.... אחרת גארי ליניקר היה עדיין החלוץ.... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx
     
  3. אריאל Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/03
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברור שיש בעיה באנגליה אבל מי פה ולהגיד את השטויות שהטורקים יותר טובים מאנגליה?????????????????????????מה אף אחד לא זוכר את המשחק שעבר בינהם??????אף אחד לא זוכר את הפרש שערים בין שתי הנבחרות?(29-0)טורקיה עתה שלבים במונדיאל לא בגלל כדורגל גדול להזכיר לכם את מי היא עברה?בכלל אני לא מחזיק מהטורקים בכלל רק בגלל שהיה להם מונדיאל טוב אתם מחזיקים מהם?אנגליה ביום טוב לא רואה את טורקיה!!!!!!!!
     
  4. אריאל Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/03
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סטיבן גרארד לא שווה התיחסות????????????????ראית משחקים של ליברפול העונה?הוא מחזיק את כל ליברפול בלעדיו ליברפול לא הייתה מתפקדת בכלל גרארד הוא אחד הקשרים האחורים הטובים באירופה יש לו את אחוז המסירות הגבוה ביותר בפרמיר בעיטה אדירה מרחוק ושליטה אבסלוטית בכדור
     
  5. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אריאל, התגובה שלך התעלפה אחרי שהיא קיבלה את הסטירה שיש בדברים שאתה אומר.

    אנגליה כבר כמעט עשור לא ממצה את הפוטנציאל שיש לה בנבחרת, וזאת עובדה. מצד שני, התקשורת שכחה להוריד את אנגליה לקרקע ולמציאות, הנבחרת הזו עדיין מקבלת (בארץ) חשיפה כאילו מדובר בברזיל. זה הכל יחסי ציבור...

    מספיק להסתכל על כל המשחקים שאנגליה שיחקה מאז המונדיאל כדי לקבוע שהנבחרת הנוכחית שלה תגיע למשחק מול נבחרת טורקיה כאנדרדוג ברור. בניגוד לטורקים שנותנים בדרך כלל הצגות, ומתי שלא, סתם דואגים לנצח משחקים. האנגלים מתקשים מול נבחרות דרג ג' כגון אוסטרליה ומנצחים בקושי בקושי נבחרות דרג י"א כגון סלובניה.

    מספיק עם הסטיגמות. תשוו פעם אחת הישגים על פני תקופה של שנה או שנתיים אחורה ותראו מי לפני מי. המונדיאל היה כבר לפני שנה, טורקיה למי שלא שם לב כבר בדרך לאליפות אירופה, גם שם כנראה נוכל לראות אותה מסיימת לפני הטורקים.
    בדבר אחד תהיו בטוחים, הישג גדול של נבחרת אנגליה (חצי גמר) ונשמע על זה במשך שנים כהוכחה לאיכות הנבחרת. ולאותם אנשים אני רוצה להזכיר שהיום אתם לא מוכנים לקבל את ההישג של הטורקים במונדיאל כ"תעודה" - תזכרו את זה.
     
  6. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    פחחחחחחחחחח - סטיבן ג'רארד?!?!?!?!?!?!? מי???? לא מכיר...

    אני מציע לך ללכת ולראות שוב משחקים של ליברפול העונה, לא תמצא מעל שלושה משחקים (כולם דרך אגב, בתקופת הריצה "המשוגעת" של ליברפול בפתיחת העונה) שסטיבן ג'רארד הביא למגרש את היכולת שלו.

    ואם תמצא בארכיון משחקים של נבחרת אנגליה מהשנתיים האחרונות אני מבטיח לך שלא תראה שם את ג'רארד. הצל שלו הופיע במדים הלאומיים כמה פעמים, סטיבן עדיין לא.
     
  7. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לעצם העניין, רובינסון הוא השוער האנגלי הכי טוב, ומעבר לזה, גם דיוויד ג'יימס עדיף על רושטו בכושר של העונה. בתחילת העונה עוד שידרו קצת תורכית, וגם בנבחרת, יכולת לראות שהשוער האדיר הזה נמצא בירידה. אם הוא היה באותה רמה של המונדיאל אתה באמת מאמין שונגר לא היה מביא אותו באמצע העונה?
     
  8. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אם לונגר היה 5 מליון פאונד לבזבז באמצע העונה הוא היה שם את הכסף על רושטו. ואל תיתן למשחק וחצי מתחילת העונה שראית את רושטו להטעות אותך, הוא חזר ובגדול.
     
  9. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דבר אחד כן ברור לי ואני חושבת שהרבה כאן יסכימו איתי לפחות... אריקסון חייב לבצע הרבה שינויים בנבחרת ואני מדברת גם על זימון שחקנים חדשים שהוכיחו את עצמם (פול רובינסון השוער המדובר באנגליה אפילו לא נמצא בסגל) וכד'.
     
  10. אריאל Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/03
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה עושה מהטורקים יותר ממה שהם למה לא התייחסת למשחק שהיה השנה???
    אתה יוכל לעלות על דעתך קשר אחורי אנגלי יותר טוב מסטיבן גרארד?
    ואל תתדאג אנגליה תסיים ראשונה כי גם ביום רע מאוד שלה היא יוכלה לנצח את טורקיה!!!!!
    בקשר לאריקסון :מה כבר שכחתם איך היה בתקופה קיגאן??תקופה שאתם כנראה לא רוצים לזכור!!!!!!!!!!! בחייכם תנו קצת כבוד לאיש הוא בכל זאת קידם יפה את אנגליה מאז שהוא בא
     
  11. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    חדשות טריות מהבונקר - פעם ראשונה שמאמן ברמה של אריקסון מנסה לפרוץ בונקר ע"י העלאת הרכב כל כך הגנתי...

    דרך אגב, אריאל, ד"ש מסטיבן, זאת אומרת הצל... :?

    ושלא תתחילו לצחוק אם במקרה אנגליה משווה או מנצחת, זו השיטה שאריקסון מעדיף, זו הדרך שלו, גם אם היום זה במקרה יצליח להביא תיקו או ניצחון דחוק, בעתיד ומול נבחרות קצת יותר איכותיות זה לא יספיק.
     
  12. אריאל Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/03
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחחחחחחח סטיבן משחק לא רע בינתיים
     
  13. Long Distance Member

    הצטרף ב:
    ‏9/6/03
    הודעות:
    167
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולי הניצחון נגד ארגנטינה בגביע העולמי איפשר לאריקסון לטייח כמה בעיות ובעזרת התקשורת ליצור את הרושם שלאנגלים יש נבחרת ראויה. לאנגלים תהיה בעיה גדולה מאוד להעפיל לאליפות אירופה, שלא לדבר על לזכות בה (כפי שהיו כאלה שהאמינו לקראת הגביע העולמי האחרון). את האוהדים זה לא ממש מעניין אם מדובר במשחק ידידות או אם ארסנל משחקת נגד מנצ'סטר יונייטד שלושה ימים אחרי כן. הם שילמו ממיטב כספם וקיבלו בתמורה אחד עשר נערי שעשועים שלא התאמצו במיוחד. זה מעין הסבר לשאלה, מדוע אנגליה לא ממש מצליחה להתקדם בשנים האחרונות. האנגלים חסרים את המנטליות של "לדרוס כל יריב שעומד בפניהם".

    אבל אריקסון הראה כי הוא מעוניין לבדוק דברים חדשים, וכי הוא פחות דואג בגלל התוצאות. הוא לא רוצה לנצח בכל משחק, אלא חושב על העתיד.
     
  14. אריאל Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/03
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שגרארד שיחק די טוב והוא בלי ספק איש המשחק אחריו אואן ואחר כך אשלי קול
     
  15. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ראיתי את המשחק כי התכוננתי למגן בלשון (פאק,דמיט,אני לא מאמינה שפספסתי כדורגל בגלל המקצוע הארור הזה) אבל דאבל של אואן? יקום מי שאמר שאואן לא צריך להיות בנבחרת... ועכשיו רצוי!