דיוויד בקאהם- כל ההתפתחויות כאן.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏25/4/03.

  1. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושבת שהאופציות הכי רציניות כרגע מצד בקהאם זה בארסה ומילאן שבאמת מדברות תכלס ומנסות להושיב את הבלונדה למו"מ ולא סתם יוצאות בהצהרות. אני חושבת גם שכדאי לבקהאם לעבור לבארסה מהסיבה הפשוטה שכדורגל איטלקי זה לא בדיוק כוס התה שלו.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    ואם להכנס לזה מהכיוון ההפוך.... אז למה מנצ'סטר לא רוצים אותו...?
     
  3. Long Distance Member

    הצטרף ב:
    ‏9/6/03
    הודעות:
    167
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דייויד בקהאם הוא השחקן עם המנטליות החזקה ביותר שאני מכיר. אחרי התקרית במונדיאל 98, אחרי שכל אנגליה שרקה לו בוז אחרי כל נגיעה בכדור, הוא סחף את היונייטד לטרבל היסטורי ומדהים, התחתן עם ויקטוריה "פוש ספייס" ופשוט הפך לסמל, לכדורגלן מצליח, לסלבריטי ולכל חלום ורוד שהאדם מסוגל להעלות במוחו.

    מאז גל השנאה נגדו, הוא התעלה, השיב לכל מבקריו על המגרש, ואפילו הפך לדמות הנערצת ביותר בנבחרת אנגליה, בתור הקפטן והשחקן שהעלה אותם למונדיאל האחרון. בקהאם עבר עליות, ולא פחות מזה, מורדות. איכשהו הוא תמיד יוצא יותר מחושל מכל כישלון שלו, וזה מה שהופך אותו לדמות נערצת, מעבר להיותו שחקן נערץ.
     
  4. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה מנצ'סטר לא רוצה אותו? שאלה טובה.

    אני רוצה לחזור שניה לתקרית של הנעל,שקרתה לפני הרבה הרבה שנים...אחרי כל הפרשה פרגוסון באורך פלא הושיב את השחקן על הספסל וביקש מאשתו להפסיק ליילל.מישהו זוכר מה אמר אז בקהאם? (רמז:ציטוט)...
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אל תמתחי אותנו....
     
  6. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא אמר :"הייתי מעוניין להפתח לדברים חדשים,ארצה עונה הבאה לשחק בארסנל שיכולה להיות אפשרות טובה מבחינתי,אבל אינני פוסל גם מעבר לספרדיה כלשהי. הכדורגל הספרדי כדורגל מרהיב"
    וכל זה במחזור המתח בין מנצ'סטר לארסנל. אחר כך פאגי הוציא הודעה שבקהאם הוא לא בדיוק למכירה ואז התחילה פרשת ריאל מדריד שבקהאם בכלל לא פסל. לאורך כל הדרך בקהאם הותיר משהו אפוף ולא בהיר בנוגע לעתידו במניו ופאגי הוא זה שהכחיש.
     
  7. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בסופו של דבר פאגי "העניש" את בקהאם על הספסל בגומלין באולד טראפורד נגד ריאל ומאז דברים כבר לא היו כתמול שלשום בינו לבין באקי, הוכחה לכך היא שבחגיגות אליפות השניים אפילו לא לחצו ידיים.
     
  8. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    ונעבור לפינתו הקבועה - הטוויסט היומי בפרשת דיווי-וונדר-בוי...

    ריאל מדריד, ויקטוריה בקהאם, ואפילו דיוויד רמזו היום כולם שהכיוון של הסטאר הבריטי כרגע הוא אומנם לספרד, אבל ממש לא לבארסה. ריאל נכנסה למירוץ אחרי בקהאם חזק חזק.

    ומי שעומדת להרוויח מכל העניין, היא באופן מפתיע, או שלא, דווקא פאריס סאן ז'רמן... המחיר של רונאלדיניו קפץ בימים האחרונים (אחרי שגם ריאל נכנסה למו"מ על רכישתו) לסביבות ה-30 מליון פאונד!!!
    מן הסתם החלום הרטוב של כל שונא מאן יו ממוצע, הוא לראות את רונאלדיניו סוגר עם ריאל את בקס דופק ברז לסר לוזר ובורח לבארסה, כאשר האוהדים באולד טראפורד מתנחמים בהחתמה של קית' גילספי - אחח, רק חבל שחלומות כאלה אף פעם לא מתגשמים.
     
  9. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שום סיכוי שריאל תקנה את באקי ורונאלדיניו בקיץ אחד. הלו הלו, הקבוצה הכי עשירה בעולם-אולי, אבל גם בעולם יש מיתון כלשהו. רונאלדיניו יעבור בסופו של דבר למניו, אבל גם לראות אותם מזיעים את דרכם לעסקה המפוצצת הזאת זה לא דבר רע...
     
  10. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    מי אמר ששנייהם יחתמו בריאל? אני דיברתי על בקס לבארסה ורונאלדיניו לריאל. מצידי שמאן יו תישאר עד מחר עם ה30 מליון פאונד שהיא תקבל על בקהאם. היא לא תמצא כל כך מהר שחקן שיביא לה את הדברים שבקהאם הביא ושלא רואים מעל דפי הסטטיסטיקה.
     
  11. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק לא כל שחקן יכול להביא ליציע ספייס גירל לשעבר שמשמשת היום גם כשרלילה שבזמנה הפנוי הורסת לבעלה את הקריירה ואת שני הילדים הלבקנים והמנוזלים שלהם, אבל בכל מקרה- מה הסיכויים שריאל תקח למניו את רונאלדיניו? הם לא ממש רוצים/צריכים אותו לפי מה שהבנתי. בעיקר לא צריכים אותו, ובקהאם מצדו קופץ על ההצעה של ריאל ישר. זה באמת מה שחסר לו,לשחק במועדון בארסה המתפורר לו לנגד עיניו...(עם כל הכבוד,לא עונה מדהימה מדי).
     
  12. Feyenoord Member

    הצטרף ב:
    ‏10/5/03
    הודעות:
    111
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קיבינמט בקהאם הזה מתחיל להרגיז אותי, לא פוסל שום אופציה ואחרי זה אומר שהכל מעשה פוליטי, שילך קיבינימט, בולטון מחפשת קשר שיעבור לשם, שאפילו יפרוש, שחקן שלא יודע לעשות כלום חוץ מבעיטות חופשית ולהרים, תומאס רוזיצקי יותר טוב, ופיגו הרבה יותר טוב, ורוברט פירס הרבה יותר טוב, וורון גיגס וסקולס הרבה יותר טובים, ועוד מלא שחקנים שאני יכול למלא 635 שורות איתם יותר טובים מהאפס שקודם כל דואג לשער שלו ולא לכדורגל.
     
  13. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אה סוף כל סוף צדיק אחד בסדום
    מישהו הגון אחד פה בכל הסיפור. נכון בקהאם הוא לא כזה משהו?!
    תראו אני לא יכולה להגיד שאין לו מעלות כן הוא שחקן טוב אבל בשיא הכנות לא כזה טוב בקנה מידה עולמי כמו שעושים ממנו. או שתנו לי לתרגם לכם את זה אפילו ביתר פשטות- אם לא היה עליו חימצון מאסיבי ואשה שהיא במקרה גם ספייס גירל הוא לא היה מגיע לאן שהגיע, אז בבקשה- לא להשוות אותו לכל קשר מצטיין בשורות ריאל/ארסנל בעמדתו.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אני מסכים ולא מסכים.

    אבל לבקהאם יש פלוס ענק שאין לאף אחד בעולם וזה בעיטות החופשיות שלו והמסירות המושלמות שמה לעשות אין לאף אחד אחר בעולם וזה מה שהופך אותו לסופר סטאר.
    ומצד שני יש הרבה קשרים בעולם שהם הרבה יותר טכניים ויצירתים ממנו.

    תשאלו אותי את מי אני רוצה בקבוצה. רוזיצקי או בקהאם? רוזיצקי. פיגו או בקהאם? פיגו. פירס או בקהאם? בקהאם. בקהאם או רונאלדיניו? רונאלדיניו.
     
  15. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היית מעדיף את בקהאם על פני פירס? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/ohmy.Xxx (המומה)
    למה שמישהו יעדיף את בקהאם על פירס? פירס לוקח אותו בכל הפרמנטרים האפשריים, וגם אלו שלא אפשריים!

    רוצה שחקן עם בעיטות חופשיות טובות? תביא את סלים טועמה...את איציק זוהר,אני יודעת.... בגלל בעיטות חופשיות קונים שחקן ב30 מיליון יורו? נראה לך?
    ראית כמה גולים שם ואן ניסטלרוי? הרבה יותר מהבעיטות החופשיות שבקהאם בכלל בעט העונה,וזה לא המחיר שלו. ראית את תיירי הנרי משחק? חתם ב6 מיליון פאונד לעונה בארסנל(!!!). אצל בקהאם זה 90% יחצ"נות,5% סטייל ובלונד וב5% הנותר כדורגל.לא מישהו שהייתי רוצה אצלי בקבוצה.סורי.