סיכום עונה של ליברפול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י אריאל, ‏10/6/03.

  1. אריאל Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/03
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השאלה היא: אם הסגל של ליברפול הוא לא רע בכלל אז מה כל האכזבה כי מקום חמישי לסגל לא רע בכלל זה מקום לא רע בכלל
     
  2. Feyenoord Member

    הצטרף ב:
    ‏10/5/03
    הודעות:
    111
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הסגל של ליברפול בנוי בצורה שהוא לא יוכל להגיע לליגת האלופות, מקום רביעי זה רחוק מליברפול ובהרבה, צריך לעשות הרבה שינויים, תראו מה באזל עשו לליברפול!
     
  3. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי אריאל,אז אם האישיו הוא כזה אז יש לי שתי תשובות בשבילך:
    האחת-הציפיות מהקבוצה. שנינו יודעים שמקום חמישי בשביל כל אוהד ליברפול ממוצע נשמע מפתה בערך כמו אנה ניקול סמית של היום. זאת קבוצה גדולה זאת קבוצה שאמורה להצליח וזאת קבוצה שמצפים ממנה להרבה וגם ארון התארים המפוצץ שלה מבקש להתעדכן (לא,לא בגביעים מהסוג שאתם הבאתם העונה).
    השניה- הבחירות של השחקנים נעשו ע"י המאמן. השחקנים שלכם אומנם לא מדהימים אבל הם בהחלט יקרים. מה שמחזיר אותנו לעמדת המאמן שצריכה להשתנות. ומכל זה מה משתמע בסופו של דבר? -שצריך להעיף את הוויה. ואם את זה ההנהלה לא מבינה ועושה (ואפילו אנחנו חבורה של ילדים בני 17 כבר הבנו ממזמן) כנראה שלליברפול לא מגיע כלום כי היא לא קבוצה חכמה במיוחד.
     
  4. אריאל Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/03
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בסדר ליהי קיבלתי את הערה ה1
    בקשר לשנייה אני יודע שהויה אשם במצב אבל מה לעשות אני עדיין חצוי לא יודע אם אני הייתי מפטר אותו ניראה לי שאחרי הרבה חשיבה הייתי משאיר אותו בסופו של דבר(כן כן הייתי משאיר את גרארד הויה בלברפול)
     
  5. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב אריאל אתה צוחק עלינו? תן לי סיבה אחת טובה להשאיר את הוויה.
     
  6. אריאל Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/03
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כי בסך הכול מאז שהוא בא ליברפול בעלייה כן עם כדורגל משעמם מאוד אבל בעלייה(אני כמובן לא מסתכל על העונה הזו) כי בשנים של אוונס להגיע לליגת האלופות זה היה בגדר חלום וכמובן שאף אחד לא הסתכל על אליפות ותסתכלו השנה ליברפול לא הגיעה לליגת האלופות מזה שנתיים ויש אכזבה עצומה וזה מראה שהציפיות גדלו ובצדק ולפני שנתיים לא היינו רחוקים מאליפות להזכיר לכם מקום שני במרחק נגיעה מארסנל וגם נוספו קצת תארים לאוסף (אני מחשיב את גביע הליגה למרות שאף אחד לא לוקח את זה ברצינות) אני לא משלה את עצמי ברור שהויה אשם במצבה של ליברפול ולכן אני חושב שמגיע לו הזדמנות לתקן אז בקיצור לא הייתי מפטר אותו לא עכשיו בכל אופן
     
  7. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקשר לעניין ליגת האלופות תזכור שבעבר היו פחות נציגות לכל ליגה...

    ומעבר לזה, אם אתה חושב שהוויה אשם, הוויה משעמם, והוא בבירור לא מתכוון לשנות כיוון בחשיבה שלו - למה אתה חושב שמשהו ישתנה לטובה בקבוצה שלך?
     
  8. אריאל Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/03
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני יענה לך ואני בטוח שהרבה לא יסכימו איתי
    הויה הרוויח את העונה הזו העונה הזו היא כמו בונוס בשבילו והוא יודע את זה אני חושב שהוא נכשל העונה ומגיע לו את האפשרות לתקןהוא הרוויח את האפשרות הזו (כנראה חושבים ככה גם בליברפול כי אני לא רואה סיבה אחרת שישאירו אותו) 8)
     
  9. אריאל Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/03
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאלה מרכזית שתישאל בליברפול בקרוב היא מי יהיה השוער הפותח בשנה הבאה דודק או קרקלנד מה דעתכם?
     
  10. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קירקלנד. בפירוש קירקלנד.
    לפני הפציעה הוא נתן וואחד הופעות בשער של ליברפול וזה עוד היה בתקופת ההתרסקות המאסיבית שלה לעבר תחתית הטבלה. הוא עוד הציל אותה איכשהו, הוא אחד השוערים המבטיחים ביותר שיצא לי לראות העונה בפרמיירליג וזה יהיה עוול לספסל אותו במיוחד לאור העובדה שלמרות שדודק לא ברדק יותר מדי מאז שהחזירו אותו לשער-הוא עדיין לא שוער טוב כמו קירקלנד.
     
  11. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אתם כל כך כל כך מגזימים...
    דודק נחשב עד לפני העונה האחרונה לאחד השוערים הטובים באירופה - אז היו לו שלושה משחקים על פני תקופה של שנה שהוא עשה בהם טעויות, ביג דיל...

    הוייה העביר אוטומטית (בצעד גאוני מבחינתו) את כל הביקורת ואת כל הצרות מהצלחת שלו לזו של דודק. הסיפסול של דודק, ובסופו של עניין גם משחק או שניים טובים של קירקלנד בשער כביכול הוכיחו שהבעיה של הקבוצה הייתה בשער.

    זה בולשיט, הבעיה של ליברפול לא הייתה בעמדת השוער מאז שדיוויד ג'יימס עזב את המועדון. תיסלחו לי מאוד אבל עם רשימה כמו פרידל, ווסטרפלד, ודודק קשה להתווכח, שניים עזבו כאפסים גמורים ובאורך פלא חזרו להיות שוערים מעולים ברגע שנחתו בשער של קבוצות אחרות, אני בכלל לא אופתע אם דודק יהיה הבא בתור. מצד שני אני גם לא אופתע אם ליברפול ימשיכו לדשדש למרות שינוי פרסונלי כזה או אחר בעמדת השוער.
     
  12. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנשים שוכחים דבר מאוד חשוב- פרידל אף פעם לא היה השוער הפותח של ליברפול. נכון הוא קיבל הזדמנות פעם בכמה זמן אבל הוא לא קיבל מספיק הזדמנויות כדי להוכיח את עצמו וזאת באמת הייתה טעות של הוייה.
    לעומתו ווסטרפלד היה השוער הראשון של ליברפול והוא באמת היה חלש מאוד. נכון עכשיו הוא מצליח מאוד בסוסיאדד אבל בליברפול הוא היה גרוע ולא היה מגיע לו להיות שוער בקבוצה כמו ליברפול.

    ובעמדת השוער אני עם קירק- דודק לפני שנה באמת היה אחד הטובים בעסק הזה וכמה טעויות לא הורסות את ההישג הזה. הוא עדיין אחד השוערים הגדולים (אם לא הגדול ביותר) באנגליה ועם כל הכבוד לקירקלאנד, שעוד יתן את שלו בעתיד בליברפול, הוא עדיף בשער.
     
  13. Feyenoord Member

    הצטרף ב:
    ‏10/5/03
    הודעות:
    111
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה זו השאלה הטיפשית הזו? הלא ברור שסר דודק צריך ליהיות השוער הראשון של ליברפול? סתם קניתם אותו מאיתנו? פראיירים. שוער מעולה, יותר טוב מהרמה של ליברפול.
     
  14. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נשמות מה זה הזיכרון הסלקטיבי הזה אתם שוכחים לרגע למה החליפו את דודק? זה לא היה בגלל פציעה...אתם ראיתם את היכולת העלובה שהוא הפגין תחילת עונה.
     
  15. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    זה די מצחיק שכל אלה שאומרים שדודק לא מספיק טוב מתבססים על טעות וחצי במשחק נגד מאן יו, כאשר מצד שני הם שוכחים לו לגמרי את העונה הקודמת ואת סיום העונה כולל התואר היחיד של ליברפול העונה (זניח ככל שיהיה) שרשום ברובו על שמו של דודק...

    להחליף את דודק בזמן ששחקן כמו קארגר (נלחם ראש בראש עם דומיניק מטאו על תואר השחקן עם מספר השערים העצמיים הגדול ביותר) ממשיך לככב באנפילד זה אבסורד...