כזה קל לא ציפתי http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx באמריקאיות מה התשובה הנכונה בשיווי משקל, הראשונה נכון??
התשובות הלכו ככה: 4 3 3 4 2 1 1 2 די דבילי כי זה היה ברור לעין כבר אחרי התשובה החמישית שהליצנים שוב סידרו את זה ככה שגם בלי לדעת את החומר אתה יכול לסמן את התשובות הנכונות בגליון http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
הבגרות בכימיה הייתה קשה.. אבל בגדול הלך בסדר. באמריקיאות נפלתי בשתי שאלות(מקווה שלא יותר), במאמר בגרף(איך אני אמור לדעת..?) ובשאלה ב' על הנפח(איך יצא 0.5 לעזאזל?!). השאלות הפתוחות הלכו טוב, אני די בטוח בתשובות שלי. מקווה ל- +80.
חושב שמגיע לי מאה, אני לא מגזים http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx ציון מגן גם 100 :aaa021:
יש לי מחר בוחן בתנ"ך על ירמיהו ל"א, בגלל שהפרענו למורה והיא לא לימדה אותו. איך לומדים את זה? ומה צריך ללמוד בכלל?
ידידי אוהד טוטנהאם. איזה קטע אני אתמול בדיוק למדתי את הפרק אבל לא הקשבתי כל כך. (בדרך כלל אני מקשיב ואני דיי סוס ) אני אתן לך כמה דברים חשובים בפרק: ירמיהו נותן שמה כמה נבואות כרגיל. אחת הנבואות מדברת על זריעה מחדש של שתי הממלכות מכאן ניתן להבין: 1. הנבואה היא אחרי חורבן ממלכת יהודה 2. זוהי סגירת מעגל עם פרק א שבו מוצגת שליחות ירמיהו: 1 ) שימוש באותם פעלים, אשבור אנתץ ואזרע. 2) שימוש במילה מנחה ש-ק-ד אלוהים שוקד על הבנייה כפי שהוא ששקד על ההרס. בתחילת הפרק מדברים על רחל שבוכה על בניה. הכוונה היא לשבת אפרים שבגלות כלומר לממכלת יהודה אבל היא מסרבת להינחם מכמה סיבות : 1) היא מאמינה שעוד יחזרו מהגלות ע"י אשור 2) אני לא זוכר בדיוק - המורה לא הכתיבה כי היינו בדיוק 10 בשיעור והיא לא רוצה לדפוק את שאר הכתה. מצטער זה מה שאני זוכר. מקווה שעזרתי
יש לי שאלה: ההיום קיבלנו את הציונים של המגן בהסטוריה, ולא כצפוי קיבלתי 64. למדתי מהמיקוד שפורסם ולא מהמחברת, והמורה שלי לא קיבל חלק מהדברים שרשמתי במבחן מכיוון שלא לימד אותם, ואני כתבתי אותם כי למדתי לפי המיקוד. ביום שני אני יעשה מועד ב' למגן ואני למדתי מהטעות ואני ילמד מהמיקוד אבל ישתדל לזכור וללמוד רק דברים שהמורה גם לימד בכיתה. עכשיו לשאלה שלי, לבגרות אני לא אצטרך ללמוד לפי השיטה של המורה שמלמד אותי, ואני יוכל לכתוב דברים שראיתי במיקוד ויקבלו את זה, כן או לא?
כתוב במיקוד בבירור כמו שאתה כתבת במבחן? אם כן, אתה צריך לדבר עם המורה, להראות לו שככה זה כתוב במיקוד ולבקש ממנו לתקן את הציון שלך.
איך אני שונא את המורים המתחכמים האלה "לא לימדתי את זה ולכן זה לא מקובל" אחי,זאת עובדה,הסבירות שהמיקודית שלך טועה היא נמוכה ביותר ויש הרבה יותר סיכוי שהמורה שלך פספסה את הנושא או בחרה להתעלם ממנו, זה לא אומר שזה לא נכון! בבגרות יקבלו את התשובה שלך לדעתי.
אז זהו שהמיקודית עצמה בטוח לא טועה, והמורה טוען שהוא לא לימד בצורה הזאת ולכן הוא לא יקבל את זה (ובגלל זה אני ניגש לבגרות עם ציון מגעיל). והראיתי למורה שכתוב בבירור מה שאני כתבתי, והוא אמר שהוא עדיין לא מקבל את זה. ואני מקווה וגם חושב שיקבלו את התשובות שלי בבגרות מכיוון שמורים אחרים בןדקים את המבחנים, והם לא יוכלו לטעון שהם לימדו אותי בדרך אחרת. איזה ביאוס עד שלמדתי את כל המיקודית בעל פה המורה הזה לא מקבל את התשובות http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/mad.Xxx
קודם כל ,לדעתי אתה צריך להמשיך לערער,כל עוד התשובה נכונה אין למורה זכות לפסול אותה רק בגלל שהוא "לא לימד בצורה כזו" וזה אלא אם כן כתבת תשובה תלושה מהמציאות מה שלא נשמע לפי דבריך. שנית,המלצה שלי היא אף פעם לא לנסות ללמוד בעל פה מקצועות מפוצצים בחומר כמו היסטוריה או ספרות לדוגמא, צריך לנסות להיכנס לתוך הטקסט,להבין אותו ,אחרי זה הכל זורם לך. בהצלחה חבר
תודה אחי חחח אני באמת יצטרך את זה, הסטוריה זה לא הצד החזק שלי. בהתחלה חשבתי לקרוא הכל אבל לא לעומק ולנסות להבין על מה מדובר בלי לזכור את הגורמים/סיבות/מאפיינים בעל פה. אבל תמיד התבלבלתי ועירבבתי שני נושאים שונים וניסיתי ללמוד בעל פה בסופו של דבר. בכל מקרה אני ימשיך "להטריד" את המורה שלי עד שהוא יתפשר, ממש התבאסתי מהציון. בכל מקרה אני יעשה את המועד ב' שיהיה בעוד כמה ימים וילמד רק את מה שהוא בטוח לימד כדי שלא יהיו בעיות שוב, ולבגרות עצמה אני ילמד מהמיקודית.
עם ציון מגן נכשל בלשון,שווה לי ללכת לבגרות בלשון עכשיו?או לחכות לינואר?או שזה לא משנה בכלל? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dunno.Xxx
קבילתי במתכות בהיסטוריה 70 וזה אחד מהציונים הגבוהים בכיתה שלי (כן!, כן!) בגלל ש8 מתוך ה11 תלמידים שבכיתה שלי (יש לי בכיתה חוץ ממני עוד 10 ילדים כי אני מב"ר) קבילו נכשל!! אבל בכללי איך זה ציון 70 במתכונת (אני רק רוצה להבעיר שאני לא יודע את הציון הסופי בהיסטוריה).