ישראל בחו"ל...העונה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י rainman, ‏13/6/03.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    אבוטבול היה זה עם המספרת.
    בדבר אותו משחק ליהי,כזכור לך בונפלד כבש את שער הניצחון.
    ולהגיד את האמת,עם כל הכבוד להפועל באר שבע ולליגה הישראלית,לבונפלד יש כישרון עצום,עם הוא לא יגיע לאירופה,זה פשוט ביזבוז.
    למרות שגם לדעתי עוד שנתיים - שלוש בישראל רק יבנו אותו,כי הוא צעיר,ויש לו עוד מה להוכיח,אבל בונפלד בהחלט פונטציאל לאירופה...
     
  2. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה אתה אומר משה אוחיון? הוא כבש את שער הניצוחן? מה,באמת כאילו? רגע רגע אתה רציני איתי עכשיו ? לא,כי זה בכלל לא מה שאמרתי בהודעה הקודמת שלי (הזכרתי שהוא כבש כבר את שער הניצחון,רוצה לטחון עוד קצת מים?) ותן לי להסביר לך קצת על בונפלד -אתה זוכר את בניון? אתה בטח זוכר,כי הוא שיחק פעם בב"ש (רואה כמה זה מעצבן כשטוחנים מים?) הוא היה ונשאר כשרון גדול אז הוא לא היה צריך להתבשל שנים בליגת העל לפני שיצא לשחק בספרד,זאת לעומת שחקנים גם מוכשרים (קח לדוגמא את אפק)שהם טובים ומוכשרים אבל לא מספיק בכדי לצאת מהארץ בגיל כ"כ מוקדם. בונפלד משתייך לקטגורייה הראשונה של בניון ולכן לא תהיה לו בעיה לצאת כבר עכשיו לגרמניה לפי דעתי + בנוסף לכשרון שלו הוא גם בכושר גופני מעולה ואין טעם להשאיר אותו כאן עוד כמה עונות "ג'אסט אין קייס".
     
  3. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני בתור שחקן יודע שהדבר הכי נורא זה לשבת בקביעות על הספסל זה הדבר הכי נורא שיכול להיות... אבל בעיקרון אני מסכים עם הדברים שלך.
    לא טוב לשחקן להגיע לקבוצה אירופאית מקבוצה קטנה בליגת העל שלנו... עדיף להגיע לשם בהדרגה כשהוא עובר דרך קבוצהגדולה בליגת העל וגם לגעת קצת באירופה דרך גביע אופ"א/אלופות.