כן, כבר שמעתי שצימצמו למינימום את השהיה ואת המנוחה, כדי שהסבב יהיה יותר מהיר...על הזין של פפו העייפות של הצוותים. לך תסביר לכל הטמבלים ( "יש טייס אוטומטי, הטייסים לא עושים כלום"...) שגם כשה AP מופעל העבודה נמשכת, וכמוה העייפות.
הקפצה קטנה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx אז ככה... אני מתכנן עם חברים טיסה לחו"ל החודש ל-7 ימים. בעיקרון האפשרויות הן: מרמריס(תורכיה), רודוס, כרתים ויתר האיים בסביבת יוון. יש פה מישהו שיכול להמליץ על חברה טובה/דיל טוב, וכמובן גם להמליץ לאן הכי כדאי לנסוע? לקחת בחשבון שאנחנו בסך הכל צעירים שנוסעים לטיול לפני צבא ולא מחפשים איזה מלון יוקרתי..
זהו זה, הראשון כבר כאן - ה 787 דרימליינר! אתמול התקיים באברט, מדינת וושינגטון, טקס ה ROLL OUT של המטוס הטוב ביותר בעולם, הבואינג 787. תוך 8 חודשים, יושלם הפיתוח, יבוצעו כל טיסות המבחן שלו, ותתחיל אספקת 677 מטוסים שכבר הוזמנו. בואינג מתכננת לייצר 2,000 מטוסים כאלו. המטוס, שתוכנן ויוצר כולו על צגי המחשב ( כמו ה 777 בזמנו ), מיועד לטיסות לטווחים ארוכים ללא חניות ביניים מיותרות לתידלוק, מצטיין בצריכת דלק נמוכה במיוחד, 80 אחוזים מגוף המטוס עשויים מחומרים מרוכבים קלי משקל בעלי חוזק גבוהה בהרבה מפלדה וטיטיניום. המנועים יהיו מתוצרת ג'נרל אלקטריק ורולס רויס, כאשר פראט אנד וויטני באופן מוזר מחוץ לפרוייקט. מתוכנן גם דגם עתידי למטען ( "פרייטר" ). http://www.boeing.com/commercial/images/787_prem_topshot_375.Xxx
עוד כמה שנים גם אתם תוכלו להמריא עם הבואינג החדש מנתב"ג. אל-על כנראה תחכור כמה מטוסים מבואינג לזמן ארוך כחלק מתוכנית ההתפתחות שלה ב-5 שנים הקרובות (יעד מתוכנן, לא סביר שיעמדו בזמנים). המטרה כרגע היא לחסל את הצי של ה- 757 וה- 767 ולהחליפו ב-787, להיפטר מכל הג'מבואים, גם ה- 200 של המטען וגם ה- 400 של הנוסעים, ולהישאר רק עם ה- 737, 777 ו- 787. צי המטען יחוסל כליל או שיוחלף בגרסאות מטען של הטריפל 7. השינוי כבר החל עם ההגעה של שני 777 חדשים הקיץ אבל לא נראה שיש לחברה כרגע מספיק משאבים כדי להתקדם בתוכנית. נקווה רק שימצאו מהר (שנתיים-שלוש) דרך להיפטר מה-742, כי כמה אפשר לטוס על מטוסים מהסנבטיז?
מילא למכור את הפרייטרים המתפוררים,אבל גם את ה 400? הם טסים יותר מהר, ובקו ת"א NY זה חיסכון של כחצי שעה. לדעתי, ה 400 יותר נוח ופחות רועש ( בפנים...) מה 777 , הוא גם יותר נוח לנוסע. אגב: בואינג כבר מייצרת ומוסרת פרייטרים מדגם 400 - למה לא לקנות כאלו?
האמת, לא יודע. יכול להיות שזה מטעמי חיסכון בדלק, יכול להיות שזה בגלל שהם גדולים מדי -לא נראה לי שזו הסיבה, בפעם האחרונה שהייתי בניו יורק, יום חול רגיל באמצע השבוע בלי שום חג, יצאו משני השדות תעופה שם, באותה השעה 777 ו-744 מפוצצים+אובר בוקינג מטורף+40 ומשהו סטנדביי, אז לא נראה לי שיש יותר מדי מקומות... הכי סביר זה חיסכון בדלק, בסה"כ ה-400 הרבה יותר מאסיביים מהטריפל 7 והפרש המושבים כנראה לא שווה את זה.
גם הטאקסי במשקל המראה מלא מטרמינל 4 ל 31L זה לא כיף גדול עם ה 400... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx