צ'לסי 2003/4 - לאן?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י KirkH, ‏4/7/03.

  1. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רונאלדיניו הוא כן שם גדול
    הוא כן שם חם
    במיוחד כי מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד רוצות לשים את הידיים שלהן עליו
    לא כי הוא הציג יכולת עוצרת נשימה העונה
    בכל מקרה, אם רונאלדיניו ינחת בסופו של דבר בצ'לסי (ושוב אני לא מאמינה שזה יקרה), זה ייחשב ל"שחקן גדול" שנחת שם.לדעתי.
     
  2. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השאלה היא עד כמה רונלדיניו מוכר חולצות. יש צ'אנס לא רע שהוא יהיה הדנילסון הבא כמו שמישהו אמר פה.
     
  3. ehudas Member

    הצטרף ב:
    ‏20/1/03
    הודעות:
    75
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שהעידן החדש שעומד להיפתח בצ'לסי השנה בראשו של רומן אברמוביץ', צריך לעורר מספר שינויים במועדון הזה ולא רק בסגל השחקנים:

    אני חושב שצ'לסי צריכה להמשיך את המגמה של הצערת הקבוצה, לאחר שהמגמה הזאת הוכיחה את עצמה בשנים האחרונות ולראייה שחקנים כמו קרלטון קול, ג'ודי מוריס, פראנק למפארד(יחסית צעיר) וכו'.
    אני חושב שקבוצה רעננה וצעירה היא היסוד להצלחה של צ'לסי. רעננות זה דבר שלא כל כך היה בצ'לסי בשנים האחרונות, אצלי הם נראים כקבוצה יחסית (לניוקאסל למשל) אדישה, עם הרבה שחקנים שלא מאוד רעבים לתארים.
    אני חושב שזה הזמן להיפרד ממארסל דסאי, ללא ספק בלם גדול, אבל עבר זמנו.
    לה-סו כבר לא אפקטיבי וסובל הרבה מפציעות, זולה המצויין כבר עזב לקליארי ופטי שאיכזב בשנתיים שלו בצ'לסי, צריך לחפש קבוצה חדשה.

    לאחר הצערת הקבוצה אני חושב שצ'לסי צריכה להתחיל עוד מגמה והיא להפחית את מספר הזרים שלה. בשנה האחרונה זה נראה יותר טוב כשכבר יש יותר אנגלים בסגל ועכשיו אתם אומרים שיש גם התעניינות בקונצ'סקי הצעיר מצ'רלטון. אני חושב שכמה שיותר שחקנים ממדינה אחת, שיכולים להתחבר יותר לקהל, ישפרו את האווירה בקבוצה ויתרמו גם לרעננות שלה.

    זהו לדעתי צ'לסי חייבת לצאת לדרך חדשה העונה ואם היא תעשה את זה, בתוספת לשחקן הגנה טוב, קשר דומיננטי באמצע וחלוץ, הכל יכול לקרות.
    אז שיהיה להם בהצלחה...
     
  4. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אהוד חצי צודק, והוא העלה את הנקודה שהכי כואבת לאוהדים של ניוקאסל.... השחקנים בקבוצה לא כל כך רעבים לתארים... האוהדים רוצים לראות שחקנים שמצהירים בכל הזדמנות שהשאיפה שלהם היא קודם כל לזכות בתואר, מה שלא קרה מאז 1969, ורצוי שיהיה אנגלי, מה שלא קרה מאז 1955, ורצוי שיהיה אליפות, מה שלא קרה מאז 1927.... האוהדים רוצים לראות שחקנים כמו קיירון דייר, אלן שירר או גארי ספיד שמצהירים בכל הזדמנות שהם מתים לזכות בניוקאסל בתארים בשביל האוהדים, ולא שחקנים כמו הוגו ויאנה או לורן רובר שבאים "בשביל לעשות את העבודה וללכת הביתה". אני יכול להרחיב את זה אבל פה זה לא המקום...
     
  5. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברור
    אבל ניוקאסל הצליחה (בצורה יחסית) יותר מאשר צ'לסי אפילו שצ'לסי נהנתה מהרבה יותר הטבות. בכלל לצ'לסי יש כלום תארים בקטע הזה, והיא חייבת לשנות את זה אם היא רוצה להחשב "קבוצת פאר" בכל רמח איבריה.
     
  6. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    עבר כבר כמעט שבוע מאז רכש אברמוביץ' את צ'לסי. לדעתי באופן מפתיע מאוד המצב רק הולך ומדרדר...
    אברמוביץ' והמקורבים שלו מפציצים שמות חדשים של סטארים בין לאומיים כל 12 דקות כמועמדים להגיע, ובינתיים אף אחד לא מדבר עם ראניירי.
    כמה שאני לא אוהב את ראניירי, אני פשוט שונא את דרך ההתנהלות של הרוסי העשיר. זו לא צורה לנהל מועדון כדורגל. יש מאמן והוא קובע, לא מתאימות לך הקביעות שלו? תעיף אותו. אבל אם הוא נשאר הוא זה שצריך להיות האיש הקובע בנוגע לרכש בצורה אבסולוטית.
    ראניירי אמר היום שברגע שמישהו יכנס לו לעניינים וינסה להתערב לו ברכש או ניהול משחק הוא שם את המפתחות ועוזב. מילים כדורבנות, אני רק מקווה שיהיה לו האומץ לעשות את זה. אולי הזעזוע ירגיע את הקומוניסט.
     
  7. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכימה עם קירק. מיליון אחוז.
    חוץ מלהפציץ בשמות גדולים שעם אף אחד מהם (חוץ מקלייברט,שיחסית לשמות האחרים הוא,איך אני אומרת?- פינאט, או איך משה שגיא כהן אוחיון אומר?-הארי עונה סבירה קיואל) לא התנהל עדיין מו"מ.
    זה הכל טוב ויפה אבל גם אני יכולה לרכוש את הפ' ג'לג'וליה ולהבטיח לה שאיציק זוהר בא. בינתיים הוא לא עשה כלום וכולו "רוח וצלצולים". http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  8. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    הבעיה שלי היא לא עם הרוח וגם לא ממש עם הצילצולים - לדבר, הא יכול מהיום עד סוף העונה ומצידי גם אחר כך. מה שכן, להיתערב לראניירי ולקבוע מי יגיע ומי לא אסור לו. כי הוא לא מבין שום דבר בכדורגל. וקבוצה זה לא כמו באר נפט. יש מנג'ר והוא קובע. לבד. הכרזות כמו זו שפורסמו אתמול שבהן נאמר שהקומוניסט הכריז שהוא יביא רק שחקנים שהוא אוהב ומעריך מעלות תהיות קשות לגבי האדם והבנת תפקידו במערכת...
     
  9. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו, ואיך זה סותר בדיוק את מה שאמרתי?- אמרתי לא מזמן..נדמה לי שאפילו בנושא הזה בהקשר הזה שאברמוביץ' מתערב יותר מידי בעניינים של צ'לסי ובאיזה שחקנים יגיעו ואיזה לא.אני לא זוכרת מי בדיוק ביטל את דבריי אני רק יודעת שהוא על בטוח חוזר בו כרגע.
    שמע, זה הסריח לי כבר מההתחלה. מהרגע שהוא חתם על החוזה הזה הוא לא הפסיק להכתיב חוקים חדשים. למה שלא יעשה חוקה חדשה וזהו? אולי הוא רוצה גם להתחיל לאמן בעצמו?
     
  10. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לא מזיזים לי השמות שרצים בכל העיתונים - זה בולשיט אחד גדול.
    לא נראה לכם טיפל'ה מוזר שדווקא צ'לסי "מתעניינת" בשחקנים שמנסים להפעיל לחץ על גורם אחר?
    הרי אם יש משהו שהפירסומים בנוגע הצעות של צ'לסי בכיוון של ויירה והנרי עשו זה להכניס ללחץ את ראשי הגאנרס שמיהרו לתת לויירה חוזה משופר, מעניין מי היה יכול להרוויח מפירסום כזו שמועה :roll:

    כנ"ל לגבי רונאלדיניו קיואל ונסטה שחצי עולם רודף אחריהם. מה רע? מפרסמים שצ'לסי והמיליונר הרוסי חסר התחתית בארנק מעוניינים בשחקן הזה והזה, והופ כל מי שמתעניין בין כה וכו בשחקן הופך להיות לחוץ מאוד. מה נראה לכם שסתם "צצו" אתמול שמועות שהעיקוב במו"מ בין לידס וליברפול נובע מכניסה של צ'לסי למירוץ?

    השם היחידי שצ'לסי התעניינה בו הקיץ באופן רישמי - יעני הצעת חוזה וכניסה למו"מ עם הקבוצה של אותו שחקן, הוא פטריק קלייברט. שהשמות ימשיכו לרוץ אין לזה שום בסיס.
    היום הקומוניסט נפגש עם ראניירי והבטיח לו שהמשרה שלו בטוחה ושהוא זה שמנהל את העניינים המקצועיים. עכשיו נשאר לראות את זה קורה בשטח.
     
  11. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    סוף השבוע דווקא החזיר הרבה מאוד שפיות לרשימת השמות שבהם צ'לסי מתעניינת.
    השמות המפוצצים אומנם ממשיכים לצוץ פה ושם (ויירי) אבל בימים האחרונים נראה שמי שחזר לשבת מאחורי ההגה הוא ראניירי.

    ג'רמי סיכם סופית ויחתום כנראה ביום שני בגשר. עלות העיסקה בניגוד להרבה פירסומים היא סך הכל 6.9 מיליון פאונד. סכום סביר, בטח שלא מחיר מופקע. קשר אחורי מצויין שכבר התאקלם העונה לליגה האנגלית ויתרום למרכז השדה של צ'לסי (כמה קשה זה כבר צריך להיות לתרום יותר מפטי?)...

    דמאיין דאף סגר את התנאים מול צ'לסי אבל העיסקה עוד לא נסגרה בין שני המועדונים. הרוברס מנסים לסחוט כל טיפת מזומנים אפשרית, ובמקרה הנ"ל יש מאיפה לסחוט. כרגע מדברים על 18 מיליון פאונד.

    עיסקת גלן ג'ונסון גם היא על סף סגירה. היות וסוטו לא הסכימו אפילו לדון על שיחרורו של ווין ברידג'ס צ'לסי החליטו סופית ללכת על הילד מאפטון פארק. 6 מיליון פאונד יהיה סכום ההעברה שאמורה גם היא להיסגר בשבוע הקרוב.

    בשורה התחתונה צ'לסי יוצאת משלוש העיסקאות האלה קבוצה טובה בשתי דרגות מזו שסגרה את העונה. דאף בשמאל הוא תוספת אדירה שתפתח את המשחק של צ'לסי שבכלל לא עבר דרך האגף הזה בעונה שעברה. ג'רמי יגלה קצת יותר קשר למשחק הכדורגל מאשר פטי ובזה נסתפק. כל מה שנשאר כעת זה להעיף את האסלביינק להחתים במקומו את קלייברט וצ'לסי חוזרת בגדול להיות מועמדת לתואר.

    [-o< ונאמר אמן.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    שינוי קטן,לפי הפירסומים האחרונים,תחליף את קליברט בסיסה.
     
  13. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    נראה לי רציני בערך כמו השמות של ויירה ו-ויירי. עוד שחקן שמת לברוח לקבוצה שלו ומנסה לעורר הד תקשורתי. אני אסתפק בבעיטה בתחת של האסלביינק והבאה של קלייברט.
     
  14. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    18 מליון על דאף?
    6 מליון על ג'ונסון?
    8 מליון על ג'רמי?

    דומה מדי ל
    12 מליון על קין
    7.5 מליון על ג'ונסון
    13 מליון על פאולר...
     
  15. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פולדאש אבל פה בניגוד ללידס יש כיסוי..... אברמוביץ' הזה הוא מליארדר....

    למרות שזה יכול להיות כמו עם גד זאבי שאחרי כישלון הוא פשוט יקום ויילך וישאיר קבוצה בחובות...... מי יודע....... :?