- ארסנל מתחילה עונה חדשה -

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexHBS, ‏11/7/03.

  1. סביולה Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    201
    לייקים שהתקבלו:
    0
    העניין הוא שאם קונים שוער זקן, אז בעוד שנתיים שום נצטרך לקנות שוער חדש.
    עדיף להשקיע עכשיו הרבה בשוער עם הרבה עתיד.
     
  2. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    (התגובה שלי מדיון השמועות)

    ואן-ברונקהוסט הוא שחקן נחמד, לא יותר מזה. בטח לא שחקן שיכול להועיל לארסנל כמו פטריק ויירה או אדו (שחקן מצוין).

    ארסנל לא רק צריכה להביא בלם, אלא להביא גם בלם מחליף. שוער כמובן, ואולי גם את טרזגה. במקרה כזה ויירה יהיה מרוצה ויחתום על חוזה, פירס יהיה מרוצה ויחתום על חוזה וכולם יחיו באושר ועושר (טוב, לא בדיוק עושר) עד עצם היום הזה.
     
  3. Sabonis Member

    הצטרף ב:
    ‏23/2/03
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה לעזאזל אמרת על וונגר?? :evil: הבנאדם גאון כדורגל! ואחד המאמנים הגדולים ביותר בעולם...!!! איזה מאמן אתה רוצה שיאמן את ארסנל? ג'ורג' גרהאם??? גלן הודל???? או'לירי???? ההנהלה צריכה לשמור על וונגר עד כמה שהיא יכולה... וזה אומר עד שהוא יחליט שהוא רוצה אתגר חדש (מותר..) בריאל או בנבחרת צרפת!!!!!!

    אם אתה שונא וונגר איך אתה יכול לאהוב את ארסנל?? הרי ארסנל היא וונגר... כך הוא עיצב אותה... לפי דמותו... עם הנרי, וויירה, פירס, ליונגברג וכל החבר'ה.... אני לא יכול לחשוב איך אוהד ארסנל יכול להגיד דברים כאלה על וונגר.... מילא אוהדי יונייטד אוטיסטים.... אבל אוהד ארסנל????
     
  4. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ככל שהזמן עובר אני מוצאת את עצמי מעריכה יותר ויותר את סבוניס. סבוניס- אני אתה! מילים כדורבנות.

    אם טרזגה היה חותם בארסנל זה בהחלט היה קטלני, אבל הסיכויים שזה יקרה לא טובים בלשון המעטה עכשיו כשארסנל נכנסה למדיניות הקיצוצים ובקושי פותחת את הארנק בשביל שוער שזאת בכלל עמדה הכרחית. בכל מקרה להשתעשע ברעיון מביא אותי למסקנה אחת- אם ארסנל אכן תקנה שווער טוב + טרזגה, היא תדרוס את הליגה בלי בעיה.
     
  5. Arsenal Dude Member

    הצטרף ב:
    ‏2/7/03
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראו אני אוהד ארסנל מ97 ולדעתי ונגר לא עשה כל כך הרבה הוא לקח דבל ובנה הרכב מצוין אבל אחרי 7 שנים הוא לא השיג כלום באירופה הוא רק בנה לארסנל תדמית באנגליה.

    אני לא חושב שטרזגה יבוא אבל סיסה המצוין יכול לבוא הוא חבר טוב של הנרי וחב טוב מאוד מאוד של ויירה ואז ויירה ישאר הוא צריך להביא צעירים חוץ מבלם צריך בלם עם הרבה ניסיון כדי שיצליח בפריימר ליג נגיד משהו כמו קיאון רק עם 6 שנים פחות נגיד בן 30 עד אז יתפתחו שחקנים כמו טורה.
     
  6. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    חוץ מדאבל הוא לא הביא כלום... :shock: מה עוד רצית שהוא יביא?

    אומנם אמרת שאתה אוהד של התותחנים רק מ-97 אבל בטח גם אתה מודע לתדמית הבונקריסטית והמגעילה שהייתה לארסנל בתחילת שנות התשעים, בתור מי שכן יצא לו לראות את ארסנל של גרהאם אני יכול לספר לך שזו לא הייתה חוויה מרנינה...

    ונגר בנה בארסנל קבוצה מעולה, ויותר מכך הוא בנה קבוצה שרצה יחד כבר כמעט 5 שנים ברציפות. שחקן פורש פה ושם ומוחלף, שחקן נקנה לעמדה מסויימת מדי כמה זמן - אבל בעיקרון הבסיס ובעיקר השיטה שונגר הביא לא משתנים, והיציבות הזו, לפחות לדעתי, היא הבסיס להצלחה של ארסנל.
     
  7. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הסיוט שלי הוא שמישהו כמו ג'ורג' גראהם יחזור לקבוצה ויחזיר לנו את "בורינג ארסנל". רק לא זה....

    אם טרזגה ינחת בארסנל זאת תהיה ההתקפה הכי מפחידה בעולם - הנרי, טרזגה, פירס, דניס וליונברג יחד יכולים לפרק כל קבוצה אנגלית, איטלקית וספרדית שיניחו לה. תצרפו שוער ובלם לייצב את ההגנה, וארסנל פשוט בלתי ניתנת לעצירה. ככה ממש הפוטנציאל של הקבוצה הזאת.

    בקשר לקיצוצים - אם ונגר, ויירה, פירס או הנרי יצייצו משהו, היל ווד יעמיד להם מיד משום מקום עוד 50 מליון פאונד. הבחור פשוט קמצן - הרווחים של ארסנל עצומים כל שנה, לאן נעלם כל הכסף?! נכון, חלק לא קטן הלך לאצטדיון, אבל אמור להישאר הרבה יותר!!
     
  8. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    וידוקה, כדי להחזיק את הרכב החלומות שכרגע נתת ארסנל יצטרכו למשכן את המגרש החדש שהם עוד לא גמרו לבנות...
    מה נראה לך שאם לא הייתה בעיה של כסף ברגקאמפ לא היה חתום כבר? טרזגה בארסנל העונה זה חלום שספק גדול אם תזכה להגשים ואם כן אז כנראה שתיצטרך להגיד שלום לאחד החברים בעלי הערך בהתקפה - ולא, דמבו החלוץ המעופף הוא לא בעל ערך, יותר בכיוון של ליונברג / פירס...
     
  9. Arsenal Dude Member

    הצטרף ב:
    ‏2/7/03
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי אז ברגקאמפ חתם על חוזה לשנה (סוף סוף) וואני ממש שמח.

    פירס גם כנראה נשאר על בטוח וינסו להאיר גם את ויירה המאיים.

    ונגר אמר שיש לו הרבה מאוד בלמים ושוערים לקנייה והוא צריך פשוט להחליט.

    ארסנל החליפה את החולצה הצהובה ואני לא מבין למה כי הם בכל זאת לא השתמשו בה השנה.

    צ'לסי הציעה 32 מיליון ליש"ט אבל אני לא חושב שווד יתחיל לדבר לפני שויירה יחליט סופית שהוא לא רוצה חוזה חדש ואז הוא לפחות ידרוש כ40 מיליון.

    אלה החדשות בינתיים אני אמשיך לעדכן.
     
  10. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    נו, אולי די עם הבולשיט הזה? מה נראה לכם שארסנל טמבלים? הם נמצאים בתקופה הכי קשה שלהם מבחינה כלכלית מאז שצמד הקמצנים נכנסו לעניינים - מה נראה לכם, שאם הקומוניסט היה מציע כאלה סכומים על וייירה מישהו בארסנל היה מעיז להגיד לא? במצב השוק של היום? במצב הכלכלי של ארסנל? כשאדגר דווידס עולה 13 מיליון פאונד ושאחרי שאתה מחליף את ויירה בדווידס אתה נשאר עם 20 מיליון פאונד - תרדו כבר מהעץ...

    צ'לסי לא הציעו ולא יציעו לא על הנרי, ולא על ויירה. שהסנובים ישארו בבית שלהם, בהייבורי.
     
  11. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אהלן חבר'ה מה המצב חזרתי לי מהגלות (או ליתר דיוק שבועיים וחצי בשוייץ ואיטליה.....), וגיליתי שפתחתם פה דיון על קבוצתנו האהובה ושיש לנו עוד כמה אוהדים חדשים יחסית בפורום.
    אם כן, ארסנל מצאה שוער. הוא בן 33, יציב מאוד, אינסטינקטים טובים (תשאלו את ריאל מדריד.....), והוא גם גרמני (=וינר) - הוא ינס להמן. הבחור עבר במיליון וחצי פאונד, כשגילאום ורמוז שמשום מה לא קיבל צ'אנס בקבוצה (סוגיה מעניינת בפני עצמה...) עובר לדורטמונד בנוסף.
    העסקה היא די טובה לטעמי. לפחות את עמדת השוער שנתנה לנו כל-כך הרבה בעיות בעונות האחרונות סגרנו סופית. עכשיו נותר לקנות בלם/חלוץ לצד תיירי. יש לנו תקציב העברות נותר של כ-9 מיליון פאונד בערך (לפי הדיבורים על תקציב ההעברות של ארסנל בתחילת הקיץ). אם דמבו ווילטורד ילכו ניתן לצפות להכנסה של בערך כ-8 מיליון פאונד (אבל מי ייקח אותם אם הוא לא פיטר רידסדייל???). משמע נותר עוד כסף להביא שחקן סולידי או שניים שיעלו את הקבוצה מדרגה.....
    אז זהו שלא :evil: :evil: :evil: !!!
    אדון ונגר (שאגב הוא כן המאמן הכי טוב בעולם וארסנל דוד אני פשוט לא מבין איך אתה יכול להגיד כאלה דברים על הבנאדם שהקים יריבה ראויה לשטנים ממנצ'סטר אחרי שנים שהם התעללו בפרמיירשיפ ללא עוררין, מה עוד שארסנל משחקת איתו את הכדורגל הכי מרהיב שנראה מזה שנים) מודיע היום שהחתמת להמן היא כנראה החתמתו האחרונה לקיץ הזה. הוא מעדיף להתמקד בהארכת חוזהו של ויירה (כמובן צעיד נבון ביותר), אבל איפה פה הסתירה??? הרי ויירה יעדיף להאריך את חוזהו בקבוצה שתראה שיש לה אמביציות לשנים הקרובות, קבוצה שתוכל להתחרות עם האריות של אירופה למרות שהיא נחותה מהם פיננסית בצורה ברורה. אז אני לא אומר לבזבז כל אגורה מתקציב ההעברות על רכש (כי אז לא ייותר כסף להאריך לפאדי את חוזהו), אבל תביאו לו איזה בלם סביר שישחק לצד קמבל ויעזור לנו להתחרות ביונייטד וצ'לסי. ניתן למצוא בלמים טובים גם במחיר של בערך 5 מיליון פאונד. ונגר חייב למצוא איזה מישהו בצרפת/גרמניה שיעזור לחזק את ההגנה, גם אם זה אומר שחיזוק להתקפה ייאלץ להידחות לעונות הבאות. כפי שכבר אמרו לפני ההתקפה היא החוליה החזקה של ארסנל, וישנם עוד צעירים רבים של ארסנל שמחכים לפרוץ קדימה ולהראות שיש להם כשרון עצום (פנאנט ואלאדייר הוזכרו ובצדק, אבל בואו לא נשכח מהחלוץ המקומי המבטיח דייויד בנטלי, שסקאוטים רבים מדברים עליו כיורש של ברגקאמפ), ורענון השורות הוא לא בהכרח רעיון רע העונה.
    לדעתי אם ארסנל יביאו בלם סביר הם יישארו הקבוצה הכי חזקה בלונדון ובאנגליה כי יש להם תלכיד מצוין שמשחק יחד כמה שנים בתיאום מושלם (וזה לצ'לסי לא יהיה אני מבטיח לכם, לא משנה כמה כסף הם ישפכו העונה).
     
  12. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חייבת להסכים עם ויירה בצורה טוטאלית עם דגש חזק על מה שהוא אמר על ונגר. אני לא חושבת שזה אנושי לא להעריך את ונגר בתור מאמן,הוא הרי ה-קבוצה הזאת. לאהוד את ארסנל זה חלק בלתי נפרד מלאהוד את ונגר ואת שיטת המשחק שלו.
     
  13. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לי לא ברור למה אחרי שאתם אומרים עד כמה אתם מעריכים ואוהבים את ונגר, אתם לא מאמינים לו כשהוא אומר שהסגל הנוכחי הוא זה שיפתח את העונה.

    לא בלם, לא מחליף בהגנה, לא חלוץ וגם לא קשר אחורי. נאדה. ונגר אמר שאחרי שלהמן חתם התותחנים סגרו את הסגל. תתחילו להתרגל. זה מה יש.
     
  14. Arsenal Dude Member

    הצטרף ב:
    ‏2/7/03
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי חברה אני חוזר על מה שאמרתי אני לא רוצה מוות לונגר אבל פשוט נמאס כל כך הרבה שנים בצ'מפיונס ואין חצי גמר אחד, אבל מה שרציתי להגיד זה שתמיד דופקים אותנו עם הקבוצות הכי קשות נגיד הנה דוגמה שנתיים ברציפות הבית השני של הצ'מפיונס הכי קשה אנחנו שם ותמיד יש ציפיות וצימיות מביאות לחץ.

    נגיד השנה בגביע לקחנו בסדר אבל קיבלנו את מנצ'סטר ועוד בחוץ ואת צ'לסי ותמיד קשה לנו נגיד השנה אנחנו פותחים מול אברטון משחק קשה ויש לנו מתי שהו ניוקאסל ליברפול וצ'לסי ברציפות משהו כזה ועוד הפעם אנחנו מתחילים את העונה מול מנצ'סטר באולד חרא, משחק חוץ קשה, למה תמיד עושים לנו קשה מנצ'סטר תמיד קל נגיד השנה הבית הראשון בצ'מפיונס בכלל מגבי חיפה לברקוזן אם היא עוד קיימת וקבוצה שהפסידה למכבי 3-0 (אולימפיקוס) שהם לא יודעים מה זה כדור אחרי זה בבית השני קיבלו את דפור בסדר קשה, יובה באה למנצ'סטר עם 8 מחליפים ובאזל אוקיי נגיד שבאזל זה כבר 6 נקודות אוטומטיות למנצ'סאר וכמע לכל קבוצה גדולה אוקיי אבל יש את ליברפול שהם לוזרים.

    אז תמיד קשה לנו אני מקווה שהפעם אתם מסכימים איתי.

    א ד"א ניצחנו את בשיקטאש במשחק אימון עם שער של ברגקאמפ בדקש ה48 , ונגר אמר שהוא רואה עתיד מצוין ללמן וגם אני שמח כי זה משחק 2 ברציפות שברגקאמפ כובש לפחות שיגמור קריירה עם עונה של 10 גולים נגיד כמו בדבאל האחרון שהוא גמר עם 16.

    לא יהיה לנו עוד חיזוק חבל אבל נסתדר אתם בטח חושבים כך כי אתם סומכים על ונגר לגמרי.

    אז הפעם הבאה ביי
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    לא נמאס לכם להתלונן על כל דבר?
    אולי תתלוננו שהשמיים כחולים?
    אתה צודק,בית שמכיל את ולנסיה בעונה חלשה,רומא בעונה נוראית,ואיאקס המשתקמת,הרבה יותר קשה מבית שמכיל את דפור בשיא הכושר,יובה בשיא הכושר,והפתעת המפעל באזל.
    ואתה בכלל צודק,תסתכל איזה הגרלה נוחה קיבלנו ברבע הגמר,את אלופת אירופה ריאל מדריד.
    ובליגה,פעם אחרונה שבדקתי,ארסנל והיוניטד בסופו של דבר משחקים נגד אותם קבוצות,חוץ מזה לנו היה ב4 מחזורים את ניוקסאל,ליברפול,ארסנל ובלקבורן(הכבשה השחורה),זה קל?
    בקשר לדענ שלך על ונגר, בסופו של דבר אני מבין אותך הרבה יותר משאר האוהדים של ארסנל בנוגע לונגר.
    בעוד הם עדיין מדברים על הדאבל לפני שנתיים אתה רוצה לדעת איך לידס הגיעו לחצי גמר ליגת האלופות והקבוצה שלך לא.
    אתה רוצה לדעת האם כל הכסף שהושקע בקבוצה לא מספיק להישג רציני בליגת האלופות,וכמובן פוחד מהעובדה הפשוטה,אי הצלחה של ארסנל השנה בליגת האלופות שולח חלק מהמובילים(ויירה,פירס,הנרי וליונברג)למקום אחר.