דיון השידורים הגרמני

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏31/12/05.

  1. Waters Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    1,961
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חצי נחמה.

    בקשר ל5+ לייב. איזו חוצפה יש לחברה הזאת?
    כולה יש לה 2 ליגות, 4 שידורים בשישי שבת במקרה הטוב (גג 5) וככה היא פורסת את זה על 3 ערוצים ביניהם אחד עולה כסף? איזו חוצפה?! זה ממש גועל נפש.
     
  2. odedsaidon Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/06
    הודעות:
    153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בינהם אחד עולה כסף?
    שכחת כבר שספורט 5+ גם עולה כסף?
     
  3. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    מסכים פה עם הדיעות, מקווה שערוץ הספורט למדו את הלקח ומעתה יתייחסו לבונדסליגה יותר ברצינות.
    מה שהערוץ חייב להבין שקהילת הבונדסליגה בישראל נמצאת בתהליך בניה, ברגע שהשידורים של המשחק המרכזי יעברו ל 5+ לייב ואילו המשחק המשני ישודר ב 5+ הרגיל הרי שזה מהלך שיווקי מוטעה, שכן כתוצאה מכך הערוץ יאבד לא רק לקוחות פוטנצייאלים אלא גם יגרום לבלימת ההתעניינות בליגה, למשיכת יתר של הצופים לכיוון הלווין.

    עוד כמה שנים שהקהילה כבר עומדת ואיתנה אז זה יהיה מהלך נכון להעביר את השידורים לתשלום, בדיוק כמו שהיום ה"אנגלים" ישלמו בשביל לראות את הקבוצה שלהם. ה"גרמנים" כרגע נמצאים במיעוט יחסי, אחרים רק בשלב התחלתי של גילוי עניין.

    אבי, אני פונה אליך באופן אישי, תבהיר ללוקחי ההחלטות את הכעס שלנו מהמהלך הצפוי, אני לא חושב שהעברת השידור המרכזי ל5 לייב תועיל לערוץ.
     
  4. Waters Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    1,961
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx
    תמיד מחשיבים אותו בתוך חבילות שהוט ויס נותנות אבל על החדש צריך לשלם 20 שקל על שני ערוצים שנותנים לך שידור ישיר אחד לכל חמישה ימים ומלא שידורים חוזרים מפעם (הרוב ישראלי).


    ודרך אגב,
    בממיר של הוט כתוב שהיום ב21:25 בספורט חמש (לא פלוס!) משודר המשחק בין שאלקה לשטוטגרט.

    שימו לב...
     
  5. ענבל רואד Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/06
    הודעות:
    141
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז מה, לירן, אם היית מנכל ערוץ הספורט, איזה חומרים כן היית משדר בחמש פלוס לייב כדי שהערוץ יצבור תאוצה וכסף? מה אתה היית עושה כדי להביא עוד הכנסה? אתם חושבים שמדובר בחמדנות, ולא מבינים שמדובר בהישרדות. כבר הסברתי פעם, אז אחזור: ערוץ הספורט מתמוטט כלכלית. נכון, זו לא בעיה שלכם אלא שלו. והוא חייב למצוא הכנסות נוספות - אחרת ייסגר או ייבלע על ידי צ'רלטון העשירה (בגלל הממון הרב של אלי עזור ופיני זהבי, היכולים להרשות לעצמם להפסיד במטרה לחסל את ערוץ הספורט)
    אז מה עושים כשהקופה ריקה? מה נביא לחמש לייב כדי שאנשים יירכשו אותו - דוק, כדוריד, בדמינטון? כן, אני יודע - יש מספיק שידורי ספורט כאן, ומה שלא תביא יהיה קשה לגרום לאנשים לשלם עוד ולהתחבר. אבל ערוץ הספורט החליט שזה חבל הצלה אחרון שלו. הוא לא יעביר תכנים שכבר היו, אבל ינסה למשוף אנשים עם אקסטרות: אקסטרה גרמני, אקסטרה איטלקי, אקסטרה ספרדי, אקסטרה גביע הליגה באנגליה, אקסטרה גביע הטוטו, אקסטרה נבא, אקסטרה אלופות, אקסטרה מוקדמות אלופות. האם האקסטרה הזה יספיק להביא את הקונים? לא בטוח. יש מספיק גם בלעדיו, והשידורים שהיו כבר לא ייפגעו. אבל הערוץ מנסה, כי הוא נלחם על חייו. ואתם, במקום לחשוב שגוזלים מכם עוד 20 שקלים לחודש, צריכים לזכור שבסך הכל מדובר באקסטרה. בקבייאר, בשמפניה. את הלחם והיין והמים והארוחה המשביעה הרגילה כולם ימשיכו לקבל. מי שרוצה תוספות אחרי האוכל הדשן, ויכול לממן לעצמו פינוקים שכאלה - שיקנה. מי שלא - יש לו מזון איכותי מובטח ממילא
    ואגב, אני ניבאתי שלייב וגולד לא יצליחו בגלל שאין בהם מספיק אטרקציות במפת השידורים הכל כך שמנה בארצנו הקטנטונת. אבל אני מקווה שאני טועה. אני מחזיק אצבעות לכך שאני טועה, כי הדבר הוא בנפשנו. אם הערוצים החדשים ייכשלו וייסגרו - ערוץ הספורט יקרוס איתם או יימכר לצ'רלטון. אז אולי עכשיו קיבלתם זווית קצת אחרת, חומר חדש למחשבה. אתה מוזמן לעלות את זה לדיון בכל פורום
    שלכם בהבנה, בסולידריות, אבל גם בעיניים פקוחות, מציאותיות ודואגות
    אבי
     
  6. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבי אני לא רואה את זה ככה...
    הבטיחו לנו שלא ניפגע,אם זה באמת היה אקסטרא הייתי שוקל להזמין את זה[אמנם לא בחיוב
    אבל הייתי שוקל],אבל הבטיחו שלא ניפגע ושיקרו.
    הרי אקסטרא זה להביא משהו שלא היה עד עכשיו ולשים את זה,אבל אתה רוצה להגיד לי
    שעד היום לא היה בית"ר -הפועל בגביע הטוטו?היה בדיוק את אותו המשחק שנה שעברה
    וראינו אותו בלי לשלם אקסטרא,למה עכשיו נפגענו?ושחר פאר?
    אקסטרא זה באמת להביא הרבה משחקים של סבילה,ולנסיה,שטוטגארט,בורדו,ראן
    לעשות תוכנית סיכום של הליגה הצרפתית עם פרשנים -כנ"ל גרמנית ואז לשים אותם בשידור
    חוזר בערוץ רגיל אבל בשידור ישיר לשים בלייב,אקסטרא זה אקסטרא-לא לקחת מה שהיה
    ולהעביר לערוץ בתשלום כי זה מה שעשו לא מעט עד עכשיו.
     
  7. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבי, אני בטוח שרוב האנשים פה מבינים את המהלך שנעשה עם הוספת הערוצים החדשים, אני לפחות מבין. אין לי בעייה שתוסיפו כמה חומרים שרק תרצו בערוצים החדשים, כל עוד אני עדיין מקבל את מה שהיה לי עד היום בערוץ 5 ו 5+. כל עוד מדובר בערוצי בונוס, הכל בסדר. אבל כשמעבירים תכנים ששודרו עד היום בערוצים הרגילים, כמו הקופה אמריקה והמשחק של אלופת ישראל במוקדמות הצ'מפיונס - פה מתחילה הבעייה. אנשי הערוץ בו אתה עובד מסתמכים על סעיפים קטנטנים בחוק שמאפשרים להם לעשות תרגילים כאלה שנותנים להם להנות מהספק(מה לעשות שאין פה רגולטור עם סמכות והכנסת מצחיקה). מדובר כאן בזליגה - חוקית, אבל קטנונית ומגעילה.

    בכל אופן, אני הולך עם ערוץ הספורט לאורך שנים כי הערוץ הזה הוא היחידי שלא מתפשר על איכות בשידורי ושדרי הספורט שלו. הרבה אנשים כמוני גדלו על ערוץ הספורט וכל המהלכים האחרונים גרמו לרבים להפנות לערוץ את הגב. כדי לשמור על ה"גרעין הקשה", מה שנקרא, אפשר לצפות שהערוץ יעריך אותנו, הצופים, באותה מידה בה אנו מעריכים אותו ולא יעשה עלינו תרגילי שיווק נחותים(כמו שהיו בחודש שעבר במהלך "חדשות הספורט": לא סיפרו לנו באיזה ערוץ בדיוק משודר כל משחק - הסתפקו במילה "אצלנו").

    אני מקווה שתצליחו לשמור על הליגה הגרמנית אצלכם, כי בתור אחד שלא מזמין את השידורים בתשלום, זו הייתה מנת הכדורגל שלי בכל שבת. בהצלחה בהמשך!
     
  8. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מעתיק את התגובה שלי מהפורום האנגלי:

    מילים חמות ויפות של מלר, אבל אני לא קונה את זה.
    ערוץ הספורט מתמוטט?בעיה שלו, שימצא דרך לחזור לתלם מבלי בדרך אטרקטיבית לצרכן, ולא לעשוק אותו.
    ערוץ הספורט מתמוטט כלכלית?אשמתם הבלעדית.
    וכן, יש זליגת תכנים ברורה.אם הכל היה אקסטרא, אף אחד לא היה פותח את הפה ומתחיל לבקר את ההתנהלות של ערוץ הספורט.אבל המציאות היא אחרת, יש זליגת תכנים, כפי שעשו בזמנו עם ספורט5+ וספורט 5, עכשיו עושים עם שני הערוצים החדשים.
    מה שכן, אני תמיד שמח לראות ביקורת נוקבת של אחד הבכירים בערוץ.
     
  9. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בעיני רבים, אפילו רבים מאוד, הבעיה האמיתית של ערוץ הספורט והצ'רלטונים למיניהם היא התדמית, ולא הכלכלית. ואני אפרט בעזרת משל ונמשל:

    בית קולנוע אחד החליט לפתוח אולם ראשון מסוגו בעיר. חיש מהר התחילו אנשים לקנות כרטיסים ולהיכנס לקלונוע בכדי לראות את העולם החדש שמוצג שם.
    עוברת שנה שנתיים, ורואה בעל הבית כי טוב לו, והוא בונה קומה שניה, מפוארת יותר, ומציע בה את הסרטים הכי עכשיויים ומפתה את הצופים לקנות כרטיסים לקומה השניה.
    אותם צופים, שכבר קנו כרטיס אחד ראו שבקומה הראשונה אין סרטים נחשבים, ולכן בכדי לשמור על התענוג הם הסכימו לשלם עוד כרטיס בשביל כניסה לקומה השניה.
    והנה עוברת לה עוד שנה, ויראה בעל הבית כי מצוין לו, הוא ייזום עוד קומה שלישית לסרטים באיכות גבוהה יותר ממה שהתרגלו אליו.
    גם עכשיו, רוצים הצופים לשמור על רמת הסיפוק שהיתה להם בקומה השניה, אבל היות והקומה השניה הפכה כבר לקומת הצגה שניה, הם יעשו חשבון פשוט והופ יקנו עוד כרטיס שלישי לאחר שקנו כבר שניים מקודם.
    והסיפור מתגלגל הלאה לקומה הרביעית, ופתאום אחרי שהצופה הפוטנציאלי שילם כבר על 4 כרטיסים הוא מגלה שבכלל פתחו עוד בית קולנוע בעיר, והסרטים שהוא רצה לראות מוצגים שם. אז הוא נאלץ לבלוע את הצפרדע, יורד מהר במדרגות וקונה כרטיס חמישי ואולי ששי בכדי לראות את אותו הסרט שרצה מלכתחילה.
    עד כאן המשל והנמשל ברורים, אני מקוה.

    אז מה אמור הצופה הזה לחשוב? ואיזה פתרונות יש לפניו?
    ובכן, תתפלאו, כמו שיש לנו אפשרות ל- DVD, או אולי להורדת סרטים באינטרנט, יש לנו גם אלטרנטיבה שנקראת ערוצים לווין זרים שניתן להתחבר אליהם באופן פרטי.
    אם האלטרנטיבה הזו תקסם לרבים אחרים, אז אולי בעלי הבית ינשכו שפתיים כשיראו שהאולמות שלהם ריקים.

    אבל, מה שעוצר אנשים לעבור ללוין פרטי הוא אך ורק השפה העברית שאינה משודרת שם. (אולי נסדר לאבי תפקיד בערוצי הספורט היווניים המצוינים ואז ישדרו לנו גם בעברית, והנה יש לנו אלטרנטיבה מושלמת!)

    ********
    אני לא אומר שהתדמית הרעה הינה באשמתם הבלעדית של הערוצים האלה שסובלים כלכלית, אם כי אולי גם אשמת המערכת החוקית והביצועית במדינתנו שאינה קובעת מנגון לריסון ההתפתחויות הרעות האלה.
     
  10. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הדוגמא טובה אבל כמובן לא לשכוח את הצופים הטמבלים שקונים כרטיס כל הזמן.
     
  11. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אחלה... ממש יופי. אז ערוץ הספורט מתמוטט וזו אשמתו הבלעדית (קביעה מטופשת מיסודה, אבל מילא) - איך זה בדיוק עוזר לך? ונניח שהם מתפרקים, אפשר לחשוב שיום אחרי זה יקום כאן הפילנטרופ שייתן להמונים ספורט בחינם.

    תכניסו לעצמכם לראש שמדובר בעסקים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/8/07
  12. odedsaidon Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/06
    הודעות:
    153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוב, כמו שרבים בטח כבר אמרו את זה לפני.
    אם באמת היה מדובר רק באקסטרה אז סבבה, מצויין אפילו. מי שרוצה את האקסטרה ומוכן לשלם עליו שיבושם לו ומי שלא אז יאלץ להסתפק בשידורים שהיו לו עד היום. נשמע טוב, כולם יוצאים מרוצים
    אבל..... הבעיה מתחילה שהצופה שלא מוכן לשלם עוד, לא מקבל את מה שהוא היה רגיל אליו, וזאת הבעיה פה.
    גם שעלה 5+ אמרו שזה רק אקסטרה, והנה מה יש היום בספורט 5, ליגת איסתא בטניס שולחן עד גיל 14, וכדורת עד גיל 16(ואני לא ממציא, זה באמת שידורים שיש שם).
    אז במידה וערוץ הספורט יעמדו במילה שלהם, ובאמת זה יהיה רק(רק!!!) אקסטרה, אז אני אפילו בעד הערוצים החדשים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/8/07
  13. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אבי, לא משהו אישי נגדך, נהפוך הוא אתה אולי האישיות היחידה בערוץ הזה שאני מכבד, אבל כאחד שבא מהתחום אני אומר לך הצעד הוא צעד שיווקי חלש מאד. סיכויי ההצלחה ממהלך שכזה יפגעו בסופו של דבר רק בכם. אני לא יחזור כאן על דיברהם של אחרים, אבל לפני שמתחילים לגזור קופונים צריך קודם כל לפתוח את הארנק ולהביא את העסק למצב שהוא יניב פירות. הצעד הזה עם 5 לייב זה קפיצה של שתי שלבים בעת ובעונה אחת. זאת רק הדיעה שלי, אבל זה כל הסימנים של פניקה, ובמצב כזה עושים הכי הרבה טעויות, ולצערי אתם לא נזהרים בצעדים שלכם.

    בכל אופן אני מאחל לערוץ הספורט רק הצלחה, מקווה שנראה את הערוץ משגשג ואת צ'רלטון לאט לאט יורדת מהנכסים שלה, לפחות כרגע אבל הערוץ פועל לא נכון.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/8/07
  14. קטש אלוהים Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/07
    הודעות:
    23
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תיבחרו מה אתם רוצים?
    שידור מעיק אם שרון נסים בספורט2?
    או שידור סוחף ומרהיב אם אבי מלר?
    אבי מלר שידר הערב בצורה ממש טובה ולא כמו ספורט2
    הליגה הגרמנית לטעמי צריכה לטפוס בערוץ הספורט כמו הספרדית
    ואבי מה קורה אים הישראליות באירופה?
    האם אתם לא תשדרו אותם בגלל שזה לא בתשלום? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx
    ועוד שאלה מה הזכיות שידור שלכם פעם אחת תעשה לנו חובבי הכדורגל קצת סדר אם אתה יכול ?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/8/07
  15. ענבל רואד Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/06
    הודעות:
    141
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה קטש
    לבקשתך, הנה מפת זכויות השידור (גזור ושמור)

    צ'רלטון: פרמיירליג, גביע אנגלי, צ'מפיונשיפ (ליגת משנה באנגליה), נבחרת אנגליה במשחקי בית שלה, ליגת העל בישראל, בונדסליגה, משחקי בית בלבד של 3 קבוצות איטלקיות בלבד - לאציו, טורינו, קליארי

    ערוץ הספורט: ליגה ספרדית, בונדסליגה (כרגע הזכויות גם אצל 5 וגם צ'רלטון, בחודש הקרוב בית המשפט יכריע אצל מי הן נשארות בלעדית), ליגה איטלקית מלאה (פרט למשחקי הבית של לאציו, טורינו וקליארי), גביע הליגה האנגלי, ליגה צרפתית, הולנדית, ליגה לאומית בישראל, ליגת העל בכדורסל בישראל, נבא

    וללירן,
    הבהרתי שאני מסכים שהמהלך השיווקי של הקמת לייב וגולד היה במקרה הטוב הימור מסוכן, במקרה הרע שגיאה היסטורית. השאלה היא מה עושים אחרת כדי להציל ערוץ העומד בפני פשיטת רגל. הרי הוספת תכנים לערוצים הקיימים רק תדרדר אותו עוד יותר (הוצאת ממון על זכויות ושידורים שלא מייצרים שום הכנסה נוספת - רק עוד חור בכיס).
    ולמי שאומר תעלו את המחיר של חמש פלוס כדי ליצור הכנסה, הנה הבעיה: אין אפשרות כזאת. בחוזה הדרקוני (איזו שגיאה פיננסית טירונית!) שנחתם ב-2001 בין ערוץ הספורט לחברות הכבלים יס והוט, נקבע שמכל 24 שקלים שמשלם הצרכן (אתם) על 5+, יקבלו יס והוט 20, וערוץ הספורט 4! החוזה הזה סגור כמו בטון יצוק עד 2014!!! יס והוט לא מוכנות לפתוח אותו. וכך, למרות מספר שיא של מנויים - 630,000 - בחמש פלוס, ההכנסה ממנו זעומה, ומחירי הזכויות והשידורים רק עולים.
    עכשיו שימו את עצמכם במקום פרנסי הערוץ, תעשו חושבים, ונראה אתכם באים עם פתרון מציאותי למצוקה אמיתית

    שלכם תמיד
    אבי