- מנצ'סטר יוניטד לקראת העונה הבאה -

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Sir Alex Ferguson, ‏8/7/03.

  1. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אני מבין שנכנסת כבר לתהליך המוכר של ההדחקה. "כל הניצחונות הגדולים שנה שעברה היו בלי בקהאם"????????????????????????????????? את הדיעות האישיות אפשר לשנות, את ההיסטוריה קצת יותר קשה.
    ולמרות שאני מסכים שבקהאם לא היה השחקן הטוב ביותר ביונייטד (ולא, גיגס ממש לא היה טוב יותר ממנו) זה לא מוריד מ"עוצמת" ההיחלשות, כי לבקהאם הייתה חשיבות גדולה בהרבה ממה שאפשר למדוד על פי סטטיסטיקה.

    ופתאום עכשיו, אחרי שיונייטד פיספסה את רונאלדיניו להתחיל ולתת תירוצים, זה לא רציני.
    אני הראשון שאמרתי שרונאלדיניו לא שווה את הכסף ואפילו לא את חצי מהסכום שבו הוא נקנה בסוף. מצד שני, זה לא מוריד שום דבר מהפיספוס. פרגוסון הבטיח כוכב, ככה הוא הגדיר את זה, לא אני. חואקין (שכבר מכחיש בעצמו מעבר לאנגליה בדיוק כמו הקבוצה שלו) הוא לא כוכב, בטח לא בסדר הגודל של בקס או רונאלדיניו. וזו בדיוק הנקודה. סר לוזר מבטיח א' ומביא ב'. אומר ככה ועושה ההפך. ואת זה אני לא מבין למה אוהדי יונייטד ממשיכים לאכול.
     
  2. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה, אם לא הייתי כזה עצלן הייתי מחפש בפורום כמה דברים שאמרת על רונאלדיניו כשהוא עוד היה מועמד למנצ'סטר. באותה תקופה נשמעת אחרת לגמרי.

    קלברסון מסתמן כמחליף לבקהאם, ודעתי האישית היא שהוא לא מספיק "סטאר" בשביל להיכנס לנעליו של בקס. פרגי יצא פה מופסד.

    אגב, משה, כל המחירים שאתה מדבר עליהם נראים מומצאים. 8 מיליון + פורלן על שחקן כמו חואקין? קיפ און דרימינג.
     
  3. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1) עזבו את בקהאם, עזבו את רונאלדיניו, אם פרגוסון יצליח באמת לשכנע את בטיס לקחת את פורלאן וסכום צנוע של 8 מליון פאונד עבור חואקין, זאת עסקת השנה. בעצם עסקת המילניום. מצד שני, אני משוכנע שפרגוסון ימשיך לשחק עם הסופרסטאר גארי נוויל כמגן ימני. אז אין מה לדאוג.
    2) אתה מעריך את גיגס יותר מבקהאם מבחינת היכולת? מילא, ואן-ניסטלרוי או סקולס, אבל גיגס?! הוא עבר פשוט שנה אומללה, בקהאם רק עם המצבים הנייחים תרם יותר ממנו ומורון יחד.
    3)
    זה כל כך אומלל... להעריץ את הבנאדם החולני הזה...

    זה באמת מוזר. אתה אמור לרצות את טובתה של הקבוצה שלך, ולא את הדיעה של פרגי. הניסיונות המוזרים שלו לשלוף שחקנים אלמוניים ולהפוך אותו לסופרסטארים, כמו שונגר עשה לא מעט פעמים (אופס, שליחה, כמובן, פרגי גילה מזמן את כל השחקנים האלו וגם את פיליפ מקסס, ובכלל את כל השחקנים שארסנל תחשוב עליהם, נכון משה?), פשוט פאתטים. אתה לא מרגיש קצת מובך כשדייגו פורלאן פותח אצלך בהרכב במקום סולשיאר? אתה לא חושב שהגיע הזמן למצוא מחליף לגארי נוויל העגלה? אתה לא חושב שצריך להחליף שוער (ולא, פביאן בארטז הוא לא שוער המאה)? שלא היה צריך למכור את הכוכב הראשי של הקבוצה (אתה תתפלא כמה אנשים חושבים ישר על בקהאם כשהם שומעים "מנצ'סטר") ולפספס את המחליף שלו לקבוצה באובר-דראפט, ואחר כך להתחיל לקשקש ולהאמין שבאמת יש סיכוי שאיימאר וראול יגיעו לקבוצה (ואם אתה חושב ככה, אתה טיפש)?

    ברור שלא. הרי פרגי לקח טריפל ועוד מספר אליפויות. איך אפשר בכלל לחשוב להעביר על הבנאדם הדגול הזה ביקורת?!
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    איך אתם מקצינים.
    פרגי הוא גאון כדורגל,אני מבין שהקינאה והתיסכול במשך שנים לראות כל שנה את היוניטד שולטת באנגליה,והשיא היה בטריפל אוכלים אותכם,אבל תתגברו על זה כבר.
    אני מבין אותכם,זה מתסכל,אבל ממש לא צריך להוריד מערכו של פרגי,המנג'ר הטוב בעולם,או מהיוניטד שעם/בלי בקהאם תקח את האליפות באנגליה בגלל זה.
    כשתדברו דוגרי,בגובה העינים אז יתפתח דיון ברמה,ולא דיון שבו אתם קוראים לפרגי "פאגי" או "סר לוזר".
     
  5. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אולי דווקא כשתתחיל להיתעלם משטויות כמו הכינויים של פרגוסון ותתחיל להתעסק בשאלות האמיתיות - אולי אז יפתח דיון ברמה???

    להגיד שכולם מקנאים וכולם מתוסכלים זה נורא נחמד, אבל זה די רחוק מהמציאות ומעבר לכך שהתשובה הזו היא התשובה הקבועה שלך כשאתה מנסה להתחמק היא די חסרת משמעות.
     
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    ממה מתחמק?
    בקהאם עזב,אבידה גדולה נכון,אבל לא סוף העולם,צאו מהחלום.
    הנה,רציתם תגובה,קיבלתם,השנה היוניטד שוב תקח אליפות,תצטטו אותי,יותר מזה,היוניטד תצליח השנה בליגת האלופות יותר משנה שעברה,הנה עוד ציטוט בשבילכם,זה מה שאני חושב על היוניטד של שנה הבאה.
     
  7. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אהלן וסהלן. סוף סוף תגובה רצינית http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx

    אני בטוח שההודעה הזו שלך תהיה אחת המצוטטות ביותר בהיסטוריה של הפורום.

    תגיד, גם את התירוצים אתה ממציא מראש או רק את התחזיות??? בקיצור, כמו בעונה שעברה, או שאתה תיצחק על כל הפורום, או שסוף סוף תאכל קצת חצץ ותיצטרך להיתמודד עם האשליות שלך...
     
  8. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל שנה? ארסנל בששת השנים האחרונות ראתה שלושה גביעי צדקה, שתי אליפויות ושלושה גביעים, כולל גמר גביע שהפסידה לליברפול. ארסנל בששת השנים האחרונות לא סיימה מתחת למקום השני. מנצ'סטר יונייטד לקחה ארבע אליפויות וגביע אנגלי אחד. הסטטיסטיקה של ארסנל לא נופלת מזאת של מנצ'סטר יונייטד. יותר נכון להגיד שמנצ'סטר וארסנל שולטות באנגליה.

    בהודעה הקודמת שלי לא היה "פאגי" או "סר לוזר" אחד. וגם אם כן, זאת הזכות שלי לקרוא לו ככה, אני שונא אותו. אני בכלל מעוניין לדעת מדוע לא הגבת בכלל על מה שאמרתי והסתפקת בתשובה טיפוסית של אוהד מנצ'סטר יונייטד - "אתם מקנאים".
     
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פשוט פאתטי. לא יכולת להסביר מדוע אתה חושב שזה יקרה? מנצ'סטר נחלשה משמעותית בעקבות העזיבה של בקהאם, אז מה גורם לך לחשוב שהיא תצליח לזכות באליפות שוב, כשארסנל, צ'לסי וליברפול מתחזקות, בעוד מנצ'סטר נחלשת?

    ולמה שהיא תצליח בצ'מפיונז יותר מבשנה שעברה, אם היא נחלשת? אתה לא יכול להסביר קצת, כדי שאולי נקבל מושג על הטירוף שלך?
     
  10. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לא יודע מה איתכם, אני הייתי מעדיף 4 אליפויות וגביע. עם כל הכבוד למגן הצדקה.

    ארסנל אומנם התחזקה מאוד בשנים האחרונות אבל עדיף לשייך לה מעמד של שווה למאן יו מבחינת היכולת על המגרש ולא על בסיס תארים - יונייטד עדיין לוקחת בקלילות כל יריבה אם בוחנים את זה על פי ארון התארים של הקבוצה בלבד.
     
  11. geva Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/03
    הודעות:
    76
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה, די. אני כותב בפורום הזה מעט מאוד זמן, אבל לא לקח לי הרבה זמן להבין שאתה, כנראה, חי בבועה. תפוצץ אותה כבר!! תבין, אם אתה מריח חרא וזה נראה כמו חרא, זה כנראה חרא, ולא יעזור אם יגידו לך שזה שוקולד!!
    בוא נחשוב בצורה הגיונית ביחד, טוב? הנה כמה עובדות שיראו לך למה אתה משדר על גל לא מוכר:
    1 .בקהאם הלך 2. אין מחליפים פנויים בשוק ברמה שלו 3. את האחד שהיה הם הפסידו לבארסה
    4. את שאר הבינוניים יוניייטד הפסידה מתחת לאף 5. הרכש צולע ולא כ"כ משכנע 6. שאר הקבוצות באנגליה, ובעיקר באירופה מתחזקות(רונאלדיניו, קיבו, בקהאם וזה על קצה קצה המזלג).
    עכשיו, אתה עדיין חושב שהם יקחו את האליפות בשליטה פנומנאלית? שתהיה להם יותר הצלחה באירופה מאשר בשנה שעברה? אם כן, אני רק יכול להצטער שאתה משקר לעצמך ככה
     
  12. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא ממש רואה הבדל ברור בין שני דאבלים, גביע ועוד שלושה גביעי צדקה לארבע אליפויות וגביע אחד. נכון, ארון הגביעים של מנצ'סטר קצת יותר מרשים, אבל ממש לא לוקח "בקלילות" את זה של ארסנל בשנים האחרונות כמו שציינת. זה כמעט שווה לדעתי.

    והפואנטה היא לא בדיוק ההשוואה, אלא יותר להוכיח לו שמנצ'סטר ממש לא שלטה באנגליה כל שנה נונסטופ.
     
  13. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני שונאת שמתעלמים מעובדות. והעובדות,מה לעשות,נשכחות אם לא מזכירים אותם.

    מישהו זוכר איך ארסנל לקחה דאבל? וואלה, עם 100 נקודות פער מהמקום השני, הם פשוט פתחו את הליגה בקרנבל אחד גדול. מישהו זוכר איך מנצ'סטר לקחה מארסנל את גביע האליפות העונה? הא וואלה, עד 2 המחזורים האחרונים ארסנל עוד היתה חזק בתמונה וכל שער היה חשוב. הנה הבדל מהותי בין הכדורגל של ארסנל לכדורגל של מנצ'סטר יונייטד בשנים האחרונות.

    עכשיו,עם כל השנאה לדיוויד בקהאם- אסור להמעיט בערכו כשזה מגיע לתרומה ליונייטד, ואפילו אם נשים בצד את הבעיטות החופשיות,ההרמות,הקרנות,הנגיחות וכל המעלות שיש לפוש ספייס- הוא גם מכר המון חולצות,ה-מ-ו-ן חולצות. כך שאם מדברים על הפסד של מנצ'סטר מבחינה מקצועית צריך להזכיר שעכשיו הג'ובות מעסקת בקהאם מנצנצות, אבל אם הם לא יביאו לטראפורד במהרה עוד בלונדיני שמשנה תסרוקות בקצב בו אני מחליפה גרביים,הכסף הזה יעלם ואז מה?
     
  14. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אני לא מנסה לגמד את ההצלחות של ארסנל בעונות האחרונות.
    אבל אני לא מסכים שההישגים שלהם משתווים למאן יו. לדעתי עוד לא הגענו למצב הזה.

    לדבר על פערים זה בכלל לא רציני כי ברוב המקרים זה מעיד יותר על רמת התחרות מאשר על רמת האלופה. להזכירכם עונת הדאבל המפורסמת של ארסנל היא עונת בלומקוויסט השחורה של סר לוזר.

    לא ברור לי למה אתם מתעקשים להזכיר את מגן הצדקה. גם בעונה שבאה אחרי עונת הדאבל של ארסנל התותחנים ניצחו בקלילות את יונייטד 3-0 במגן הצדקה וסיימו את העונה בלי האליפות. ככה שזה בכלל לא מדד. זה עוד משחק אימון עם קצת יותר חשיבות וקצת יותר רייטינג. לא מעבר לזה, זו גם ההתייחסות של הקבוצות למפעל הזה.

    אני משווה גביעים ואליפויות. למאן יו יש 4 ועוד גביע לעומת 2 אליפויות ושלושה גביעים. אני חושב שאם מכניסים למשוואה גם את עונת הטראבל של יונייטד אז בסיכום הכללי היא עדיין נמצאת קצת לפני ארסנל. לא בהרבה אבל בכל זאת.
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    נו באמת,ואני חיי בבועה
    תשוו את ההישגים של ארסנל להישגים של היוניטד בעשור האחרון(ליתר דיוק 11 שנים) באירופה ובליגה.
    לארסנל יש שתי אליפויות וארבעה גביעים.
    ליוניטד 8 אליפויות 3 גביעים,וכמובן גביע אלופות,והישג מדהים,טראפל.
    אז על תצחיקו אותי,יוניטד בשנה אחת עשתה מה שארסנל לא עשו מעולם(טראיפל)אז דיי לדבר שטויות.
    אני חיי בבועה?
    רגע בגלל שבקהאם עזב זהו,אין אליפות באנגליה ואין הצלחה בליגת האלופות,נו באמת אתם צוחקים,התגברנו על עזיבת קאנטונה,שהיה הרבה יותר גדול מבקהאם,נתגבר גמר על עזיבת בקהאם.