- מנצ'סטר יוניטד לקראת העונה הבאה -

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Sir Alex Ferguson, ‏8/7/03.

  1. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    יופי משה, אולי אתה רוצה להשוות את ההישגים של ליברפול בשנות השמונים לאלו של יונייטד?
    וידוקה אמר שיונייטד כבר לא בודדה בצמרת של הפרמיירליג והוא צודק במאה אחוז. ככה זה. לא יעזור כמה אחורה תלך, הבדיקה הזו נעשית לפי השנים האחרונות. אף אחד לא אמר שבשנות התשעים כולן ארסנל הייתה שווה ליונייטד אבל אם בודקים נניח את 5 השנים האחרונות אז הפערים לא גדולים בטח לא כמו שאתה מצייר אותם.

    והשטות לגבי זה שמאן יו התגברו על אובדן קנטונה מגוככת. להזכירך הוא הורחק ואחר כך גם פרש סופית בתקופת השיא של התינוקות של פרגוסון. גיגס בשיאו, בקהאם בדרך, יורק וקול בעונות אדירות וכמובן רוחו של פיטר שמייכל הגדול מרחפת באוויר. בקהאם עוזב מאחוריו קבוצה שהמנהיג שלה הוא רוי קין שכבר שלוש שנים נמצא מתחת לשיאו, שגיגס כבר שנתיים לא מוצא את עצמו ולהזכירך הם לא ילדים ולא סביר להניח שיחזרו פתאום משום מקום לשיאם.
     
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    רגע?
    אז איך אתה מסביר שכל הניצחונות הגדולים שנה שעברה נעשו בלי בקהאם.
    ונו באמת,אתה לא מדבר על איזה מכבי הרצליה שבגלל שתי שחקנים שעזבו כמעט איבדה את דרכה,אתה מדבר על היוניטד,הקבוצה הכי עשירה בעולם,ועם לא הכי עשירה,אז אחרי ריאל,שסוללת הכוכבים בה מרשימה ביותר.
    ונכון,ארסנל נוספה ליוניטד ברמה מעל הליגה בשנים האחרונות,אבל לרמה של היוניטד מבחינת תארים,היא עדיין לא הגיעה,וגם עם לוקחים את ה5 עונות אחרונות, 4 אליפויות מהם של היוניטד,וזה בלי להזכיר את ההישגים באירופה.
    אז איזה השוואה אפשר לעשות?
     
  3. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה אתה משגע אותי... אז מה אם היא הכי עשירה בעולם (והיא לא)?!? מנצ'סטר לא משתמשת בכסף הזה, כך שכרגע זה ממש לא יעזור לכם! רבאק, ואני מניח שזה שיש לכם גם את האצטדיון הכי גדול באנגליה יעזור לכם לקחת אליפות?!

    נ.ב קירק אני ארצח אותך - אל תקרא לי וידוקה!!
     
  4. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    א) יונייטד אומנם הקבוצה הכי עשירה בעולם - מצד שני היא בלי שום ספק גם הקבוצה הכי קמצנית בעולם. ככה שאם זה שהבעלים של יונייטד ומחזיקי המניות מרוויחים כסף עושה לך טוב אז סבבה, מעבר לזה, יונייטד כמועדון כדורגל לא ממש משקיעה חזרה את הכסף הגדול ברכש. ועובדה שהמועדון העשיר בעולם לא רצה לרכוש את רונאלדיניו כי הוא עלה יותר מדי.

    ב) מה הקשר להרצליה? אתה משווה את ליאור אסולין לדיוויד בקהאם?

    ג) לא יודע באיזה סרט אתה חי - יונייטד של היום היא קבוצה של שני כוכבים ברמה אירופאית גבוהה. ואן ניסטלרוי וסקולס. כן, יש לה שחקנים טובים ואף יותר מזה גם בעמדות אחרות, אבל הם לא סופר סטארים ועל הנייר הסגל של יונייטד לא עולה על אף קבוצה באירופה, יש גם מועדון או שניים באנגליה שכרגע עם העזיבה של בקס סגרו לגמרי את פער האיכות מיונייטד... ריאל מדריד? להזכיר אותם ואת יונייטד באותה נשימה זו בדיחה, הקשר היחיד לטעמי הוא שדיוויד בקהאם שיחק בשתי הקבוצות, לא משהו מעבר לכך.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    בוא נענה לך?
    קמצנים?
    כפי שאמרתי,זה ההבדל ביננו לבין ברצלונה,זה למה אנחנו ב200 מיליון יורו+ והם ב200 מיליון יורו מינוס.
    וריאל מזמן הייתה מתפרקת בלי העזרה הענקית של הממשלה,מה לעשות שליוניטד אין ממשלה שנונתת מיליוני.
    מה הקשר להרצליה?
    אילן בכר ויגאל אנטבי היו חשובים להרצליה פי כמה מבקהאם ליוניטד.
    רגע,אז בוא תסביר לי איך היוניטד לקחה שנה שעברה אליפות?איך היא ניצחה המון משחקים חשובים בלי בקהאם בשנה שעברה?
    איך היא שולטת ב11 שנה האחרונות באנגליה?
    ואיך היא כל שנה מגיעה לשלבים הגבוהים בליגת האלופות?
    ולעומתה,ארסנל,שכולכם מתארים אותה כ"נבחרת החלומות" לא מתקרבת ליוניטד בהישגים.
     
  6. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריאל לא היתה מתפרקת, אל תגזים. היה הרבה פחות כסף בלי העזרה של הבנקים שם, ואולי הם לא היו יכולים להרשות לעצםמם כמה רכישות גדולות, אבל רוב התקציב של ריאל ממש לא בא מהרשויות.

    אולי כי אתה הולך יותר מ-10 שנים אחורה, חשבת על זה?!
    "נבחרת החלומות" של ארסנל התחילה לפני שש שנים, ולא 11, כשונגר התחיל את העונה המלאה הראשונה שלו בקבוצה. מאז, ארסנל כמעט שווה למנצ'סטר בהישגי שתי הקבוצות. "לא מתקרבת", אעלק...
    תרצה או לא, ארסנל הנוכחית טובה יותר ממנצ'סטר יונייטד. מנצ'סטר נחלשה משמעותית עם עזיבת בקהאם (אפילו RVN הודה בזה), בעוד ארסנל התחזקה בעמדת השוער, העמדה החלשה ביותר שלה. אבל זה לא משנה, נכון? אלו רק עובדות, לא משהו חשוב. פרגוסון גאון, מנצ'סטר לוקחת טריפל ושולטת באנגליה. אני כל כך רוצה שונגר יפוצץ את הבלון שלך, אין לך מושג כמה...
     
  7. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    תגיד לי מה אכלת במזנון של הכנסת שגרם לך לכאלה הזיות?

    מה הקטע שלך עם הרצליה? אז הקבוצה התפרקה דווקא אחרי ששני המגנים הבינוניים האלה עזבו אותה, סו פאקינג וואט?!?! מה זה קשור לבקס?

    עזרה ממשלתית? על זה אתה נתלה עכשיו? מה זה הבולשיט הזה? אתה יודע שעל זכויות הטלויזיה יונייטד מקבלת פי שלוש (!!!) מריאל מדריד? על זה אתה לא רוצה לדבר?
    יונייטד קמצנים. נקודה. אתה יכול להמשיך לדבר בקלישאות כמו ההבדל בין יונייטד לבארסה עד מחר. מאן יו היו חייבים להביא כוכב במקום בקס כי זה היה התירוץ שלהם למכירה שלו. הם היו יכולים להביא את רונאלדיניו כי הם הקבוצה הכי עשירה בעולם והם לא הביאו אותו כי הם קמצנים.

    איפה שמעת לעזאזל מישהו אומר שבארסנל יש "נבחרת חלומות"? קבוצה טובה מאוד. לא נופלת בגרוש מיונייטד כרגע, מוכיחה את זה בחמש השנים האחרונות. על איזה הישגים אתה מדבר? מה אתה עוד פעם רוצה לעשות השוואה בין מאן יו לליברפול? מה אתה רוצה להשוות את מאן יו של 11 השנים האחרונות עם ריאל של די סטפאנו ופושקש? מה הקשר בכלל? מדברים על תקופה ספציפית ואתה מוכיח שאנחנו טועים ע"י זה שאתה אומר שיונייטד הייתה יותר טובה מארסנל בשנת 92... כל הכבוד.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    שמע,ממש אין לי את הכוח בשעה הזאת להגיב שוב לטענות המטומטמות האלה.
    אתם מתבססים על זה שבקהאם עזב,זה מה שלדעתכם ימנע מהיוניטד הצלחה,או ליתר דיוק זה מה שאתם מקווים שימנע מהיוניטד הצלחה,מעניין איך כשבקהאם היה ביוניטד אף אחד לא העריך אותו כשחקן,ואל תזבלו לי את השכל,אף אחד לא העריך אותו כאן כשחקן,פתאום שהוא עזב לריאל,חיסרון אדיר.
    היתם אומרים לי שכמו ארסנל היוניטד לא מסוגלת להתחזק משמעותית הקיץ היה עוד טיעון מוצלח,או שכמו בצ'לסי ביוניטד אין עדיין את התיאום בין המובילים בקבוצה הייתי עוד מבין,אבל הכל על העזיבה של בקהאם?
    עזבו,אני לא יודע עם לצחוק או לבכות.
    דבר אחד אני יודע,שאתם מדברים שטויות.
     
  9. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :wink:
    אף פעם לא אמרתי שבקהאם הוא חרא שחקן,פשוט הערכתי אותו פחות כשהוא לבש את המדים של היונייטד. וכן משה, כשמניו מעיפה את בקהאם ולא מביאה לו מחליף ראוי זה נקרא היחלשות.

    וחוצמזה, שחקן ענק או לא,זה לא האישיו כרגע (הוא לא שחקן ענק לפי דעתי,הוא שחקן טוב), הוא היה בורג חשוב במניו?- כן. הוא סחב אותה לאליפות?-כן. הוא היה סמל?-כן. מכר חולצות?-כן. הביאו מחליף ראוי?-לא.
    משוואה פשוטה.
     
  10. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    חבר'ה, תרשו לי להודיע לכם על היסטוריה בהתהוות כאן בפורום של אייסוקר - לראשונה בתולדות הפורום, התגלו חילוקי דעות מהותיים בין משה אוחיון לסר לוזר פרגוסון...

    אז ככה, בניגוד לדעה הרווחת בקרב אוהדי יונייטד: "גם השנה אנחנו מועמדים לזכיה בצ'מפיונס ליג", אלכס פרגוסון מרגיש קצת אחרת. היום הוא התראיין לתקשורת האנגלית ואמר שהעובדה שהקבוצה פיספסה את ההזדמנות ולא הצליחה לרכוש הקיץ את רונאלדיניו השפן הברזילאי, עומדת לפגוע בסיכויים של הקבוצה להצלחה באירופה. סר לוזר אמר שלהערכתו יונייטד תתקשה לשפר את ההישג שלה מהעונה שעברה - כלומר רבע גמר המפעל.


    ועוד בקשר ליונייטד - "החלוץ" (???) דייגו פורלאן התנצל אתמול בפני חבריו על החמצה קצת מוזרה שהוא זכה להחמיץ. האורוגוואי נשאר, אחרי טעות בהגנת היריב, אחד על אחד מול שער ריק לגמרי כאשר המרחק בינו לבין השאר הוא בסך הכל 4 ומשהו מטרים - מיותר לציין שכמו חלוץ גדול, דייגו הפציץ את הרשת - החיצונית.

    כמו כן, יונייטד שוקלת את ההצעה הרישמית שהגישה צ'לסי לרכישת הקשר הארגנטיני חואן ורון. כמי שמת לראות את ורון ממשיך באולד טראפורד (מסיבות מובנות) אני תולה את כל תיקוותי בהצהרות של סר לוזר שמדבר על חשיבותו הגדולה של ורון לקבוצה, בעיקר לאור הכישלון לחזק את הקבוצה בכוכב ברמתו של בקהאם. מי יתן ונמשיך להתענג על הביצועים של ורון במאן יו.
     
  11. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא לא אמר שזה ייפגע בסיכויים, הוא אמר שאם הוא היה מגיע למנצסטר לקבוצה היה סיכוי באירופה, הבדל קטן אבל משמעותי.

    וקירק, מתישהו ורון יפרוץ, התקווה שלי היא שהוא יהיה כמה שיותר רחוק אז מאולד טראפורד, שחקן ברמה חייב להראות מה שהוא יודע. אני מקווה.
     
  12. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    ורון? על איזו רמה בדיוק אנחנו מדברים??? על עונה וחצי לפני 3 שנים באיטליה? על מה מתבססות כל ההערכות שורון כזה כוכב גדול? ראיתי אותו במונדיאל האחרון ויצא לי מכל החורים, האמנתי שיוכיח העונה במשחקים של ארגנטינה שהבעיה נעוצה ביונייטד ולא בו - הוא שיחק כל כך גרוע שהמשחקים שלו עבור סר לוזר נראו מעודדים יחסית לכושר שהציג בנבחרת. לא מאמין שיחזור לעצמו. גם לא מאמין לגל ההתלהבות שפתאום התעורר בדיוק ברגע שיונייטד צריכה סופר סטאר במקום בקהאם כדי להריע את הקהל.

    והנה בדיוק מה שסר לוזר אמר:
    Without him, we can't really do anything different from what we tried last year. He would have given us more options.

    אתה יכול להיסתכל על זה מאיזה כיוון שאתה רוצה - הוא אומר כאן שבלי רונאלדיניו יונייטד לא תגיע יותר רחוק ממה שהגיעה העונה.
     
  13. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ורון באמת היה פעם שחקן ענק, היום הוא אוברייטד. צ'לסי לא צריכה אותו, מנצ'סטר מאוד צריכה אותו- ככה היא יכולה לשכוח סופית מאליפות.
    ובקשר לטענה שאין למנצ'סטר כסף- אחרי מכירת בקהאם הם יכולים להרשות לעצמם תיאורטית את הנרי ,פירס ועוד שחקן או שניים מאמצע הליגה.
     
  14. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני ראיתי ציטוט אחר של פרגי, לא זוכר איפה. הוא דיבר על זה שאין להם ממש מה לחפש באירופה בלי רונאלדיניו/כוכב חדש אחר.

    ואתה לא יכול לבוא בטענות אל ורון שאחי שנה גרועה הוא לא הבריק בשלושה משחקים.
    באחד ניקי באט נתן משחק נפלא בשמירה על ורון וקיבל ציון עשר בחלק גדול מהעיתונים אך ורק בגלל השמירה הנפלאה על ורון.
    משחק אחר יה מול הבונקר הנוראי של השבדים, אף אחד לא הצליח לזוז שם.
    והמשחק השלישי לא שודר.

    אני מחכה לורון ההוא מלאציו ששיחק כדורגל מעולה, שהיה בכל מקום על המגרש, שכל בעיטה חופשית שלו הייתה נגמרת ברשת, ורון של מסירות מעולות ולחימה גדולה.

    ממש לא כדי שמנצסטר ייקחו אליפות, אני מדבר פה אך ורק מנקודת מבט של ארגנטינאי מתוסכל :cry:
     
  15. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    בנצור עם כל הכבוד - התירוצים נשמעים, איך לומר, כמו תירוצים...

    באט שמר עליו? לא יודע מתי פעם אחרונה יצא לך לראות את באט, אבל הוא היה ונשאר שחקן איטי עם מעט מאוד טכניקה והרבה כוח. אחת המעלות הכי בולטות של ורון (שהפכו אותו "לכוכב" אירופאי) היא הפיזיות האדירה שלו, ככה שלומר שבגלל שבאט שמר עליו הוא נעלם, זה נורא נחמד אבל גם לא ימנע משון דיוויסים שמסתובבים חופשי בפרמיירליג לעשות אותו דבר...
    שבדיה שיחקו בונקר??? לא יודע, לא זוכר את זה ככה. בקיצור - אם הוא כזה טוב הוא היה אמור לעזור לנבחרת שלו ולא להיראות גרוע וחסר תועלת כמו שהוא נראה.

    מה גם שאתה טיפל'ה מגזים בקשר ליכולות שלו. כן, הייתה לו עונה מעולה במדי לאציו בצ'מפיונס ליג - לא, הוא ממש לא היה הסופר סטאר, שלא לומר השחקן הטוב באירופה כמו שזה נשמע מהתיאורים שלך. הוא תמיד היה קשר אחורי חזק וכסחן במיוחד שאף אחד לא הצליח לעבור - הוא אף פעם לא היה סקורר או מוסר מי יודע מה.