צ'לסי 2003/4 - לאן?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י KirkH, ‏4/7/03.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    אני מסכים איתך בעניין המירוץ לאליפות וליגת האלופות,בעניין הרכש,קצת פחות.
    בליגה הם עדיין לא משתווים ליוניטד ולארסנל,ובליגת האלופות למרות שהם יגיעו לשלב יותר גבוהה מארסנל(כן בני,אפילו הם),הם עדיין לא צפוים להגיע לשלבים הבכירים ביותר כמו הגמר והחצי גמר.
     
  2. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    עזבו צ'מפיונס ליג זה לא מעניין אותי....

    בפרמיירליג אין חוליית הגנה+שוער ברמה של צ'לסי. פשוט אין. ואם תרצו או לא אליפות בדר"כ לוקחים בהגנה.
    גם בקישור לא חסר לצ'לסי כישרון. אתם אולי לא מעריכים את השחקנים כי הם לא מפורסמים כמו כוכבי ארסנל / מאן יו אבל אם תבדקו תראו שלאורך רוב העונה החולפת היו גרונקייאר, למפארד, דאף וג'רמי בנבחרות החודש שפירסמו העיתונים. דאף וג'רמי נבחרו לשחקני העונה בקבוצותייהם. להגיד שהם לא ברמה של ארסנל ויונייטד זו בדיחה, לפחות כרגע. מי בדיוק מתקשר לכם לרמה גבוהה ביונייטד?? קין ובאט? או אולי פורצ'ן שכרגע הוא זה שהולך לשחק בימין על חשבון בקהאם? עשו טובה... גם ארסנל עם סילבה / אדו / פראולור זה לא מה שהיה פעם.

    לא אומר שצ'לסי אימפריה, לא אומר שיקחו אליפות בהליכה, לא אומר שהם יותר טובים מקבוצה אחרת אבל לפי דעתי (על אף היותה משוחדת מאוד) צ'לסי לא נופלת היום מאף קבוצה.

    הכל כמובן תלוי בהתחברות של הקבוצה ובאופי של השחקנים כי בכדורל אי אפשר אף פעם לדעת. אבל על הנייר צ'לסי בהחלט חזקה כמו כל מועמדת אחרת.
     
  3. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עדיין לצ'לסי יש שתי חולשות מרכזיות - בחוד ובעמדת המאמן. ברור לכולם שג'ימי פלויד הסלביינק וגודיונסן (לדעתי עשו ממנו הרבה יותר ממה שהוא) זה ממש לא חוד שיביא לצ'לסי אליפות.

    אבל אני מסכים שלצ'לסי יש את ההגנה הטובה בליגה. ברידג', טרי, גאלאס, קודיצ'יני וג'ונסוןמאלכיוט הרבה יותר טובים מההגנה של ארסנל ומנצ'סטר.

    אבל עדיין לדעתי ארסנל המועמדת העיקרית לאליפות. בקישור ובחוד אין אף קבוצה ברמה של הגאנרס, ואל תשכחו שהתחזקנו עם שוער מצוין. אם יהיה לנו קצת מזל עם הפציעות (בשנה שעברה קשה להצביע על שחקן אחד שלא סבל מפציעה) אני חושב שאנחנו יכולים לקחת את האליפות ואולי את הדאבל די בקלות.

    בעניין הצ'מפיונז... למרות הזלזול הבוטה והאדיוטי של משה (נו, ציפיתם שהוא יגיד שארסנל תגיע יותר רחוק מצ'לסי?!), ארסנל תמיד, מלבד פעם אחת (וגם זה היה בשערי חוץ), נכשלה בשלב הבתים השני. הפעם ארסנל צפויה לעבור בקלות את שלב הבתים הראשון, ואולי יתברר ששיטת הנוק-אאוט תעזור לקבוצה להתקדם לשלבים המתקדמים. מנצ'סטר וצ'לסי (ממה שראינו בגביע אופ"א), לעומת זאת, לא ממש גדולות בשלבי הנוק-אאוט.
     
  4. geva Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/03
    הודעות:
    76
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מאמין שיהיה לצ'לסי קל העונה, גם אם יש לה את ההגנה הכי טובה בליגה. לדעתי עם כל הכבוד לדמיאן דף ושאר החברי שהגיעו לברידג' ,לצ'לסי עדיין חסר המון המון ניסיון, מצד שני כל הכשרון העצום שיש בקבוצה הזאת יכול להתפרץ דוגמת מכבי ת"א (למי שרוצה לעשות איזו שהיא השוואה..)
    מבחינת הכישרון של הסגלים והחומר שיש בהם הייתי אומר שפחות או יותר חמשת המובילות הקבועות של הפרמייר (אולי חוץ מליברפול) יכולות לקחת השנה אליפות. הכל יוכרע בניסיון, ומי תעשה הכי פחות שטויות.
     
  5. מאיר ברד Member

    הצטרף ב:
    ‏3/11/02
    הודעות:
    234
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם שלום לכולם,חזרתי מהצבא לזמן מועט.
    בוא נתחיל מזה,שלא יודע עם שמת לב AFC אבל אתה מדבר בשחצנות שבלתי ניתן להבין.
    אוהד,שקבוצתו,לקחה אליפות אחת בלבד ב5 שנים האחרונות,ולא לקחה את האליפות האחרונה,לא יכול לדבר בכזאת שחצנות.
    אתה יודע,לא מזמן היה כאן אוהד ארסנל בשם וידוקה,אתה צריך להכיר אותו,שניכם אוהדי ארסנל שחושבים שארסנל מינימום ריאל מדריד בתקופות פושקש,מאז אותו אחד בשם וידוקה,לא ראיתי אוהד ארסנל שחצן כמוהו,עכשיו ראיתי.
    הפציעות שנתת כגורם איבוד האליפות זה לא תירוץ,היוניטד סבלו ממכת פציעות הרבה יותר קשה,ובכל זאת לקחו אליפות,השוער שהבאתם עדיין לא שיחק ולו דקה אחת בליגה וכבר הוא מצוין?
    ולסיום,תקחו את האליפות והדאבל בקלות?
    שוב,שחצנות טהורה,אולי כדאי שתרד מגג העולם אל המציאות.
    והכי אהבתי,צ'לסי והיוניטד לא טובים בנוק - אואט?
    זה אותה יוניטד שבאופן קבוע מגיעה לחצי גמר ליגת האלופות,ושלקחה אותו לפני מס' שנים?
    אתה אומר דברים מאוד טיפשים,כדאי שתרד מהעץ,די ברור שהפער בין היוניטד וארסנל לצל'סי ושאר הליגה קטן,ודי ברור שגם על ארסנל תקח את האליפות,זה בוודאי לא יהיה בהליכה.
     
  6. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    מאיר, לא יודע אם זה היה בכוונה או לא, אבל כל הקטע עם וידוקה פשוט קורע.

    וחזרה לביזנס...

    לדעתי זה משפט לא הגיוני. וזה למה:

    * קארלו קודוצ'יני. 30, משחק כבר שלוש שנים בצ'לסי בשתי העונות האחרונות שוער פותח. שחקן העונה של אוהדי צ'לסי בעונה החולפת.
    * ווין ברידג'. 23, ותק של 6 שנים בפרמייר ליג במדי סוטו. 12 משחקים במדים הלאומיים של אנגליה.
    * ג'ון טרי. 23, ערך את הבכורה במדי צ'לסי כבר ב-98. פתח ב100 משחקים בגשר ונבחר ב00/01 לשחקן העונה במועדון. היה הקפטן של אנגליה הצעירה ושיחק פעם אחת בבוגרת.
    * וויליאם גאלאס. 26, רשם כבר 7 הופעות בהרכב של נבחרת צרפת. 182 הופעות ברמות הגבוהות של אירופה שמתחלקות כמעט שווה בשווה בין מארסיי לצ'לסי. שיחק בצ'מפיונס ליג.
    * מאריו מאלכיוט. 27, 120 משחקים בהרכב של צ'לסי ועוד 7 בזה של נבחרת הולנד. שיחק בצ'מפיונס ליג.
    * דמאיין דאף. 25, שיחק במדי בלקבורן 223 פעמים. הופיע במונדיאל האחרון במדי צפון אירלנד בה גם רשם 25 משחקים בהרכב הפותח.
    * פרנק למפארד. 25, הופיע מעל 280 פעמים במדי קבוצות פרמיירליג (ווסטהאם, צ'לסי). 11 משחקים במדי נבחרת אנגליה הבוגרת מהם 5 כשחקן הרכב.
    * ג'רמי נג'יטופ. 25, שיחק במדי אלופת אירופה, ממדריד 74 משחקים. פתח ב-34 משחקים בעונה שעברה במדי בורו. 41 הופעות בהרכב הפותח של נבחרת קמרון ששיחקה באולימפידה וכמובן במונדיאל.
    * יאספר גרונקייאר. 26, הופיע 31 פעמים בהרכב נבחרת דנמרק (אליפות אירופה, מונדיאל). נמצא כבר כמעט עשור בנוף האירופאי, אך סבל מפציעות ממושכות. מתחיל עונה שלישית בגשר ושיחק עם אייאקס בצ'מפיונס.
    * ג'ימי פלוייד האסלביינק. 31, מעבר ל-18 משחקים במדי נבחרת הולנד ותארי מלך השערים כמעט בכל מקום שדרך בו, יש להאסלביינק מעל 400 הופעות בקבוצות אירופאיות (צ'לסי, אתלטיקו, לידס, בואווישטה).
    * אידור גודיונסן. 25, משחק בבריטניה כבר עונה שישית והספיק לחבור בחוד של איינדהובן לאיזה חלוץ עלום שם, רונאלדו שמו. 173 הופעות בצ'לסי. 23 הופעות במדים הלאומיים של איסלנד.


    בקיצור, אתם מוזמנים להמשיך לחפש סיבות לכישלון של צ'לסי. לדעתי די ברור שניסיון פרמיירליג/ ארופאי / לאומי ממש ממש לא חסר בגשר.
     
  7. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה לאל. טרף יותר קל מזה לא יכולתי למצוא.

    ובכן, היכן נתחיל? אני מדבר בשחצנות? וזה שאתה מציין אח"כ את ההישגים של הקבוצה שלך וכמה ארסנל עלובה, זאת לא השתחצנות? מה יהיה, מאיר?
    בקשר לזה שארסנל לקחה אליפות אחת ב-5 שנים... לך שנה אחורה, ותקבל דאבל, פלוס עוד דאבל פלוס גביע, פלוס העובדה שארסנל לא ירדה מהמקום השני ב-6 השנים האחרונות. אני לא השתחצנתי, אבל בהחלט מותר לי לעשות את זה.

    מתי אני אמרתי שארסנל ברמה של ריאל מדריד או משהו כזה? למה אתה ממציא דברים? סה"כ אמרתי שארסנל כרגע היא הקבוצה הטובה בפריימר ליג - וקשה מאד למישהו שהוא לא אוהד מנצ'סטר יונייטד להתווכח עם זה. בקשר לאותו וידוקה, אני אכן מכיר אותו, אני פשוט מעריץ את הבנאדם הנהדר הזה, אני הוא.

    1) רמי שאבן, פסאקל סיגאן, מרטין קיאון, פטריק ויירה, רובר פירס ופרדי ליונברג הם שחקני הרכב ראשון שנפצעו לנו בתקופות קריטיות, אולי יש עוד שחקנים שאני לא זוכר כרגע. מי נפצע אצל מנצ'סטר? רוי קין, וסקולס או ורון. זה הכל.
    2) אז מה אם להמן לא שיחק דקה אחת בליגה?! אתה משגע אותי! נראה לך שסתם ראו אותו באיזו ליגת חובבנים והביאו אותו לארסנל?! הוא היה שוער מצטיין בבונדסליגה ונכנס לסגל נבחרת גרמניה. טוב מספיק? לא, הוא לא שיחק דקה אחת בליגה עדיין. טיפש שכמוני.

    כאן, למרבה הפלא, אתה צודק, לא ניסחתי את עצמי נכון. התכוונתי שארסנל, אם מנצ'סטר לא תתחזק ואם יהיה לנו מזל בקטע של הפציעות, תיקח את האליפות בקלות יחסית. הגביע והצ'מפיונז זה סיפור אחר. בכל מקרה, אלו הדיעות שלי, אם תרצה אני גם אסביר לך מדוע.

    ושוב - התעלמות מוחלטת מהעובדות. מנצ'סטר יונייטד אכן לקחה בעבר את הצ'מפיונז (לפני חמש שנים, שזה הרבה זמן), אבל מאז היא הגיעה רק פעם אחת לחצי הגמר (שטענת שהיא מגיע אליו באופן קבוע, חכם שכמותך), וגם ממנו הודחה ע"י באייר לברקוזן. בשאר הפעמים היא הודחה ע"י ריאל מדריד פעמיים ובאיירן מינכן, ברבע הגמר. איזו גדולה אתה רואה כאן בנוק-אאוט?
    בקשר לצ'לסי, אתה פשוט הורס אותי - בשלוש השנים האחרונות צ'לסי עפה מגביע אופ"א ע"י קבוצות קיקיונית, ביניהן הפועל ת"א ועוד קבוצה נורווגית נידחת, בשלבים המוקדמים של הגביע.
    אבל למה שנתייחס לזה?! סה"כ עובדות מוצקות, למה שחס וחלילה נתייחס לעניין הפעוט הזה ברצינות?!

    אני אומר דברים מאד טפשיים?! אולי תסתכל קצת למעלה?
    אתה יודע מה, הו מאיר הגורו הגדול, אולי תסביר לי, אחרי שכתבתי את ההודעה הנוכחית, איפה טעיתי. וכן, אני מרשה לך הפעם להשתמש בעובדות.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    חחחחחחחחחח
    ברד הקטע על וידוקה הרג אותי
    אני אתה
    הנה אפילו משתמש ניטרלי מהפורום רואה את השחצנות של בני בכל הקשור לארסנל
    חחחחחחחחח
    איך הוא קטל את בני
     
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    *אזעקה*
    משתמשים יקרים, ראו הוזהרתם!
    פריצה התרחשה באגף הבבונים של הספארי, שני אוהדי מנצ'סטר יונייטד מסוכנים לסביבה וחמושים במטעני שטויות וסתירות ברחו מכלוביהם.
    נא לא להיכנס לפאניקה.
    תודה.

    1) משתמש נייטראלי? אוי אוי אוי... ברור, הרי זה אוהד מנצ'סטר יונייטד...
    2) כולם לרשום את מה שאמר משה ולמסגר - משה אוחיון קרא לי שחצן.
     
  10. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברד,אני מצטערת להודיע לך חגיגית שהאופטימיות אצלך קצת ערפלה לך את החושים.
    ארסנל יותר טובה מכל קבוצה בליגה ,אתה לא יכול להתכחש לזה. גם יותר ממנצ'סטר יונייטד. אל תנסה לגמד את ההישגים של ארסנל, כי זה פשוט טעות. ארסנל נותנת תצורת כדורגל יפה לפחות פי 5 מכל עונה משובחת של היונייטד,ועל זה אין עוררין, נכון היום- הכי טובה לאנגליה, מצטערת.
    לפי דעתי- עם הכי הרבה סיכויים לאליפות.

    ומשה-בקשר לשחצנות, לא שאני רוצה לפזר פה דלק על קופסאות הגפרורים שאתם משליכים, אבל אין לך זכות לקרוא לבני שחצן. כל אוהד יונייטד ממוצע שאומר שיונייטד לא התחלשה אחרי שמכרה את בקהאם ולא הביאה חיזוק הולם שיחליף אותו הוא די שחצן בעצמו...
     
  11. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שכולכם טועים. כרגע אי אפשר לדעת מה יקרה בעונה הבאה - מי תיקח את האליפות, מי תאכזב ומי תפתיע. הייתי מצפה ממכם, אחרי העונה שעברה, להיות יותר זהירים בהימורים.

    צ'לסי נראית לי כמועמדת רצינית לאליפות, יחד עם ארסנל, מאן יו ואולי אפילו ליברפול (אם היא תתעשת). אבל לא הייתי מהמר על אף אחת מהן, ואני ממש לא בטוח שאחת מהן עדיפה מעל השאר.
    בינתיים לא ארסנל ולא מאן יו התחזקו משמעותית (אני מחכה למי שיבוא ויגיד לי שלהמן הוא חיזוק משמעותי...), אז אין לאף אחד מאוהדי הקבוצות זכות דיבור בעניין הזה.
     
  12. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יאללה חלאס כבר לריב דיי באמת נמאסתם..... אתן רוצים תנהלו דיון בצורה תרבותית ונורמלית, בלי כל מיני הערות כמו בבונים וכאלה... באמת חלאס...

    וחוץ מזה שימו לב לכותרת של הדיון... הדיון עוסק בצ'לסי, ועליה אתם מוזמנים לדון פה, לא לדברים שמסביבה... תראו יש פה רק הודעות של קירק שקשורות בנושא, והן נבלעות בתוך הריבים שלכם... חלאס באמת, אני לא רוצה להתחיל לצנזר פה... בני כמו שאמרתי לך כבר פעם, זה לא בית-סוהר פה ואתה מוזמן לפתוח דיון על כל מה שאתה רוצה, תפתח דיון "השוואת מנצ'סטר לארסנל" או משהו בסגנון... חוץ מזה כל הודעה שלא קשורה לנושא הדיון תימחק.