- ארסנל מתחילה עונה חדשה -

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexHBS, ‏11/7/03.

  1. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1) לאוהדי ארסנל שמפחדים (בצדק) מפאשלות של קיאון קשישא או סיגאן חסר השכל, תזכרו את השם הבא - פיליפ סנדרוס. מדובר בבלם שוודי בן 18 שהצטרף רק החודש, ואומרים שיש לו פוטנציאל רב, ועם הבלמים שאמורים לשחק עם סול קמפבל זה ברור שהוא ישחק העונה בהרכב הראשון. אומנם הוא לא הטוני אדאמס החדש, אבל עדיין שווה לחכות.
    2) רבאק אולי תבינו שהצ'מפיונז זה משני לליגה?! אם אתם תתנו לי לבחור בין אליפות לצ'מפיונז אני ישר בוחר באליפות. ונגר בליגה ובגביע האנגלי מביא תוצאות כל שנה. בצ'מפיונז אין מה לעשות - אנחנו מקבלים הגרלות קשות מול קבוצות שמתגוננות בהייבורי בצורה מעצבנת.

    משה, אתה פשוט מסכן. ולנסיה בעונה חלשה? בגלל שהיא הגיעה למקום חמישי בליגה? תקשיב, זה שהיא נתנה עונה לא טובה בליגה לא אומר שזאת עונה חלשה בכלליות. כמו שבאיירן מינכן לא נתנה עונה חלשה כי הודחה מוקדם מהצ'מפיונז, כך גם ולנסיה לא. ולנסיה עלתה בקלות עם 16 נקודות משלב הבתים הראשון, והגיעה לרבע הגמר, שם הודחה ע"י אינטר בחוסר צדק מוחלט. למרות הכישלון בליגה, מדובר בקבוצה פשוט מצוינת, ההגנה שלה בין החזקות באירופה, קישור נפלא וחוד טוב מאד. אתה לא יכול לזלזל בקבוצה הזאת. לדעתי היא הרבה יותר טובה מדפורטיבו.

    אייאקס לדעתי קבוצה מסכנה ופרימיטיבית שע"י הבונקר שלה, שהוא פשוט גועל נפש והרבה יותר גרוע מזה של אינטר, הצליחה להגיע לרבע הגמר עם שלושה ניצחונות בלבד בכל המפעל. קבוצה פאתטית עם מאמן ברברי שרק יודע לבנות בונקרים. לא האמנתי כשראיתי את אייאקס מתגוננת ומצופפת שטחים באמסטרדם ארינה. אבל למרות שזאת קבוצה פשוט מגעילה, חייבים להודות שהיא חזקה מאד ושקשה עד בלתי אפשרי לנצח אותה.

    רומא היתה בכושר נוראי באותה עונה, נכון, אבל עדיין היא קבוצה יותר טובה מבאזל.

    הבית של ארסנל היה קשה הרבה יותר מהבית של מנצ'סטר, מצטער להגיד לך. העובדה שכל קבוצה שהגיעה להייבורי בחרה להתגונן ולהוציא 0:0 וההחטאות הלא-נורמליות של השחקנים במשחקי הבית לא ממש עזרה. בקיצור - ולנסיה ואייאקס עלו בדרך קצת מלוכלכת, אבל אם ארסנל היתה בבית של מנצ'סטר היא היתה עולה. אין לי ספק בכך.

    3) מוזר משה, אף אחד מהשחקנים שאמרת לא עזב, אלא אם כן אתה מתייחס ללינקים המצוצים מן האצבע של חברך מאיר ברד.
     
  2. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    בני פיליפ סנדרוס שוייצרי ולא שבדי. הרחבתי עליו קצת בדיון השמועות וההעברות.....
    אבל חוץ מזה אחי, מילים כדורבנות. אני מסכים שהאליפות יותר חשובה מהצ'מפיונס ליג ובהרבה. באנגליה המאבק הוא בינינו לבין יונייטד ואחרות, אבל בעיקר מול יונייטד. השנאה ליונייטד כל-כך עמוקה שכל התגברות עליהם שווה זהב (והרבה צחוקים על אוהדים שלהם...). לעומת זאת בצ'מפיונס ליג מתחרים בקבוצות רבות, ובד"כ אפילו לא פוגשים את יונייטד. כמובן מפעל חשוב ומכובד, אבל הליגה לוקחת גם בעיני.
    מה שכן הבית של ארסנל בצ'מפיונס לא היה יותר קשה משל יונייטד. הם היו די מאוזנים למען האמת. האשמה היא בבונקריסטיות של היריבות שפגשו אותם ובהחטאות והנאיביות של החלוצים.
     
  3. Arsenal Dude Member

    הצטרף ב:
    ‏2/7/03
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי תקשיב חברי פטריק קודם כל האתר של ארסנל מצוין והוא מעדכן מיד.
    עכשיו אתה נשמע כמו אוהד מנצ'סטר כי קודם כל אתה כל הזמן מגן עליה ומדבר רע על ארסנל.
    ולידיעתך כל המוען רוצה צ'מפיונס מליגה מה אכפת לארסנל ממנצ'סטר שימותו מצידי שישרפו אבל הכסף מדבר היום בכדורגל ו50 מיליון דולר שמרויחים בצ'מפיונס הם יותר מה10 או משהו כזה שמרויחים בליגה, הצ'מפיונס זה גם תהילה זה כמו שטניסאי יזכה בווימבלדון או קבוצה בN.B.A.

    שום דבר לא קורה עכשיו בארסנל חוץ מזה שמנסים לגרד כמה מיליון מפה ומשם אף אחד לא יבוא ואף אחד לא ילך.

    אז לאוהדי ארסנל תתחילו להתנהג כמו אחד ולא להיות סנוב כמו אוהדי מנצ'סטר (לא להיפגע בבקשה)
     
  4. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אני אוהד יונייטד? אני אוהד יונייטד?
    תקרא לי מניאק, בן זונה, מחבל, התחתוני נשים שבקהאם לובש, אבל אוהד יונייטד?????

    מה עשיתי שהרווחתי כזאת קללה..................
    אז בוא אני אבהיר לך משהו - אני מתעב את יונייטד מזה שנים רבות (עוד מימי פאליסטר, קאנטונה, מארק יוז ולי שארפ). ואני אוהב את ארסנל. בוא נסגור את זה בזה.

    אז סליחה שיש לי דיעה משלי ושאני מנסה להיות אובייקטיבי עד כמה שאפשר ולא רק יורד על יונייטד ומקלל אותם כל הזמן אלא גם נותן להם קרדיט אם מגיע להם.
     
  5. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבר'ה,אני מבקשת להרגיע כאן רוחות. גם בויכוחים הסוערים ביותר שלי עם אנשים כאן (ויש לי הרבה כאלה למי שלא שם לב) עדיין אף אחד לא השתמש בקללה החריפה הזאת ואני מבקשת לא להתחיל לקרוא כאן לאף אחד אוהד מנצ'סטר יונייטד.


    בכל מקרה,אותי מדאיג ששחקני מפתח דוגמת פירס ו-ויירה עוד לא חתמו בקבוצה רשמית,ונראים כמי שעושים בעיות אפילו.
     
  6. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוהדת לידס, מה אכפת לך מהכוכבים של ארסנל?

    :?
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    קודם כל תרגיעו,תשאלו כל אוהד סיטי והוא יגיד לכם עם זה זכות או גנאי להיות אוהד יוניטד.
    ואני לא מבין בני עד מתי תדחיק,וגם אתה ויירה,היחיד שמדבר לעניין כאן הוא Arsenal Dude(חוץ מהקטע על יוניטד).
    ואני ממציא תירוצים,אני לא אתפלא עם שנה הבאה שוב תפסידו אליפות ותקחו גביע ובני יגיד,שמעו האליפות וליגת האלופות הם משנים לגביע,הגביע עם כל המסורת הוא הדבר החשוב.
    בני אל תבלבל לי את הביצים,שנינו יודעים שהייתם מוותרים על 3 אליפויות הבאות בשביל להגיע למעמד של גמר ליגת האלופות.
    זה דבר אחד לרדת על היוניטד,אבל להגיד שהאליפות המקומית חשובה יותר מזכייה בליגת האלופות,ועוד לארסנל,זה דבר מטומטם לחלוטיין לומר.
     
  8. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו משה, האליפות הרבה יותר חשובה מהצ'מפיונז. אני מעדיף להפסיד שוב ברבע הגמר של הצ'מפיונז מאשר לעבור את ההשפלה של אליפות של מנצ'סטר.

    ואני בחיים לא אמרתי שהגביע האנגלי יותר יוקרתי מהצ'מפיונז או הליגה האנגלית.
     
  9. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פולדש,אתה רואה מישהי אחרת לוקחת ממנצ'סטר יונייטד את האליפות שנה הבאה?-אני לא. אז הנה לך התשובה למה אני כ"כ דואגת לארסנל.

    בקשר לצ'מפיונז או ליגה- ליגה באה קודם. מצטערת.
    ומשה,סתם ככה לידע כללי, אהדה לקבוצה זה דבר שבא מתוך בחירה. אוהד של השיטי אוהד אותם כי הוא החליט ככה על דעת עצמו מרצונו החופשי ולא כי כופים עליו ולכן אני בטוחה שהתשובה שלו לשאלה שלך תהיה:"מנצ'סטר? יאק. כבוד?-לא".
     
  10. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כל הכבוד למנצ'סטר (או יותר נכון, חוסר הכבוד), אני לא חושב שבלי בקהאם, וכנראה בלי ורון ועם שוער שרק מזדקן ונהיה יותר טמבל (ולא, הווארד לא יפתח) יש להם יתרון כלשהו על 4 הקבוצות האחרות בצמרת (כן כן, גם ארסנל, גם צ'לסי, גם ניוקאסל ואפילו ליברפול).

    ואפילו אם כן, זו לא סיבה לדבר בטון כזה מודאג. את צריכה לזכור שדברים באים מאהבה, לא משנאה. אני מקווה שאת יותר אוהדת לידס מאשר שונאת מנצ'סטר.
     
  11. Sabonis Member

    הצטרף ב:
    ‏23/2/03
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם מסתכלים על המהלכים של ארסנל העונה אפשר לראות שהיא לא נחלשה בכלל... מי כבר עזב? לוז'ני? סימן?? להמן שוער מצוין, והרבה יותר טוב מסימן....
    אז אפשר להגיד שארסנל התחזקה... ובאיזור שהיה הכי מעורר מחלוקת אצלה בעונה שעברה - בהגנה... אם כי זה לא החיזוק שכולנו ציפינו לו, אבל אולי זה יעבוד לטובה בארסנל, במקום שנפתח את העונה כמו בעונה שעברה, עם חיזוק מאלופת העולם, ואחרי דאבל אדיר ועם כל הלחץ הידוע, וצריך להגיד דוגרי.. היינו קצת עם האף למעלה, אחרי איזה רצף של 55 משחקים עם שער בפנים, ורצף של איזה 25 משחקים ללא הפסד...

    אז אני חושב שזה יכול להיות יותר טוב, להיכנס לעונה בשקט, בלי ציפיות גבוהות, עם סגל שרץ כבר 5 שנים ביחד...

    בניגוד למנצ'סטר שהרעש התקשורתי מסביבם תמיד אדיר, גם (ואולי בגלל) אחרי שבקהאם עזב בקהאם, וכמובן צ'לסי שפחות ממקום 2 יהיה פשוט כישלון אחרי הקניות העצומות של אברמוב חברינו...

    אני חושב בכל אופן שהסיכויים לאליפות בתחילת העונה שווים בין ארסנל יונייטד וצ'לסי, אני מעריך שתחילת העונה תהיה מאוד מאוד קריטית לצ'לסי, הפסד או שניים בתחילת העונה יכול לזעזע את הקבוצה ואת אברמוביץ', שאני מעריך שאם תהיה לקבוצה פתיחה לא טובה הוא יפטר מראניירי, ואז הכל יתפורר בסטנפורד ברידג'...

    כמובן שהזמן יגיד, אבל תהיה עונה טובה, שאני מאמין שבסופה ארסנל תהיה האלופה...
     
  12. Arsenal Dude Member

    הצטרף ב:
    ‏2/7/03
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי קודם כל אני לא מבין למה אוהדי מנצ'סטר מגיבים בדיון של ארסנל למה להתערב תפתחו לכם דיון משלכם.

    ונגר ופארלור שכולם חייבים להסכים איתי שפארלור אפס חושבים ובטוחים שויירה יחתום בקבוצה הוא סתם עושה בעיות אחרי כל מה שקרה הקיץ לא מגיע לו להיות קפטן כי קפטן צריך לאהוב את המועדון ולא לאים שאם הוא לא יקבל כסף הוא ילך.

    בינתיים לא קורה כלום ולכל מי שאומר על הליגה וכל הבולשיט איך שאמרתי היום בספורט הכסף מדבר הצ'מפיונס זה הכי הרבה כסף ואת הליגה מנצ'סטר לא לקחו אנחנו פשוט הפסדנו אותה אבל אין את מי להאשים ליונברג לא מצא את הרשת ויירה נפצע על ההגנה אני לא צריך להרחיב ועוד שב4 המשחקים האחרונים שעוד היה סיכוי קמפבל הושעה אז אין מה לעשות אני חושב שארסנל יש לה סגל מספיק גדול כדי לקחת גביע אם מנצ'סטר וליברפול וניוקאסל לא יציקו ליגה ולתת שנה יפה לפחות לאוהדים בצ'מפיונס לפחות הפעם שזה אחרי הבתים נוק אוט לעבור שמינית ורבע לתת תוצאות בהייבורי שזאת הייתה הבעיה שלנו השנה בצ'מפיונס כל ההחמצות לפחות ביירן גם נתנה אותה גרועה בצ'מפיונס ואנחנו לא יצאנו האכזבה הגדולה ביותר מספיק אם הליגה.

    נקווה רק לטוב בעונה הבאה, אאא וכמובן שמנצ'סטר לא יש לי משהו יותר טוב שיגמר למטוס שלהם בארצות הברית הדלק ושלא יוכלו להגיע לאנגליה
     
  13. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    דיון משלכם? רוצה דיון עם אוהדי ארסנל בלבד? בשביל זה לאוהדי ארסנל יש פורום - פה פורום ליגה אנגלית ואף אחד לא שואל אותך איפה להגיב.
    נמאס כבר מאנשים שבגלל שאין להם איך להשיב על טענות של אוהדי קבוצה יריבה הם יורדים על הכותב או על הקבוצה שלו.
    תתמודדו עם הביקורת כמו בני אדם או שתלמדו לשתוק.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    רגע,Arsenal Dude חשבת שככה תגיב ותלכלך ולא תקבל תגובה?
    קודם,בקשר להערה שלך על זה שאיך שאוהד יוניטד כותב בדיון של ארסנל,למזלך קירק הגיב קודם,אחרת הייתי נכנס בך ממש חזק.
    ווואלה,אתה פשוט צודק.
    עזוב ששנה שעברה לא ניצחתם אותנו בליגה,אלא ברגע האמת,במפגש בהיבורי מחזורים ספורים לסיום,הינו טובים מכם בכמה דרגות,ובלי שיפוט גרוע גם הינו יוצאים עם ניצחון.
    אלא שבאותם מחזורים סופים,שלך היה שלל תירוצים לגביהם,אתם לא ניצחתם משחקים הרבה יותר קלים משליוניטד היו.
    ולסיום:
    פשש,פשוט סיום נהדר,תגובה חכמה ומעשירה.
    להגיד את האמת,מאז גיל 6 לא שמעתי מישהו אומר דבר כזה מטופש,והנה ההערה שלי,משום מה מישהו המציא את הפסיקים במשפט,אולי כדאי שתלמד להשתמש בהם.
     
  15. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פחחחח לא משה!! רחמים!! רק אל תיכנס במסכן!!! מה היצור הקטן והשברירי הזה עשה לך ש... ש... שתיכנס בו?

    וואלה אתה פשוט צודק.
    עזוב את זה שהעפנו אתכם בקלות בבית שלכם מהגביע עם החמצה חלומית של ראיין גיגס, אלא ברגע האמת, לפני כשנה, לקחנו אליפות אצלכם, ברגע האמת. ולא, לא היינו צריכים להשתמש בתירוצים של השיפוט.

    חלאס תעזוב אותו! פעם ראשונה שלו כנראה בפורום, הוא לא ממש יודע את הכללים, הסברתי לו כמו שצריך ועכשיו הוא יתנהג בסדר. זה לא שהוא איזה אוהד מכבי חיפה או מנצ'סטר יונייטד, שאתה כבר יודע שהוא רקוב מההתחלה :wink:...