הדיקטטורה האדומה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י smog, ‏13/8/03.

  1. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אתם לא ממש הבנתם מה הוא מנסה להגיד?
     
  2. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אישית הייתי מעדיף 5,000 אוהדים שנותנים את הנשמה ומוציאים את הקול כדי לעודד את הקבוצה מאשר 15,000 אוהדים שבאו להנות מהשמש.
    ולשחק מול יציעים מלאים באנשים ששותקים זה הרבה יותר גרוע מאשר לשחק מול יציעים ריקים, אבל רועשים! השחקנים לא מסתכלים לכיוון היציעים (טוב, לפחות הם לא אמורים להסתכל. הם אמורים להתרכז במשחק.), הם שומעים את הקולות. ו5,000 אוהדים שצועקים ישפיעו הרבה יותר מ15,000 שלא מוציאים הגה. בעצם, האוהדים ששותקים לא ישפיעו כלל על המוטיבציה של השחקנים!
     
  3. Thierry Henry Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/02
    הודעות:
    595
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזו שטות http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx
    בוא נראה.. תעמיד 20 אלף ישראלים (במשחק של קבוצה מסויימת מישראל) מול 60 אלף של מנצ'סטר ונראה את מי תשמע (20 אלף כי בכל זאת אוהד וחצי לא יכולים להשתיק 60 אלף).
    האמת לארסנל יש סגל יותר מוכשר בהרבה משל מנצ'סטר... והשנה ארסנל תיקח אליפות.
    לדעתי היונייטד השנה לא תצליח לקחת מקום שני אפילו.
    דרך אגב ואן ניסטלרוי הוא כן בין 10 החלוצים הטובים בעולם. ועוד איך.
    הוא חלוץ מטרה פשוט מצויין. אני מסכים שהנרי יותר טוב ממנו בכמה דרגות, אבל אני חושב שהנרי עושה דברים אחרים בארסנל - הוא בונה גם התקפות, עושה בלאגן ברחבה... ואן ניסטלרוי העבודה שלו זה לקבל כדורים ולהביא גולים. כמו רונאלדו כיום בריאל.
     
  4. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראב ראבאק איזה טיפש
    אתה יודע מה? קבל : אני מעדיפה 20 אוהדים שרופים באש ובמים ,מאשר מיליון אוהדי יונייטד שמתלהבים מזה שהם היו באולד טראפורד במשחק עם מכבי חיפה והתלהבו כי הם שמעו אוהדי יונייטד אחרים "שרים איזה שיר"

    הא ועוד משהו,אני אוהדת את לידס יונייטד בפרמירליג, קבוצה שהתקציב שלה יכול להספיק לך בערך ללאפה וטרופית, בלי תוספות, והמקום בטבלה בהתאם - ועדיין אני יודעת את כל השירים. שזה המינימום.

    זה לא הכמות,זה האיכות. אפשר להגיד את זה עוד מיליון פעם. למכבי ת"א יש מיליון אוהדים ולהפועל בערך 4 , אבל זה עדיין לא מנע מאיתנו לז*ין אותם כל פעם מחדש בכל דרבי בשלוש שנים האחרונות, פרט לדרבי בר"ג כמובן ששמו אותנו בעונש בפינה.
     
  5. united Member

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב עזבו אני לא יתווכך איתכם כי אתם ממש אטומים ולא מוכנים לקבל עובדות.
     
  6. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    *אתווכח.
    אתה דוגמה חיה לאדם שיכול לרשום נח בשבע שגיאות כתיב.

    אני רוצה לראות לאיזה עובדות אנחנו אטומים. כל "עובדה" שכתבת פה, הגבתי עליה ונתתי תשובה מנומקת מדוע היא לא נכונה. אתה זה שאטום פה לעובדות.
     
  7. united Member

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עזבו אותכם...
    בשבת מתחילה הליגה ועל המגרש הקבוצה שלי תוכיח לכם מי קבוצה יותר גדולה ויותר טובה.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    טוב ליהי ובני,אתם רוצים תגובה,קיבלתם.
    העובדה היא שלא ממש חשוב מה ליהי אלבז חושבת,או בני בן שלום חושב,או משה אוחיון חושב, או אפילו מה ארסן ונגר חושב, העובדה שהיוניטד שנה שעברה לקחה את האליפות בליגה האנגלית,לעומתה ארסנל לקחה רק את הגביע,עובדה נוספת שהאליפות חשובת ערך יותר מהגביע.
    עוד עובדה, היוניטד הגיעה שנה שעברה בפרט ושנים לפני זה בכלל להשגים גבוהים יותר מארסנל בליגת האלופות,זה לא משנה עם ארסנל עפו בשלב הבתים והיוניטד ברבע, או עם היוניטד עפו בחצי וארסנל ברבע,הדבר העיקרי,שליוניטד יש יותר השגים בליגת האלופות.
    עוד עובדה,ואן ניסטרוי חלוצה של היוניטד כבש יותר שערים מהנרי חלוצה של ארסנל, הן באנגליה והן באירופה.
    עוד עובדה,בלי בקהאם,עם בקהאם,זה ממש לא משנה את העובדה שהיוניטד היא הקבוצה האוהדה בעולם, אני לא מתכוון מבחינת אוהדים שרופים אלא מבחינת אהדה.
    בקשר לטענה המגוחת שלך ליהי,בתור אחד שנוסע לכל משחק של הפועל באר שבע בכל מקום, אני חייב לומר, מצטער, 10 אוהדים שרופים בחיים לא יהיו שווי ערך לאלף אוהדים שרק באים למחוא כפים,אני מצטער שזה ככה, אפילו כועס שזה המצב, אבל ככה זה בעולם, הסיבה שהיוניטד היא אולי הקבוצה העשירה בעולם(ואם לא שנייה רק לריאל) היא בגלל אותה כמות אדירה של קהל שאוהד אותו בכל העולם, נכון, בהחלט יכול להיות שלרוב קבוצות הליגה באנגליה יש קהל אוהדים "שרוף"( שמלווה את הקבוצה בכל מצב)בכמות יותר גדולה מהיוניטד,אבל מבחינת כמות האנשים,אין קבוצה באנגליה שמתקרבת ליוניטד.
    איי,כמה שטויות ליהי,כמה שטויות.
    את לא יכולה להשתמש בחוסר כסף ומצבה קיום של לידס לטובתך,כי אהדתך ללידס לא נבנתה בשנה האחרונה כשהיא נאבקה בתחתית, אלא אהדתך ללידס נבנתה שנים קודם, שלידס הייתה קבוצת צמרת לכל דבר, ואף הצליחה להגיע להישגים באירופה(חצי גמר ליגת האלופות).
    ובנוגע לאהדה שלך ללידס,אני חייב לומר,בהודעות שלך את נשמעת הרבה יותר כאוהדת ארסנל מאשר אוהדת לידס.
    בקשר לפיסקה האחרונה,שוב איך לעזאזאל כתבת את המשפט הזה?
    את מדברת כאילו למכבי ת"א יש מיליוני אוהדים ולכם עשרות.
    כשיש דרבי אצלכם בבית(בבלומפילד) הכמות אוהדים שלכם יותר גדולה מאשר של אוהדי מכבי תל אביב,וגם כשיש משחק במקום ניטרלי, זה לא כאילו מדובר במשחק בטדי בין בית"ר י"ם למכבי פתח תיקווה, גם במגרש ניטרלי, נכון שלמכבי יש יותר אוהדים, אבל ההבדל הוא לא כזה גדול שיש לך את הזכות להתפאר בזה שניצחתם אותם בעידוד, חוץ מזה, הקהל של הפועל ת"א, לעניות דעתי, וזה רק לפי השנתיים האחרונות, הוא הקהל הטוב בישראל.
     
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה, בלי קשר לכך שרוב ההודעה שלך היתה מלאה בשטויות אם לא כולה, אני באמת מודה לך שסוף סוף הגבת באופן ענייני. ברצינות.

    מ-ה ה-ק-ש-ר? אנחנו שואלים איזו קבוצה טובה יותר - ואתה זורק לי את האליפות שהגיעה לארסנל בשנה האחרונה? ארסנל סיימה מקום שני ולקחה גביע, זה פחות מאליפות אבל זה עדיין תואר יוקרתי, ואל תשכח איפה ניצחנו בסיבוב החמישי של הגביע...
    ארסנל לפני שנתיים לקחה דאבל, אבל מה הקשר? זה בשנה שעברה, אני מדבר על היום - על מנצ'סטר יונייטד בלי חואן ורון ודיוויד בקהאם. כרגע ארסנל ומנצ'סטר פחות או יותר שוות. לא מדבר מבחינה הסטורית, מדבר על יכולת כרגע על המגרש.

    שוב, אני לא רואה כאן שום קשר. זה שמנצ'סטר הגיעה לשלב יותר גבוה, ועוד בשנה שעברה כשהיא היתה יותר חזקה מהיום, אומר שהיא קבוצה יותר טובה? נו באמת, אפילו אתה לא תסכים עם זה.

    איך אני אוהב שאתה מתעלם מעובדות מסוימות. תוריד את כמות הפנדלים שהנרי ו-RVN כבשו בליגה ובאירופה, ותראה שהנרי כבש יותר שערי שדה (שלא לדבר על שערים מחוץ לרחבה). תוסיף את 20 הבישולים של הנרי ואת יכולות המסירה, הגבהה, כדרור וראיית משחק של הנרי ותראה שהנרי מוביל לפחות ב-5 רמות על ההולנדי, שאת היכולות האלה לא ישיג גם בעוד מליון שנה. אבל אני מניח שכמו בדיונים האחרים, אתה לא תגיב לזה.

    כמה מאות מליוני סינים ויפנים עברו ממנצ'סטר לריאל האהודה ממילא בעקבות עזיבת בקהאם. תוסיף עוד כמה מליונים בעקבות המסע של ריאל במזרח הרחוק ותראה מי הקבוצה האהודה בעולם.

    וזה מדרבן את השחקנים? לא! תאמין לי ש-30 אלף אוהדים צעקניים של ניוקאסל או אפילו יחסית שתקנים כמו ההאמרס ימריצו וילהיבו את השחקנים הרבה יותר מ-67 אלף שתקנים. אפילו כשכובשים הם לא צועקים בשמחה, אלא מוחאים כפיים.
     
  10. united Member

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תם מעלים פה טענה כאילו מי יותר טובה או כמו שאני מכנה את זה "הגיע לארסנל השנה לקחת אליפות, הם היו יותר טובים"
    ובכן בכדורגל אין הגיע ואין יותר טובים והקביעה של מי מ- 2 הקבוצות המשחק יותר טוב ויותר יפה לעין היא שאלה מאוד סובייקטיבית ותלויה את מי אתה אוהד.

    מנצ'סטר יונייטד מצליחה יותר בגביעי אירופה וזאת עובדה מוכחת!
    2 גביעי אליפות אירופה ועוד גביע אירופה למחזיקות אם אינני טועה.
    תבינו משהו... תארים הם המדד הכי טוב!

    בעניין מי חלוץ יותר טוב קשה מאוד לקבוע אבל לדעתי הנרי יותר טוב.
    אבל בטענה שהעלית בקשר למי בעט פנדלים היא פשוט מגוחכת... שער הוא שער!

    בקשר לאוהדי "בקהאם" למיניהם אתה צודק.
    זה לא אוהדים אבל גם במזרח הרחוק יש ליונייטד אוהדים נאמנים בלי קשר לשחקן זה או אחר.
    חוץ מזה שבבריטניה עצמה יש ליונייטד הרבה יותר אוהדים מאשר לארסנל.

    ועוד פעם בתור אחד ששבוע אחרי שבוע מלווה את קבוצתו בכל מגרשי הארץ אני חוזר ואומר שהכמות היא הקובעת!
    אם תשאל את שחקני בית"ר מה הם מעדיפים... שטדי יראה ריק כמו שהוא היום כמעט בכל משחק ושהאוהדים שלהם ידליקו אבוקות ויעשו חגיגה ביציעים או שטדי יהיה מלא מפה לפה ותהיה התרגשות עצומה כל משחק בגלל ש- 22 אלף אוהדים באו לראות את האלילים שלהם?
    אני בטוח שאיצטדיון מלא מעניק תחושה הרבה יותר טובה לשחקן מאשר איצטדיון ריק וחבורה של 1000 אוהדים חוגגים ביציעים.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    מה הקשר?
    התגובה הזאת לא נכתבה רק אלייך בני,אלא גם לשאר הכותבים.
    בדיון זה עלו מס' דברים(רובם ע"י ליהי)על האליפות הקודמת של היוניטד(שזה היה כי הנרי היה בתקופה גרועה,ושלא הגיע ליוניטד וכדומה),וזה שיוניטד צריכה להגיד תודה על הכבוד לשחק עם ארסנל באותו מגרש,אז אני הצבתי בפניה את העובדה הפשוטה,היוניטד היא האלופה,ככה שלהגיד שיש לה כבוד שהיא יכולה לשחק עם ארסנל על אותו מגרש, זה שטות ממדרגה ראשונה.

    שוב,חלק מהתגובה לשאר הכותבים,שוב,היוניטד הגיעו לשלב יותר גבוהה בליגת האלופות,שוב,עוד עובדה שמוכיחה שהדברים שליהי אומרת דמיונים לחלוטיין.
    בקשר לסוגיה של הנרי מול ואן ניסטרוי,תכנס לטופיק של ניתוח שחקנים בפורום עולמי,שם תמצא את התגובה בקשר לנושא הזה.
    ובקשר להערה האחרונה שלך בקשר לאוהדים,שוב,לא מדברים על 40 אלף אוהדים שרופים לעומת 60 אלף שתקנים,אלא ההבדל כפי שליהי הציגה,בין מילוני אוהדי כורסא לעשרות אוהדים שרופים,או בין אלפי אוהדים שרופים לעשרות אלפי אוהדי כורסא.
     
  12. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    * נכון, שער הוא שער, אבל אני שונא שאומרים שהוא הבקיע יותר מהנרי כשבעצם לא כל השערים שלו היו שערי שדה.
    * מה הקשר לגביעי אירופה?! אתה יודע מתי מנצ'סטר יונייטד לקחה את גביע האלופות בפעם האחרונה?
    * בטח שיש דבר כזה "מגיע" בכדורגל. אם אין - אז אתה מוכן עכשיו להודות ולהגיד לי שמכבי ת"א אלופת ישראל בצדק ואין דבר כזה "מגיע"?
    * בבריטניה אכן יש פחות אוהדי ארסנל מאוהדי מנצ'סטר... אבל במפגש בין שתי הקבוצות, מספר האוהדים של ארסנל הוא כפול מזה של מנצ'סטר... כמו בכל מפגש של יונייטד מול קבוצה אחרת...
    * אני לא מבין עד עכשיו למה אתם עושים השוואה של מעט אוהדים ששרים אל מול הרבה אוהדים ששותקים. נציג את זה כך - מה אתה חושב שכל שחקן נורמלי בעולם היה מעדיף - 67 אלף איש שלא מוציאים מילה מהפה או 67 אלף איש ששרים בקול ומעודדים?
     
  13. toon-UPON-tyne Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/03
    הודעות:
    1,273
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בלי להתערב שוב שויכוח שכבר הבעתי את דעתי רק רציתי לכתוב תיקון קטן. לא יודע למה כתבת דווקא 30000 אוהדים של ניוקאסל.
    האיצטדיון של ניוקאסל הוא של 52000 ויש לניוקאסל 46000 מנויים ולא נראה לי שתמצא כמות כזאת של מנויים שרובם אוהדים הכי "שרופים" שיש בשום מקום.
    למרות שזה הופך לדי קשה למצוא כרטיסים :?
     
  14. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ממש התייחסתי לסט. ג'יימס'ס פארק. דיברתי על סתם 30 אלף ג'ורדיז שאפשר לדחוס אותם לאולד טראפורד. וכן, זה עדיף על 70 אלף שרצים אוהדי מנצ'סטר.
     
  15. united Member

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    * ...
    * גביע אירופה האחרון של מנצ'סטר יונייטד היה ב- 99 (אחח 2 דקות שאני לא אשכח בחיים) והראשון היה בשנת 68.
    * מכבי ת"א אלופת ישראל וזאת עובדה. לא שואלו אף אחד וגם לא אותי אם באותם רגעים שאני כמעט התעלפתי באיצטדיון הי"א באשדוד אם לתת להם את צלחת האליפות.
    * זה שיש בבריטניה יותר שונאי יונייטד מאוהדי יונייטד זה משהו אחר שאין לו קשר לזה שליונייטד יש הכי הרבה אוהדים. שוב אני חוזר... זה הכל מקינאה!
    * עזוב... בנושא של האוהדים לא נגיע להסכמה. חוץ מזה שהאיצטדיון הכי ביתי באנגליה הוא סיינט ג'יימס פארק.