ליגה אנגלית- מחזור מס' 1

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏15/8/03.

  1. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארסנל (1) 2 - אברטון (0) 1


    ארסנל הצליחה להתגבר על הרחקתו המוקדמת של סול קמבל כדי לנצח את אברטון במחזור הפתיחה לעיני הקהל הביתי בהייבורי. קמבל הורחק בדקה ה-25 לאחר שעצר בעבירה את תומאס גראבסן, כשהוא האחרון בדרכו של הדני לשער. ארסנל קיבלה פנדל בדקה ה-25, לאחר שאלן סטאבס בלם מסירה של הנרי בידו ברחבה. הנרי עצמו בעט את הפנדל בקלילות לרשת וקבע 1-0. בדקה ה-58 ארסנל הכפילה את יתרונה, כשהנרי בעט מרחוק כדור שנהדף על-ידי רייט, ויירה השתלט על הריבאונד אך סחט עצירה נוספת מרייט, אך על הריבאונד השני עט פירס, ואת הבעיטה שלו רייט כבר לא יכל לעצור. 2-0 לתותחנים. אברטון קיבלו שביב של תקווה לאחר שראדזינסקי כבש בדקה ה-84, אך התקווה הזו נמוגה 3 דקות מאוחר יותר, כשלי טי ביצע עבירה על פארלור שזיכתה אותו בצהוב שני ובהרחקה.

    בסיום, 2-1 לארסנל, ולמרות הניצחון הדחוק וההרחקה של קמפבל אפשר לראות שלפחות הסטאר של הקבוצה נשאר בכושר, והנרי בהחלט פותח את העונה טוב.

    הרכבים פותחים:

    ארסנל: ינס להמן, לאורן, קולו טורה, סול קמבל (הורחק), אשלי קול, פרדי ליונגברג, פטריק ויירה, ג'ילברטו סילבה, רובר פירס (ריי פארלור 70), סילבאן וילטורד (מרטין קיאון 30), ת'יירי הנרי.
    לא שותפו: סטיוארט טיילור, דניס ברגקאמפ, פרנסיס ג'פרס.

    אברטון: ריצ'רד רייט, אלסנדרו פיסטונה, אלן סטאבס, ג'וזף יובו, דיוויד אנסוורת' (גארי נייסמית' 67), סטיב ווטסון, תומאס גראבסן, טוביאס לינדרות' (ווין רוני 57), מארק פמברידג' (טיי לי 67, הורחק), ניק צ'דויק, תומאס ראדזינסקי.
    לא שותפו: סטיב סימונסן, דיוויד וייר.

    כובשים:

    ארסנל: ת'יירי הנרי (35) בפנדל, רובר פירס (58).

    אברטון: תומאס ראדזינסקי (84).

    צהובים:

    ארסנל: פטריק ויירה (41)

    אברטון: תומאס גראבסן (74), ווין רוני (78), טיי לי (80).

    אדומים:

    ארסנל: סול קמבל (25).

    אברטון: טיי לי (87).

    שפט: מרק הסלי.

    כ-38,014 צופים ראו את המשחק בהייבורי.

    ----------------------------------------------------

    פורטסמות' (1) 2 - אסטון וילה (0) 1


    הארי רדנאפ מביא את קבוצתו לניצחון במשחק הבכורה של העונה מול הוילה. משחק שוטף ומצויין של חבורת הוותיקים של הפומפי'ס. המשחק החל בהתקפה מאסיבית של אסטון וילה על שערו של שאקה היסלופ. המתקפה לא הניבה שערים, אך הניבה גם הניבה החמצות. בדקה ה-32 אלפאי מתגבר על זיבקוביץ' אבל נוגח את הכדור רק מהשער. מנגד, יעקובו אייגביני עם משחק טוב ומספר הזדמנויות, מעורב בסופו של דבר בשער המצויין של טדי שרינגהאם, לאחר שבעיטה חזקה שלו רק נהדפת ע"י הרכש הטרי של או'לירי מסנדרלנד, סורנסן, ושריגנהאם לא מחטיא ממצבים כאלה, וגם בגיל 37 הוא מסוגל לכבוש שער חשוב מאוד. 1-0 בדקה ה-42, ממש לפני ההפסקה. ממש לפני השער השני שלהם, הפומפי'ס יצאו להתקפה מסוכנת, שבסיומה סורנסן עוצר מקרוב את יעקובו אייגביני. זמן קצר לאחר מכן, בדקה ה-63, ברגר מצליח להיכנס לתוך הרחבה עם הכדור, לתעתע ברוני יונסן, לעשות סלאלום בין שני שחקנים ולהכניס את הכדור בין הרגליים של השוער, שער מצויין וברגר נראה טוב מתמיד. בדקה ה-84, גארת' ברי ספק מוכשל ספק עושה הצגה, אבל מקבל את הפנדל מהשופט גרהאם ברבר, וכובש בעצמו את הפנדל, 2-1. אולי לשער המצמק הייתה יותר משמעות לולא גארת' בארי, הקפטן (!) של הקבוצה פתח את פיו וקילל את הקוון בדקה ה-87, מה שכמובן זיכה אותו בהרחקה מיידית. חבל, כי בארי נתן משחק מעולה ושלט במרכז השדה של הוילה.

    בסיום, 2-1 לפומפ'יס ונקודות ליגה ראשונות אי-פעם בפריימרליג.

    הרכבים פותחים:

    פורטסמות': שאקה היסלופ, בוריס זיבקוביץ', היידן פוקס, ארג'ן דה-זאאוו, דג'אן סטפנוביץ', סטיב סטון, אמדי פאיי (סבסטיאן שמל 90), נייג'ל קוואשיי, פטריק ברגר, טדי שרינגהאם, יעקובו אייגביני (ויסנסט פריקארד 76).
    לא שותפו: דיון ברטון, האראלד וואפנר, גארי או'ניל.

    אסטון וילה: תומאס סורנסן, מרק דלייני, רוני יונסן, אלפאי, ג'לויד סמואל, לי הנדרי, גאווין מק'קאן, גארת' בארי, מרקוס אלבאק, פט וויטינגהאם (תומאס היצלספרגר 59), חואן פאבלו אנחל (פטר קראוץ' 77).
    לא שותפו: אולוף מלברג, אוליסס דה-לה-קרוז, סטפן פוסטמה.

    כובשים:

    פורטסמות': טדי שרינגהאם (42), פטריק ברגר (63).

    אסטון וילה: גארת' בארי (84) בפנדל.

    צהובים:

    פורטסמות': דג'אן סטפנוביץ' (7), אמדי פאיי (22).

    אסטון וילה: גאווין מק'קאן (20).

    אדומים:

    אסטון וילה: גארת' בארי (87).

    שפט: גרהאם ברבר.

    כ-20,101 צופים ראו את המשחק בפרטון פארק.

    ----------------------------------------------------

    לסטר (2) 2 - סאות'המפטון (0) 2

    הסיפור הגדול מאחורי המשחק היה הרכש המוצלח של שתי הקבוצות, אשר הניב שני שערים בסה"כ - לס פרדיננד שהבקיע לטובת לסטר בדקה העשירית, וקווין פיליפס שהבקיע לטובת סאות'המפטון בדקה ה78.
    השערים החלו להגיע כבר בדקה החמישית, כאשר מייקל סוונסון דחף את לס פרדיננד ברחבה. פול דיקוב ניגש לבעוט והבקיע מהנקודה הלבנה. 1-0 ללסטר.
    חמש דקות מאוחר יותר, ג'יימס סנואוקרופט הרים את הכדור לתוך הרחבה מהאגף, ולס פרדיננד הישיש נגח את הכדור פנימה. תוך כדי הנגיחה הוא גם פגע בראשו של קלאוס לונדקוואם מסאות'המפטון, ושניהם נזקקו לטיפול. לבסוף לונדקוואם יצא מהמגרש פצוע. 2-0 ללסטר.
    במחצית גורדון סטראכן החליט להחליף את אנדרס סוונסון בקווין פיליפס. פיליפס היה יכול להבקיע בנגיעתו הראשונה בכדור, אחרי שביטי הוכשל והוא ניגש לבעוט את הכדור החופשי, אך שלח אותו מעל המשקוף. בדקה ה78 פיליפס קיבל את הכדור כ25 מטר מהשער, עבר את אליוט, ובעט את הכדור לחיבורי השער. 2-1 ללסטר.
    כעבור שתי דקות פיליפס בעט שוב לכיוון השער, איאן ווקר הדף, אך ביטי דחק את הריבאונד פנימה.

    בסיום, 2-2, ולא יכלה להיות חלוקה יותר הוגנת למשחק הזה שבו כל ארבעת החלוצים הפותחים כובשים.

    הרכבים פותחים:

    לסטר: איאן ווקר, ג'ון קרטיס, מאט אליוט, בן ת'אטצ'ר, אלן רוג'רס, ג'יימס סנואוקרופט, מאזי איזט, ריקרדו שימקה, קיית' ג'ילספי (ג'ורדן סטיוארט 83), לס פרדיננד (בריאן דין 45), פול דיקוב (ליליאן נאליס 71).
    לא שותפו: דני קוין, קרייג היינט.

    סאות'המפטון: פול ג'ונס, ג'ייסון דוד, מייקל סוונסון, קלאוס לונדקוואם (דני היגנבוטום 13), ג'רם לה-סו, מאט אוקלי, רורי דילפ, אנדרס סוונסון (קווין פיליפס 45), נייל מק'קאן, ג'יימס ביטי, פול טפלר (פבריס פרננדס 67).
    לא שותפו: אלן סלייני, דייויד פרוטון.

    כובשים:

    לסטר: פול דיקוב (5), לס פרדיננד (10)

    סאות'המפטון: קווין פיליפס (78), ג'יימס ביטי (80).

    צהובים:

    ללסטר - מאזי איזט (21) , ריקרדו שימקה (45), פול דיקוב (53).

    לסאות'המפטון - נייל מק'קאן (90)

    שפט: מייקי ריילי.

    כ-31,621 צופים ראו את המשחק בווקרס סטדיום.

    ----------------------------------------------------

    בירמינגהאם סיטי (1) 1 - טוטנהאם הוטספר (0) 0

    השער הראשון והניצחון הראשון מושגים היום בסט. אנדרוס של בירמינגהאם סיטי. המשחק היה ברובו משעמם, דבר שנבע בעיקר מההרכב החסר שהציגה טוטנהאם דבר שמנע ממנה לשחק את הכדורגל שהיא מסוגלת לשחק. בדקה ה-36 נשרק פנדל לטובתה של המארחת לאחר שגארדנר הוריד את סאבאג' לדשא. דיוויד דאן, הרכש הגדול בתולדות בירמינגהאם ניגש לבעוט את הפנדל, לפינה השמאלית. 1-0, קייסי קלר לא יכול היה לעשות כלום. סטיב ברוס יוצא מנצח מהמפגש הזה בעיקר בשל התיאום שהוכיח הרכש הטרי שלו עם שאר הקבוצה. מנגד, הלדר פוסטיגה הפורטוגזי שנרכש בהון עתק ע"י התרנגולים החמיץ בנגיעה הראשונה שלו בכדור מצב נוח, דבר שגרר בסופו של דבר ירידה לספסל, ואת החלפתו ע"י הכשרון האנגלי הצעיר שנרכש מברייטון, בובי זאמורה, בדקה ה-57. זאמורה היווה חלק מרכזי בנסיונות החזרה של התרנגולים במחצית השנייה. בשלהי המחצית כמעט וכבש זאמורה, אך הכדור המצויין והנמוך שלו נעצר ממש לפני הקו ע"י קנינגהאם האירי.

    בסיום 1-0 לבירמינגהאם, לא ניצחון מרשים אבל חשוב מאוד למוראל של הקבוצה.

    הרכבים פותחים:

    בירמינגהאם סיטי: מאיק טיילור, ג'ף קאנה, קני קנינגהאם, דארן פרס, ג'יימי קלפהאם, דמיאן ג'ונסון, רובי סאבאג' (אוליבר טבילי 90), סטפן קלמנס, דיוויד דאן, גיוף הורספילד (סטרן ג'ון 69), כריסטוף דוגארי (פול דבלין 72).
    לא שותפו: סטאן לזארידיס, איאן בנט.

    טוטנהאם הוטספר: קייסי קלר, סטיבן קאר, גוראן בונג'וצ'ויץ', אנתוני גארדנר, גארי דוהרטי, מאוריציו טאריקו (דין מרני 70), רוהאן ריקטס, סיימון דיוויס, ג'יימי רדנאפ, רובי קין, הלדר פוסטיגה (בובי זאמורה 57).
    לא שותפו: נייל סאליבן, מילנקו אסימוביץ', סטיבן קלי.

    צהובים:

    בירמינגהאם סיטי: רובי סאבאג' (25), סטפן קלמנס (31), דיוויד דאן (38).

    טוטנהאם הוטספר: אנתוני גארדנר (35), סטיב קאר (38), סיימון דייוויס (47), רוהאן ריקטס (89), דין מרני (90).

    שפט: רוב סטיילס.

    כ-29,358 צופים ראו את המשחק בסט. אנדרוס.

    ----------------------------------------------------

    בלקבורן רוברס (2) 5 - וולבס (0) 1

    ברט אמרטון, שגילה רק ביום שישי כי ההתאחדות ההולנדית ביטלה את ההשעיה שלו ושהוא יכול לשחק בשבת, הוכיח שהוא היה שווה את המחיר שלו בכך שהבקיע גול, ובישל אחד נוסף ללורנצו אמורוסו.
    בדקה ה17 שני שחקני הרכש של בלקבורן שיתפו פעולה בדרך לגול. אמרטון הרים את הכדור מאגף ימין לכיוון הקורה הקרובה, ואמורוסו נגח את הכדור פנימה. 1-0 לבלקבורן.
    כעבור עשר דקות בלקבורן הכפילה את התוצאה כאשר דייויד ת'ומפסון בעט את הכדור מהאוויר אחרי מסירה של מאט יינסן. 2-0 למקומיים.
    השער השלישי הגיע בדקה ה52 כאשר דוויט יורק מסר לאמרטון, שבעט מחוץ לרחבה הישר פנימה. 3-0, ואמרטון עם בכורה מרשימה.
    וולבס הצליחה לצמצם את התוצאה בדקה ה72 כאשר סטפן אייברסן, שהגיע מטוטנהאם, גילגל את הכדור פנימה אחרי שהנסיון הראשון שלו פגע בקורה. 3-1 לבלקבורן.
    הרביעי של בלקבורן הגיע בדקה ה79 כאשר אנדי קול בעט בעוצמה פנימה אחרי מסירה חכמה של טוגאי. 4-1, וזה עוד לא נגמר.
    שמונה דקות מאוחר יותר, קול הוסיף את השני שלו, ואת החמישי של בלקבורן. שוב, טוגאי עם האסיסט. 5-1 בסיום.

    הרכבים פותחים:

    בלקבורן: בראד פרידל, וראטיסלאב גרשקו, מרטין טיילור, לורנצו אמורוסו, לוקאס נייל, דייויד ת'ומפסון (קוראדו גראבי 80), גארי פליטקורט, קרימוגלו טוגאי, ברט אמרטון, דוויט יורק, מאט יינסן (אנדי קול 74).
    לא שותפו: נילס אריק יוהאנסון, אנדי טוד, אלן קלי.

    וולבס: מת'יו מורי, דניס אירווין, ג'ודי קראדוק, פול באטלר, לי ניילור, שון ניוטון (הנרי קמארה 86), קולין קאמרון, פול אינס, חורחה מנואל סילאס (נתן בלייק 59), סטפן אייברסן, דון ת'ורידג' (אולג לוז'ני 73).
    לא שותפו: אלכס ראה, מייקל אואקס.

    כובשים:

    בלקבורן: לורנצו אמורוסו (17), דייויד ת'ומפסון (29), ברט אמרטון (52), אנדי קול (79, 87).

    וולבס: סטפן אייברסן (71).

    צהובים:

    בלקבורן: דייויד ת'ומפסון (40).

    וולבס: נתן בלייק (85).

    כ-26000 צופים ראו את המשחק באיווד פארק.

    ----------------------------------------------------

    מנצ'סטר יונייטד (1) 4 - בולטון וונדררס (0) 0

    ראיין גיגס כבש צמד ורוד ואן-ניסטלרוי החטיא פנדל ושבר שני שיאים בניצחון 4:0 של מנצ'סטר יונייטד על בולטון באולד טראפורד. אך הכוכב של יונייטד היום היה הברזילאי בן ה-18 כריסטיאנו רונאלדו, שהובא לאולד טראפורד תמורת 12 מליון פאונד, שהציג יכולת עוצרת נשימה והרבה מאד כישרון ב-30 דקות בלבד. מאז שגיגס עשה את הפריצה שלו בתחילת הקריירה ביונייטד, אף שחקן באולד טראפורד לא הראה יכולת כדרור כל כך מרשימה. העובדה שההגנה של בולטון היתה פחות מובנת מסיר בובי רובסון כשהוא סובל מהתקפי סניליות מוזרים רק עזרה לברזילאי הצעיר להרשים את מאמנו, סיר אלכס פרגוסון.

    בולטון פתחה חזק ובדקה ה-13 קווין נולאן בעט מ-18 מטרים לשער, אך טים האוורד, שוערה של יונייטד, הדף את הכדור. יונייטד פתחה את חגיגת השערים בדקה ה-35 עם בעיטה חופשית מצוינת של ראיין גיגס שפגעה בקורה ועבר את קו השער. ג'יי ג'יי אוקוצ'ה לא הפסיק לבעוט לשער במחצית הראשונה והשניה, בעיטות שבעיקר סיכנו את הציפורים מעל אולד טראפורד יותר מאשר את טים האוורד. רוד ואן-ניסטלרוי כמעט כל המשחק היה משותק ולא הציג את היכולת הדורסנית האופיינית לו, ועד הדקה ה-71 מנצ'סטר יונייטד לא איימה להגדיל את היתרון בצורה משמעותית, לפחות עד הדקה ה-60, בה רונאלדו המוכשר עלה לשחק במקום ניקי באט. רונאלדו החל לקרוע את הגנת בולטון לגזרים עם המהירות והאיזון המדהימים שלו, ובדקה ה-71 הוכשל ברחבה ע"י קווין נולאן שמנע מפגש בין רונאלדו לכדור ששלח אליו רוי קין. את הפנדל ניגש לבעוט אוטומטית החלוץ רוד ואן-ניסטלרוי, אך למרבה הפלא יוסי יסקליינן הדף את הפנדל, וקבע את החמצת הפנדל הראשונה אי פעם בליגה האנגלית של רוד ואן-ניסטלרוי. הכדור נהדף לקרן. לאחר כדור קרן לא טוב, שנהדף לאגף שמאל לכיוון רונאלדו, הגיעה השעיטה של הפורטוגזי על הקו, ולבסוף ההרמה לסקולס, שהוריד את הכדור, סידר מצב נוח, הרים ישר אל רוד ואן-ניסטלרוי, שבעט לגופו של יסקליינן, אבל זה כבר היה יותר מדי וראיין גיגס עט על הריבאונד והעלה את מנצ'סטר יונייטד ליתרון 2:0.

    מכאן ואילך יונייטד שלטה לחלוטין במשחק ובולטון פשוט יכלו לכרוע על הברכיים ולהתפלל לשחיטה מהירה. 6 דקות לאחר השער של גיגס, אריק דג'מבה-דג'מבה מסר מימין כדור מצוין לפול סקולס שהעלה את היונייטד ל-3:0. את התוצאה הסופית חתם רוד ואן-ניסטלרוי מ-15 מטרים. 4:0 ליונייטד. השיא השני שלו באותו היום, כשקבע 9 משחקים רצופים בהם כבש בליגה האנגלית.

    הרכבים :

    מנצ'סטר יונייטד : טים האוורד, פיל נוויל, ריו פרדיננד, מיקאל סילבסטרה, קווינטון פורצ'ן, אולה גונר סולשיאר (אריק דג'מבה-דג'מבה 67), רוי קין, ניקי באט (כריסטיאנו רונאלדו 60), ראיין גיגס (דייגו פורלאן 80), פול סקולס, רוד ואן-ניסטלרוי.
    לא שותפו: רוי קארול, ג'ון אושיי.

    בולטון וונדרס : יוסי יסקליינן, ניקי האנט, פלורנט לאוויל, ברונו אנגוטי, ריקארדו גארדנר, סטייליאנו ג'יאנאקופולוס (דלרוי פייסי 76), ג'יי ג'יי אוקוצ'ה, איבן קאמפו, קווין נולאן (פר פראנדסן 72), הנריק פדרסן (יורי דז'ורקף 59), קווין דיוויס.
    לא שותפו: קווין פול, אנתוני בארנס.

    כובשים :

    מנצ'סטר יונייטד : ראיין גיגס (35, 71), פול סקולס (77), רוד ואן-ניסטלרוי (87).

    צהובים:

    בולטון: ברונו אנגוטי (34), ריקארדו גארדנר (90), סטייליאנו ג'יאנאקופולוס (49), קווין נולאן (71).

    שפט: פול דורקין.

    כ-67,647 צופים ראו את המשחק באולד-טראפורד.

    ----------------------------------------------------

    פולהאם (1) 3 - מידלסבורו (1) 2

    כריס קולמן התחיל פרק חדש בחייו בפולהאם בתפקיד הבוס העדכני עם ניצחון 3-2 מותח על מידלסבורו.

    היתה זו פתיחה מצויינת במערב לונדון, עם חלוץ בורו ג'ונינו שהכריח את שוער פולהאם אדווין ואן דר סר להיכנס לפעולה עם כדור מעולה מג'ונתן גרינינג לרחבה כבר בדקה הראשונה.

    ג'וניצ'י אינאמוטו פספס החמצה איומה במחצית השנייה. היפני הבינלאומי, לא הבריק בלשון המעטה,עשה מעט תנועה עם הכדור רק כאשר סטיד מלברנק מסר לו ממש ליד הרחבה.

    הסקורר היפני המשיך וללא כל צורך איבד כדור בתוך הרחבה בכדי לקבל בעיטת עונשין מ-11 מטרים. הבעיטה לא נשרקה.

    פולהאם כבר הובילה 3-1 בדקה ה-69, וחשבה שכבר תסגור עניין לולא ה"מתנה" שחילק השוער ואן דר סר לבורו כאשר נשארו רק 6 דקות לסיום. ואן דר סר הרים כדור מקו השער כאשר הכדור חזר לרגליו של המחליף בבורו,סילארד נמת',אותו מיהר החלוץ להבקיע ל-2-3.

    בסיום, 3-2 לפולהאם וניצחון ראשון העונה למאמן הכי צעיר בליגה.

    הרכבים פותחים:

    פולהאם: אדווין ואן דר סר,מוריץ ולוץ,ג'רמי בוניסל,מרטין דג'טו,אלין גומא,סילביאן לגווינסקי,ג'וניצ'י אינאמוטו,לי קלארק,סטיד מלברנק,סטיב מארלט (לואיס בואה מורטה 90),לואיס סאה (בארי היילס 71).
    לא שותפו:מרק קרוסלי, זאט נייט, מאליק בוארי.

    מידלסבורו: מארק שוורצר,סטוארט פארנבי,כריס ריגוט,גרת' סאות'גייט,אלן רייט,ג'ונתן גרינינג,ג'וניו (סילארד נמת' 73),ג'ורג' בוטנג (קולין קופר 78),גוידוני ג'וניור דוריבה ,מלקולם קריסטי,קרלוס מרינלי (ג'וזף דיזייר ג'אב 55).
    לא שותפו: קארלו נאש, סטוארט דאונינג.

    כובשים:

    פולהאם: סטיב מארלה (18), ג'וניצ'י אינאמוטו (56), לואי סאהה (70).

    מידלסבורו: מרינלי (10), נמת' (81).

    צהובים:

    פולהאם: סילבאן ליגווינסקי (41).

    מידלסבורו: גארת' סאות'גייט (42).

    שפט: גרהאם פול.

    כ-14,546 צופים ראו את המשחק.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    ויירה, בני, עופר, ליהי ופולדש אני אתם.

    כל הכבוד!
     
  3. chelsea4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/03
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לכל אוהדיה של צ'לסי חדשות טובות אפילו מאוד ההתאחדות האיטלקית שלחה את האישור עבור אדריאן מוטו שיכלל בסגל בסופו של דבר של צ'לסי ואף סיכוי רב שיפתח יחד עם גודיונסן בהתקפה, כמו כן וויליאם גאלאס גם נכנס לסגל ברגע האחרון למרות פציעתו וככל הנראה יישב על הספסל, ה-2 שנופו מהסגל הסופי לטובת מוטו וגאלאס הם אימנועל פטי וקרלטון קול הצעיר שהוזמן יחד עם גלן גונסון לנבחרת אנגליה הצעירה, 4 שחקנים של צ'לסי הוזמנו לנבחרת הבוגרת והם - ויין ברידג, גון טרי, פרנק למפרד וגו קול שיהיה בהצלחה.
    נחזור לנושא - עם כך ה-19 השחקנים שנסעו לאנפילד הם:
    שני השוערים האיטלקים -קרלו קודיצ'יני ומרקו אמבורסיו.
    שחקני ההגנה: גונסון, מלחיוט, טרי, דסאיי, גאלאס, הוט וויין ברידג.
    שחקני הקישור:ורון, גרונקיאר, למפרד, גרמי,גו קול ודמיאן דאף.
    חלוצים: מיקאל פורסל, אדריאן מוטו, גימי פלויד הסלבנק ואידיור גודיונסן.

    ליברפול תחסר את סטיבן גרארד ומרקוס באבל המושעים, ואת המאן, שמיצר דיאו ופינאן הפצועים.
     
  4. chelsea4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/03
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לידס יונייטד נגד ניוקאסל - הרכבים:
    לידס יונייטד : רובינסון;זמורה קמרה,גרי קלי, דומיניק מטאו ולוקאס רדבה;סט גונסון, מוריס, לאמין שאקו ווילקוקס;וידוקה וסמיט.
    מחליפים: נייגל מרטין , דידה דומי, דויד באטי, אהרון לנון וגימס מילנר.
    ניוקאסל: גיבן;אוליביה ברנארד, אהרון יוז, אובריין וודגייט;בוייר, דייר , רובר וספיד; בילאמי ושירר.
    זה עברוך גיימס מילנר שלפי ההודעות שלך לפחות אתה נראה כאוהד לידס.
    דרך אגב ברקוביץ לא פתח בהרכב הסיטי
     
  5. chelsea4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/03
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שירר כובש בפנדל 1-0 לניוקאסל הפנדל התבצע לאחר פריצה של קיירון דייר ברחבה והכשלה של רדאבה
    והסיטי מובילים 1-0 מול צרלטון משער של אנלקה גם הוא כבש בפנדל בדקה ה-13
     
  6. chelsea4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/03
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוויון כעבור 4 דקות משווה וידוקה את התוצאה ל-1-1 לאחר פריצה יפה ועבודה נהדרת של שאקו
     
  7. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'לסקי לנצח, אנחנו ממש לא זקוקים לעדכונים.
     
  8. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'לסי ניצחה 2-1 הערב באנפילד את ליברפול.
    ורון העלה את צ'לסי ליתרון, אבל אואן השווה בפנדל חוזר (אחרי שאת הראשון החמיץ). האסלביינק כבש את שער הניצחון לצ'לסי לקראת הסיום והביא 3 נקודות.
     
  9. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בסה"כ היה משחק טוב מאד לצ'לסי המתחדשת של רומן אברמוביץ', בהתחשב בעובדה שחצי הרכב לובש את המדים הכחולים (טוב, לבנים) בפעם הראשונה בליגה.

    דווקא ליברפול פתחה את המשחק טוב יותר וכמה החמצות, או יותר נכון לומר הצלות גדולות של קודוצ'יני, מנעו ממנה את היתרון. אבל צ'לסי לאט לאט השתלטה על המשחק והתחילה להכתיב את הקצב...זה ניראה שלליברפול חסרה נוכחות במרכז המיגרש מול החמישיה של צ'לסי באמצע.
    המשחק ברובו לא התעלה יותר מדי אבל היה מהיר ומעניין, ואת הפילפל הוסיף הסיום המותח, לאחר השיוויון המאוחר והניצחון המאוחר יותר, משער של ג'ימי פלויד האסלנבייק בדקה ה88. בשורה התחתונה, ניצחון מוצדק לצ'לסי.

    עכשיו צריך לחכות וליראות איך הסגל של צ'לסי מתגבש ומתחבר לאורך העונה, את היכולת הם הוכיחו היום, ועוד יש מס' שחקני רכש יקרים למדי ומוכשרים שלא שותפו כמו מוטו, או ג'ו קול שקיבל דקות מעטות ובקושי נגע בכדור...רניירי בעצם מפקיד את מרכז המיגרש לוורון וסומך עליו שינהל את העסק, אבל אחרי השנתיים במנצ'סטר לא ברור לי כל כך אם וורון יוכל לשחזר את ניהול המשחק מלאציו.

    ארסנל החלוצים של צ'לסי רחב ויכלול העונה 3 חלוצים מוכשרים מאד כגודיונסן, האסלנבייק ומוטו (קשה לי להכניס את פורסל לקטגוריה הזאת) ואני לא יודע אם ראניירי יוכל להשאיר 2 מהם על הספסל כל משחק ולשחק 4-5-1 כמו היום.

    אגב, שמעתי שהקשר הרוסי סמרטין נירכש ע"י צ'לסי...איפה בדיוק הוא אמור להכנס בפאזל הזה? אין לצ'לסי מספיק קשרים?

    ובתור אחד שלא הכי מתמצא בכדורגל האנגלי - תקנו אותי אם אני טועה :)
     
  10. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בסך הכל תתקנו אותי אם אני טועה אבל מייקל אואן הוא חתיכת חלוץ אפס.
    זה פשוט מרתיח אותי לראות אותו משחק,כמה אפשר להיות עצלן?!

    בקשר להארי קיואל...נראה שהוא מספק את הסחורה נכון לעכשיו. אין,שחקן ענק.

    מה שמשך את תשומת ליבי במיוחד במשחק היא העובדה שליברפול לחצה מאוד בהתחלה, ועל הדקה ה26 כשורון הבקיע צ'לסי השתחררה והתחילה לשחק הרבה יותר טובו פתוח ולעומת זאת ליברפול נסוגה,מה שאומר ששום דבר תחת השמש בליברפול לא השתנה, הוויה עדיין לא לימד את החניכים שלו שום דבר.

    ומישהו מוכן להסבירל י מה לעזאזל עשה בנט בפנדל החוזר? אם אני אברמוביץ' היום אני שולחת מישהו מהמאפיה שלו לחסל את הבחור.
     
  11. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
  12. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגידו, מתי בליברפול יקלטו שהם צריכים להעיף את הוויה?
     
  13. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אז ככה, לדעתי צ'לסי דווקא לא שיחקה טוב היום. אבל...
    א) זה משחק ראשון וחצי מהשחקנים לא מכירים אחד את השני. מה גם שאין לי מושג איך הם מתקשרים - כמו שהתנועות של ראניירי במהלך המשחק נראו, סביר להניח שפנטומימה היא צורת תקשורת רווחת בין השחקנים.
    ב) זה משחק חוץ ולא סתם משחק חוץ אלא באנפילד (שם צ'לסי מעולם לא ניצחה בפרמיירליג). ככה שבמקרה הזה התוצאה מדברת בעד עצמה, הרבה יותר מאשר הדרך.

    המשחק לא היה ברמה גבוהה במיוחד, אבל בכל זאת אפשר היה להבחין בכמה דברים שלדעתי יאפיינו את העונה של צ'לסי.
    * נראה שראניירי לא סתם אמר שהוא בונה לפי האב טיפוס של מאן יו. צ'לסי היום שיחקה בדיוק באותה שיטה שבה יונייטד משחקת. אם כי שחקני המפתח שלה היו מפוזרים בצורה שונה מאשר במערך של סר לוזר. ה4-5-1 שראניירי דבק בו לכל אורך המשחק פשוט גמר על הקישור של ליברפול. אם במחצית הראשונה קיואל בפריצות סולו באגף עוד יצר הזדמנות או שתיים, במחצית השניה גם הוא נעלם ואיתו כל הקבוצה.
    * יאספר גרונקייר פשוט קלאסה מעל כל מגן בליגה. ברגע שהוא עבר לצד ימין הוא בישל שער ועוד שני מצבים שהביאו קרן וכרטיס צהוב למגן של ליברפול. המהירות שלו פשוט מסחרררת. כל פעם שהוא קיבל את הכדור בימין עם מטר של שטח פנוי לרוץ עליו - קרה משהו טוב.
    * קארלו קודוצ'יני שוב הוכיח שהוא אחד השוערים הטובים בליגה. העצירות שלו בפתיחת המשחק היו גדולות לא פחות מההחטאות של בנצור על שולחן הסנוקר.

    בקיצור, יש למה לחכות. יהיה טוב
     
  14. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי את הקטע על בנצור!
    בכלל, היה מאוד כיף, חייבים להיפגש שם עוד פעם...

    גרונקאייר הראה שעם מהירות וכדורי רוחב טובים (תודה לפולדש על המושג) אפשר לעשות הרבה בפריימרליג, ובאמת ראינו שרוב ההתקפות של צ'לסי הגיעו מימין. לעומת זאת, בליברפול, אין שחקנים, דיוף אפס, ורק דודק הראה שהוא שווה משהו.
     
  15. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להפתעתי אני לא מאוכזב לגמרי מליברפול. ליברפול הגיעו ליותר הזדמנויות וצ'לסי באה עם מטרה ברורה לשחק על תוצאה. ליברפול שלטה במרכז השדה ו-ורון וגרמי בקושי נראו בכל המשחק...
    אבל בשביל שליברפול תתחיל לנצח משחקים דבר אחד חייב לקרות- אואן חייב לחזור לכושר לשחק טוב כי: בלעדיו אנחנו חצי קבוצה בלעדיו אנחנו בעצם כלווווום.


    בכל מקרה היה ממש כיף היום במיני מפגש, חייבים לעשות את זה שוב.
    ובגלל בנצור לקח לנו שעה לסוע מדיזינגוף לארלוזרוב...