ליגה אנגלית- מחזור מס' 1

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏15/8/03.

  1. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לא מסכים איתך לגבי יחסי הכוחות במגרש בכלל ובמרכז השדה בפרט...

    ליברפול פתחה את המשחק בלחץ על השער של צ'לסי. זה נמשך רבע שעה ובאותו זמן צ'לסי לא עברו את החצי. הארי קיואל הגיע פעמיים מהאגף והיה יכול להוציא יותר מהעימות מול קודוצ'יני. אבל הלחץ הזה התפרק אחרי רבע שעה ומאז הקישור של ליברפול היה פשוט חור שחור. אומנם זה נכון שורון, למפארד וג'רמי לא היו פקטור מכריע במשחק - אבל לכל אורך המחצית השניה למפארד וורון היו חופשיים לחלוטין 20-25 מטרים מהרחבה, זה נגמר בכמה בעיטות מוצלחות ומוצלחות פחות מרחוק ובבישול לשער של האסלבוק. באותו זמן הקישור של ליברפול פשוט לא הצליח לייצר שום דבר דרך המרכז.

    לגבי זה שליברפול הייתה יותר טובה, עם כל הכבוד על שתיים וחצי הזדמנויות טובות במחצית הראשונה לא מוכתרים כיותר טובים - צ'לסי לא הייתה במיטבה, אבל זה לא מעיד משהו על ליברפול - להיפך, משחק טוב יותר של האדומים היה מביא להם ניצחון.
     
  2. chelsea4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/03
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז אני מסיק שאני ראיתי משחק שונה דווקא אני חושב שצלסי נתנה מחצית שנייה גדולה והראתה על אופי - המהפכה של הכחולים כבר התחילה. התקציר שלי:
    כן חברים נגמר 2-1 לצ'לסי במשחק די טוב אבל עם שערוריית שיפוט גדולה מאוד.
    המשחק לא התעלה לרמה כל כך גבוהה ליברפול פתחה בבליץ וכבר בדקה הראשונה קודיצ'יני הציל כדור גדול של מרפי, ליברפול המשיכה עם הלחץ הכבד וצ'לסי בקושי ולא עברה את החצי ב- 20 דקות הראשונות, קודיצ'יני שוערה של צ'לסי הוכיח שהוא השוער הטוב ביותר בליגה עם 2 הצלות גדולות, כמו כן הארי קיוול היה פשוט נהדר וכבר כולם חשבו שהנה ליברפול השתנתה ובצ'לסי קשה לכל הכוכבים לשתף פעולה יחד, אבל בדקה ה-25 הגיע התשובה ראניירי החליף אגפים בין גרונקיאר שהיה נפלא ובין דאף ששיחק נחמד מאוד, גרונקיאר תפס את הצד הימני וכבר סיכן את השער עם המהירות הנפלאה שלה שלח מסירה טובה לעברו של ורון בינתיים מעד הנצוז בלמה של ליברפול ורון נשאר מול דודק והפציץ 1-0 לכחולים בהתקפה הראשונה במשחק. ליברפול ניסתה ללחוץ אך לא הצליחה השינוי של ראניירי עשה את ההבדל וגם משחק ענק של טרי ודסאיי מנעו זעזועים בחלק האחורי של הכחולים, ורון שכל נגיעה שלו הייתה פשוט נגיעת אומן מצא בפס נפלא את גודיונסון ממש לבד מול השוער וזה החטיא החמצה שקשה לתאר.
    עד למחצית הכוחות היו די שווים עם נטייה לליברפול.
    ואז מתחילת המחצית השנייה עד סוף המשחק צ'לסי נתנה שואו וגרמה להרבה מאוד אנשים להאמין שזוהי השנה שלה, ורון ולמפרד התחילו להראות יותר ויותר במרכז דאף וגרונקיאר עשו עבודה נפלאה בכנפיים וההגנה של הכחולים הייתה פשוט מצויינת, כמו כן הוציא ראניירי במחצית את גודיונסן והכניס את הסלבנק. צ'לסי שיחקה נהדר מרגל לרגל וגרמה לאוהדיה הרבים של ליברפול לשרוק בוז גדול רומן אברמוביץ נראה מבסוט מתמיד והכל היה נראה כמשחק של צ'לסי וזאת עד לדקה ה-77 בה הוכשל דיוף ע"י ויין ברידג, על המציאה עט מייקל אואן והפנדל שלו הלך החוצה אבל מה????????????? שופט הקו (הקוון) החליט שקודיצ'יני יצא לפני הזמן והעניק לליברפול מתנה של הייתה מקבלת מעוד מיליון שופטים אחרים ברחבי העולם אואן שכבר פספס את המתנה הראשונה לא רצה לאכזב והפציץ פנימה 1-1 בין צלסי לבין 11 שחקנים של ליברפול (+ הקוון) = 12, צ'לסי שהרגישה שהמשחק כבר בידיים שלה פתחה בלחץ לא כל כך גדול למפרד ניסה את מזלו ודודק היה ממש מצויין, גרונקיאר כמעט כבש אבל לליברפול שיחק המזל כל זאת היה עד לדקה ה-87 ואז למפרד מצא בכדור ארוך את הסלבנק סיבב את קראגר ובעט כדור שטוח לפינה השמאלית של דודק 2-1 מוצדק לכחולים של אברמוביץ.
    נראה כי נפתח עידן חדש בסטמפורד ברידג היום זה היה נצחון הליגה הראשון של צ'לסי מעולם באנפילד, מה עוד שבמשך שלוש שנים רצופות צ'לסי הפסידה לקבוצות קטנות בגביעי אירופה (כמו הפועל ת"א, ויקינג וסט. גאלן) ואת זילינה היא נצחה בחוץ 2-0 אז לאברמוביץ יש ממה לצפות יש לו אחלה קבוצה (וגם לי ) אז אני מאוד שמח מהנצחון המאוד מרשים הזה משחק חוץ קשה מאוד מסתיים בנצחון אני מאוד שמח.
     
  3. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שתי הקבוצות לא היו משהו אבל בהתחלה ליברפול ממש לחצה את צ'לסי אני ממש התרשמתי ממנה חשבתי אשכרה שיכול להיות שהוויה הטיפש הזה השאיר חלקה טובה בליברפול,אבל כמובן שהתברר לי מהר מאוד שטעיתי.
    אני חושבת שלולא השער של ורון בדקה ה26 המשחק היה מתפתח אחרת לגמרי, באיזשהו מקום זה שבר את ליברפול שהם התקיפו כל הזמן הזה בלי הפסקה ובסוף צ'לסי במהלך אחד הבקיעה. ומהרגע הזה צ'לסי התחילה לשחק יותר טוב מליברפול.
     
  4. יוגב אסולין Guest

    ליברפול פתחה טוב אתה משחק.. בהתלהבות שמתאימה למשחק בית בפתיחת עונה בעיקר נגד קבוצה נגד צ'לסי. ליברפול רצתה להוכיח ופתחה בבליץ לעבר שער צ'לסי מה שהביא לכמה הזדמנויות טובות. לטובת צ'לסי בדקות הראשונות שיחקו כמה הצלות מעולות של השוער שלה.

    בהמשך צ'לסי יצרה מצב אחד טוב ליד השער וזה הסתיים בגול של ורון. מפה התחילה בעצם צ'לסי לצאת מהלחץ של חובת ההוכחה שלה והתחילה לשחק כדורגל הרבה יותר משוחרר וטוב. דבר שבא לידי ביטוי בשליטה במרכז השדה וגם בכמה וכמה מצבים טובים.

    נקודת התפנית של המשחק היה בעניי השער הראשון.

    מחצית שניה צ'לסי המשיכה ללחוץ ושוב בניגוד למהלך המשחק ליברפול הצליחה לצמצם. ודווקא פה לפי דעתי צ'לסי הראתה שהיא קבוצה גדולה כאשר באנפילד נגד קבוצה כמו ליברפול בדקה 80 אחרי שהיא קיבלה שער.. לא רק שהיא לא נתנה לליברפול ללחוץ עלייה ולנהל את המשחק בעוד שחקני צ'לסי יהיו שבורים. הם פשוט שיחקו כמו ווינרים אמיתים ולקחו את הכדור כל הזמן קדימה נלחמו על הכל וזכו בשער השני שהעניק להם תניצחון.

    עושה רושם שיש לצ'לסי מה לתת העונה אבל היא כרגע רק בתחילת הדרך. חסר הרבה דבק בין השחקנים והשחקנים צריכים להתרגל למעמד החדש שלהם ליכנס לכושר והקבוצה תיראה הרבה יותר טוב. אני מאמין שעם ב2-3 משחקים הקרובים הקבוצה תנצח הדברים יתחילו לזוז בצורה הרבה יותר טובה וניראה כדורגל איכותי לאורך דקות ארוכות יותר של המשחק.
     
  5. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא אגיב לגבי המשחק של ליברפול - צ'לסי עכשיו, אני אגיב מאוחר יותר, אני רק רוצה לציין שעדיין לא ראיתי שחקן מוגבל ברמה של ג'יימי קראגהר. הבנאדם כנראה גאון כדורגל. או שלא.

    לגבי לידס-ניוקאסל...

    מחר, דאייר יזיין לכם את השכל על שליטה טוטאלית של המגפייס במגרש, ועל בונקר של לידס

    לא היה - ולא נברא.

    שתי הקבוצות הראו הגנה נוראית בשערים, ובכלל, ההגנות היו נוראיות ואפשר לומר ששל ניוקאסל הייתה אף יותר גרועה אם היא הצליחה לעשות כל כך הרבה פאולים על אלן סמית' המושמץ, ועדיין לא לעצור אותו, לתת לו לשחק משוחרר וגם לזכות במאן אוף מאצ' לדעתי. אגב סמית'י... נתן משחק טוב מאוד היום לדעתי. אמנם החמיץ 2-3 ממצבים שלא היו בלתי אפשריים, אבל בסה"כ הוא היה דומיננטי, נראה מאוד שמח בלידס (כמו תמיד) והתיאום שלו עם וידוקה וסאחו היה מצויין (בניגוד לתיאום של החבר'ה בקישור...). לגבי סאחו, היה לא רע. לדעתי הוא יכול להראות יותר. היה קצת מהוסס מדי אבל בסה"כ אני מרוצה ממנו...

    ההגנה כאמור הייתה בינונית ומטה אבל בכל זאת שתי הצלות מצויינות לרובינסון, יציאות טובות מאוד לכדורי עומק שנשלחו ל"בלרס" (שגם הצליח לקבל צהוב על התבכיינות לשופט) ושירר. גם רדבה היה לא רע, וחוץ מכך שלדעתי הוא עדיין לא מספיק מתואם עם קמארה (הבינוני מאוד) הוא עדיין נתן משחק בסדר, והציל שער בטוח בהצלה מהקו שאני לא מאמין שלוקאס האמין שהוא מסוגל למתוח את הרגל כל כך הרבה.

    ג'ודי מוריס היה אגריסיבי ולדעתי אם התיאום ישתפר, והוא ישתפר, הוא עוד יתברר כאחת הרכישות המוצלחות של העונה. בהגנה הוא היה די טוב, ולמרות שהוא מה-זה צנום הוא הצליח לעצור הרבה פעמים את הקישור של ניוקאסל שהיה איום ונורא היום וחוץ מדאייר (וסולאנו מאז שנכנס) בחלקים מסויימים, היה פשוט גרוע. רובר שיחק כמו גירסא דהוייה של וילקוקס (ודאייר לא יכחיש את זה) וספיד הוכיח שתם זמנו בכדורגל האנגלי...

    היה נחמד לראות את באטי עושה קמבאק, הוא אפילו היה בסדר. קצת התאכזבתי לא לראות את מילנר בכלל ואולי היה מקום בדקות האחרונות אחרי ספיגת השער המרגיז משירר (הם) להכניס אותו. אבל אני מאמין שעוד נראה ממנו מספיק העונה.

    זהו, היה נחמד לראות את לידס במחזור הפתיחה. נקווה לעוד הרבה הזדמנויות, ובמיוחד במ.א.ש. עם כל החבר'ה!

    מקווה שכולם נהנו כמוני...

    :)
     
  6. toon-UPON-tyne Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/03
    הודעות:
    1,273
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב אני לא יגיב על המשחק עצמו כי זה יקח לי יותר מדי זמן ואין לי כח לזה ב4 בלילה.
    רק חבל לי שלא יכלתי להגיע בסוף למאש ולראות את המשחק http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx
    חבר שלי ביטל לי ברגע האחרון... נו מקווה שאני יוכל לבוא לראות משחקים אחרים בקרוב...
     
  7. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דייר מזיין ת'שכל?

    קודם כל היה כיף מאוד לראות סוף סוף את ניוקאסל מזה כמה חודשים... הגענו למשחק איך שהוא התחיל. על ההתחלה היה ברור מי הקבוצה היותר טובה, למרות שלידס דווקא תקפה. ניוקאסל הציגה במרכז ההגנה את ג'ונתן וודגייט, אקס לידס, שעשה פשוט עבודה פנטאסית. לצדו אנדי אובריין במשחק נוראי. ניוקאסל נתנה ללידס ללחוץ, ובדקה ה20 מהלך פנטאסי של בערך 5 מסירות רצופות של נגיעה או שתיים, הציבו את דייר במצב מצוין, דייר עובר את ראדבה שמכשיל אותו (למרות שדייר חיפש את הפנדל, באמת היה פנדל), ופנדל מוצדק. שירר בבעיטה לא משהו, שספק רב אם הייתה נכנסת אם רובו היה מזנק לכיוון הנכון, מעלה את ניוקאסל ל1-0. עוברות מספר דקות, ולידס במהלך נהדר משווה ל1-1, כשבעיטה של וידוקה אחרי מסירה יפה של סאחו נכנסה. המשחק מפה דיי התאזן, כשהחוליה החזקה של ניוקאסל, הקישור, מאוד מאכזבת. בוייר בהפועת בכורה מזעזעת (למרות בעיטה אחת קשתית טובה שלו שנעצרה ע"י רובינסון), אני אקנה את התירוץ שהקהל שקילל אותו ל המשחק בלידס הפריע לו, למרות שברור שלהוריד את סולאנו לספסל על חשבונו היה מהלך לא חכם במיוחד. לצדו דייר בהופעה סבירה, יכל הרבה יותר, התאמץ מעט. לצדו גרי ספיד, שכמה שפולדש וקירק שונאים אותו הוא נתן משחק פנטאסטי, ריכז את המשחק של ניוקאסל מאחור, רץ לקבל את כל הכדורים והיה מעולה. לידו שיחק השחקן שהכי איכזב אותי, לורן רובר. רובר לקח בערך 7-8 בעיטות לשער, חוץ מאחת שבאמת הייתה מסוכנת ונהדפה ע"י רובינסון, כולן הלכו החוצה. רובר הרס המון התקפות של ניוקאסל.
    בחוד היה קשה מאוד לשירר להתבטא, כששני הבלמים שומרים עליו שמירה צמודה. לצדו בלרז, כשהרגלו, פורץ מימין, משמאל, מאיפה שהוא רוצה, ובסוף מאבד את הכדור. השיא היה כשהבתקפה מהירה מימין בלאמי עבר את המגן שלו, פרץ לרחבה, ומזוית בלתי אפשרית ניסה להכניע את רובינסון, למרות שלורן רובר עמד מול שער ריק, חשוף בלי שאף אחד שמר עליו.
    מאחורה גיבן כהרגלו היה נהדר, אמנם לא הייתה לו הרבה עבודה אבל שני השערים לא היו באשמתו, וסך הכל הוא היה בסדר. וודגייט הפגין משחק נהדר, נטול שגיאות, כיסוי ומיקום נהדרים. אובריין לצידו עם משחק לא משהו, חייב להשתפר דחוף. באגפים רובסון השאיר את גריפין בצעד תמוה מאוד על הספסל (בג'ונגל תתנהג כמו חייה! אתה נמצא בלידס!), והציב את ברנארד ואת יוז. יוז, כהרגלו, ראה את הגב של השחקנים שפרצו, וחייב לשפר את משחק ההגנה שלו, פשוט חייב. בהתקפה הוא היה סביר. ברנארד היה בסדר עד לשער השני, שזו פשוט רשלנות שאסור שתקרה. הוא לא ידע שסמית' מאחוריו, ופשוט מסר לו במקום לגיבן את הכדור.
    המחצית הראשונה המשיכה, כשניוקאסל מנסה לתקוף, רובר מתעקש להרוס את כל ההתקפות ובלאמי מאבד כדורים אחרי פריצות מעניינות.
    המחצית השנייה הייתה מעניינת, עד לשער של לידס. כמו שכתבתי, ברנארד מסר אחורה בנגיחה כדור, סמית' השתלט עליו ובהמלך מפתיע כבש שער. מאותו רגע והלאה, לידס פשוט לא עברה את החצי. האבא של הבונקרים. ניוקאסל ניסתה וניסתה, רובר בעט החוצה, אפילו דייר ניסה פעם אחת, אבל פשוט היה קשה לה. אחרי זה התחילו כל מיני מהלכים שבהם אפילו יוזר הרים כדור, אבל שום דבר לא נכנס. סר בובי הכניס את ג'נאס ואת שולה במקום ברנארד ובוייר החלשים. לג'נאס היה קשה להתבטא, למרות שער שכבש שנפסל באשמת נבדל (מוצדקת). לעומתו שולה היה נהדר, שיחק מאחורי שני החלוצים, אבל פשוט היה קשה לו כי כל שחקן שהוא עבר הגיעו 3 חדשים. בובי הבין שרובר רק מזיק והוציא אותו, והכניס את סולאנו. רק בדקה ה84. סולאנו אירגן את המשחק של ניוקאסל מחדש, ובעצם אחרי שהוא נכנס ניוקאסל פשוט נטשה את אגף שמאל, כשסולאנו, דייר וג'נאס משחקים כולם בצד ימין. בסופו של דבר טעות קטנה בהגנה של לידס, זה כל מה ששירר צריך. 2-2.
    http://images.thesun.co.uk/picture/0,,2003380025,00.Xxx http://eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/empics/20030817/15/4161251143.Xxx
    ניוקאסל עוד ניסתה לכבוד שער ניצחון, אבל לידס החליטה שתיקו מספיק לה, ואם מקודם השחקנים לא עברו את החצי, הפעם הם פשוט לא יצאו מהרחבה.

    ונעבור לעיתוני אנגליה...
    הסאן העניק את תואר איש המשחק לאלן סמית'. העיתון נהנה לציין שבזמן שחלוצה של לידס התראיין הוא לבש את חולצתו של ג'ונתן וודגייט, וככה התראיין במדים שחורים. העיתון אף ציין שסמית' הוא שחקן שכל קבוצה רוצה, שחקן שיש בו גם רוח לחימה וגם כישרון (בטח... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx ).
    הציוניםו שהוא נתן:
    לידס:
    רובניסון 6, קלי 6, ראדבה 8, קאמארה 7, מתיאו 7, סאחו 8 (דומי 60, 5), מוריס 6, ג'ונסון 6, וילקוקס 6 (באטי 74, 6), וידוקה 7, סמית' 9.
    ניוקאסל:
    גיבן 6, יוז 6, אובריין 6, וודגייט 8, ברנארד 6 (ג'נאס 73, 5), בוייר 6 (אמאובי 73 6), ספיד 7, דייר 6, רובר 6 (סולאנו 84, 6), שירר 8, בלאמי 5.

    הטיימז טוען כי ניוקאסל היא קבוצה טובה יותר מלידס, ולכן ללידס מגיעה הערכה על תיקו שהוציאה, לעומתה ניוקאסל שהייתה אמוה לנצח לא עשתה זאת, ולכן היא מקבלת צל"ג.
    הציונים של הטיימז:
    לידס:
    רובניסון 6, קלי 6, ראדבה 7, קאמארה 6, מתיאו 7, סאחו 7 (דומי 60, 6), מוריס 6, ג'ונסון 5, וילקוקס 4 (באטי 74), וידוקה 7, סמית' 8.
    ניוקאסל:
    גיבן 7, יוז 6, אובריין 5, וודגייט 7, ברנארד 5 (ג'נאס 73), בוייר 4 (אמאובי 73), ספיד 6, דייר 5, רובר 5 (סולאנו 84), שירר 8, בלאמי 6.

    הדיילי טלגרף אומר שלידס חסרו 2 דקות לעשות את מה שהיא לא עשתה כל הקיץ - לנצח (לידס לא ניצחה בשום משחק הכנה לעונה). העיתון גם מציין כי אלן שירר כבש את השער ה19 שלו מול לידס, יותר מכל קבוצה אחרת באנגליה.

    זהו מקווה שנהנתם לקרוא....
    http://eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/empics/20030817/15/780528284.Xxx
     
  8. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דייר, במקרה שהזכרת עם בלאמי מול השוער, דיברנו על זה עוד בפאב (יכול להיות שהיית רחוק ולא שמעת), והגענו להסכמה שהוא עשה את הדבר הנכון. קרייג לא ראה את רובר, ואם הוא היה מתחיל לחפש למי למסור, הוא היה מאבד את הכדור (בדיוק כמו במקרה שנולאן השתהה מול מאן יו). אם הוא היה משתהה כולם היו מתלוננים על זה שהוא לא חשב מספיק מהר.
    אגב, פולדש עדכן אותנו בסטטיסטיקה מוזרה, האומרת כי לידס ספגה רק שני כרטיסים אדומים במהלך כל העונה שעברה (!), שניהם של אלן סמית', לעומת שלוש שניוקאסל קיבלה... מוזר מאוד.
     
  9. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עופר, בסופו של דבר הוא לא עשה את הדבר הנכון. למה? כי בין הרגע שהוא עבר את המגן, ובין הרגע שהוא בעט, הייתה בערך שנייה וחצי. הוא היה צריך במהירות להרים את הראש ולראות מה קורה, וזה מעצבן אותי, כי הוא לא חלוץ טוב. למה?
    1. חלוץ טוב בכלליות אמור לראות בזוית העין מה קורה. רובר הניף את הידיים, ובלאמי היה חייב לראות את זה בזווית העין.
    2. חלוץ טוב צריך לדעת מכל מקום ברחבה איפה השער נמצא, ואיזו בעיטה הולכת לשמה, לכן אני לא קונה את זה שהוא היה צריך גם זמן לכוון את הבעיטה.
    3. חלוץ טוב צריך לחשוב במהירות. לאמוד את כל האופציות וככה להחליט מה האופציה הטובה ביותר. בלאמי בכלל לא ניסה לשקול את האופציות כי הוא פחד שיילך לו הכדור, הוא ישר ניסה לבעוט.

    ועוד משהו:
    נגיד ואתם צודקים, ובאמת הוא היה חייב לבעוט. מה הסיכוי שכדור מזוית כזו ייכנס, במיוחד שיש שוער מצוין בשער? אני הייתי מעריך את זה 10%-15%, לא יותר. אם בלאמי היה עוצר, והיה רואה שחות מרובר גם שירר פנוי טיפה מאחורה והיה מוסר להם, הכדור כמעט בוודאות היה מגיע לאחד מהם, בערך 80% שיגיע. ואז זה היה מציב אותה במצב נהדר, של 75% גול. חישוב מהיר אומר שביחד זה 60% שהכדור ייכנס לשער אם הוא ימסור, לעומת 10%-15% שהכדור ייכנס אם הוא לא ימסור.
     
  10. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כדורגל זה לא מדע מדוייק ואי אפשר לחשב אחוזים.
    רובר היה די רחוק ממנו, ולמרות שמסירה הייתה יכולה לעבור בקלות, רובר הגיע מאחורה ולא נתן סיכוי לבלאמי לראות אותו. אם בלאמי היה מכניס את הכדור הזה, היו מהללים ומשבחים אותו אחרי המשחק. מסירה לא טובה או השתהות יתרה היו רק מושכים אליו ביקורות רעות.

    בסיכום, אני חושב שהתוצאה די הוגנת לשני הצדדים.
     
  11. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יא אללה סמית' קיבל 8...הגיעה אחרית הימים!!!

    ועכשיו ברצינות, פייר הפסדתי את המשחק לצערי, אבל לפי מה שהבנתי לידס התעלתה מעל עצמה. אתם חייבים לזכור שמדובר בקבוצה שלא התחזקה משמעותית בעונת המלפפונים ולמעשה נלחמה על חייה על המגרש. הספקתי לראות רק את השערים וההחמצות וסמית' נראה חד מהרגיל (או יותר נכון לומר: חד..) ו-וידוקה...אחח,איזה חלוץ.

    בקיצור, יש למה לצפות : ).
     
  12. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סמית' גם קיבל 9, אני עמדיף להסתכל על הסאן :)

    בסה"כ דאייר בניגוד לציפיות שלי לא הקצין יותר מדי את ניתוח המשחק לכיוונה של ניוקאסל, חוץ מדבר אחד...

    גארי ספיד לא עשה כלום! שמע, אם בוייאר ורובר היו נוראיים וגם דאייר כמעט ולא בלט (חוץ מפריצות סוחפות שלו עם הכדור לאורך עשרות מטרים) - כנראה שמי שאמור לרכז את הקישור היה בינוני. תוסיף לכך כמה נסיונות עלובים במיוחד של ספיד לתת לשירר שינסה לעקוף שני בלמים ששומרים עליו ותקבל "מרכז" משחק רע במיוחד.

    ולגבי הנסיון של בלרז... בנסיבות רגילות הייתי אומר שאולי עדיף היה שינסה למסור למרכז, אבל כשרובר של אתמול נמצא שם אני מבין למה הוא החליט לא...
     
  13. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מרכז משחק - הכוונה היא לא השחקן שמבשל ונותן את הפס, ממש לא זה.
    הכוונה היא נגיד והמשחק טיפה תקוע, ניוקאסל לא מצליחה למסור יותר משתי מסירות קדימה והכדורים כל הזמן חוזרים לבלמים, אז במקרים כאלה תמיד גארי ספיד יורד אחורה ולוקח אחריות, לוקח את הכדור לעצמו ומארגן מחדש את ההתקפה, ובאמת כל הפריצות של בלאמי/הבעיטות של רובר באו ממהלכים כאלה, זה מסוג הדברים שלא רואים בסטטיסטיקה, אבל אפשר להבין בזכותם כמה ספיד חשוב לניוקאסל גם כמנהיג וגם כשחקן.
     
  14. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא ספיד לא היה כל כך גרוע. כזכור הוא זה שהתחיל את ההתקפה של השער הראשון עם מסירה נפלאה לבלאמי(או רובר).

    וכמו שדאייר עצבני על שחקן שלא מסר כך גם אני: הארי קיואל עבר שני מגנים באגף ימין נשאר מול השוער בזוית קשה כשאואן נמצא מול השער במצב מצווין אבל קיואל מחפש את השער ולא את אואן ומחמיץ.
     
  15. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה יישמע כאילו אני מסנגר עליו אבל זה ממש לא ככה.

    הארי קיואל מחפש את השער הראשון שלו בקבוצה החדשה שלו. אצל רוב השחקנים החדשים שצריכים להוכיח משהו בהתחלה יש את הבעייה שהם מחפשים את השער לבד.