עונת 2003/04 בפתח. הציפיות שלכם.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏1/8/03.

  1. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, אני בטוח שאני אוהד ארסנל... נכון שדעותיי קצת שונות מאוהד ארסנל ממוצע, אבל לאוהד מותר גם להיות פסימי ובעיקר ביקורתי (לא "יורד" על הקבוצה שלי), ואני לא חוסך את הביקורת שלי מארסנל או מהמהלכים של ארסן ונגר. זה לא מוריד מהאהבה שלי לארסנל.

    אני חושב שנסיים במקום הרביעי. יכול להיות שנסיים שוב במקום שני, אבל מה כבר ההבדל, כל עוד המטרה היא אליפות? התואר "סגנית האלופה"? לא סתם רשמתי שהציפיות הן מקום 2-4. אליפות פשוט לא נראית לי ריאלית, כי ההגנה שלנו לא טובה מספיק לאליפות, וכבר ראינו את זה בעונה שעברה. מול זה כל הפירסים והברגקאמפים בעולם לא יעזרו.

    וכן, אני מעריך שליברפול יעקפו בסופו של דבר את ארסנל בעיקר בגלל החיזוק של קיוול, וכתבתי עליו בתשובות שלי לשאלון.
     
  2. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :?
    מה? הארי הקוסם הוא אומנם חיזוק משמעותי לליברפול, אבל הוא לא יכול לתקן מה שהוויה מתמיד להרוס. קיואל לא יכול להחזיק את כל ליברפול על הידיים, קשר אחד לא יכול לקשר בין כל ההגנה לכל ההתקפה. זה פשוט לא יקרה. צריך להסתכל מסביב, ומה שיש מסביב אומר התקפה חלודה, קישור מנומנם והגנה? -.....

    ליברפול לא תעקוף את ארסנח בטבלה בסוף העונה. על גופתי המתה.
     
  3. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה גם שהוייה מתעקש לתפקד שחקנים לא בתפקיד המקורי שלהם. בשנה שעברה ראינו את קיואל על אגף שמאל ובמרכז, אך העונה הוא משחק כקשר ימני (לפחות לפי המשחק מול צ'לסי), עמדה שהוא לא רגיל אליה.
     
  4. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הלו הלו הלו... לרדת על לידס, ארסנל ושאר החבר'ה בכיף, אבל עד ניוקאסל. מזה שהם לא התחזקו (והם כן התחזקו אבל לא משנה) אתה מסיק שליברפול צריכה לעקוף אותם? ומה עם שחקנים כמו ג'נאס ואמאובי שכל שנה משחקים טיפה יותר טוב, זו התחזקות בפני עצמה. אני מאמין שבמצב הנוכחי ניוקאסל הרבה יותר טובה מליברפול (לא שזה קשה), ואת ההוכחה אתם תקבלו כבר השבוע במבחן אמיתי בבית מול מנצ'סטר.
     
  5. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה שיפור אתה צופה במשחק הבית הקרוב, דייר? חמישיה במקום השישיה בפעם הקודמת? :wink:

    ליברפול הדאגה האחרונה של ארסנל, ניוקאסל ושאר החברה. פשוט מדהים איך כמעט כולם שם, מלבד דודק וקיואל (וגם הוא ייכנס לזה) נמצאים באותו כושר חרא. אפילו אואן נראה כמו גרסא חיוורת של דמבו.
     
  6. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני רואה את ניקואסל מנצחת את מנצ'סטר, ובגלל שהפעם היא באמת מגיעה כאנדרדוג. תראה את מנצ'סטר עם הראש בעננים... כולם כל הזמן מדברים על הכושר שיא שלה, על רונאלדו, על RVN וכל הטמבלים שמה. ניוקאסל לעומתה באה אחרי שלא הצליחה לנצח את לידס העלובה. מנצ'סטר תזלזל, ניוקאסל בבית. יהיה משחק עם המון שערים תהיה בטוח, וניוקאסל בסופו של דבר תנצח.

    ודודק לא באותו כושר חרא? אנחנו מדברים על אותו ייז'י דודק? הוא ממש באותו כושר כמו בשנה שעברה...
     
  7. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יונתן. די. פשוט די.
    עונה שעברה אני יכולה לתת לך ציטוט למפגש של מנצ'סטר מול ניוקאסל ואתה אמרת בו (ושוב פעם,זה ציטוט):
    "אנחנו פשוט נפתח אותם תוך כדי התעללות"
    אתה זוכר איך זה נגמר?
    תעשה טובה,אל תפתח פה לשטן. אמן טפו טפו ניוקאסל תנצח את מנצ'סטר יונייטד, למרות שאני לא רואה את זה קורה, דווקא כי כבר הרבה זמן לא ראיתי את מנצ'סטר יונייטד ככה, והיא באמת ב"היי" עצבני. אבל אל תדאגו,לכל נרקומן נגמרת המנה מתישהו.
     
  8. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן כן נכון אז בדיוק מנצ'סטר נכנסה לכושר.. הקטע הוא שעכשיו היא בדיוק תצא מהכושר.... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx
     
  9. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לא ברורה לי השינאה הזו לדודק. כן נכון, הוא פולני וזה כבר אומר משהו, אבל בכל זאת...

    להגיד שהוא בכושר חרא? שהוא באותו כושר של שנה שעברה? זה סתם מצחיק ולא קשור למציאות. יז'י דודק לא היה עד כדי כך גרוע בעונה הקודמת. כן, הייתה לו תקופה אומללה שנמשכה 4-5 משחקים, ושיאה כמובן בהשמטה שהביאה לשער של דייגו פורלאן. אבל לא, זה ממש לא קרוב לייצג את שארית העונה שלו. ג'רארד הוייה החליט להוריד מעצמו את האחריות לשרשרת ההפסדים הבלתי נגמרת של האדומים באותה תקופה, ואכן ע"י האשמת דודק והורדתו לספסל, המנג'ר הצרפתי יצא נקי לחלוטין מכל המשבר הזה. עובדה שעד היום כולם מדברים על דודק כאחד השחקנים היותר חלשים בקמפיין של ליברפול בעונה שעברה, זה ממש לא היה ככה.
    פתיחת העונה של דודק הייתה מצויינת והיה לו חלק מאוד חשוב בריצה המטורפת והמוזרה של ליברפול לצמרת הפרמיירליג. כל אותה תקופה ליברפול שיחקה בונקרים מגעילים ודודק היה מהגורמים המרכזיים להשארת השער נקי. וגם בסיום העונ ברגע שדודק חזר במקום קירקלאנד הפצוע הוא היה טוב מאוד, עד סיום העונה דודק הוכיח שמקומו היה ונשאר בהרכב הפותח. ועובדה היא שהוא הביא במו רגליו וידיו את גביע הטוטו האנגלי וכן, גם מול צ'לסי הוא היה הרבה יותר מבסדר. הציל מול גודיונסן באחד על אחד. הוציא כדור של למפארד לחיבור ומנע שער נוסף מבעיטה של האסלביינק מרחוק. שני השערים לא היו באשמתו וספק אם שוער אחר בעולם היה עוצר את אחד מהם...
    בקיצור, עדיף שתגידו שאתם שונאים אותו מאשר שסתם תלכלכו עליו.