ישראל חזרה עם ניצחון הסטורי מרוסיה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י official, ‏19/8/03.

  1. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם לא הבנת את זה מדבריי עד עכשיו אז כנראה אתה ממש ממש לא עוקב אחרי ההודעו שלי. התשובה שלי היא חד משמעית - לא! :idea: :idea:

    למה שנהיה תלויים בשחקן אחד? אפשר לנצח את המשחק בסלובניה גם בלי אייל, עם הרבה שקט נפשי,הרבה ריכוז וקצת מזל.
     
  2. official Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/03
    הודעות:
    249
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כי מצד אחד את מדבר על היכולות הפנומנליות שלו בעיקר בהשוואה לשאר שחקני הנבחרת ומצד שני על שילוב שחקנים צעירים.
    בכל אופן שמעתי את דעתך ואני מקווה שלא תצטרכי לאכול את הכובע היום בערב ובעיקר במשחק נגד סלובניה.
    לברקוביץ כיום אין תחליף בנבחרת וויתור עליו זו טעות גדולה.
    הרבה שקט נפשי והרבה ריכוז (מתי פעם האחרונה זה קרה בנבחרת??)לא יסיפקו לנצח את הסלובנים אבל מהלכים גדולים של שחקנים גדולים כן יכולים להביא לניצחון.
    בואו ונראה היום בערב את הנבחרת ונהיה יותר חכמים
     
  3. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רגע רגע רגע
    למה שאני אוכל את הכובע? למה, זאת הנבחרת שלי? אני חושבת שהנבחרת נמצאת כיום במצב רע מאוד, גרוע, אבל לא בגלל ברקוביץ'. בגלל הרבה סיבות מסביב, בגלל מצב השחקנים. אני בכלל לא אופטימית לגבי היום אבל זה גם בכלל לא בגלל ברקוביץ', אז אני מבקשת ממך להבא לא להכניס לי מילים לפה, אין לי שום סיבה לאכול את הכובע משום גורם לא משנה איך יגמר המשחק היום כי לא הבטחתי כלום ולא אמרתי כלום, אלא שמבחינתי אפשר לוותר על ברקו ולהבריג במקומו שחקן חלופי צעיר יותר. עירבתי פה את דעתי האישית על ברקו בתור כדורגלן (שהוא שחקן ענק,פנומנלי) אבל לא אמרתי פה בשום מקום שאני חושבת שהנבחרת לא יכולה להסתדר בלעדיו. סוף פסוק.
     
  4. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליהי..איזה עצבים... :wink:

    בכל מקרה את צודקת..אפשר להסתדר בלי ברקו..וחסר לנו אם אי אפשר..
    יש לנו מספיק שחקנים טובים..השאלה היא אם גרנט כרגיל יעדיף לשחק בונקר ואז גם ברקוביץ בקהאם רונאלדו[שניהם] וריבאלדו לא יעזרו..
    גרנט צריך לשחק יותר פתוח..במיוחד במשחק הידידות הזה כדי לבדוק איך ניראה אחרי 4 שנים של בונקרים..
    תאמת אם היום כרגיל יהיה משחק משעמם של הנבחרת אני חושש שעד שלא יביאו איזה מאמן שגם רוצה שיבעטו לשער היריב אינ אפסיק לראות את הנבחרת..בשביל להירדם יש תוכניות בערוץ 11!
     
  5. שגיא Guest

    זהו, שממש לא. למה אתם חושבים שיש לנו שחקנים טובים? אנחנו בקושי יכולים להרכיב סגל של 20-22 שחקנים ראויים למשחקים בינלאומיים. ישראל לא יצרנית כדורגלנים, לא הייתה ולא תהייה. ועם כל הכבוד, אין שחקן ראוי במקום ברקוביץ', כמו שאין שחקן ראוי במקום בניון למשל.
    שחקן צעיר במקום ברקו? מי? יש לנו דוגמא פרקטית או שאנחנו סתם זורקים?
    כדי שישראל תוציא תוצאה טובה (גם הערב מול רוסיה, וגם מול סלובניה, וגם בלא מעט משחקים אחרים) אנחנו צריכים התעלות של שחקני הנבחרת, הצעירים ליד הותיקים, כי מבחינת יכולת נטו אנחנו פחותים מהם, אנחנו חלשים מהם, ואין לנו ביתיות.

    אגב, ההרכב למשחק:

    שביט אלימלך, אלון חרזי, אורי אוזן, אריק בנאדו, טל בן-חיים, אדורם קייסי, יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, אבי נמני, יוסי בניון, חיים רביבו.

    שמישהו יגיד לי למה וואליד באדיר בהרכב? הם גם לא משחק במכבי חיפה, הוא גם כל הזמן שומע סיפורים על כך שהוא עוזב, לא מסתיר את הדיכאון שלו, את האכזבה משהו, זה לא צורה לשחק כדורגל. בטח אם יש על הספסל את עידן טל, שמשחק לפני באדיר במכבי חיפה וממשיך את היכולת שלו משנה שעברה....
    לא ברור ההרכבה שלו בהרכב, מאוד מאוד תמוה
     
  6. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1]כן יש לי שם נחמד במקום ברקו..יוסי בניון..נימני ישחק בשמאל ויוסי במרכז..ולפי מה שאני יודע ליוסי עדיין אין מקל הליכה..
    2]יש משהו במה שאתה אומר..באדיר באמת בדיכאון ובמשחק מול קוומבראן לא נראה לי שהוא שיחק..אבל באימונים של חיפה[ואני מנחש שגם של הנבחרת] באדיר מצטיין בגלל זה גם הוא נשאר בחיפה[וגם בגלל שלוי עדיין לא מצא זר]
    באדיר כבר הרבה זמן משחק טוב במשחקי אימון אולי גם במשחק האימון הזה הוא ישחק טוב..
    מצד שני אתה גם לא יכול להצביע על מישהו אחר שישחק במקום ואליד.
     
  7. שגיא Guest

    1. יופי, מצאת לך מי ישחק בשמאל, רק נימני, כן בטח.....הרי אם הוא לא ישחק במרכז והכדור לא יהיה אצלו 90 אחוז מהזמן אין משחק, ממש כמו בשכונה, "אם אני לא משחק אין משחק". ובניון לא ישחק במרכז, כי יהיה לו יותר קשה להבין שם את היכולת האישית שלו, המרכז תמיד צפוף יותר, באגפים הרבה יותר פתוח, שם יוסי משחק, שם יוסי מצטיין, ושם יוסי ישחק הערב, במרכז זה לא המקום שלו, הסגנון שלו הוא לא כמו של ברקוביץ', כל אחד מהם מביא משהו אחר, ואת מה שיוסי בניון מביא, הוא מביא יותר מהאגף, עם הצטרפות לחלק הקדמי. הוא יותר אפקטיבי שם פשוט.

    2. אני לא יכול להצביע על מישהו אחר שישחק במקום באדיר? הרי אני הזכרתי את עידן טל, שהרבה יותר מגיע לו לשחק, בטח ובטח על פני באדיר. שוב, אני לא יודע עד כמה באדיר יכול לתרום במצבו המקצועי הגם הנפשי במובן מסויים בעקבות המצב המאוד לא ברור שבו הוא נמצא במכבי חיפה.
     
  8. official Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/03
    הודעות:
    249
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ועל עניין אכילת הכובע נאמר כבר..יירצו יאכלו לא יירצו לא יאכלו..
    מה העצבים?אי אפשר לנהל פה דיון נורמלי?ליהי אף אחד לא הכניס לך ולא רוצה להכניס לך מילים לפה סה'כ מדברים פה על שאלת ברקוביץ זה הכל.ליהי תקראי שוב את ההודעות שלך ותראי באיזה אגרסיביות את רושמת שם.
    ולעיניינו כולם רוצים את הצלחת הנבחרת וזה לא משנה מי משחק מצידי שישחק בן לוז בקישור ורק שהניצחון יהיה שלנו
     
  9. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רמזת שאם הנבחרת תכשל אני אצטרך להיות זו שאצא לא צודקת וזה לא נכון כי אין כל קשר ואני לא הולכת אפילו להתעכב על ההודעה הזאת.

    מחצית ראשונה נבחרת ישראל- רוסיה:

    יתרון ברור של הנבחרת הרוסית. אין כלל תיאום בין שחקני הנבחרת הישראלית וגרוע מכך-אין כלל מוטיבציה. דבר זה מוביל את רביבו ובניון לשחק כאינדיוידואל כל אחד כשלעצמו ולנסות ולבנות התקפות שלבסוף כושלות, כי אף אחד לא עולה פשוט. במהלך המשחק גרנט הסיט את נמני כמה פעמים מאגף למרכז כי הוא פשוט לא תפקד כמו שצריך, זאת רק אני או שזה ממש לא בגלל המיקום שלו?- זה אך ורק בגלל שאין לו שקט נפשי, וזה מה שחסר לנבחרת כרגע: המון שקט נפשי. עוד דבר שאני רוצה להתייחס אליו הוא הרכב שלושת הבלמים. אחרי שצפיתי בנבחרת רוסיה (ולא התרשמתי כמו שפיגל ואחותו הצולעת שמהללים את נבחרת רוסיה) אני מתחילה להבין שהסיבה שגרנט פתח עם שלושה בלמים היא יותר בשביל לבחון את כל אחד מהם מתפקד כיחיד ופחות בשביל התוצאה. הנבחרת שלנו נכון למחצית הראשונה נראית עייפה, חסרת מוטיבציה, בעלת חוסר תיאום אומלל ממש ואי יכולת לקרוא מהלכים פשוט בסיסיים ,כמו לדוגמא המסירה של יוסי בניון לרביבו,כשרביבו סטה לשמאל.

    נקודות לציון:
    1. המאמן של רוסיה נראה כמו היטלר.
    2.כל השחקנים של רוסיה נראים אחד אחד כאילו הם כרגע ברחו מאודישן כושל של ווסטלייף,מה זה כל הבלונד?
    3.אף פעם אל תבקש מקהל של רוסים לעמוד דומיה, אין להם שווי משקל בשקל בכל מקום ציבורי שיש בו לגיטימציה לשתות משקאות אלכוהוליים.
     
  10. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    1-0 לישראל משער של נמני בדקה ה53.
     
  11. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק הסתיים 2-1 לישראל
    *אוכלת את הכובע*
    סתם סתם. הפרשנים אומרים שהיתה פה שליטה חסרת עוררין של רוסיה על המגרש- ואני חושבת שלא. נכון, הרוסים החזיקו בכדור 70% מהזמן, אבל את המהלכים הרציניים והמסוכנים ביותר ספקה נבחרת ישראל. זה היה מעין משחק העתק של ישראל-קפריסין בו יצאנו תיקו, לא משנה כמה זמן מחזיקים בכדור- זאת הצורה בה עושים זאת. כך למשל זה לא משנה כמה הרוסים החזיקו את הכדור- העובדה שהם שיחקו חמש דקות משחק ראש במרכז המגרש אומרת הכל : אי דיוק, ואף על פי כל המוטיבציה שאני באמת מעריכה אין להם חומר שחקנים כל כך טוב כמו שציירו זאת. אני רוצה לציין שני דברים חשובים כרגע:

    זנדברג- אני חושבת שהוא שחקן פשוט ענק. גאוני. הוא בניון וטל בן חיים הם המנהיגים הבאים של נבחרת ישראל.

    אלימלך- הוכיח שנית שהוא השוער הכי טוב בארץ, ובכך דוידוביץ' יכול לשכוח סופית מאפודת השוער הראשון , לפחות לחודשים הקרובים!

    פספסתי משהו? )אני מניחה שכן,אני עדיין בלהט הרגע :wink: )
     
  12. שגיא Guest

    שתי מחציות שונות לגמרי.
    40 דקות ראשונות היו בשליטה מוחלטת של הרוסים, והנבחרת שלנו נראתה מאוד מפוחדת, חששה לצאת קדימה, ולכן גם רוסיה לא התקשתה להיות הדומיננטית, לשלוט במגרש, ולהיות היוזמת של ההתקפות, למזלנו שביט אלימלך דפק כמה הצלות שעזרו מאוד על מנת לא להיקלע לפיגור לא נעים במחצית הראשונה. ב5 דקות האחרונות סופסוף הנבחרת הבינה שככה אי אפשר לשחק כדורגל והתחילה ליזום, לצאת להתקפות ולסכן מעט את השער, הזדמנות אחת של נימני, עוד אחת של רביבו, ועוד חצי הזדמנות של נימני. רק היה צריך להמשיך ככה במחצית השניה.
    אגב, במחצית הראשונה החלשה הזאת של ישראל השחקנים נראו כאילו לא רוצים לשחק. נימני נבלע במרכז, בניון שיחק כחלוץ (?!), טל בן חיים כל הזמן רץ על הכדור עד החצי, עשה את התנועה הזאת אחורה, מיד באו עליו 3 רוסים ולקחו לו את הכדור, משהו היה חייב להשתנות בסגנון, במחשבה, בצורת המשחק, על מנת להצליח להגיע למצבים.

    וזה אכן קרה, מחצית שניה טובה של ישראל, וחלשה מאוד של הרוסים. השער הראשון של ישראל היה פשוט מהלך מבריק, תוך כדי ניצול חוסר ריכוז בהגנה הרוסית. בניון משחרר כדור קצר לקייסי, שנותן הגבהה קלה לראשו של רביבו שמעביר קטנה לאחור, משם גם באדיר מקפיץ עוד אחורה לנימני, והאחרון במצב קל כובש שער נהדר. המחליפים הוסיפו המון התלהבות למשחק הנבחרת. עידן טל, זנדברג, וצרפתי, נראו טוב מאוד, והשער השלישי אף היה עשוי כולו מהמחליפים, זה התחיל מצרפתי במרכז המגרש, הגיע לזנדברג שנתן כדור גדול לבלילי, שבעט בעיטת קראטה (רק את זה הוא יודע...), השוער מרוב פחד לא הושיט יד אפילו.

    אבל משהו אחד עיצבן אותי במחצית הזאת, השער הכלכך צפוי הזה, הרי היה ברור שנספוג שער בדקות האחרונות, זה סימן ההיכר שלנו, למזלנו הצלחנו לכבוש פעמיים, אבל הפעמים שזה יקרה לא יהיו כלכך רבות, ולא יהיה קל למצוא נבחרת טובה מאיתנו ביום חלש. חור גדול מאוד במרכז הרחבה, שחקן רוסי בקושי מגיע לכדור, ואלימלך שב85 הדקות קודם לכן עצר כל כדור שהתקרב לשערנו, משתטח על הדשא ועוקב אחרי הכדור שנע במהירות של חצי מטר לשעה, עד שהוא פוגע ברשת.

    אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אילו הרוסים היו מצליחים לכבוש שער שיוויון בתוספת הזמן, זה היה יכול להיות מאוד לא נעים...
     
  13. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למרות הניצחון אני חושב שאנחנו עדיין צריכים להשתפר.
    הרוסים באמת נראו רע הם היו ממש גרועים ואיבדו כדורים פשוטים..הם היו לחוצים וחסרי ביטחון או מנהיגות
    לנבחרת היו דקות שהיא ממש הייתה טובה..אבל עדיין אני מאמין שמול נבחרת שתתאמץ הרבה יותר ותשחק קצת יותר טוב יהיה הרבה יותר קשה..
    סך הכל אלימלך באמת היה ענק וברור שהוא צריך לפתןח משחק הבא.
    אוזן היה בינוני אבל נלחם הרבה שזה טוב.
    בנאדו בן חיים וחרזי היו לא רעים
    ובלילי ממש ממש הרשים אותי..גם זנדברג נתן דקות טובות
    אבל סך הכל ניצחון על רוסיה בחוץ זה תמיד הישג...ומוך 12 משחקים[אם אני לא טועה] לגרנט יש רק הפסד אחד לנבחרת צרפת הענקית..זה גם משהו שנילסן יכול היה רק לחלום עליו.
     
  14. אורן04 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    35 דקות די מביכות של אנטי כדורגל גרנטי טיפוסי, אבל כמו תמיד עם גרנט בסוף כולם יוצאים מרוצים.
    אלימלך נתן עוד משחק מצויין, דוידוביץ' לא דואג כי הוא עדיין לא ציפה לעמוד בשער הנבחרת, יש לו הרבה סבלנות להזדמנות שלו שעוד תגיע. עד אז יש לנו שוער מעולה וגם שוער מחליף טוב.
    אורי אוזן היה חלש לדעתי, אבל משחק ראשון נעשה לו הנחה.
    בן-חיים מדוייק מאוד כרגיל, הטוב בין שלוש הבלמים.
    אבוקסיס בינוני... באדיר בינוני... נמני השתפר מאוד אחרי חצי שעה וכמעט כל המהלכים עברו דרכו. בניון ניסה ועשה כמה דברים טובים, אבל עדיין איבד לא מעט כדורים.
    בקשר לרביבו, אני לא יודע על מה שגיא כהן דיבר בחדשות הספורט אבל אני ראיתי רביבו שהיה הגרוע בשחקני הנבחרת. לא עשה כמעט כלום (חוץ מהנגיחה שהובילה לשער הראשון), התבזבז לחלוטין כחלוץ.

    הרוסים נראו לא נחושים ונמאס להם גם לנסות אחרי חצי שעה. החילופים שלהם כנראה לא עבדו, בזמן שכל החילופים שלנו פגעו בול וכל המחליפים הצטיינו. גרשון בהגנה, צרפתי וטל במשחק מהיר ובטוח בקישור, זנדברג ובלילי הצטיינו בהתקפה, ואלברמן עשה בקישור עבודה לא פחות טובה מבאדיר ואבוקסיס.

    סך הכל הפתעה נעימה, אבל נדמה לי שספיגת שער תהיה קטלנית לנבחרת ישראל מול סלובניה, צריך להעיז הם לא עד כדי כך טובים מאיתנו.
     
  15. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אורן אולי תשלח את הפרשנות המבריקה הזאת לערוץ הספורט? -בליינד אתה מקבל עבודה.

    למה לעזאזל שלדוידוביץ' תהיה הזדמנות?! רד מזה סעמק, לא תהיה לדוידוביץ' הזדמנות אוקיי?? דיי! חאלאס! עברתם כל גבול אוהדי חיפה.

    ובקשר לזה שנבחרת רוסיה היתה לא נחושה - אם אתה קורא למשחק שלהם עד ה10 דקות האחרונות משחק לא נחוש , אני לא יודעת מה זה בשבילך משחק נחוש.