- ארסנל מתחילה עונה חדשה -

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexHBS, ‏11/7/03.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    וידוקה עשה טובה לעולם ושתוק.
    אתה באמת רוצה להזכיר שנים עברו ולהתחיל בויכוח,כי עם שנינו נעלה נוסטלגיה מהעשור האחרון,די ברור מי יצא עם הזנב בין הרגלים.
    שנה שעברה היוניטד לקחו אליפות,ובצדק,סוף פסוק.
     
  2. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מנצ'סטר יונייטד לקחה שנה שעברה אליפות,שהוצדקה אבל רק ב7 מחזורים האחרונים לליגה. אני לא אוהבת כאלה אליפויות עם היד על הלב. קבוצה צריכה יציבות. נכון שארסנל לא היתה הכתובת במאני טיים אבל האליפות של מנצ'סטר לא היתה טוטאלית ומוחצת כמו שמתארים אותה.
     
  3. The Blue Gunner Member

    הצטרף ב:
    ‏21/8/03
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אני חושב שארסנל התחזקה הקיץ.

    סימאן קשישא הלך הביתה. ינס להמן אמור להיות שוער הרבה יותר יציב וטיילור יכול להחליף אותו אם יהיו בעיות.

    בהגנה אמנם לא היה חיזוק רציני, אבל אם הצעירים ראיין גארי, ופיליפ סנדרוס ישחקו טוב, אז העתיד נראה מבטיח. מישהו מכיר עוד צעירים מוכשרים בהגנה?

    בקישור ארסנל לא צריכה שום חיזוק. ויירה וג'ילברטו אוטמים את המרכז ופרדי ובובי באגפים. הקישור היה ונשאר מדהים. מעניין אותי לראות את ג'רמיין פנאנט. הלוואי שהוא יקבל הרבה דקות משחק באגף ימין, הגיע הזמן.

    אני דואג מאוד לגבי ההתקפה. תיירי הנרי זה אומנם החלוץ הכי טוב בעולם לטעמי, אבל דניס כבר כמעט גמור, ווילטור עושה המון שטויות, קאנו לא פוגע ממטר, וג'פרס זה פשוט נפילה. לא ייאמן ששילמו עליו 10 מיליון ליש"ט. אני מקווה שג'רמי אלאדיאר יקבל דקות משחק ואני אפילו מקווה לראות אותו נכנס להרכב. הוא כישרוני מאוד.
    לפי דעתי, ארסנל חייבת למכור את ג'פרס וקאנו ובכסף הזה לקנות חלוץ טוב, אולי ג'רמיין דפו.
     
  4. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברוך הבא תותחן כחול (מה משמעות השם? :roll: )!

    ג'רמיין פנאנט לא ישחק העונה באגף ימין של ארסנל, מהסיבה הפשוטה שהוא הושאל ללידס... אולי כאשר הוא יחזור.

    בהגנה בעיקר יתבססו על קמפבל וסיגאן, כשקיאון מדיי פעם יעלה בהרכב. הצעירים לא יזכו לדקות משחק רבות.

    בחוד - הנרי וברגקאמפ הם שילוב מצויין. ברגקאמפ עם מסירות העומק המצויינות שלו וראיית המשחק הטובה (אולי הטובה ביותר כיום) שלו, יחד עם המהירות והתנועה ללא כדור של הנרי אמורים לחתוך הגנות בקלות, אבל לא צריך לצפות ליותר מדיי. עד שהנרי לא ישחק כחלוץ מטרה, מבלי לרדת לקחת כדורים, יהיה לארסנל יותר קשה, כי היא מסתמכת בעיקר על תיירי הנרי.
     
  5. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התחזקה? איך אפשר להגיע למסקנה הזו, כאשר לא פתרנו את הבעייה שגזלה מאיתנו את האליפות בשנה שעברה- ההגנה?! כשמרטין קיאון שאין לו מקום בפרמייר ליג יישאר הבחירה הראשונה (ולא סיגאן להערכתי, שאפשר לחשוב שהוא טוני אדאמס 2), כשקולו טורה חסר משחק הראש הופך לבלם ובעיקר כשסול קמפבל שלא מסוגל להוביל את ההגנה של ארסנל ממשיך להיות השחקן המרכזי בהגנה? איפה החיזוק? בבקשה אל תגידו לי "שימו לב לפיליפ סנדרוס" כי מי באמת יודע מה הוא שווה, אם בכלל הוא יקבל את ההזדמנות.
    את אותו סכום שילמו ואת אותם מילים אמרו על איגור סטפנובס, וראינו מה הוא שווה. כל העונה של ארסנל תלויה בילד בן 18 שלא בעט כדור אחד מימיו ברמות הגבוהות?

    גם להמן איננו חיזוק, אלא החלשת הקבוצה. הוא שוער בינוני, והדבר האחרון שאפשר לומר עליו זה שהוא "יציב" (אה, סליחה, יש גם את "אחראי", "שקט" ו"רגוע"). כל הניסיונות להציג את עמדת השוער כבעייתית לפני הרכישה של להמן הם הבלים, זו בכלל לא הייתה בעייה, אלא במוחו של ונגר. השחרור של סימן היה טעות קשה, ולקניית שוער בעונה ה-3 ברציפות מתוך היסטריה גרידא יהיו תוצאות הרסניות.

    דניס בחיים לא גמור, הוא עדיין השחקן הכי מבריק ומוכשר בפרמייר ליג, ויש לו תכונות שכיום אין לאף אחד בכדורגל העולמי, וכנראה גם לא יהיו, כי לא גדלים היום שחקנים כמו דניס ברגקאמפ. מצידי ש-89 דקות יהיה אאוט, רק שאת המסירה הגאונית שלו הוא ייתן. אני מסכים לחלוטין עם עופר- הנרי וברגי הם לא רק שילוב מצוין, הם השילוב הכי מבריק וגאוני שכל אוהד כדורגל יכול לבקש. לא ניתן לחשוב על 2 שחקנים יותר מבריקים לשתף פעולה. עם שאר הדברים שאמרת על ההתקפה- אני מסכים במאה אחוז, בעיקר בנושא של ג'פרס, וגם אני מאוד רוצה את ג'רמיין דפו, חלוץ נהדר.

    עופר, מה שאתה מבקש בעצם זה שתיירי הנרי לא יהיה תיירי הנרי, ויהפוך לאיזו גירסה דהויה של רוד ואן ניסטלרוי. הנרי ממש לא יורד לקחת כדורים בגלל אימפוטנציה של הקשרים, אלא כי זהו אופיו, לטוב ולרע- אבל בעיקר לטוב, משום שבעצם הירידה שלו לקבלת הכדורים יש לו תרומה ניכרת בהנעת הכדור ובעיקר ביציאה של הקבוצה למתפרצות, שזהו הנשק הקטלני שלנו.
    ואני לא מצפה ליותר מדי. רק שימשיכו להיות חוליית ההתקפה המסעירה ביותר בפרמייר ליג. אה, וגם 80+ שערי ליגה זה לא בשמיים, כפי שראינו בשנתיים האחרונות.
     
  6. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקישור ה"אימפוטנטי" (להגדרתך) של ארסנל, הוא אכן הסיבה שהנרי יורד כל-כך הרבה פעמים לחלץ כדורים. הנרי, שאמור להיות חלוץ, אמנם משתתף בהנעת הכדור של ארסנל ומתפקד כמעין קשר התקפי, אך זה לא אמור להיות כך. ארסנל נשארת ללא חלוץ טבעי (סליחה, בעצם יש את ג'פרס... :roll: ), ולפי דעתי לא ממצה את הפוטנציאל הטמון ברגליים שלה.

    אני מאמין שסיגאן יהיה הבלם שישחק לצד סול קמפבל מכמה סיבות:
    א. הוא צרפתי, וכולנו יודעים מה ונגר חושב על צרפתים.
    ב. הוא הרבה יותר צעיר מקיאון. אני חושב שזו הסיבה העיקרית שסיגאן ישחק העונה. ונגר מאמין שהוא יכול להשתפר, ושמקום בהרכב כרגע ישפר את סיגאן וייתן לונגר בלם טוב ויציב בשביל העתיד.
     
  7. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבהרה- מעולם לא התכוונתי שהקישור אימפוטנטי- להפך! כשאמרתי שהנרי יורד לקחת כדורים בקישור לא בגלל אימפוטנציה של הקשרים, זה היה כדי להדגיש את העובדה שזהו אופיו, ולא כדי להעביר חס וחלילה ביקורת על קשרינו המצוינים (חוץ מג'ילברטו, שהוא באמת אימפוטנט :wink: ).

    ארסנל נשארת ללא חלוץ טבעי, נכון, אבל ל"בעייה" הזו (אני רואה בכך יתרון דווקא, ולא בעייה) יש פיתרון בשיטת המשחק של ארסנל, והוא תנועה למרכז של שחקן נוסף. בעיקר מדובר בחדירות של ליונגברג לעמדת חוד (ראו זאת היטב בעיקר בדאבל), אבל לא רק הוא. אני חושב שהמצב הזה נותן לנו יתרון במהלכים פחות צפויים ויותר מגוונים ומבריקים, וזה הדבר שמשנה.
    ואם לארסנל יש בעייה במיצוי הפוטנציאל ההתקפי שלה בזמן שהיא כובשת 85 שערי ליגה בעונה- דיינו. אני בוחר להישאר עם הבעייה הזו.

    הוא צרפתי, אבל זה לא מנע מונגר להשאיר אותו בעמדה משנית בעונה שעברה. מנין לך שוונגר מאמין שהוא יכול להשתפר? עד היום ונגר לא הוכיח מידת אמון כה גדולה בפסקאל סיגאן, ולאור יכולתו הבינונית מינוס בעונה שעברה, קשה לומר שמדובר בבלם עד כדי כך טוב ויציב לעתיד, אלא אם כן יבוא איזה שינוי דרמטי ומפתיע ביכולת שלו. להגיד שהוא יותר מסביר זו הגזמה פראית.
    ואגב, אמנם קיאון הוא ישיש, אבל גם פסקאל סיגאן כבר לא בן 23, הוא כבר סוגר העונה 30.
     
  8. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מעריך שכאשר לארסנל יהיה חלוץ טבעי, חלוץ מטרה, שישחק יחד עם הנרי (שימלא את מקומו של דניס קשישא, שתמיד יהיה לו מקום על הספסל) והם ישלימו אחד את השני, ארסנל תוכל למצות את עצמה מבחינה התקפית. עם כלים כמו ליונגברג, הנרי, פירס, ווילטורד וברגקאמפ לארסנל יש את ההתקפה החזקה ביותר בליגה, ותפקוד יעיל שלה יאפשר הגנה יותר טובה (משקיעים פחות אנרגיה בהתקפה -> יש יותר אנרגיה להגנה. :wink: ).

    אמת שונגר לא הראה אמון בסיגאן עד היום, ודווקא בגלל זה אני חושב שהעונה הוא ישחק חלק הרבה יותר חשוב במרכז ההגנה של ארסנל. העונה האחרונה של קיאון כבלם בהרכב הראשון עברה, לדעתי לפחות.
     
  9. The Blue Gunner Member

    הצטרף ב:
    ‏21/8/03
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל אני חושב שפסקל סיגאן בלם מצויין. הוא אומנם לא ממש מהיר, אבל יש לו משחק ראש מעולה והוא פיזי מאוד. ברור שיש בלמים יותר טובים ממנו, אבל במחיר שהוא הגיע - הוא מציאה. צריך לזכור שאין לנו את הכסף שיש לקבוצות אחרות. אני חושב שקיאון לא ישחק השנה הרבה, ולכן אני חושב שהשחקנים הצעירים כן יקבלו הזדמנות השנה. פיליפ סנדרוס וראיין גארי - אם ירשימו יהיו בהחלט חיזוק.

    הקישור שלנו בכלל לא אימפוטנטי. ג'ילברטו הוא קשר אחורי מצויין, ולמרות שאתם מצפים ממנו ליותר מדי בהתקפה, אתם שוכחים שאת העבודה ההגנתית הוא עושה מצויין.

    ליודברג קצת מאכזב, אבל בגלל זה ציפיתי לראות את פנאנט. חבל שהשאילו אותו ללידס.

    בכל מקרה, אני עדיין מודאג מאוד מההתקפה. דניס אומנם גאון כדורגל, אבל ההברקות שלו נעשות לעיתים רחוקות מדי, ובמשחקים שבאמת צריך אותו, הוא לא מספק את הסחורה. הכל טוב ויפה נגד סנדרלנד או בולטון, אבל איפה דניס היה נגד ולנסיה או בשאר המשחקים שהיינו חייבים הברקה כדי לפצח הגנה?

    אין לי ספק שצריך עוד חלוץ, ודרך אגב, אני גם הייתי מוכר את ווילטור, ומביא מישהו אחר בכסף הזה.
     
  10. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבעיה היא שפרדי כבר לא עושה את אותה התנועה, ורואים את זה במשחק של ארסנל, כשברגע שצריכים חלוץ רחבה - אין כזה. השחקן שעושה את התנועה הזאת הוא וילטורד, אבל הוא לא משחק יותר מדי, מה שעוד יש לו בעיה של החמצות.

    קישור אימפוטנטי?! מלבד ג'ילברטו העגלה, איזה אימפוטנט אתה רואה? ויירה? פירס? פרדי? זהו סגנון המשחק של הנרי, ובגלל שזה הוא שחקן כל כך ענק. בפעם האחרונה שממש הכריחו אותו להיות חלוץ רחבה, ביובנטוס ההגנתית והמזוויעה, הוא שיחק רע מאד. אתה לא יכול להכריח שחקן כזה לשחק בסגנון שהוא לא רגיל לו.

    אגב, סיגאן לדעתי הוא האופציה הכי טובה לבלם שני ליד קמפבל. למרות שהוא נורא איטי, עדיין לפחות יש לו ביטחון שלקיאון וטורה אין.

    ג'ילברטו קשר אחורי מצוין?! ג'ילברטו פשוט אפס, אין לי מילה אחרת לתאר אותו. דיברתי עם אוהד ארסנל שהיה במשחק בהייבורי נגד אברטון, הוא אמר לי שג'ילברטו היה אסון ועוד החטיא מול שער כמעט ריק, אוהדי ארסנל רצו לרצוח אותו.

    אסור אסור אסור! כמה שאני חושב שלפנאנט יש כישרון אדיר (וההשאלה ללידס היתה החלטה מצוינת), אסור לקחת מפרדי דקות משחק! אני חושב שהבעיה של פרדי היא בעיקר ביטחון, ואם הוא יראה שונגר מוריד אותו לספסל אז הוא ממש יהיה במצב מנטלי חרא. הוא צריך לשחק 90 דקות, גם אם הוא יהיה סביר וגם אם לא ירגישו אותו, העיקר שהוא יחזור להיות אותו שחקן מדהים מעונת הדאבל.
     
  11. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מבינה שאיך שאני מסתובבת צצות תיאוריות חדשות. טוב, צריך לשמור עם היד על הדופק.
    בקשר לג'ילברטו- יאק. לא רק שלא הייתי רוצה לראות אותו בארסנל, אפילו בהפועל ת"א לא הייתי רוצה לראות אותו ( http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx ). אין ספק שאם הכוונות של ארסנל רציניות לגבי העונה ומכוונות לאליפות אירופה כמו שונגר לפחות טוען, ג'ילברטו הוא לא בדיוק הבנאדם שעליו ירשם כל תואר שהקבוצה תזכה לו (אלא אם כן הוא יחליט לא לפתוח משחקים בהרכב, ואז הוא בהחלט יהיה הגיבור).

    בקטע של הקישור האימפוטנטי כמעט בכיתי. קישור זה החלק החזק ביותר אצל ארסנל (בטח שלא ההגנה, וכמו שכבר הוזכר פה להנרי אין הרבה קו-וורקרס למרות שהוא כשלעצמו ענק ענק ענק).

    וסיגאן- לא צריך לצאת מגדרכם כשמדברים על סיגאן. הוא טוב, לא משהו מדהים. אחרי שבארטז עף מהשער של צרפת אפשר להגיד שהוא החולייה החלשה בנבחרת צרפת, אבל בהחלט לא בארסנל. בקיצור- לא מישהו שיש לי בעיה איתו, אבל גם לא הייתי מהללת אותו.
     
  12. Arsenal Dude Member

    הצטרף ב:
    ‏2/7/03
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראו מי חזר אאא כן אני זה שחושב שונגר צריך לעוף בסוף השנה הזאת כן פשוט צריך לעוף צריך להביא רענון לארסנל אם אומרים כך פשוט אחרי כל כך הרבה שנים צריך להביא מנגר שבמקום לחפש בנוער של קבוצות צרפתיות שיחפש בנוער המצוין של ארסנל והנה דוגמא: אם הוא לא היה מוכר את רייט היה לנו שוער ענק ולא היינו צריכים לקנות שוער והוא גם מכר את אופסון מגן מצוין השחקן האידיאלי להגנה של ארסנל בשביל להיות פקטנר לקמבפל העצבני, צריך לתת לו זריקת הרגעה אבל איזו שטות על ז'מבה ז'מבה הזה קודם כל מה הקטע עם השם המוזר הזה מאיפה הוא צץ וג'מבה נתן את הביטה הראשונה זה מראה שמנצ'סטר קונה את השופטים אנחנו על כל שטות השעיה נגיד הקטע עם הנרי שנגמר גם ורון זרק את החולצה לפני שנה אחרי שהוא הבקיע גול נגד ארסנל מה זה פשע קיבינימט עם ההיתחדות האנגלית די נמאס על כל שטות

    אוקיי מה שרציתי להגיד ואני לא שם שיט על זה שאני לא שם פסיקים וכל החראט פשוט אין לי כוח בסדר אחרי הכל רציתי להגיד שאני בארסנל פלוס וכן שמעתי את המחשק מול אברטון ברדיו וראיתי את משחק הידידות מול הרנג'רס באינטרנט ואת כל הראיונות שיש באתר חחחחח.... כיף לי גם יש מלא מבצעים בחנות שלהם חנות האינטרנט

    יאלה ואני מקווה שימכרו את ג'פרס בלפחות 8 מיליון בחיי איזו טעות הייתה לקנות אותו ואז נוכל להביא בלם טוב אז עד הפעם הבאה ביי
     
  13. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק רציתי לציין שריצ'רד רייט גדל בנוער של [/size]איפסוויץ', ולא בנוער של ארסנל.

    הוא ועוד המון שחקנים אחרים... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  14. The Blue Gunner Member

    הצטרף ב:
    ‏21/8/03
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מת'יו אפסון לא בלם ברמה, והוא בטח לא בלם שצריך לפתוח בהרכב של ארסנל.

    בקשר לז'ילברטו - אני רואה שאני באמת היחידי שאוהב אותו. אני חושב שבמערך הזה (4-4-2) כל קבוצה חייבת שני קשרים אחוריים במרכז, וז'ילברטו הוא הקשר האחורי שאני הכי היית רוצה לראות בארסנל ליד ויירה שמשלב גם תכונות התקפיות. ג'ילברטו וויירה אוטמים את האמצע. שניהם גבוהים, פיזיים מאוד ומפחידים.

    דרך אגב, אם כבר סנטוס מוכרת את הכוכבים שלה, למה ארסנל לא מוכרת כמה כלומניקים בשביל להביא את רוביניו? אפשר גם לרכוש את ריקלמה מברצלונה, הוא שחקן אדיר וכרגע גם זול.
     
  15. Arsenal Dude Member

    הצטרף ב:
    ‏2/7/03
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ג'ילברטו לא צריך לשחק ארסנל צריכה לשחק במערך של 4-1-3-2 ויירה קשר דפנסיבי ווילטורד ליונברג ופירס וקדימה יש את ברגקאמפ והנרי ואז ליונברג פירס ווילטורד אוספים כדורים נותנים לדניס והוא לא צריך לזוז אלא רק לתת את אחד הפסים המדהימים שלו להנרי והוא יסתדר ב16 המטר לבד מקסימום פירס וילטורד ליונברג וברגקאמפ מאחורה