- ארסנל מתחילה עונה חדשה -

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexHBS, ‏11/7/03.

  1. Arsenal Dude Member

    הצטרף ב:
    ‏2/7/03
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אאאא שכחתי להגיד שהיום ממש היום חשבתי לי לבנות אתר בעברית על ארסנל ושמתי לב שגם אין כזה אז התחלתי לבנות והולך יפה למעוניין לראות שיכנס לאעמוד הבא אבל שתדעו שהוא בבנייה והקדשתי משהו כמו שעתיים מחר אני אתחיל לבנות עמודים אז תכנסו

    http://www.afc.up.co.il

    כאל תתיחסו ללוגו למעלה אני פשוט לא מבין בגרפיקה הרבה אבל אני אשפר אותו עשיתי אותו ב10 דקות.
     
  2. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השיטה של ונגר היא עם שני קשרים אחוריים. פטריק ויירה אמור לתמוך בהתקפה, ג'ילברטו אמור להרוס את התקפות היריב. בינתיים ג'ילברטו הורס את המשחק של ארסנל. אני תומך בהצבת ואן-ברונקהוסט בהרכב הראשון. אני חושב שהוא לא מתאים לארסנל ושהוא סה"כ קשר אחורי טוב, ולא יותר, אבל הוא עדיף על ג'ילברטו.

    אני חושב שאפשר לשנות את השיטה כך שלארסנל יהיה קשר אחורי אחד בלבד, ויירה, שיעשה את העבודה של עצמו ושל ג'ילברטו (וממילא הוא עושה את זה כל הזמן), בעוד מאחורי הנרי ודניס יתופקד וילטורד שיוכל להיכנס לרחבת היריב ולהיות מעין ה"חלוץ רחבה" שאנחנו זקוקים לו. עוד אפשרות, אבל הרבה יותר מסוכנת - וילטורד יחזור לאגף ימין, אם הוא יעשה בעיות ויבכה שהוא רוצה להיות חלוץ אז נחכה שפנאנט יחזור, וליונברג יתופקד מאחורי החלוצים. בעונת הדאבל אפשר היה לראות שהוא נכנס למרכז המגרש ומשם עושה את הפריצות הנהדרות שלו. אבל זה סיכון עצום, אסור לשכוח.
     
  3. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאט אפסון בלם נהדר (ויותר חשוב- הוא היה הבלם הביתי שלנו, ההבטחה לעתיד תוצרת האקדמייה של ארסנל), הוא היה חלק חשוב מאוד בהתאוששות של בירמינגהאם בחלק השני של העונה שעברה, ולא סתם הוא קיבל את הזימון מסוון. רוד ואן ניסטלרוי המהולל לא ישכח לעולם את הביקור הראשון שלו בהייבורי כשאפסון לא נתן לו לגעת בכדור בכלל. השחרור שלו בשנה שעברה הייתה טעות קריטית שבסופו של דבר עלתה לנו באליפות, כשבשלבי הסיום של העונה שיחקנו בלי בלמים, וככה גם נראינו בהגנה. והוא בוודאי עדיף על מרטין קיאון, קולו טורה וגם על פסקאל סיגאן.

    ושאלת למה אנחנו לא משחררים כמה אפסים כדי להביא חיזוק (לקישור דווקא? קודם כל בלם!). אז הנה תשובה: אנחנו תקועים עם כמה שחקנים שריאלית אין להם מקום בקבוצות פרמייר ליג מכובדות- מרטין קיאון, פרנסיס ג'פרס, קאנו, ג'ילברטו סילבה. מנג'ר בפרמייר ליג שמוחו בראשו לא יבזבז עליהם כסף בחיים. השחקנים האלה מתאימים לעולות החדשות או לפולהאם, ואני משוכנע שאם נלך לקראת קבוצות כאלו במו"מ פוטנציאלי (ועל ג'פרס למשל לא נכסה את ההוצאה השערורייתית), נוכל לזרוק את כולם. רק מה? הם בחיים לא יסכימו לעזוב, כי כל אחד מהם משוכנע שיש לו מקום בהרכב של ארסנל. אז אנחנו תקועים. :?
     
  4. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    כמובן שג'יו עדיף על ג'ילברטו בהרכב. אומנם מבחינה הגנתית אולי ג'ילברטו עדיף, כי הוא ממושמע ונשאר בעמדה שלו במרכז הקישור האחורי ולא עושה תנועה לאגף שמאל וקדימה כמו ג'יו, אבל לדעתי מה שחסר לארסנל בקישור האחורי הוא קצת ברק שיסייע להתקפה, ואת זה ג'יו בהחלט יכול לספק עם מסירות עומק לא רעות, הרמות מעולות, וכמובן גם תוספת של איום בכדורים נייחים לרגל שמאל, מה שממש אין להרכב הנוכחי של ארסנל.
    אבל אם הייתי ונגר הייתי מכניס להרכב במקום ג'ילברטו את אדו. לדעתי הוא שחקן מאוד אנדר-רייטד. הוא אומנם לא קשר אחורי קלאסי כמו ג'ילברטו, אבל הוא יודע לעשות עבודה הגנתית לא-רעה, והוא משלב את זה עם יכולת טכנית טובה, מסירות טובות (רוחב ועומק) וראיית משחק טובה. וגם הוא יוסיף להרכב של ארסנל איום מכדורים נייחים שמיועדים לרגל שמאל, בדומה לג'יו.

    אומנם הכנסתם של שני השחקנים האלה תפגע קצת במערך ההגנתי, אבל אני חושב שויירה יכול לחסל התקפות רבות לבדו, ושעדיף שחקן שינהל את המשחק ממרכז המגרש על אסיסטנט לויירה שמחמיץ כל משחק מול שער ריק (ליברפול עונה שעברה בדקה ה-93 ב1-1 בהייבורי, בניצחון 3-2 על צ'לסי, ועכשיו מול אברטון).
     
  5. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן הסר פאגי באמת מצדיק את השם שיצא לו
    והשם הוא לאו דווקא טוב...
     
  6. The Blue Gunner Member

    הצטרף ב:
    ‏21/8/03
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קבוצה לא יכולה לשחק רק עם קשר אחורי אחד (שגם ככה תומך המון בהתקפה). במערך הקלאסי 4-4-2 ויירה חייב את ז'ילברטו ההגנתי יותר לידו. פשוט חייב!

    חבל שאתם לא מכירים בתרומה האדירה של ז'ילברטו למשחק ההגנה. הוא ממושמע, טקטי ועוזר מאוד בהפעלת לחץ על שחקן יריב. אני מאוד תופס ממנו.

    אדו שחקן לא רע, אבל אי אפשר לבנות עליו בהרכב, כי הוא מאוד לא יציב, יש לו המון שטויות במשחק. עדיף שישאר כמחליף.

    ג'יובאני ואן-ברונקהורסט הוא בפירוש לא קשר אחורי. לפחות לא אצל ונגר. הוא מגן/קשר שמאלי. כאשר אשלי קול לא יכול לשחק, ג'יו משחק וכאשר פירס מתעייף ג'יו עולה לקישור.

    בקשר לקאנו, ג'פרס וכל שאר הזבל, תאמינו לי שרוב קבוצות הפרמייר-ליג מתים להביא אותם, והיו גם הצעות, אבל ארסן פשוט צריך לקבל החלטה שהוא מוכר. כרגע הוא משאיר אותם כחלק מהסגל, כגיבוי לפציעות, אל תשכחו שזאת עונה ארוכה. חבל!
     
  7. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מאיפה זה הגיע פתאום ולמה? :?
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    גם אני לא הבנתי.
    מצד שני זאת ליהי,לך תדע...
     
  9. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    לא,משה,ואתה מובן.
    די די משה,לא נמאס לך שכל פורום אנגלית יורד על הדעות שלך ואתה עדיין מחפש אותי בקטנות? הרי יש לך פשוט דעה אומללה על שחקנים שעשית מהם כל כך מה שהם לא, ואתה הרי מאמין שהפועל ב"ש תקח אליפות עם גוטמן וראבאק איתך, תפסיק כבר לדבר כאילו אנשים מתייחסים אליך כי זה פשוט לא נכון. זתומרת,אני יודעת שזה עצוב והכל אבל די! חאלאס! נגמר! הבנו, להארי קיואל היתה עונה בינונית, בארטז הוא השוער מספר 1 בעולם, באר שבע קבוצה גדולה כמו מכבי חיפה ואני לא מובנת. מה יש פה לא להבין?!


    ומי שלא מבין למה התכוונתי (וזה היה כ"כ צפוי שלא תבין,כי אתה גאון שיודע רק להמציא לא להגיע לתובנות לבד. להסביר לך מה זה תובנות?),כנראה לא ממש מעור בשמועות שרצות על אלכס פרגוסון מהיום שכף רגלו של הסקוטית דרכה באנגליה והתחילו לצחוק על כל המלחמות הפסיכולוגיות שהוא מנהל עם עצמו והאחרים, על הגסות רוח שלו והאי יכולת שלו לשמור דברים בבטן (הוא מעדיף לבעוט בהם,תודה לאל). אז נכון שלפרגוסון יש את הקסם המיוחד שלו שגורם לו להביא איזה שחקן שהוא רוצה לטראפורד (ב מ י ו ח ד ודגש חזק משלים על רונאלדיניו),אבל עדיין הוא הבדיחה היומית כבר הרבה מאוד ימים באנגליה. וכך הוא גם ימשיך. ואתה יודע מה? - אתה נציג מנצ'סטר בארץ, כי גם אתה בדיחה לא קטנה בעצמך.
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    חבל ליהי,אני ממש לא רוצה להיכנס איתך לויכוח סתם,יש לך דעות מנוגדות לשלי,סבבה,אבל בינתיים מי שצוחק בפורום ליגה אנגלית זה אני,אני לא צריך להזכיר את עונה שעברה,שבמשך עונה שלמה כולכם קברתם את היוניטד וראינו מי צחק אחרון. 8)
     
  11. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה,אין מה לדבר. נעשה עסקה. אנחנו נמשיך לצחוק עליך ואתה תמשיך לצחוק עלינו, הולך?

    כי אני עדיין מאמינה שהיונייטד תיפול,עדיין מוכנה להתערב שהיא לא תקח אליפות, עדיין לא מאמינה שהסר פרגוסון לא נראה טוב בבוקסר המוזרות שהוא מתהלך בהם באימונים של הקבוצה, ועדיין מאמינה כמו יתר הפורום הזה שהנרי יותר טוב מואן ניסטלרוי, שהארי הקוסם נתן עונה מעולה שנה שעברה ושלא, בארטז הוא לא השוער הכי טוב בעולם (בעצם...עכשיו זה כבר הווארד,לא?)
     
  12. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי אמר שהקבוצה לא יכולה לשחק עם קשר אחורי אחד? נכון שבדאבל של 97-8 זכינו עם ויירה ופטי, אבל בדאבל של 01-2 זכינו עם ויירה כקשר אחורי טבעי בודד. התכנון היה שג'יובאני ואן ברונקהורסט ישתף אתו פעולה לאורך כל העונה, אלא שהוא נפצע באמצע העונה, ומי שנכנסו כמחליפים היו פארלור ואדו, כשאדו למעשה הוכיח במשחקים רבים בדאבל שיש לו מקום בהרכב של ארסנל. גם בעונה שעברה הייתה לו תרומה רבה יותר מלג'ילברטו בכל משחק בו הוא פתח.

    ג'ילברטו בד"כ עושה עבודת הגנה סבירה (ולא יותר) בד"כ, אבל... שני דברים: 1) אי אפשר להתעלם לליקויים הבולטים שלו בכישוריו ההתקפיים. נכון שזה פחות חשוב מהתחום ההגנתי, אבל עדיין בשיטת המשחק של ארסנל כשחקן אחד מצטרף למהלך ההתקפי בחדירה לרחבה, לתפקיד של ג'ילברטו כשחקן שיכול לצאת מהעמדה שלו יש חשיבות. אבל הוא פשוט כלום! (איך, איך, איך זה יכול להיות שכשאנחנו קונים שחקן מברזיל, אנחנו דווקא נופלים על השחקן הכי לא מוכשר בעליל שיוצא משם????) 2) גם בעבודת ההגנה הוא רחוק מלהיות מושלם. אני יכול לספור לך לפחות 3 מקרים בולטים של איבודי כדור מיותרים שהובילו לשערים קריטיים שספגנו בעונה שעברה. למה הוא מאבד כדורים? כי הוא מסתבך הרבה. למה הוא מסתבך הרבה? כי הוא לא עומד בסטנדרטים הדרושים מבחינה טכנית להיות שחקן בקבוצה כמו ארסנל.

    נכון, הוא לא קשר אחורי קלאסי, אבל הוא בוודאי לא מגן שמאלי מטבעו. זה שינוי שנכפה על ג'יו בעל כורחו מכיוון ונגר, כיוון שלא היה כיסוי לאשלי קול, וג'יו הוא שחקן עם רגל שמאל יוצאת מן הכלל, והוא ידע שאפשר לסמוך עליו. מאז גם בהולנד הוא מתופקד כך (וזה עושה רושם פותר להולנד עמדה בעייתית במשך שנים). אלא שבריינג'רס הוא שיחק במרכז הקישור תחת מאמן נבחרת הולנד כיום- דיק אדבוקאט. ארסן ונגר קנה אותו בתור קשר, וגם ייעד לו את התפקיד של קשר לצד ויירה לפני הפציעה.
     
  13. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה וליהי,
    כל הודעה נוספת שלא קשורה לדיון תימחק. אתם רוצים לדבר על פרגוסון? סבבה תפתחו דיון. אתם רוצים לצחוק אחד על השני? לכו לאיי סי קיו, לא פה.

    מבחינתי העניין סגור.
     
  14. The Blue Gunner Member

    הצטרף ב:
    ‏21/8/03
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראיתי רק אתמול את השער של ג'ילברטו סילבה, ואני חייב לציין שזה היה שער ע-נ-ק.

    כל הכבוד לז'ילברטו, שער ראשון חלומי בפריימיר-ליג. אני מאוד אוהב ומעריך את השחקן הזה.

    דרך אגב, שמעתם מה אמר קווין קיגן?
    היריבה הבאה שלו היא ארסנל, אז הוא עקב אחריהם בטלויזיה במשחק האחרון של ארסנל נגד מידלסברו, והוא סגר את הטלויזיה בערך בדקה ה-30 או משהו כזה (במצב של 0-3 לארסנל), כי הוא לא יכל לראות יותר. :twisted: :twisted: יש לו עוד סיוטים מהמפגש הקודם... :wink:
     
  15. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחח המפגש האחרון של מנצ'סטר סיטי עם ארסנל היה פשוט כיף כיף כיף!
    במיוחד להנרי שהשתולל שם ופירק עצבים, וגם לראות את הסיטי כל כך חסרי אונים וכל כך לא יודעים מה לעשות שהם יורדים למחצית עם איזה 5-6 0 לא זוכרת כבר...
    וואו, זה היה פשוט חוויה : ).