צ'לסי, עשה זאת בעצמך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏30/8/03.

  1. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קירק צודק במאה אחוז. אני לא מבין מה אתם רוצים מצ'לסקי - אז הם סיימו בתוצאת תיקו מול קבוצה טובה מאד, למרות ששלטו לחלוטין במשחק וסיימו בתיקו רק בגלל טעויות שיפוט וטעויות קריטיות בהגנה (קודיצ'יני ודסאי). אני באמת לא מבין מה יש לכם - אתם רוצים שצ'לסקי לא תסיים בתיקו אף פעם? אתם חושבים שכל דבר מלבד מאזן מושלם הוא ביזיון לצ'לסקי?

    הקבוצה הזאת לא משחקת יחד אפילו שבוע, ראניירי הציב מערך מאד תמוה ובכל זאת אתמול צ'לסקי היתה אמורה לנצח. לבוא בטענות לבלוז בגלל שהם לא ניצחו את בלקבורן (ולא הרבה קבוצות יכולות) זאת פשוט בורות, זה שצ'לסקי הוציאה מעל 100 מליון פאונד עדיין לא אומר שתיקו זה ביזיון שמוציא אותה ממאבק האליפות.
     
  2. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחח
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx
    רואה
    פה הטעות שלך
    לא אמרתי דבר כזה
    אתה סתם מכניס לנו מילים לפה
    אנחנו רק אומרים לא להתלהב יותר מדי ממשהו שעדיין בחיתוליו
     
  3. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההרכב שאני הייתי מעלה לו הייתי קלאודיו ראניירי:

    שוער: קודיצ'יני (הטוב בפרמייר ליג)

    הגנה: ג'ונסון (צעיר ומרענן, הוא עולה על מלכיוט גם בהגנה וגם בהצטרפות להתקפה), ברידג' (מסכים עם כל מילה של Chelsea4Ever על העמדה הבעייתית בשנים האחרונות) טרי, גאלאס (דסאיי פשוט גמר את הסוס, גאלאס הוא הבלם הטוב בפרמייר ליג, על טרי אפשר בהחלט לסמוך ושניהם מתואמים היטב)

    קישור: למפארד (אני מאוד מחזיק ממנו, בעונה שעברה נהניתי מכל שנייה שהוא שיחק. רכש מצוין, למרות כל הביקורת שהושמעה בזמנו), ג'ו קול (גם ממנו אני מאוד מחזיק, והוא יכול לתת יחד עם למפארד את מרכז האיכותי שאנגליה צריכה ליורו 2004), חואן ורון (עם מאמן שבאמת תומך בו, ומקום שבאמת רוצים אותו, הוא יכול להוכיח בדיוק איזה שחקן מצוין הוא. אם מקאללה יבוא, הוא יועדף אצלי על פני ורון), דמיאן דאף (אין לו מתחרים ממשיים בצ'לסי. צריך לקבל תפקיד בדומה לזה של רובר פירס בארסנל, ככה הוא יוכיח את עצמו הכי טוב)

    חלוצים: אדריאן מוטו, הרנן קרספו (צריך לומר יותר מזה? פוטנציאל לחוד קטלני במיוחד. ועוד יש את איידור גודיונסן הנפלא על הספסל, אחד השחקנים שהייתי הכי רוצה בארסנל).

    איזה הרכב שלא נרכיב מכל הקומבינציות האפשריות, מדובר בסגל פשוט מדהים, שני רק לריאל מדריד (למרות שלצ'לסי יש משהו שלריאל אין. הגנה!)
     
  4. duff beer Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/03
    הודעות:
    125
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני ממש לא הייתי אומר שראניירי מאמן גרוע.... שנה שעברה הוא הוכיח לי בכמה וכמה משחקים שהוא מאמן מצוין רק שלוקח לו קצת זמן לבנות קבוצה.... אז הוא עשה טעות או שתיים במשחק אז מה!?

    חוץ מזה צ'לסי הייתה טובה יותר, והיה חסר לה הבעיטה האחרונה.
    ודבר אחרון: פטי במקום דאף!?!??!?!?!?!?!?!?!?!!?

    וזהו.
    אגב שיניתי את החתימה כי שכחתי להדגיש את האיריות בדמיאן ( :wink: )
     
  5. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    הכל טוב ויפה, אבל אין לך בכזה קישור קשר ימני טבעי. למפארד, ורון וקול (שאני הוא) הם כולם שחקני מרכז מגרש (בנוסף אף אחד מהם הוא לא דפנסיבי קלאסי.....). לכן גרונקיאר צריך לפתוח......
     
  6. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא משנה איזה קומבינציה תנסו להרכיב ברור שאברמוביץ' טיפה (...) הגזים בקניות, במיוחד בקישור.

    ביציאה מנקודת הנחה שהמערך הוא 4-4-2... חייבים לשחק עם קיצוניים, מה שאומר - גרונקייאר ודאף, ובעצם משאיר את שני המקומות במרכז השדה ללמפארד, קול, ורון, מקאללה וכמה עצוב - פטי. לך תרכיב את כולם בהרכב.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    ליהי את אומרת שצ'לסי לא מרשימה אבל אני דווקא חושב שבחלק ההתקפי העיניינים נראים טוב מאוד. נכון שזה עדיין לא מספיק אבל לאט לאט... בסך הכל מחזור שלישי.

    ההרכב שלי:
    אני הייתי משחק עם 3-5-2.

    קודצ'יני
    גאלאס, טרי וברידג'
    גרונקיאר, ורון, מקללה, למפארד ודאף
    מוטו וקרספו

    לדעתי ההרכב הכי טוב שראניירי יכול להעלות.
     
  8. Argentina Member

    הצטרף ב:
    ‏7/9/03
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שלא משנה באיזה הרכב רנירי צריך לקחת אליפות.
    אני חושב ברגע שהוא שם את ורון יחד עם קרספו הוא יכול לנצח כל משחק, השילוב בין השניים - אדיר, בליגה האיטלקית כולם ראו את זה בנבחרת ארגנטינה ואני חושב שגם באנגליה ייראו את זה
     
  9. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז זהו שאני לא מסכימה איתך
    למרות נבחרת החלומות שמרכיבה פה צ'לסי
    אתה לא יכול להביא את המובחרים בשחקנים מכל קצוות עולם או לפחות מקבוצות שונות לגמרי ממדינות שונות לגמרי שמיותר לציין משחקות כדורגל שונה לגמרי ולצפות מהם שעל המכה הראשונה יביאו אליפות.זה לא הולך ככה. צריך כימיה,צריך ללמוד לשתף פעולה,צריך גיבוש ולמצוא את החיבור ביניהם.
     
  10. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לצערי הרב ארגנטינה צודק. החיבור של צ'לסקי יגיע עם הזמן, אבל גם בלי זה צ'לסקי הפייבוריטית לאליפות. איך שלא תסתכלו על זה - צ'לסקי כרגע היא הקבוצה הכי טובה באנגליה. החסרונות שיש למנצ'סטר יונייטד וארסנל לא קיימים אצל הבלוז.

    מקאללה, ורון, כרספו, מוטו, טרי וגאלאס. אפילו אלי גוטמן לא יכול להיכשל איתם. תסתכלו על השמות הללו טוב טוב - כי לא תראו בעתיד הקרוב והרחוק עוד הרבה קבוצות כאלה. צ'לסקי בעוד זמן קצר תתחיל לדרוס, ויהיה מאד קשה לגאנרס והשדים האדומים לעצור אותה. נקווה שאני טועה.
     
  11. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :roll:
    אנא עראף, נותנים לך ראש, אני לפחות מצפה שתשתמש בו.


    מה הקשר בין מחט לתחת? למה, תמיד הסגל הטוב ביותר לוקח אליפות? זה נראה לך הגיוני? זה מה שקורה? למה,חיפה לקחה השנה אליפות? מילאן לקחה השנה אליפות? (הוא לא ניכנס לויכוחים על איטלקיות). יא אללה לפעמים אתם פשוט לא מבינים שזה מאוד מאוד מורכב לקחת איטלקי,צרפתי,ארגנטינאי שמשחק באנגליה וסנגלי שמשחק באפגניסטן ולצפות שהם מיד ישחקו כמו קבוצה מנוסה ומגובשת. זה לא יקרה. ואם זה יקרה, זה יקח לפחות עד אמצע עונה להערכתי, ועד אז, אני בטוחה שארסנל/מנצ'סטר יהיו כבר בפער מספק. עם כל הזיבולי שכל מסביב ואיך הם משחקים ואיך הם לא ואיך היה נגד ליברפול/בלאקבורן, הטבלה לא משקרת. נקודה.

    לפי דעתי- צ'לסי לא לוקחת השנה אליפות. שנה הבאה- אלוהים גדול,אולי. אני לא מזלזלת להם בסגל, לא יכולה להכחיש שיש להם את השחקנים הכי טובים בפרמיירליג ללא ספק, אבל עדיין מסתייגת מהמילה אליפות,לפחות בשלב הזה.
     
  12. duff beer Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/03
    הודעות:
    125
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברגע שצ'לסי תתחיל לדרוס אי אפשר יהיה לעצור אותה. (משהו כמו ארסנל לפני שנתיים) נקווה רק שהיא לא תתחיל מאוחר מדי.........
     
  13. Argentina Member

    הצטרף ב:
    ‏7/9/03
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליהי - למה את חושבת שהם לא התחברו?
    כבר עכשיו הם מציגים יכולת נפלאה, אני נורא נהנתי לראות את המחצית השנייה שלהם נגד ליברפול ןאת המשחק נגד בלקבורן למרות התיקו. הכדורגל שלהם יפה לעין, הם מניעים כדור, בועטים לשער, לוחצים והכל יפה. מה הבעיה?
    זו רק תחילת הליגה, כמו שאמרתי קודם, אני חושב, שמספיק לצלסי את ורון וקרספו כדי לזכות באליפות רק בגלל החיבור המתאים ביניהם שאותו ניתן לראות בנבחרת ארגנטינה, ושלא נדבר על מה שהם עשו לסריה א'.
    אני בטוח שצלסי תגיע רחוק מאוד השנה יש לה סגל שחקנים ענק והדרך עוד ארוכה, דעתי האישית היא שארון הגביעים שלהם יתחיל להתמלא כבר השנה.
     
  14. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצטער, אבל שום קבוצה תיקח אליפות בפרמייר ליג בגלל שני שחקנים (גם אם הם ארגנטינאים), לא היה ולא יהיה, לא משנה עד כמה שיתוף הפעולה ביניהם היה מוצלח לפני 4 שנים בלאציו (על איזה שיתוף פעולה נהדר בארגנטינה אתה מדבר? זה שהביא אותם להישג המרשים במיוחד במונדיאל?...:?), ולא משנה ששניהם באמת שחקנים מאוד מוכשרים.

    אנחנו מדברים על אותו חואן ורון שכבר שנתיים לא פוגע? חואן ורון שהפך לאויב הציבור מספר 1 בארגנטינה? (שלשום במשחק בבואנוס איירס הוא קיבל שריקות בוז בכל נגיעה בכדור ותלו לו שלט "ורון, אתה אנגלי"- שאצל הארגנטינים האגרסיביים אכולי השנאה זו נחשבת קללה) הרי הוא הימור ענק של ראניירי.

    אנחנו מדברים על הרנן קרספו ששיחק פחות מרבע שעה בפרמייר ליג ועדיין צריך להוכיח מה הוא שווה? (ובבקשה אל תגידו לי "הוא הצליח באיטליה, אז הוא חייב להצליח באנגליה". 28 מיליוני הפאונדים על חואן ורון לא בדיוק מצביעים על כך כחוק שאין עליו עוררין) לפני שקושרים כתרים, הבחור צריך להוכיח את עצמו, ויש לו סיכוי להיכשל בדיוק כמו הסיכוי להצליח- גם אם הוא היה מלך השערים באינטר.

    ובכלל- עד כמה מקומם של השניים בהרכב בטוח? מה, מקאללה, ג'ו קול, למפארד ואפילו עמנואל פטי- הם לא מהווים איום על מקומו של ורון בהרכב (בוודאי אם הוא ימשיך בכושרו ה"נפלא" מהשנתיים האחרונות)? מה, איידור גודיונסון, אדריאן מוטו וג'ימי פלויד האסלביינק ישר נופלים מול קרספו?

    הם בעצמם מספיקים לצ'לסי לאליפות? ממש מגוחך.
     
  15. Argentina Member

    הצטרף ב:
    ‏7/9/03
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ArsenalFan תשמע...
    ורון וקרספו לא רק הוכיחו את עצמם בלאציו, הם הוכיחו עצמם מעל הכל בפארמה, משם הם נקנו בסכומי עתק ללאציו וגם שם כיכבו, אריקסון קלט את שיתןף הפעולה האדיר בינהם והחליט לרכוש את שניהם. ובעונתם הראשונה בלאציו הם עשו חייל בייחד, ורון נבחר לשחקן העונה באיטליה וקרספו סיים מלך השערים.
    לגבי זה שהשניים לא הוכיחו את עצמם במדי ארגנטינה - זה ממש בלוף, שטויות במיץ עגבניות, במונדיאל - אכן הם לא הוכיחו את עצמם בתור נבחרת אבל זה היה בגלל השיטה של בייאסלה שניסה לעלות עם חלוץ חוד בודד - שיטה שהתגלתה כטעות גדולה מאוד. קרספו שיחק שני משחקים בתור מחליף ובאחד מהם הוא כבש מבישול של מי? ורון. הוא כבש שער מתוך שנייים של ארגנטינה במונדיאל. אבל הזכרת את המונדיאל הכושל, למה לא את המוקדמות למונדיאל? שם הם הוכיחו יותר מידי שהם "צמד חמד" ארגניטנה סיימה במוקדמות למונדיאל במקום הראשון בבית, קרספו סיים מלך השערים וורון היה ענק השילוב בין השניים הוא כמו כפפה לידיים.

    לגבי ורון באנגליה - האמנם שנתיים ראשונות ביונייטד הוא ממש לא הרשים, אבל פתיחת העונה החדשה עם צלסי, מסמלת טובות - הוא כבש כבר שער, הוא משחק נפלא, נגד ליברפול נבחר לאיש המשחק, נגד לסטר הוא היה מצויין ונגד בלקבורן הוא גם שיחק טוב.
    אני חושב שאני יכול להסביר את הסיבה - ביונייטד יש יותר מידי מנהיגים: קין, בקהאם ובנוסף לכך ניסה גם ורון להנהיג ללא הצלחה. לעומת זאת בצלסי הוא בעל המוניטין הגבוהה ביותר, הקהל מת עליו והוא כבר פורט את השטרות...
    אני לא רואה שום שחקן שמתמודד על מקומו של ורון בצלסי, בטח שלא פטי שסיים לתרום לכדורגל ובטח לא מקללה שהוא קשר אחורי ומקומו מובטח. לגבי גו קול... הוא עוד ילד, ואם הוא יבוא במקום משהו זה יהיה במקום דמיאן דאף. לגבי קרספו אני בטוח שבליגה האנגלית הוא יהיה מלך השערים הבא וכן בגלל הליגה האיטלקית שהיא הרבה יותר קשה לחלוצים מבחינת הליגה האנגלית.
    האמנם ורון לא הוכיח את עצמו בשנתיים הראשונות, אבל ידידי, אל תשווה חלוץ בליגה האיטלקית, שזה ללא ספק התפקיד הקשה ביותר שם לקשר. ללא צל של ספק לחלוצים באיטליה יש קושי רב וקרספו הוכיח את עצמו ובגדול יש לו ב-188 הופעות 108 שערים שזה המון.
    אני מקווה שהצלחתי להבהיר את עצמי... ואם לא אז את התוצאות תראה כבר בהמשך העונה, בקיצור ורון וקרספו הם הצמד הטוב ביותר בעולם והשנה ללא ספק עם יוכיחו את עצמם בליגה הזאת.