המחזור השישי:

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Dyer, ‏19/9/03.

  1. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך אני שונא את בירמינגהאם. גם בעונה שעברה הם ניצחו אותנו, אז זה היה פול דבלין, הפעם סאבאג', נקווה שהשנה אני לא אצטרך להתפלל שהנקודות האלה לא יחסרו לנו בסוף העונה בשביל הישארות בליגה...
     
  2. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אהלן אהלן - יש לכם ד"ש מלאוס.

    דבר ראשון - מיקל פורסל ממשיך להוכיח את עצמו, סחט את הפנדל מרוקה ג'וניור (ריד גאון!!) ואחר כך גם כבש שער שלישי בשני משחקים. שיקום מישהו ויגיד שג'ימי פלוייד האסלביינק יותר טוב ממנו. שב, שב ראניירי יא מפגר.

    הלאה - אתם עושים יותר מדי רעש מהשטויות של ואן ניסטלרוי. לא שמעתי אותכם מתייחסים ככה להצגה של פירס לפני שבוע וחצי שהביאה לארסנל פנדל. כולה מה ואן ניסטלרוי עשה? עוד הצגה בשרשרת הבלתי נגמרת של הצגות ופרובוקציות, אז הפעם השופט אכל את זה, ביג דיל...
    התגובות של שחקני ארסנל עוד היו שפויות בזמן המשחק. אבל הדחיפה של אשלי קול אחרי השריקה לסיום הייתה פשוט מטומטמת.

    נקסט - אחרי שראיתי את המשחק של אברטון בטי סייד, החלטתי סופית. ווין רוני הוא אולי כישרון ענק, אבל מבחינת כדורגלן הוא פשוט לא זה. כרגע.
    מילא הויכוחים הטיפשיים עם השופט אחרי שהוא נכנס בבירור בשחקן מתחת לאף שלו, מילא ההחלטות הגרועות עם הכדור בתוך הרחבה, אבל מה שקרה בסיום המשחק זה פשוט ביזיון.
    למי שלא ראה, מאז פתיחת המחצית השניה אברטון פשוט שכבו על הרחבה של בורו. מידלסבורו לא הצליחו לעבור את החצי ממש. כל שניה כדור מסתובב ברחבה של שוורצר. בקיצור, דקה 90 ומשהו רוני מקבל כדור בתוך הרחבה, לא מצליח להישתלא ותחת לחץ של שחקן הגנה נופל (לא היה כמעט מגע ובטח שלא היה פנדל). במקום לקום, ולעשות משהו מועיל לטובת הקבוצה שכבר השיגה שוב את הכדור ויצאה לעוד מתפרצת, ווין רוני האידיוט רץ כמו משוגע לצעוק על הכוון. הדביל נשאר ליד הכוון עוד כמה שניות כשההתקפה של אברטון נמשכת. פלא שהם לא כבשו.
    שורה תחתונה, עד שהוא לא מתבגר, כדאי מאוד לנבחרת אנגליה למצוא משיח אחר. כי כרגע זה לא הוא.

    זהו - תשמרו על עצמיכם.

     
  3. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין מה לומר להגנתנו, זו הייתה התנהגות טיפשית ומכוערת, היגררות דבילית לפרובוקציות נחותות, וראוי שניענש על כך.

    רק הקטע המצחיק הוא לקרוא את ההכפשות וההשמצות של אוהדי יונייטד בפורומים השונים ובעיתונות האנגלית. ממש גרוטסקה עם הצדקנות המזויפת מאוהדי חבורת קין, פאגי והמתחזה הסדרתי (נא לא להשוות בכלל לרובר פירס, פירס לא שחקן מלוכלך).

    וזה לא אשלי קול שדחף (הוא דווקא התעסק עם כריסטיאנו רונאלדו)- מי שפגעו בחלאה היו לאורן, פארלור וקיאון. שלושתם- ראויים להרחקה אוטומטית.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    כמה שטויות נאמרים כאן, למזלי היום היה שידור חוזר של המשחק ככה שהצלחתי לראות אותו.
    בקשר לואן ניסטלרוי, אתם טיפשים או עושים את עצמכם?
    ויררה שלח רגל כדי לפגוע ברוד, כידוע לכם ויירה בחור ארוך, ואן ניסטלרוי ראה את זה, לקח את הגוף אחורה והתלונן בפני השופט שויירה ניסה לפגוע בו, ואן ניסטלרוי לא התחזה כאילו הוא נפגע, אלא הוא לקח את הגוף אחורה כדי שויירה לא יפגע בו ולאחר מכן התלונן בפני השופט.
    ההרחקה הייתה במקום, משחק מסוכן, ניסיון לפגיעה בשחקן בלי כדור, כמו שעם שחקן ירק על שחקן אחר, לא משנה עם הוא יפגע בו או לא הוא יורחק, ככה גם במקרה הזה.
    בקשר לפנדל, כולכם מנפחים את החזה, היה צדק, היה זה, אותי מעניין למה קיאון לא אמר כלום, למעשה הוא היה הראשון שיצא מחוץ לרחבה והשתיק את כולם, היה פנדל מוצדק.
    בקשר להתגרות של שחקני ארסנל לאחר המשחק והאלימות כלפי רוד, אני בטוח ומקווה שהתאחדות האנגלית תעניש את השחקנים במלוא החומרה.
    אני לא מבין למה אף אחד כאן לא מבקר את ארסנל על המשחק הבונקרסט וההגנתי שלה.
    הקבוצה בה במערך הגנתי, רק כדי להוציא נקודה, הרבה דברים אפשר לומר על היוניטד, אבל לפחות היוניטד באה לכל משחק כדי לנצח, לכל משחק בשיטה התקפית, נו בסדר, בטח עכשיו אוהדי ארסנל ימציאו איזה תירוץ למשחק שלהם היום.
    התוצאה מאכזבת אותי, למרות שהיוניטד משחקת בהרכב סופר חסר(גם סולשיאר יעדר לתקופה ארוכה לאחר שעבר היום ניתוח)הינו צריכים לנצח, גם הפנדל, גם הזדמנויות שהיו צריכות להיכנס, חבל אבל ממשיכים הלאה.
    ולסיום,תגובה לקירק:
    " דבר ראשון - מיקל פורסל ממשיך להוכיח את עצמו, סחט את הפנדל מרוקה ג'וניור (ריד גאון!!) ואחר כך גם כבש שער שלישי בשני משחקים. שיקום מישהו ויגיד שג'ימי פלוייד האסלביינק יותר טוב ממנו. שב, שב ראניירי יא מפגר."
    האסלבנייק יתר טוב ממנו.
    היום האסלבנייק נמצא בכושר מעולה, אחד מהטובים בצ'לסי, והוא בהחלט מראה שהוא שחקן מעולה.
    לא יודע איזה משחק אתה ראית?
    אני ראיתי את האסלבנייק מבשל את השער הראשון לצ'לסי, כובש את השני וגורם לשלישי בתנועה לרחבה שגרמה לשמירה עליו ולפינוי שאר שחקני ההתקפה.
    לא יודע מה יש לאנשים נגד האסלבנייק שבינתיים בהלט מספק את סחורה.
     
  5. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המרחק בין ואן ניסטלרוי ו-ויירה לאחר העבירה של רוד לא מאפשר פגיעה לעולם, אפילו שפטריק בחור גבוה (הרי רואים בבירור שגם אם ואן ניסטלרוי לא היה קופץ אחורה, ויירה לא היה פוגע בו), והזמן שעבר מהרגע שויירה שלח את הרגל עד התנועה המתחזה של ואן ניסטלרוי לא מותירים ספקות- מדובר בהתחזות, ושלא יספרו לי אחרת.
    לגבי הרגל עצמה ששלח ויירה- בהחלט לא האקט הכי חכם או אלגנטי בעולם, אבל אני לא חושב שניתן לייחס כוונת פגיעה בזדון לויירה, אלא זו הייתה יותר רגל מאיימת/ מזהירה/ מתריסה. ויירה לא טיפש, הוא ראה שהוא לא יכל לפגוע בואן ניסטלרוי, כי הוא היה במרחק שהוא לא יכול לפגוע בו. אני לא הייתי פותר את זה בהרחקה, בעיקר אחרי שויירה קיבל כבר צהוב (שהוא עצמו היה לא מוצדק! הוא לקח את הכדור, חלק).

    מה הבעייה לבוא לאולד טראפורד לשחק על תוצאה? להזכיר לך באיזה מצב ארסנל הגיעה לאולד טראפורד? אחרי תבוסה משפילה באירופה, כשכל הביטחון העצמי והמוראל ברצפה. לבוא ולשחק על תיקו מול יונייטד בחוץ זה ממש לא בושה. אפשר לחשוב שכשיונייטד מגיעה למשחקי חוץ קשים היא לא משחקת לפעמים על תוצאה. אה, לא, "יונייטד באה לכל משחק בשיטה התקפית". כן בטח.
    הביקורת צריכה להיות קודם כל למנ' יונייטד, שכבר שנים רבות לא קיבלה את ארסנל בכושר כל כך ירוד ובכזו פאניקה, כבר שנים יונייטד לא הגיעה כזו פייבוריטית ברורה. ראו לשחקנים שלנו את הפחד בעיניים, שככל שעברו הדקות, הלך והתפוגג.
    עם כל הכבוד, פרט לאיזה 5 דקות במחצית השנייה, יונייטד שיחקה ממש ח** של כדורגל, דל וחסר השראה, משחק התקפי פשוט מזעזע. אפשר לספור על יד אחת את המצבים שלה (לאיזה הזדמנויות היא כבר הגיעה?), היא לא הגיעה למצב אחד אפילו מול יינס להמן. למה שלא תבוא בביקורת לרוד ואן ניסטלרוי ששותק לחלוטין ע"י צמד בלמים הכולל בלם מזדקן בן 37 ובלם חסר ניסיון, ובסוף עוד החמיץ פנדל? למה שלא תבוא בטענות לכריסטיאנו רונאלדו שמכדרר הרבה יותר מדי והיה מאוד לא אפקטיבי? למה שלא תבוא בטענות לרוי קין שלא אירגן מספיק את המשחק של יונייטד כי ויירה עשה לו בית ספר? ראיין גיגס היה היחיד שעוד איים קצת בחצי הראשון, אבל הוא נעלם לגמרי בחצי השני. איפה הייתה יונייטד?

    ולגבי הפנדל- מאבק על כדור בתוך הרחבה שבמסגרתו שחקן נופל לרצפה זה אירוע מאוד גבולי, ושופט עם שיקול דעת (זה לצפות לקצת יותר מדי מסטיב בנט) לא שורק לפנדל, ועוד בדקה 90 במשחק כ"כ טעון.
     
  6. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לדעתי המשוואה שפחות או יותר מסכמת את העניין עבור מאן יו כרגע היא:

    יונייטד מינוס פול סקולס שווה רוד ואן ניסטלרוי בלי הזדמנות אחת בודדת לאורך 90 דקות.

    אז שכריסטיאנו רונאלדו ימשיך לכדרר כמה שהוא רוצה, עד שהוא לא משתמש יותר ביכולת ההגבה והמסירה שלו (והוא הוכיח שיש לו כזו), הוא לא יותר מגירסה צעירה של אל האג'י דיוף.
     
  7. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שאתה מגזים קירק. רונאלדו אולי לא בקהאם אבל הוא גם לא אל חאג'י דיוף. הוא בהחלט מוסר, השאלה היא האם המסירות הקצרות שלו מתאימות? אני מניח שעם הזמן הוא יבין שלא ויגביה קצת יותר...
     
  8. geva Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/03
    הודעות:
    76
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מבין מה הבעיה שלכם. באמת. אני ראיתי את המשחק. תפסיקו להתבכיין כ"כ. אולי הקטע עם הנבדל ש הנרי היה נכון אבל אני ממש לא חושב שVN התחזה. הוא לא נפל על הדשא, לא עשה כאילו הוא קיבל מכה, אלא רק קפץ אחורה. אתם יודעים מה? אני בטוח שרוב שאנשים בפורום היו קופצים אינסטנקטיבית כשמישהו היה בה לבעוט בכם. ודרך אגב, האדום היה מאוד מוצדק. לדעתי זה לא משנה אם הוא פגע בו או לא. רק על הנסיון היה צריך להרחיק אותו כי זו התנהגות לא ספורטיבית, וגם עוד חצי קבוצה של ארסנל, ובמיוחד למרטין קיאון האפס הזה שכל משחק שני מקבל אדום.
    שיבואו בטענות לעצמם שהם חמומי מוח
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/9/03
  9. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אני לא חושב שאני מגזים בקשר לרונאלדו. יצא לי לראות את כל משחקי יונייטד העונה עד עכשיו בליגה האנגלית ובכל המשחקים שרונאלדו שיחק למעט שלושים הדקות המופלאות במשחק הפתיחה - חזרה אותה בעיה.

    הוא מעביר יותר מדי. זה נורא נחמד לראות אותו עושה את תרגילי הזריזות עם הרגליים, זה אפילו עובד מול בלמים איטיים וכבדים, אבל בשורה התחתונה מאמנים לומדים לנטרל אותו, שמים עליו מגן זריז שמקצץ לו את הכנפיים (בדרך כלל גם את הרגליים) וככה פותרים את הבעיה. רונאלדו לא הוכיח שהוא מסוגל לתת מסירה גאונית על חצי מגרש או אפילו את הפס החכם בין שניים שישאיר שחקן לבד מול שוער.
    כל פעם יש לו את אותו התרגיל, מקבל את הכדור, בורח לקו, שני טריקים אלא-ברזיל וניסיון לחתוך למרכז, אני יכול לספור לך את מספר הפעמים שהוא השאיר את המגן מאחור (אם לא מתחשבים במשחק הבכורה שלו) והוציא כדור טוב לשחקן פנוי על יד אחת.


    וכולי אושר ושמחה שג'ימי פלוייד האסלביינק נתן משחק טוב מול דניס ארווין, עם כל הכבוד, הוא אחד המגנים היחידים בליגה (גם גארי טאגרט נכנס לאותה קטגוריה) שהאסלביינק רץ יותר מהר מהם. נראה אותו בשבת מול ג'י לוייד סמואל.