טוטנהאם נפרדה מהודל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏22/9/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    גלן הודל הוא המאמן הראשון שמוצא את עצמו מפוטר. הודל נשלח הביתה לאחר שבששת המחזורים הראשונים השיג רק ניצחון אחד ותוצאת תיקו. מה שאומר 4 הפסדים שזה יותר מדי בשביל קבוצה שרוצה כבר לצאת מהאפרוריות, טוטנהאם השקיעה בקיץ בכמה חלוצים טובים והמטרה שלה הייתה לעלות מדרגה ולהתברג בצמרת הגבוהה, ובכל הודל לא הצליח לעשות את זה ומצא את עצמו הבוקר בלי עבודה.

    אז מי יחליף אותו? עדיין לא ידוע מה שכן המאמן ראדומיר אנטיץ' שאימן בעבר את ריאל מדריד וברצלונה הביע את רצונו לאמן בפרמייר ליג בכלל ובטוטנהאם בפרט. נראה מה יהיה.
     
  2. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לטוטנהאם יש סגל עמוק ואיכותי..הודל נכשל ולדעתי היה צריך ללכת ממזמן הבייתה..
     
  3. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני רק זוכר שבתחילת העונה כבר אמרתי שהוא אשם בלעדי באי-הצלחה שתבוא. איזה אידיוט בונה כזאת התקפה ולא מביא אף שחקן הגנה או קישור ברמה גבוהה?? מגיע לו. תמיד שנאתי אותו. לעומת זאת, אני מאמין שכל אחד שיבוא במקומו ישפר את המצב, אבל בכל אופן עד דצמבר קשה לי להאמין שיהיה שינוי אמיתי, כי השינוי צריך להתחיל בהגנה.
     
  4. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לספרס באמת יש סגל טוב, אבל אני לא בטוח עד כמה הפיטורים של הודל היו הצעד הנכון.

    בסה"כ מה הם רצו, ההנהלה של החלאות? הרי העונה שעברה הייתה יותר עונת "הרצה" בטוטנהאם, והעונה הנוכחית היא המבחן האמיתי- להגיע לאירופה. הפתיחה שלהם גרועה, נכון, אבל לדעתי הודל היה צריך לקבל עוד הזדמנות להוכיח את עצמו. בסה"כ הבעייה של ספרס היא בקישור האחורי ופחות בהגנה. עם כל חוסר הכבוד שיש לי לסטפן פרוינד (שחקן נורא. פשוט נורא), הם לא הביאו אף אחד כמחליף והם תקועים בעמדה כ"כ מרכזית. בנוסף, יש להם מכת פציעות לא קלה.

    בכל מקרה, אני מהמר שספרס יילכו על מנג'ר אנגלי, וכל הדיבורים על אנטיץ' וטופמולר הם סתם ברווזים עיתונאיים. אני הייתי שם את כספי (שאין לי) על אלן קרבישלי.
     
  5. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני במקום קרבישלי לא הייתי מסתכן בללכת על טוטנהאם..יש לו קבוצה בלי יותר מדי ציפיות שאותה הוא מכיר ויש לו שם מעמד מצויין..
    זאת הרפתקאה מיותרת בשבילו..
    אני מקווה שהם יקחו את טופמולר..אני חייב לציין שאני מתגעגע אליו..מנג'ר מצויין.
     
  6. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טופמולר... יכול להיות מעניין. הוא עדיין פנוי?

    ובהחלט יש בעייה גם בקישור האחורי, כתבתי את זה, אבל אני לא יכול לומר שדין ריצ'ארדס מתאים להיות בלם בקבוצה שמתיימרת להיות בטופ 7... הוא היה נחמד בוולבס, וזהו.
     
  7. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפני שנתיים הוא היה הרבה יותר טוב..אם אני לא טועה הוא היה בסוטון לפני ואז הוא היה ענק..
     
  8. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא אני מאוד מחזיק מדין ריצ'רדס. הוא בלם טוב ואינטליגנטי, בהחלט מתאים לקבוצה כמו ספרס ואולי אפילו יותר. אני מרשה לעצמי לומר שייתכן והייתי מעדיף אותו על סול קמפבל. גם לדלי קינג בלם סביר בהחלט.
     
  9. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אנסה להסביר את זה אחרת...

    ריצ'ארדס סתם לא מספיק טוב. אמנם יש לו משחק ראש מעולה (בייחוד בהתקפה), אבל הוא לא מספיק יורד לדשא, והוא לא ממש מחלץ כדורים כמו שצריך, מן אריק בנאדו אנגלי כזה...
    ולדלי קינג? נו באמת, עוד מייקל דיוברי.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    מועמד נוסף שהצטרף לרשימה של התרנגולים הוא ג'יאנלוקה ויאלי שאמר שאין לו התנגדות לאמן בטוטנהאם אבל הוא לא יבצע פנייה למועדון.
     
  11. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכישלון של הודל היה ברור מראש... ככה זה כשבונים קבוצה מקדימה אבל שוכחים את האחרונה. מאז שהטמבל עזב את ההגנה בקבוצה אפילו היו מתפשרים על רמון ווגה הישן והטוב... אבל הודל חושב רק על שמות נוצצים, ובגלל זה יש לטוטנהאם 4 חלוצים מעולים, פחות או יותר זהו (אה וגם דארן אנדרטון). התרנגולים חייבים התקפה ואת זה המנג'ר החדש חייב להבין, חבל שעד ינואר הוא לא יוכל לפעול בהתאם. לכן לפי דעתי גם אם התוצאות של המנג'ר החדש לא יהיו משהו, צריך לחכות ולראות אם הוא יזיז משהו בפתיחת חלון ההעברות.

    נ.ב.
    היש גבול לטמטום? שמעתי השבוע שרברוב אולי בדרך חזרה לוואיט הארט ליין. where is your defence???
     
  12. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם הקישור של התרנגולים חזק עם פוייט דייויס ואנדרטון. אפילו אסימוביץ' הידוע לשמצה יושב על הספסל שם. הבעייה היא בלי ספק בהגנה. אולי מאמן כמו גרהאם טיילור שלדעתי מחוסר עבודה יתאים למועדון.
     
  13. לוחם שחור לבן Member

    הצטרף ב:
    ‏16/9/03
    הודעות:
    6
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היה לגלן הודל כול מה שהוא צריך כדי להגיע אם טוטנהם לפחות למקום מכובד בליגה הכול כך קשה והתבעונית כמו הפריימר לייג, הם שחקנים כגון: קיין,פסטיגה,אצימוביץ,פויט,ציגה,טוריקו,דאלמט,ראדנאף ואחרים לא הצליחו לבסס את טוטנהם כקבוצה חזקה ומלאת המביציה,אז כנראש שמשהו שם לא עבד טוב ובמקרה הזה הודל הוא האשם.
    אני חושב שמאמן כמו טופמולר יגיע רחוק אם טוטנהם ויחזיר להם את התשוקה לשחק.
     
  14. לוחם שחור לבן Member

    הצטרף ב:
    ‏16/9/03
    הודעות:
    6
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני רואה שמדברים פה הרבה על ההגנה של טוטנהם על כך שהיה לא יציבה הוה משהו כזה,לפי דעתי אתם קצת טועים.
    ציגה טוריקו וכארר הם שחקנים מצוינים על האגפים,בלמים כמו קינג דורטהי מבזילה וגראדנר הם בלמים אפורים ולי אין דעה בקשר עלם, כי עדיין לא ראיתי אותם משחקים ואני לא רוצה לשפוט אותם סתם ככה,אולי לכם יש קצת מידע אל הבלמים של התרנגולים.
    בכול אופן אני מאוד מקווה שנראה את טוטנהם עוד השנה משחקת כדורגל פתוח והטרקטיבי מה שאפין אותה במשך ההיסטוריה.
     
  15. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לוחם שחור לבן, אני מסכים איתך בקשר לכמה דברים ולא מספיק בקשר לאחרים. אני גם כן חושב שטופמולר מתאים מאוד לקבוצה הזאת, אבל אני לא בטוח שהוא ישחק את הכדורגל האטרקטיבי שאתה מצפה ממנו שישחק.

    והדבר שאני לא מסכים איתך לגביו הוא בקשר להגנה של הקבוצה. ציגה אף פעם לא היה מגן שנתן תרומה הגנתית מדהימה. הוא היה סביר מינוס לדעתי, והתלהבו ממנו בעיקר כי הוא עבר בערך בכל הקבוצות באירופה והיו לו הגבהות מצויינות ותסרוקות מוזרות. אבל זה לא קשור ליכולות ההגנתיות. אמנם לא עשיתי סטט', אבל אני מתערב שהרבה מאוד מהשערים שטוטנהאם סופגת באים מהאגף שלו. קאר הוא מגן מעולה ואני הראשון שאגיד את זה, אבל ההצעות עבורו בקיץ עלו לו לראש. אולי עם מאמן אחר הוא ישתפר. טאריקו הוא בערך כמו ציגה, רק שהוא גם משחק בצורה מאוד פראית, אז הוא נראה לכולם כמו איזה שחקן הגנה... הוא לא...
    ולגבי חוליית הבלמים... לא אמרתי שהם צריכים להיות אטרקטיבים אבל הם גם לא עושים את העבודה שלהם כמו שצריך לדעתי.

    תראה, קינג היה אחד המועמדים (אולי הוא זכה - אני כבר לא זוכר) לתואר השחקן הצעיר של השנה לפני שתי עונות. הוא נחשב להבטחה גדולה, אבל גם דיוברי היה כזה. איפשהו בדרך כנראה שהחיסרון בתאי מוח התחיל להשפיע... ולגבי ריצ'ארדס כבר הסברתי את עצמי...

    אני מאמין שעם מאמן חדש, תגיע גם רכישה של שחקן הגנה או לפחות קישור דפנסיבי (אבל אז אנחנו מדברים על מישהו ממש טוב, בסגנון של ואן בומל... אולי קצת פחות, לא נגזים), כי בשביל לחשוב שהבעייה היא רק במאמן צריך להיות חסר כל הבנה בסיסית...