המחזור השביעי בפרמייר ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏25/9/03.

  1. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, ראיתי.
    מוזר...
    אם הוא יעבוד בהמשך אני אכתוב. בדר"כ הוא עובד קבוע.
     
  2. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
  3. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה

    זה בהחלט עדיף על פני לראות את יונייטד מנצחת מבלי להזיז אצבע.
     
  4. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1-0 לצ'לסי! נדמה לי שלמפארד בעט מרחוק, השוער הדף - לרגליים של האסלביינק שגלגל פנימה.

    ובמשחקים אחרים:

    סאותהמפטון בפיגור ביתי 1-0 למידלסברו.
    בירמינגהאם מובילה 1-0 על פורטסמות.
    1-0 לוולבס על בולטון.
    2-0 למניו על לסטר.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    מנצ'סטר קורעת את לסטר 3-0, לסטר מאוד מאכזבת אותי....

    אבל העיקר שבינתיים צ'לסי עושה את שלה ומובילה 1-0. העיקר לשמור על התוצאה לא רוצה יותר מזה.

    מידלסבורו מפתיעה אותי עם 1-0 מצויין אצל סוטון. תוצאה מצויינת במשחק חוץ קשה ביותר.

    ווולבס....... האם סוף סוף הקבוצה הזאת תשיג ניצחון ראשון, בינתיים זה נראה טוב מבחיתה. 1-0 אצל בולטון.
     
  6. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואן ניסטלרוי מכפר על החמצת הפנדל שלו מול ארסנל, עם שלושער מול לסטר. 4-1.
     
  7. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה הלינק לא עובד לי?
     
  8. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כי אין מקום.
    אני סגרתי את המחשב, פתחתי ואז לא עבד לי, זה נובע מהסיבה שלכל תחנת טלויזיה אונליין יש מגבלת מקום... נגיד 500 אנשים יכולים להתחבר. שיש 500 - אף אחד לא יכול להכנס יותר.

    אגב, עכשיו כבר עובד, אבל נגמר המשחק.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏27/9/03
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את המשחק של ארסנל נגד ניוקאסל לצערי פיספסתי ואני אחכה לשידור החוזר כדי להגיב.

    מה נגיד ומה נאמר על לסטר? אמרתי בתחילת העונה שהקבוצה הזאת לדעתי מועמדת לירידה. הגולים שמנצ'סטר כבשה (במיוחד שני הראשונים) היו פשוט מצחיקים, אפילו נבחרת ישראל לא סופגת ככה. השער השני של ואן-ניסטלרוי היה פשוט ביזיון להגנה של השועלים, אם אני הייתי המאמן הייתי מעלה כמה מגינים מהנוער אחרי שער כל כך חובבני.

    אולי לסטר מאכזבת אותך, לירן, אבל אני ציפיתי בדיוק לזה ממנה מתחילת העונה. בעוד מספר מחזורים לסטר תהפוך לבשר התותחים של הפריימר ליג.
     
  10. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני צפיתי בערך מהדקה ה-35 במשחק של צ'לסקי, והיה משחק לא משהו, צ'לסי ממש לא שכנעו. היו כמה הזדמנויות טובות לחואן פאבלו אנחל, אבל הוא כמעט כרגיל- החמיץ. מי שלא ראה- לא הפסיד יותר מדי. השער של הסלביינק הגיע בדקה ה-43 כשמוטו אם אינני טועה בעט בתוך הרחבה, סורנסן הדף ישר לרגליו של ג'ימי פלויד שדחק מקרוב.

    חייבים לציין את פתיחת העונה הפנטסטית של בירמינגהאם, היום עם 2:0 על פומפיי (סטיבן קלמנס ולזארידיס). היא עדיין בלי הפסד. הרגשתי בתחילת העונה שלקבוצה של סטיב ברוס יהיה מה להציע, אבל לא שיערתי שתהיה להם פתיחה כ"כ משכנעת.

    סאות'המפטון לעומתה מפסידה 1:0 בבית למידלסברו (מלקולם כריסטי) שסוף סוף מתאוששת. הפסד ראשון לסיינטס. נדמה לי שאחרי הניצחון המשכנע בוויט הארט ליין קצת תפסו תחת הבחורים של סטראכן, באמצע השבוע רק תיקו ביתי מאכזב עם סטיאווה באופ"א, והיום הפסד ביתי.

    ו-וולבס... רחמנות עליהם. היו כ"כ קרובים לניצחון היסטורי בפרמייר ליג, הובילו 1:0 משער של אלכס ריי, אבל קווין דיוויס (היה יכול לעזור היום לסיינטס...) השווה 5 דקות לסיום.

    ולגבי מנ' יונייטד (ראיתי עד שנמאס לי) והשלושער של רוד ואן איכסלרוי- עוד הוכחה למה שנאמר כאן לא אחת- פול סקולס הוא ההבדל בין מנ' יונייטד בינונית ולא אפקטיבית למנ' יונייטד שכובשת שערים מתי שבא לה. (אתם מוזמנים לשים במקום השם "מנצ'סטר יונייטד" את השם "רוד ואן ניסטלרוי", ועדיין המשפט יהיה נכון).

    מחר ארבעה משחקים:
    16:00 צ'רלטון- ליברפול (שידור בספורט 5+)
    17:00 בלקבורן- פולהאם
    17:00 אברטון- לידס יונייטד
    18:00 מנצ'סטר סיטי- טוטנהאם
     
  11. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אגב, זה נראה רק לי כנראה כאילו סידרו את המחזור הזה ממש בשביל החבר'ה בישראל, שיהיה לנו תעסוקה לכל החג :)

    בכל אופן...

    בתחילת העונה היה לי וויכוח עם מישהו פה על האיכויות של לסטר. אני טענתי שהקבוצה הזאת התחזקה בעיקר בשחקנים חסרי תועלת, אבל אמרתי לעצמי אחרי שהדיון בפורום מיצה את עצמו שאולי יש נקודה... אבל אין. לסטר פשוט פאתטית.

    אף אחד מאיתנו לא ראה את המשחק של בורו, אבל לפי מה שהבנתי הם היו באמת די טובים ואני מוריד את הכובע בפניהם. אולי טעיתי. למרות שאני עדיין לא בטוח בכלל.

    ושני דברים קטנים... דיוויד דאן על תקן פול סקולס לעניים, נותן עונה פנטסטית עד עכשיו, הוא אפילו הצליח לעורר מחדש את המוטיבציה של סאבאג'... למרות שנאתי הרבה לסטיב ברוס ולקבוצה שלו, אני בהחלט מוחא להם כפיים, אחלה פתיחת עונה. למרות שקשה לומר שהכדורגל שלהם חיובי במיוחד. ועוד משהו - מישהו מאמין שסוון ייתן לדאן את המקום שמגיע לו כל כך בהרכב (או לפחות בסגל) של הנבחרת?

    והדבר האחרון... אלכס ריי?? הוא לא אמור להיות בן 40 בערך??
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    שימו לב חזק לבירמינגהאם.

    הקבוצה הזאת כאמור עדיין בלי הפסד וגם עם משחק חסר, שאם היא תנצח אותו היא תעבור את מנצ'סטר יונייטד ותשתווה לארסנל. מחזור הבא היא אצל היונייטד.... משחק יותר מעניין לדעתי מאשר ליברפול- ארסנל.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    משחקי יום ראשון

    צ'רלטון- ליברפול-- ליברפול תגיע לצ'רלטון במטרה לחפש את הניצחון הרביעי ברציפות שלה בליגה ולהמשיך את התנופה, צ'רלטון תחפש ניצחון ראשון אחרי 5 משחקים. במפגש האחרון בין 2 הקבוצות ניצחה צ'רלטון 2-0 אבל לפני זה ניצחה ליברפול 5 פעמים רצוף עם הפרש שערים כולל של 13-1. ליברפול התחילה את העונה בצורה צולעת, היא השיגה רק 2 נקודות בשלושה משחקים אבל מאז היא השיגה 3 ניצחונות בשלושה משחקים. ליברפול נראית טוב, דיוף וקיואל יצירתיים ועושים עבודה התקפית מצויינת, ג'רארד ושמיצר/מרפי עושים סדר במרכז הקישור ויוצרים מצבים לא רעים בכלל למייקל אואן בחוד. עוד אחד שפתאום פורח הוא איגור ביסקאן, שהתיפקוד המקורי שלו זה בקישור האחורי אבל עקב פציעות הוא הוסט לעמדת הבלם ושיתוף הפעולה שלו עם הופייה עם מעל למצופה ולמרות שהנצ'וז חזר מהפציעה נראה שביסקאן ימשיך לקבל קרדיט בהרכב הראשון. רשימת הפצועים קשה של ליברפול כוללת את קאראגר, בארוש ודידי המאן, נראה שהקשר הגרמני יחזור מוקדם מהצפוי ויהיה כשיר כבר בסוף אוקטובר. אצל צ'רלטון העיניינים הפוכים, יש לה רק ניצחון אחד וגם הוא על הקבוצה החלשה בליגה, וולבס. וגם באמצע השבוע הם סיימו 120 דקות עם קבוצה מהליגה השנייה, לאטון טאון, בשוויון 4-4 ונאלצו לעלות רק בפנדלים, אולי העייפות מהמשחק הזה תשפיע על השחקנים. נראה שקרבישלי לוקח גם את גביע הליגה ברצינות והוא עלה עם ההרכב החזק ביותר שלו, בצ'רלטון רוצים להגיע לאירופה לא משנה מאיפה. בשביל אירופה הם חייבים להתחיל לנצח, ואין כמו בלהתחיל עם ניצחון על ליברפול. ג'ייסון יואיל מושעה ובחוד של צ'רלטון יפתחו די קאניו ובארטלט.

    בלקבורן- פולהאם-- פולהאם ובלקבורן נפגשות במשחק בין 2 קבוצות שספגו מהלומות במסגרות שונות באמצע השבוע. חניכיו של כריס קולמן יצאו לוויגאן אתלטיק בגביע הליגה וחזרו עם הזנב בין הרגליים אחרי הפסד 1-0 והדחה מוקדם מהצפוי. קולמן לא חסך בביקורת וירד על שחקניו כפי שהיה צריך לעשות. עוד מנג'ר מתוסכל היה גרהאם סונס שראה את קבוצתו מפסידה 3-1 בגביע אופ"א לגנצ'לרבירליג'י. סונס אמר שהקבוצה לא הייתה על המגרש במחצית הראשונה והתחילה לשחק רק במחצית השנייה אבל אז היה כבר 2-0. אבל עדיין סונס מאמין שהקבוצה שלו תידע לעשות את המוטל עליה בגומלין. סונס עלה כאחד המועמדים למשרת המנג'ר בווייט הארט ליין אבל כל הגורמים בבלקבורן הכחישו זאת כולל סונס עצמו. בתקשורת האנגלית מודעים למחוייבות של סונס לקבוצתו ומאמינים שיש רק קבוצה אחת שמסוגלת למשוף את סונס משם- מנצ'סטר יונייטד. מאז הניצחון הביתי על וולבס הרוברס הפסידו פעמים בבית, למנצ'סטר סיטי ולליברפול. אבל שבוע שעבר הם הצליחו לחזור ממשחק החוץ הקשה אצל פורטסמות' עם מלוא 3 הנקודות ועלייה למקום ה-9. פולהאם ממוקמת במקום העשירי עם אותו מספר הנקודות כמו לבלקבורן אבל הם לא ניצחו מאז ה-3-0 בווייט הארט ליין באוגוסט, מאז יש להם שתי תוצאות של 2-2 בליגה. למרות זאת פתיחת העונה של פולהאם נחשבת כמוצלחת בגלל שהרבה החשיבו את פולהאם כמועמדת רצינית לירידה. לרשותו של סונס יעמוד סגל מלא בעוד שלקולמן יחסר שון דיוויס.

    אברטון- לידס-- 2 הקבוצות נפגשות אחרי שהפתיחו את עלייתן לסיבוב הבא בגביע האנגלי, אברטון עשתה את זה בצורה פשוטה וקלילה בעוד שלידס נזקקה לנס של פול רובינסון וניצחון רק בפנדלים. לידס עם 2 הפסדים רצופים בליגה והיה נראה שהפסד נוסף אך מביש במיוחד מגיע, עוד בבית, אבל אז כאמור הגיע פול רובינסון והציל את קבוצתו מהפסד שספק אם היה מוציא את פיטר ריד בשלום מזה. אברטון אומנם עלתה בצורה חלקה אחרי 3-0 על סטוקפורט, אבל גם שם העיניינים לא ממש דופקים. אברטון לא ניצחה כבר 4 משחקים רצופים בליגה. הניצחון על סטוקפורט היה גם המשחק הראשון העונה שבו אברטון לא ספגה שער. בעונה שעברה אברטון יצאה עם דאבל במפגשים בין השניים, גם במפגש הזה היא פייבוריטית.

    מנצ'סטר סיטי- טוטנהאם-- טוטנהאם יוצאת למשחק חוץ אצל הסיטי במטרה לצאת מתקופת החושך תחת הדרכתו של גלן הודל ולהתחיל תקופה חדשה וטובה יותר תחת המאמן הזמני דיוויד פליט. הודל פוטר אחרי שהשיג אחרי 4 נקודות משישה משחקים מאזן שהציב את הקבוצה במקום ה-18, מתחת לקו האדום. הקש האחרון היה בהפסד שבוע שעבר 3-1 בבית לקדושים. כולם סקרנים עכשיו לראות האם עזיבתו של הודל היא הפיתרון הנכון, הופעלו לחצים על הודל לעזוב עוד לפני שפוטר אבל הוא האמין בדרך שלו והאמין שהקבוצה תיצא מהמשבר, אבל בטוטנהאם לא היה את הסבלנות הזאת ונאלצו להיפרד מהמנג'ר, השאלה האם זה היה הדבר הנכון לעשות, את זה נוכל לראות כבר נגד הסיטי. לטוטנהאם יש גם מכת פציעות, ג'יימי רדנאפ ולדלי קינג יעדרו וסימון דיוויס, גוסטואבו פוייט ורובי קין נמצאים בספק. טוטנהאם כבר הספיקה לשחק ללא הודל, זה היה באמצע השבוע בגביע הליגה בניצחון 3-0 על קובנטרי שבו כבשו 3 חלוצים בהתקפה הכישרונית מאוד שיש לספרס רובי קין, ריקטס וקאנוטה שנמצא בכושר אישי טוב מאוד. במקביל מנצ'סטר סיטי עבדה קשה מאוד כדי לנצח בבית במסגרת גביע אופ"א את לוקרן 3-2. מנצ'סטר סיטי נראית טוב בליגה, אנלקה נמצא בכושר מצויין וואנצ'ופה חוזר לאט לאט לעיניינים אחרי שהציל את הקבוצה מהפסד שבוע שעבר בפולהאם.
     
  14. Argentina Member

    הצטרף ב:
    ‏7/9/03
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תקציר אירועי המשחק - צלסי - אסטון וילה - 0-1.

    צ'לסי, הצליחה לשמור על הפער מארסנל ועל מקומה השני לאחר שניצחה את אסטון וילה 1-0 - אבל, למרות הנצחון, חניכיו של ראניירי, לא הציגו את יכולתם הגבוהה מהשבועות האחרונים, הם נראו כמו הצל של הקבוצה שנצחה 5-0 את וולבס בשבוע שעבר. קלאודיו ראניירי, מאמנה של צ'לסי, דיבר לפני יומיים על הנחישות ועל כח הרצון שקיים בקבוצה, אבל אמש לא ראינו מזה כלום, צ'לסי הייתה בינונית מאוד, ותודות לשני החמצות ענק, של אנחל הקולומביאני, ולשער של ג'ימי פלוייד הסלבנק ניצחה את המשחק.

    http://images.thesun.co.uk/picture/0,,2003450008,00.Xxx

    עוד בטרם העלייה למגרש, הקהל של צ'לסי קיבל את רומן אברמוביץ, בשירי הלל ובמחיאות כפיים סוערות. הקהל ב"סטמפורד ברדיג'" היה המום מהחלטתו של האיטלקי, שלא לשבץ, את הרנן קרספו, הארגנטינאי , שכבש צמד לפני שבוע, בהרכב הקבוצה. בנוסף לכך, פטי פתח במקומו של מקללה והיה חלש. וגודיונסן היה מחוץ לסגל הקבוצה.

    המשחק נפתח בסערה ,עם תיקול חריף של אלפאי התורקי לעברו של אדריאן מוטו . צ'לסי שלטה על מרכז השדה ואף הגיעה למספר הזדמנויות טובות בפתיחת המשחק, דאמיאן דאף, המשיך את יכולתו הנהדרת מהשבוע שעבר, וחלף על פני דיון דאבלין (שתופקד בתור בלם שלישי) בלי בעיה, דאף נתן כדור רוחב נהדר, לעברו של אדריאן מוטו, שמהאוויר, בעט בעיטת וולה שנחסמה. כעבור 3 דקות בדקה ה- 14, פטי נתן כדור מצויין למוטו, שנשאר לבד ומ-18 מטר, בעט טוב מאוד, אבל הכדור רק עבר ליד הקורה, החמצה גדולה של מוטו. צ'לסי, המשיכה במגמת התקיפה, שלה ודמיאן דאף המשיך לשגע את שחקניו של אולירי ובעט מ-22 מטר כדור שחלף סמוך למשקוף השער. לאחר מכן הצליח גם הסלבנק לבעוט כדור מצד שמאל, אלכסונית מהשער, כדור שעבר סנטימטירם ספורים מקורת השער של סורנסן.
    אולירי, מנג'ר וילה, ממש לא היה רגוע באותם רגעים, והחליט לוותר על המערך איתו פתח 5-4-1, הוא שינה את מערך הקבוצה ל-3 בלמים שני קיצוניים, שלוש קשרי אמצע ושני חלוצים. מאותו שינוי ענק של אולירי, המשחק החל להשתנות, ומהדקה ה-22 עד הדקה ה-34 אלה היו הדקות הטובות ביותר של אסטון וילה בפרמייר ליג השנה. זה החל בדקה ה-22 לאחר שאימנועל פטי, תיקל בחריפות את לי הנדרי, שהוצא על מחוץ לקווים, לקבל עזרה:

    http://www.chelseafc.com/images/-MATCHES/villa_h4.Xxx

    הלחץ של הוילה המשיך, פיט וויטינגהאם בעט מ-20 מטר והחמיץ את המסגרת. לאחר מכן וילה החמיצה את ההזדמנות המסוכנת ביותר שהייתה לה במחצית הראשונה - כדור קרן הוגבה לרחבה, דסאיי, הרחיק את הכדור עד לדה לה קרוז שהיה המצטיין במשחק, דה לה קרוז מסר היטב להנדרי שנפצע קודם, הנדרי ירה כדור טוב ששרק ליד הקורה של קודיצ'יני, ראניירי יכול לנשום לרווחה.
    לאחר הדקות הטובות של הוילה, המשחק נעשה שקול, צ'לסי יזמה, אך מבלי להגיע להזדמנויות, בדקה ה-40, דאף שוב המשיך עם ביצועיו האדירים, עבר שלוש שחקנים של וילה ובעט כדור שטוח שסורנסן עצר בלי בעיה, בדקה ה-43 אדיראן מוטו העביר כדור מצויין לפרנק למפרד שלא הורגש עד אז, למפרד בעט כדור שטוח שסורנסן הצליח להדוף, אבל הסלבנק היה על הריבאונד וכבש 1-0 לכחולים, שערו השישי העונה.

    http://www.chelseafc.com/images/-MATCHES/villa_h1.Xxx

    לאחר השער,צ'לסי המשיכה בלחץ, ורון חטף כדור לבלם של הוילה, דילאייני, על מפתן הרחבה והוכשל על ידו, המצב לא נוצל, אבל צ'לסי ירדה למחצית מרוצה.
    גם המחצית השנייה נפתחה בצורה טובה מצדה של צ'לסי, הסלבנק, שלח כדור טוב לעברו של דאמיאן דאף, שמול סורנסן בעט כדור שטוח, שסורנסן הצליח לעדוף בקצות האצבעות לקרן. החמצה גדולה של דאף.
    לא חולפות להן 2 דקות וקודיצ'יני מוסר לדסאיי שנותן ללמפרד, למפרד מחזיר את הכדור אחורה, אבל, המסירה הגרועה של למפרד, מגיעה לאנחל שנמצא לבד מול קודיצ'יני ובועט החוצה - ההחמצה של המשחק.
    לאחר פתיחת המחצית הסוערת, המשחק נחלש ושני הקבוצות לא הרבו לסכן את השער, ההזדמנות היחידה באותם דקות (אם אפשר לקרוא לה הזדמנות), הייתה של גלן גונסון שקיבל כדור טוב מורון, ויכל היה לבעוט לשער או לתת רוחב למוטו, גונסון החליט להעביר כדור רוחב שיצא ממש גרוע ופספס הזדמנות אדירה. המשחק המשיך להיות חלש אבל זה קרה עד לדקה ה-67, 4 דקות לפני כן הוציא ראניירי את מוטו שהיה טוב, והכניס במקומו את גרונקייאר. ברגע זה, הצליח ראניירי, להשתלט על מרכז השדה מאחר שהוציא חלוץ והכניס שחקן קישור.
    מאותו חילוף, צ'לסי יזמה יותר במרכז השדה וגם הגיע להזדמנויות רבות שלא נוצלו, דמיאן דאף החמיץ הזדמנות טובה לאחר שבעט חצי יעף לעבר השער כדור שפגע בדרך בגאראת' בארי והחמיץ את המסגרת. בדקה ה-72, בעט חואן סבסטיאן ורון כדור טוב לעבר השער, סורנסן עצר את הכדור והשמיט אותו, אך הצליח להשתל עליו שוב. בדקה זו, עלה קלוד מקללה למשחק במקומו של פטי החלש שלא תרם למשחק הקישור היצירתי של הכחולים.
    הלחץ של הכחולים גבר, גלן גונסון, המגן הצעיר, פרץ פריצה אדירה - שלקח כדור מחצי המגרש ועבר חמש שחקנים של הוילה עד שנעצר ע"י אלפאי לחוץ.
    גם גרונקיאר פרץ טוב עם המהירות הנפלאה שלו, אך במקום להוציא רוחב להסלבנק, הוציא את הכדור החוצה ולמפרד איחר להגיע לכדור.

    http://www.chelseafc.com/images/-MATCHES/villa_h2.Xxx

    בדקה ה-78 יצא ורון שלא היה במיטבו, ובמקומו נכנס גו קול, שסיכן את השער בדקה ה-80, אבל לא יותר מזה.

    http://www.chelseafc.com/images/-MATCHES/villa_h3.Xxx

    צ'לסי המשיכה ליזום, אבל, דווקא בדקות טובות של צ'לסי, הוילה הגיעה להזדמנות מסוכנת שיכלה לגמור את המשחק, בדקה ה-90, עירבוביה ברחבה אנחל מצליח להשתלט על כדור טוב שקיבל, חולף על פני גאלאס ומול קודיצ'יני מ-7 מטר בועט החוצה. צ'לסי מנצחת 1-0 למרות שלא הייתה ראוייה לנצחון לאור שני ההחמצות הגדולות של אנחל.
    מנג'ר צ'לסי - קלאודיו ראניירי אמר אחרי המשחק "אני מאוד שמח כי נצחנו את המשחק במשחק לא טוב שלנו, זה עדיף יותר לשחק רע ולנצח מאשר לשחק טוב ולהפסיד. אנחנו כמו תינוק - כרגע אנחנו זוחלים ובעתיד ננסה ללכת, אבל אנחנו לא מוכנים עדיין לאליפות. לחץ על תינוק זה לא דבר טוב, אבל אני האבא ולכן אני לוקח את הלחץ עליי. היה משחק טוב, ב-20 דקות הראשונות ישבנו עליהם בלי לכבוש, לאחר מכן הם סגרו נכון את המשחק אנחנו כבשנו, אני העדפתי לשחק על התקפות מתפרצות בחצי השני ולמרות שהגענו למספר מצבים לא ניצלנו אותם וחבל".
    מהצד השני התראיין מנג'ר הוילה - דיוויד אולירי שאמר: " עם כל הכבוד שיש לי לצ'לסי, הם לא היו במיטבם היום ואנחנו היינו עדיפים, היינו ראויים לפחות לתיקו וגם היינו יכולים לנצח את המשחק בחצי השני, קיבלנו שער בדקה כל כך מכריעה ממש לפני ההפסקה, אבל מה שבטוח זה שהם חששו ונלחצו לשערם בדקות הסיום, ללא צל של ספק."


    סטיסטיקה:

    בעיטות - צ'לסי 10, וילה 7.

    בעיטות למסגרת - צ'לסי 5, וילה 1.

    קרנות - צ'לסי - 6, וילה - 5.

    נבדלים - צ'לסי - 2, וילה - 5.

    אחוזי שליטה - צ'לסי - 55%, וילה 45%.

    כרטיסים צהובים - צ'לסי - 0, וילה -2.

    הרכבים + ציונים:

    צ'לסי - קודיצ'יני -6 ; ג'ונסון - 7, ברידג' 5 , דסאיי 6 , גאלאס 7 ; ורון - 5 (קול 78), פטי - 5 (מקללה 72), דאף - 7 , למפרד - 6; מוטו - 7 (גרונקיאר 63) והסלבנק - 7.

    אסטון וילה - סורנסן 7 ; אלפאי - 7, בארי - 6 , דה לה קרוז - 8 , דילייני -7 , סמואל - 7; הנדרי -7 , מקאן - 6 , וויטינגהאם - 6 (וואסל 53) ; דאבלין - 6, אנחל - 5.

    השחקן המצטיין - דה לה קרוז - היה פשוט נפלא, שחקן עם יכולת טכנית וכח פריצה אדירים, ויין ברידג', מגנה השמאלי של צ'לסי, יירצה לשכוח את המשחק הזה על בטוח, למה? תשאלו את דה לה קרוז.

    שפט - ג'ף ווינטר.

    קהל: 41,182

    תודה רבה לצ'לסי4אבר/רן פרידמן על הכתבה.
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    אוקי דעתי על המחזור עד עכשיו,ניוקסאל יוצאת להיבורי ועושה לארסנל בית ספר, אני מצדיע לחברה של שירר, אף אחד לא היה מתפלא עם ניוקסאל בסופו של דבר הייתה יוצאת מהמשחק הזה עם שלוש נקודות.
    עוד נקודה בקשר למשחק, הנרי.
    כל אוהדי ארסנל משבחים את פתיחת העונה שלו, למרות שרוב הגולים שלו העונה נעשו מהנקודה הלבנה, כאשר היתר נכבשו מול שער ריק.
    אבל זה בסדר, כשזה היה ואן ניסטלרוי קטלו אותו ואמרו שבגלל צורת הבקעות הגולים שלו הוא נופל מהנרי, כשזה הנרי אומרים שזה מיקום טוב, נו בסדר, הנרי שחקן ארסנל, ככה שגם עם הוא מבקיע מול שער ריק זה גול יפה.
    על הדרך, אי אפשר להתעלם מהרביעיה של היוניטד, עם הרכב סופר חסר וסקולס שחזר היוניטד דורסת בקלות את לסטר 4-1 בחוץ, לסטר שמעונת 2002 לא הפסידה בבית חוטפת בראש, בעיקר מרוד אן ניסטלרוי שממשיך להפציץ.
    ולסיום אך אפשר בלי, צ'לסי מנצחת, אבל מי כובש את שער הניצחון?
    האסלביינק.
    אותו אחד שמקבל ירידות כל העונה, אותו אחד שקירק יורד עליו בקביעות ומוסיף על הדרך גם ירידות על ראניירי על הכללתו בהרכב, אותו אחד נותן לצ'לסי עוד 3 נקודות, שערו השישי העונה, האסלביינק שוב כובש לצ'לסי שער ניצחון.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/9/03