אנגליה-טורקיה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י rainman, ‏3/10/03.

  1. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ביטי עם רוני. אין הרבה אופציות. ואסל לא טכני עד כדי כך שכמות ההחמצות שלו שווה אותו בהרכב, וכולם זוכרים לו חסד על המספרת האדירה שהוא כבש בזמנו... אואן לא בכושר כבר הרבה זמן, הסקי סתם גולם כמו שנאמר... אם אריקסון רוצה להיות הגון שיזמין את מלקולם כריסטי לנבחרת למשל, או את קווין פיליפס, או את ג'ייסון יואל... לא חסרים חלוצי ליגה מעולים שאולי אחד או שניים מהם יהיו אפקטיבים גם בנבחרת. יותר גרוע מהמצב בזמן האחרון לא יכול להיות בחוד האנגלי.
     
  2. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קווין פיליפס...? פחחחח... השחקן לא בכושר כבר שנתיים... לא זכור משהו מיוחד שהוא עשה בסוטון מאז שהוא עבר אליה, כבר עדיף שולה אמאובי...

    הנבחרת האנגלית לא צריכה 50 חלוצים... תזכרו שהיא נוסעת לפורטוגל סך הכל עם 5-6 חלוצים...
    לפי דעתי החלוצים, אחרי הכל, צריכים להיות:
    אואן, ביטי, וואסל, רוני וקווין ליסבי אם הוא ישמור על יכולת גבוהה.
     
  3. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    ליסבי באמת שחקן לא רע בכלל וגם די צעיר, אבל יש לי הרגשה שהוא כבר שיחק במדי נבחרת ג'מאייקה, מה שפוסל אותו מלשחק בנבחרת האנגלית. בכל אופן זה דרוש בדיקה.......
     
  4. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    מה שפוסל את קווין ליסבי מלהיות חלוץ בקאדר של נבחרת אנגליה היא בעיקר העובדה שהוא כבש 22 שערים בקרוב ל140 משחקי ליגה (לא סגור בכלל על המספרים, אבל זה בערך הקנה מידה). הוא חלוץ נחמד, אבל הוא לא יותר מזה, הוא אפילו לא חלוץ פרמיירליג גדול.

    לא צריך להגזים ולרדת לזנות (אמאובי). לאנגליה עדיין יש את מייקל אוואן. תרצו או לא, אוהבים אותו או לא, הוא עדיין הדבר הכי קרוב לחלוץ שקם בעשור האחרון באנגליה. הוא מחמיץ המון, עובדה. הוא כובש לא פחות, גם כן עובדה.
    לידו צריך לשחק רוני, מהסיבה הפשוטה שהם משלימים אחד את השני הייטב ושווין רוני עדיף על הסקי כחלוץ שמשחק עם הגב לשער. ואסל וביטי צריכים להצטרף לנסיעות כגיבוי. לא יותר לא פחות.